Mitä tehdä jos treffikumppani puhuu tavatessa vain politiikkaa?
Miten tilanne ratkaistaan?
Puheenaihe
19
53
Vastaukset 19
- PapaStalin
Sano kannattavasi suomen kommaripuoluetta. Toimii aina.
Spontaani aiheenvaihto!
Hetken mietteliäs ilme, sitten kysymys ilmoille....
”Aiheesta toiseen.... mikä mahtaa olla isoisoisäsi ennätys korkeushypyssä? 😁👌
Jos ei katkea vaalihömpötysjutut kun seinään, niin sitten käyt vessassa ja pakenet ikkunasta. 😃💪Osoita aiheen sivuuttamalla ettet jaa hänen näkemyksiään.
Jos poliittinen mielipide on treffikumppanille kohtalon kysymys, niin jäi taatusti viimeisiksi treffeiksi eikä kummankaan tarvitse haaskata aikaa joutavaan treffailuun.Vastailisin vaan....joo o, joo o
Jos se puhuu rajat oikeanlaista politiikkaa sittenhän ei tarvitse kuin myönnellä, jos se alkaa puhumaan jotain muuta voi sille sanoa käyvänsä vessassa, oikeasti lähtee sitten vaan pois koko paikasta ja jättää sen huijaamaan itseään.
Mihin se toinen aloitus hävis? Oliks se sit liian kauhea?
Mä tulin töihin ja puhelin tuossa saakelinmoiset maratonpuhelut, niin enää ei voi vastata edes?
Helkatin poistopalsta taas....murr... :o/Dissi kirjoitti:
Mihin se toinen aloitus hävis? Oliks se sit liian kauhea?
Mä tulin töihin ja puhelin tuossa saakelinmoiset maratonpuhelut, niin enää ei voi vastata edes?
Helkatin poistopalsta taas....murr... :o/Joo, näyttää kadonneen. ihmepalsta suvaitsevaisuuden suhteen kun ei haluta hyväksyä rikkaampien kuluttuurien normaaleja toimintamalleja vaan lähdetään peittelemään piilottelemalla niitä ikäänkuin ne sillä tavalla jonnekin häviäisivät. Kyllä minä lähtisin siitä että ne jotka on päättäneet suvaita saavat sitten suvaita ihan täysillä ja kaikinpuolin koska se väistämättä kuitenkin on edessä.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, näyttää kadonneen. ihmepalsta suvaitsevaisuuden suhteen kun ei haluta hyväksyä rikkaampien kuluttuurien normaaleja toimintamalleja vaan lähdetään peittelemään piilottelemalla niitä ikäänkuin ne sillä tavalla jonnekin häviäisivät. Kyllä minä lähtisin siitä että ne jotka on päättäneet suvaita saavat sitten suvaita ihan täysillä ja kaikinpuolin koska se väistämättä kuitenkin on edessä.
No oishan se poikinut keskustelua muuhunkin suuntaan.... helkatti....
Mutta en kyllä ymmärrä, miksi pitää totuuksiakin jättää välistä.... joku Islami uskontona on niin kiero ja vanhoillinen, että ei tuollaista pitäisi päästää olemaan tälläisessä yhteiskunnassa enää ok...Dissi kirjoitti:
No oishan se poikinut keskustelua muuhunkin suuntaan.... helkatti....
Mutta en kyllä ymmärrä, miksi pitää totuuksiakin jättää välistä.... joku Islami uskontona on niin kiero ja vanhoillinen, että ei tuollaista pitäisi päästää olemaan tälläisessä yhteiskunnassa enää ok...Minusta juuri tuo peittely ja topsiasioiden välttely tulee olemaan tuhoisaa meidän omalle kulttuurille. Pitäisi olla sen verran munaa että pidettäisiin oma kulttuuri ykkösenä ja vaadittaisiin sen mukaista käytöstä jo alusta lähtien meidän mailla, muuten käy niin että se vieras kulttuuri pääsee sulautumaan liian suuresti osaksi meidän kulttuuria ja muuttaa sitäkin sitten pysyvästi, niin on käynyt aina historiassa ja käy jatkossakin.
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta juuri tuo peittely ja topsiasioiden välttely tulee olemaan tuhoisaa meidän omalle kulttuurille. Pitäisi olla sen verran munaa että pidettäisiin oma kulttuuri ykkösenä ja vaadittaisiin sen mukaista käytöstä jo alusta lähtien meidän mailla, muuten käy niin että se vieras kulttuuri pääsee sulautumaan liian suuresti osaksi meidän kulttuuria ja muuttaa sitäkin sitten pysyvästi, niin on käynyt aina historiassa ja käy jatkossakin.
No tottakai meidän hyvistä tavoista on pidettävä kiinni. Mutta toisaalta nähdä myös meidän omatkin viat toisenlaisella suurennuslasilla katsottuna. Vaikka ulkkiksien tekemät väkivallan teot jättäis kokonaan huomioitta, ei meidän naiset silti olisi kovin hyvässä asemassa väkivallantekojen suhteen. Että siinä mielessä nuokin ääripään tapaukset "rikastuttaa" näkemään muutakin p.skaa ympärillä.
Minusta mies joka lyö jotain, naista tai miestä ei ole vaan p.ska, se on epätoivoinen käsittelemään omia tunteitaan ja se on ongelma. Ja se on ongelma, olipa kaiffari sitten suomalainen tai ei... Jos se tapahtuu Suomessa, se on suomalaisten ongelma.Dissi kirjoitti:
No tottakai meidän hyvistä tavoista on pidettävä kiinni. Mutta toisaalta nähdä myös meidän omatkin viat toisenlaisella suurennuslasilla katsottuna. Vaikka ulkkiksien tekemät väkivallan teot jättäis kokonaan huomioitta, ei meidän naiset silti olisi kovin hyvässä asemassa väkivallantekojen suhteen. Että siinä mielessä nuokin ääripään tapaukset "rikastuttaa" näkemään muutakin p.skaa ympärillä.
Minusta mies joka lyö jotain, naista tai miestä ei ole vaan p.ska, se on epätoivoinen käsittelemään omia tunteitaan ja se on ongelma. Ja se on ongelma, olipa kaiffari sitten suomalainen tai ei... Jos se tapahtuu Suomessa, se on suomalaisten ongelma.Minä luulen ettei siinä tunteiden käsittely auta, p..ka on perusluonteeltaan p..ka vaikka se miten tunteitaan käsittelisi. Voi se hetkeksi rauhoittua mutta ennenpitkää palaa vanhoihin tapoihinsa.
Harmaaritari kirjoitti:
Minä luulen ettei siinä tunteiden käsittely auta, p..ka on perusluonteeltaan p..ka vaikka se miten tunteitaan käsittelisi. Voi se hetkeksi rauhoittua mutta ennenpitkää palaa vanhoihin tapoihinsa.
No se sama p.ska on ollut joskus lapsi. Ja joillekin ei anneta kotona ihan samanlaisia eväitä matkaan. Ei niitä sen tekemisiä tarvitsekaan hyväksyä, mutta ymmärtää vois...
Tietty jokainen itse tekee miten parhaaksi näkee... Ja jotkut ei tosiaan näe mitään vikaa itsessään, vaan aina vika on muissa...aika yleistä.... mutta itsehän sen vastuun jotenkin joutuu kuitenkin kantamaan.... istuuko sit linnassa, tai marisee palstalla muitten tekemisiä ja olemisia... omavalintakysymys kaikille...- wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta juuri tuo peittely ja topsiasioiden välttely tulee olemaan tuhoisaa meidän omalle kulttuurille. Pitäisi olla sen verran munaa että pidettäisiin oma kulttuuri ykkösenä ja vaadittaisiin sen mukaista käytöstä jo alusta lähtien meidän mailla, muuten käy niin että se vieras kulttuuri pääsee sulautumaan liian suuresti osaksi meidän kulttuuria ja muuttaa sitäkin sitten pysyvästi, niin on käynyt aina historiassa ja käy jatkossakin.
Onko sun lutkittelukulttuurisi peräisin venäjältä vai täältä Suomesta?
- wanhaämmä
Treffikumppanilta ei juuri ääliömäisyyksiä kuunnella. Se oli siinä se tutustuminen.
Kumppani on sitten jo eri juttu, saa olla eri mieltä ja kertoa huoliaan. Eri mieltä voi olla myös kunnioittavasti. Mua mietityttäis, miksi mua ärsyttäisi jonkun mielipiteet. Siksikö pelkästään, että olen eri mieltä, vaiko onko niiden esittämisessä toista väheksyvää sävyä. Puhutko nyt itsestäsi?
No sitten puhuttaisiin treffeillä politiikkaa. Jos toinen on nähnyt vaivaa saapua kanssani treffeille niin samapa se vaikka politiikkaa puhutaankin. Pääasia että kahvi on hyvää ja pulla tuoretta.
Paljon riippuu sitten siitä minkä oloinen toinen on, jos haukkuu muita puolueita tai yleensä negatiivinen asenne politiikkaan niin tuskin jatkoon. Jos taas korostaa hyviä puolia ja on vaikka itse innokas toimija niin ei tuo politiikka nyt mikään poissulkeva asia ole.- saatanan.sipilä
vastaan tämän kerran sipilälle saatanan mulkku vit.uttaa koko sipilä mutta toisia treffejä ei tule mutta jos treffeille lähdetään niin toista ei loukata a vietetään silti kiva päivä yhdessä ja lopuksi erotaan ystävinä eli ei koskaan tavata enään sen jälkeen olet itse paholainen
- siitäselähtee
Availet paidannappejasi ja kysyt eikö mikään muu kiinnosta kuin politiikka..
- politiikkaeikinosta
Vetäisin huoraa turpaan ja paskantaisin sen suuhun, oppis olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62825
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534