JUMALAUTA KUINKA SURKEA PIISI

lääh-puuh

ja esittäjä Suomella on tänä vuonna.

Jo sillä voisi petrata, että laulun sanomasta saisi edes jotain tolkkua pelkän kuulemisen perusteella, mutta tämän homman tuottanut EI KUULE EDES sitä.

Ei tämmöinen normi laadunvalvonnan takia pitäisi olla edes mahdollista.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisuilijaxx

      Youtubessa on joidenkin henkilöiden omia suosikkilistoja ympäri maailmaa ja kaikissa Darude on jonkin verran keskiviivan alapuolella joten ainakaan TOP-15-sakissa ei olla lopullisissa pisteissä,se on jämtti näin

      • Anonyymi

        Vihjatkaa edes joku tälle Sebastianille, että hänen englannillaan LOOK AWAY kuulostaa LUUKU WAY:ltä. Karmeaa kun laulaja itse ei kuule alkeellisimpiakaan asioita.


    • Anonyymi

      Isoin virhe oli poistaa se jätti kuutio lavalta ja laittaa tanssija pienen korokkeen päälle. TOivottavasti he ottavat kuution takaisin. Darudea ei juuri lavalla näy ja Rejman ei osaa yhtään laulaa eikä eläytyä kappaleeseen. Rejman ei osaa edes lausua kertosäettä oikein ja ääni jää muutenkin latteaksi ja sanat epäselviksi. Kappaleessa on myös aivan liikaa toistoa. Jos tämä on nyt se päätetty lavashow ym niin en usko että kappaleesta ja esityksestä jää kenellekään mitään mieleen. Toivon kuitenkin heille onnea , mutta kyllä Yle saisi ottaa jonkinlaista vastuuta siitä että minkälainen kappale ja minkälainen esitys lähetetään viisuihin, tai joku saisi edes valvoa että lavashow, ääni ym toimii kunnolla ja on selkeä.

      No ei tämä ole kuitenkaan niin kauhea kun se Pertti Kurikka

    • Anonyymi

      Pelkäänpä että Suomi ei pääse jatkoon.

    • Anonyymi

      Reiman laulaa niin epäselvästi, että pääni kääntää väkisin laulun kertosäkeen "hukkavie, hukkavie, hukkavie...."

      Kai se sitten "iso paha susi" eli äänestystulos puhkuu ja puhisee tänään Suomen esityksen finaalin ulkopuolelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe