Onkohan sulla

Tänäään

Kaikki kunnossa..?

49

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TekisMieliRäjähtää

Miten niin? Miks ihmiset ei keskity omaan elämäänsä? Levittelee juoruja jne muuta paskaa. Ei oo kaikki kunnossa, vihaan ihmisiä ja niide vittumaista luonnetta.

• Sama-2

Kuka kehtaa kysyä

• Ihansamaamieltä

niin on se saatana kummallista kun ihmisillä joku vitun tarve urkkia kaikkea ja juoruta minkä kerkee jos jotain tekee se haittaa tai ei tee niin sekin haittaa jotain sen lisäks nämä samat kusipäät kirjottelee vielä päälle sitä sontajuorua netissäkin

• MietiSitäEnsin

Onko itelläs.

• huonoolo

Ei ole koska ikävä

• KuokkaJaHarava

Tolla vainoojalla ei näytä olevan. Suljetullehan se pitäis väkisin viedä, jos ei itse ymmärrä mennä.

• HuohJaHohhoijaa

Ehkä kaikkien teidän ”vainottujen” kannattais vaan mennä sinne suljetulle. Ei sua vainoa kukaan.

• KuokkaJaHarava
        HuohJaHohhoijaa kirjoitti:

Ehkä kaikkien teidän ”vainottujen” kannattais vaan mennä sinne suljetulle. Ei sua vainoa kukaan.

Mistä lähtien sä oot alkanu esiintyy minuna? - Niinpä. ;)

• KuokkaJaHarava

Ja vainoojalla siis tarkotin tota palstan massapostaajaa, joka kuvittelee "tietävänsä" muittenkin asioista ja tunkee itteensä läpi joka palomuurinki lävestä, mistä vaan pääsee.

• tänäänhuomennaja

Ei...?? Ei oo...?? Tänään..? Vai huomenna...?? Mikä helvetti oli pointtina...???...? ::??

• Eioikeinkiinnostatyö

Laulelutti vaan tänään

• 333waiting

Etkö huomaa? Ikävä niin.

• Eiole

Laajakirjoinen antibiootti pilasi terveyden.

• Suolistoeipalaudu

Voiko sen määränneen lääkärin ja lääkevalmistajan haastaa oikeuteen? En voi hankkia lapsiakaan enää kun suolisto on pilalla. Koko aikaisempi eletty elämä vedetty nollaan, kaikki suolistoa tukevat elämäntavat ollut turhaa.

• Kallisterveys
        Suolistoeipalaudu kirjoitti:

Voiko sen määränneen lääkärin ja lääkevalmistajan haastaa oikeuteen? En voi hankkia lapsiakaan enää kun suolisto on pilalla. Koko aikaisempi eletty elämä vedetty nollaan, kaikki suolistoa tukevat elämäntavat ollut turhaa.

Antibiootti määrättiin lisäksi ilman tarkempia tutkimuksia eikä lääkäri varoittanut laajakirjoisen ja kahden eri antibiootin yhdistelmän vaaroista. Miten voidaan toimia näin, ihmisen kallisarvoisen terveyden kustannuksella ilman minkäänlaisia seuraamuksia?

• Äänii

On mulla kaikki ok. Mitä nyt äänen kuulen päässäni. Heh. 😊♥️

• Äänii

Juurikin sitä.

• olevinaanvahva

On mulla enimmäkseen. Ei sun tarvi olla huolissas musta.

• tigrutoivottaa

Töitä ja kävin salilla.
      En vaan jaksa olla täällä. Tulee paha olo.
      lllan jatkoa.
      🐅

• NuuskaMUlKKUNEN

Sulla ei ole. Pitäiskö tutkituttaa, onko järkeä jäljellä. :)

• Pois

Oliko mulle. Menen pois.

• kyssöri

Oliks tää meille kaikille?

• Kysykohteliaasti

Se mitään kunnossa oo, ollu sairaalassaki....kysy siltä, kummassa päässä oli vika

• Vastauskysymykseen

Ei tässä mitään. Jos jotain on, tuskin itse sitä voi tietää... ;D

• VilleVedenjakaja

Tommoset keuhkouttoset näkee kilometrienkin päästä.
        Ja varsinki sen, mistä ootte tautinne hankkinu. ;)

• aitoriitta

Olet liikuttava, kun kyselet voinnistani. Se on oikein mukavaa. Minulla on kaikki hyvin ja toivottavasti myös sinulla. Nuku hyvin ja vietä huomenna erityisen mukava päivä. Olet niin kiva☺

• sisäinenmuutoksentarve

Tavallaan on mutta toisaalta ei. Yksin oleminen on alkanut tuntua ei niin mukavalta. En ole aikaisempina vuosina kokenut sitä tunnetta näin vahvasti.

• Hienoasia

Sinulla on prosessi käynnissä. Muutoksentarve on hyvä merkki aina, mahdollisuus saada parempi olo ja parempi elämä. Onnea matkallesi!

• aitoriitta

Toivon syvästi, että olet muutoksen edessä. Et voi jatkaa noin. Minä olen huolissani sinun voinnistasi. Hae apua jostakin, pyydän. Tee jotakin. Aina on toivoa.

• SoundFamiliar_

Ei ole hyvin, en ole harrastanut seksiä 8 vuoteen.. How did i become like this? No sosiopaatti muija manipuloi minut rakastamaan häntä ja sitten rikkoi minut, meni luotto ihmisiin ja on ollut vaikea ymmärtää muiden tunteita sen jälkeen.

• gff5560öäää

Näillä palstoilla kirjoittelevilla tuskin kellään on asiat kunnossa.

• Josollahuolissasteejotai

Mutta jos sitä on noin huolissaan, en ymmärrä miksi et menisi käymää ihastuksesi luona?

• aitoriitta

Minulla on kaikki sanotaan kohtalaisen hyvässä kunnossa. Ei ole täydellistä mutta ei tarvi ollakaan.
      Välillä olen masentunut mutta se menee ohi. Tänään ajattelin Jussi Rainiota, joka on niin sympaattinen Tähdet, tähdet-kisassa. Hän on sairastanut syövän eikä hänen elämänsä ole muutenkaan ollut erityisen helppoa. Silti on niin mukava ja lahjakas.
      Minä olen huolissani välillä sinusta mutta toisaalta ajattelen, että tiedät, mitä teet. Luulen, että sinulla on asiat paremmin kuin minä tiedän.
      On sympaattista, että olet minusta huolissasi. Se on niin ihanaa vaan.
      On helpompaa elää, kun on ystävä, joka välittää. Onhan minulla muitakin toki mutta sinä olet niin mukava ja kiva sekä näet vähän läpi. Se osoittaa jo suurta välittämistä. Olet minulle tärkeä😁

• taavi.y

Muutin Pohjois-Suomesta Iittiin. Vähän ärsyynnyin kun joku mies kysyi minulta kerran onko kaikki hyvin. Sitten lastenvaunuja työntävä äitikin kysyi samaa.
      Hän oli kanssaihmisistään välittävä hyväsydäminen nainen. Liikun invalidina joskus melko huterosti. Siitä nämä kysymykset lähtivät.

• Nytvaanodotellaan

Ei oikein ole. Enkä tiedä mistä johtuu..

• aitoriitta

Hyvää yötä. On ihanaa, että välität muista ihmisistä. Se on ehdottomasti vahvuutesi. Monet ihmiset eivät välitä vaan ovat täysin välinpitämättömiä.
      Minulla on perhe, joka välittää. Sinä välität ja lapsuudenperheeni välittää. Minulla on asiat hyvin.
      Olisi hienoa, kun sinulla olisi joku, josta rakkaudella välittää. Siinä osassa olisit täysin ylivertainen. Se nainen olisi onnellinen ja siunattu.
      Joka yö rukoilen sinulle seuralaista. Olethan itsekin vastaanottavainen. Et ole luotu olemaan yksin!

• ettäsillävissiin

Tuota voisi mun mielestä kysyä ihan jokaiselta täällä hengaavalta ja vastaus on, että jos täällä on niin varmasti ei oo kaikki kunnossa.

• minullaon

Ei mulla ole..

• aitoriitta

Huomenta. Eihän mulla ole mutta onneksi sulla tuntuu jo paremmalta. Minua hyljeksitään ja se tuntuu monin tavoin.
      Kestän tätä kyllä hyvin mutta eihän tämä mukavaa ole.
      Ehkä tämä kaikki on vaan käytävä läpi mutta ei ole helppoa.
      Päivä kerrallaan. Monilla on paljon vaikeampaa.

• Anonyymi

Joo on tuokin sanonta, noh tuli vain vahingossakin, että jos omat ajatukset eivät miellytä, silloin voi poistaa itse oman pään, silloin ajatuksetkin loppuvat, jos ja kun niin itse tekee :;D

Voi sanoa tuollaista joku..noniin joku kkk-dragon edes ehdoittaa :D

• Anonyymi

Kyl parei aina kysyy suoraa asianosaiselta, kun hänet näet.. yleisel palstalla et voi saada tietää mitään järkevää..Ja jos ei halua sua nähdä niin silloin sinun pitää hankkia ja tutustua sellaiseen joka kiinnostunut sinut näkemään ja olemaan kanssasi, eikö niin.. Tai sitten alat käymään harrastusyhdistyksissä ja sinkkutapaamisissa niin ehkä sieltä natsaa sitten ja oman ikäistä kannattaa etsiskellä.. Hyvää pääsiäistä, myös pitkä perjantaita!

• Anonyymi

Tuollainen kysymys on aina jokaiselle psykiatrille kysysyä jo heti ensin että vaadin sinut verikokeisiin sekä pissikokeisiin ja valheenpaljastusteseihin, ennen kuin minulle esität mitään kysymyksiä, mitään kysymyksiä haluan tulokset jotta voit että edes haastatella minua, sitten kun saan nämä lääkärien käsin kirjoittamat todistuksistaq lääkäreiltä, tietystikään kopioita ei saa olla..

Silloin voin tulla haastateltavaksesi.

• Anonyymi

Kaikki on hyvin. Toivottavasti sullakin. Hyvää pääsiäistä❤️👄💋

• Anonyymi

Syö Paskaa ja Älä Ihmettele!

• Anonyymi

Ei ollut häneltä.

• Ei ole, muutama vuosi mennyt vaikealla mahdollisella tavalla.

joskus vaan voi niin käydä, elämässä, josta ei kuitenkaan lopulta selvitä kukaan hengissä.

• Anonyymi

Tuollainen kysymys kuulostaisi aloittajalta että kuin olisi poliisiksi pukeutunut terroristi ja toinen soittaisi että pommiliivisi on vielä kunnossa?

• Anonyymi

mitenkäs sinulla onko kaikki kunnossa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1612
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1589
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1210
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      125
      1114
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      797
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      406
      624
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe