Asuntokaupan einsteinit...

10

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailman tyhmin ohjelma, tuo ei voi mennä koskaan putkeen!

Katsoin klipin ja aloin tuntemaan heidän puolestaan pakokauhua.

• Joo, jotenkin uskomatonta että tuohon kukaan lähtee mukaan.

Juu, no ny pitää mennä pitkälleen, hyvää yötä uudestaan :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Joo, jotenkin uskomatonta että tuohon kukaan lähtee mukaan.

Juu, no ny pitää mennä pitkälleen, hyvää yötä uudestaan :)

No hyvää yötä ja elä suutu mulle Sipilän takia

*virn*

• Anonyymi

Eka jakso katsottu, ja ei hyvä jumala mitä snobeja tuolla kehä-3 sisäpuolella on.. Täysin peukalo keskellä kämmentä ja odotetaan että saadaan 350t edes jotain kolmiota.. Oisivat itse sitten ostaneet eikä vaan ruikuttaneet.. :)

• Anonyymi

Sisältä siistiksi, mutta mikä on taloyhtiön tilanne.

• Ja sinä olet kateellinen?

• Anonyymi

Tää on hauskempi formaatti, kun vaikka big brother tai temptation island tyyppiset. :)

Ristiin rastiin kuskismiset, ihmisuhdefarssit ja muut läyhäämiset ei kiinnosta mitenkään, mutta ihan jännää miten mörskästä saa mukavan kodin. :P

Abris

• Ammattitaito on hieno asia. Noissa ohjelmissa näkee sen juuri, että miten ankeasta ja masentavasta saadaan unelman toteutuma, kun ammattilainen kuuntelee asiakasta ja osaa toteuttaa siitä näkökulmasta haaveen, johon tavallinen kuolevainen ei kykene. :)

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Ammattitaito on hieno asia. Noissa ohjelmissa näkee sen juuri, että miten ankeasta ja masentavasta saadaan unelman toteutuma, kun ammattilainen kuuntelee asiakasta ja osaa toteuttaa siitä näkökulmasta haaveen, johon tavallinen kuolevainen ei kykene. :)

Se on, totta. Ja minusta on ihan mielenkiintoista ajatella , että luottaa jonkun ammattitaitoon. Sitä en tiedä kuinka paljon tuossa ohjelmassa on asiakas ollut lopulta taustallla sanomassa ja vaikuttamassa, katsomassa paikanpäällä.

Mutta jos oletetaan, että täytenä yllärinä joku tekee sulle sua ihastuttavan kodin, niin aika iso luottamus on annettu silloin ammattilaiselle. Ja se on ihan hieno asia, luottamus. :)

Ja hyvä mieli sen myötä, että sai mitä toivoi ehkä joskus enemmänkin.

• Abrakadabra kirjoitti:

Se on, totta. Ja minusta on ihan mielenkiintoista ajatella , että luottaa jonkun ammattitaitoon. Sitä en tiedä kuinka paljon tuossa ohjelmassa on asiakas ollut lopulta taustallla sanomassa ja vaikuttamassa, katsomassa paikanpäällä.

Mutta jos oletetaan, että täytenä yllärinä joku tekee sulle sua ihastuttavan kodin, niin aika iso luottamus on annettu silloin ammattilaiselle. Ja se on ihan hieno asia, luottamus. :)

Ja hyvä mieli sen myötä, että sai mitä toivoi ehkä joskus enemmänkin.

Joskus noissa ohjelmissa olen ihaillut sitä tapaa, jolla ammattilainen haastattelee ( en tunne tuota kyseistä formaattia) asiakasta. Kyselee niitä näitä ja kokoaa siten tietoa ja suuntaviivoja ja toteuttaa niiden perusteella remontin. Se vaatii taitoa kuunnella ja luulla mitä asiakas sanoo ja mitä ei sano.
        Noissahan myös on läsnä se, että tehdään jotain, joka osataan hyvin asiakkaan ehdoilla, ei omilla ehdoilla ja sekin on aina mielenkiintoista seurata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1449
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1088
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1076
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      852
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      840
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      770
    Aihe