https://www.iltalehti.fi/iltv-lifestyle/a/e7c43d4f-694d-4daf-818b-a0bf64c18510
Ei ole kauniit
Tolla naisella on järjettömät tissit
8
<50
Vastaukset
- RaittiinTuttu
Raitis mies ei ole leiponut tissejä vuosiin.
- kauniit.kasvot
kauniit kasvot mutta miksi on pilannut itsensä niin olisi tosi kuuma hottis jos olis luonto äidin tekemä vartalo niin tosi kaunis kasvoiltaan harmi kun on pilannut vartalonsa
järkevät tissit oliski ollu ennenkuulumatonta,
- pihallatipunen
Luulis, että isoihin tisseihin mahtuu paljon järkeä...
- ÄtmiToteaa
Jos neulalla tökkäis, niin roiskus maitoa pitkässä kaaressa toiselle puolelle huonetta, kun kovalla paineella maito purkahtelis tisuleista.
- OpettajaIsoJormala
Vaikutat todella älykkäältä ätmiltä.
- ei.ole.seksikäs
joku hänestä puuttuu niin kaunis on ja isot tisut mutta ei ole seksikäs niin tiedä sitten tekeekö nuoruus tai laihuus no en lähtis hänen kanssaan treffeille eikä seksiäkään tekisi mieli hänen kanssaan niin hän voisi olla kaverinainen niin ruma ei ole mutta se jokin hänestä uupuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032