Vasemmistoliitto on se verran pieni ja merkityksetön puolue, että turha sitä oli ottaa mukaan.
Li Anderssonia ei huolittu eiliseen maikkarin vaalitenttiin
7
<50
Vastaukset
- missäonLI
Sääli....Nyt persumiesten ihanne nainen jäi pois
Moni huokaus kävi nyt peräkammareissa - Kjgcjkkkkk
Onhan meillä aivan tarpeeksi jo pikkupuolueita toisilla nimillä esim skp ja se toinen kommunistinen puolue, joka on lähes sama kuin vas.liitto. samoin kun on itsenäisyyspuolue ja suomi ensin jotka muistuttaa hyvin paljon perussuomalaisia.
- köyhienlentäminen
Vahinko. Jäi Lillin tiedotus,että poltomoottoriautot kielletään 5v. Päästä.
- poliittinentarkkailija
Oli väärin ettei Vasemmistoliittoa oltu kutsuttu tenttiin, mutta eihän siellä ollut RKP eikä Kristillisetkään, eikä Siniset. Oli tehty tyhmä päätös ottaa vain se Gallup-kärki. Mutta eihän TV1 Pienpuoluetentissäkään ollut Väyrysen eikä Hjalliksen puolueet. Kuulemma ainakin toinen tai molemmat näistä oli kuitenkin sinne kutsuttu.
- Etukenolii
Hjallis puoluetta ei ole edes olemassa.vasemmiston kaltaisia penpuolueita ei tälläsiiin tentteihin ole mitään järkeä kutsua huitokoot ja kulkekoot etukenossa kuten tähänkin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996