tekohampaat

hinta

oisko kellään tietoo kuka kemissä tekee hyvät tekarit kohtuuhintaan ?

61

4019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valtonen

      Jos puolisollasi on tekarit niin käyttäkää niitä vuorottain. Säästätte paljon siinä.

      • piikkiin

        Hehe Heh He sossu maksaa mie oon tullunna muualta


      • minäentiedäkemistä

        Eikö Kemissä ole täysipäisiä lainkaan, kukaan ei kykene vastaamaan asiallisesti selvään kysymykseen, proteesien laitto on kallista, joten on selvää että ihminen joka joutuu sellaiset hankkimaan haluaisi tietää jos ihmisillä on tietoa alueella olevien kohteiden hinnoittelusta, siinä on kyse tuhansien eurojen sijoituksesta, ja näillä lääkäreillä on isoja eroja hinnoissa, jotku on teknikoita ja tekevät itse kaiken, toiset lähettää proteesin muotin teknikolle joka tekee proteesit, ja tällöin hintaa tulee enemmän.


      • pitäisitekkimennäma

        Torniossa on ainakin Ahrikkala joka on Teknikko, hän kuulemma itse valmistaa proteesit, näin olen kuullut, mutta nyt ei ole nykyistä hintatietoa, uskoisin kuitenkin että ei ole ylikallis, mitä on tietoa.


      • Kemissälöytyy

        Kyllä Kemissä on tekijöitä. Jos ei ole erityistä syytä teettää lääkärin kautta, kannattaa mennä suoraan teknikolle. Tällöin teknikko ja asiakas voivat olla kosketuksessa toisiinsa, mutta jos teettää lääkärillä, lääkäri lähettelee tekelmystä edestakaisin, aika kankeaa. Lääkäriltä voi kyllä kysyä teknikkojen nimiä. Teknikolta voi pyytää hinta-arvion.


      • Anonyymi
        minäentiedäkemistä kirjoitti:

        Eikö Kemissä ole täysipäisiä lainkaan, kukaan ei kykene vastaamaan asiallisesti selvään kysymykseen, proteesien laitto on kallista, joten on selvää että ihminen joka joutuu sellaiset hankkimaan haluaisi tietää jos ihmisillä on tietoa alueella olevien kohteiden hinnoittelusta, siinä on kyse tuhansien eurojen sijoituksesta, ja näillä lääkäreillä on isoja eroja hinnoissa, jotku on teknikoita ja tekevät itse kaiken, toiset lähettää proteesin muotin teknikolle joka tekee proteesit, ja tällöin hintaa tulee enemmän.

        Teetä Virossa saat puolta halvemmalla ilman kelan korvaustakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teetä Virossa saat puolta halvemmalla ilman kelan korvaustakin

        Tekohampaat vaatii monta eri matkaa, ensin tekovaiheessa ja sitten sisäänajovaiheessa, pitää hioa niin kauan ettei mikään paikka hankaa, ja että pysyvät paikoillaan. Täältä saakka ei kannata Viroossa teettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekohampaat vaatii monta eri matkaa, ensin tekovaiheessa ja sitten sisäänajovaiheessa, pitää hioa niin kauan ettei mikään paikka hankaa, ja että pysyvät paikoillaan. Täältä saakka ei kannata Viroossa teettää.

        Sinä puhut luuloja. Minä puhun tiedosta olen teettänyt viikon reissun aikana. Palasin uudet hampaat suuss jatyö oli hyvää ja hampaat paremmat kuin Kemissä ja TorniossaSiellä oli 7 hammaslääkäriä. teknikojen määrää en tiedä. Siellä lääkäri tarkisti teknikkojen työt


      • minäentiedäkemistä kirjoitti:

        Eikö Kemissä ole täysipäisiä lainkaan, kukaan ei kykene vastaamaan asiallisesti selvään kysymykseen, proteesien laitto on kallista, joten on selvää että ihminen joka joutuu sellaiset hankkimaan haluaisi tietää jos ihmisillä on tietoa alueella olevien kohteiden hinnoittelusta, siinä on kyse tuhansien eurojen sijoituksesta, ja näillä lääkäreillä on isoja eroja hinnoissa, jotku on teknikoita ja tekevät itse kaiken, toiset lähettää proteesin muotin teknikolle joka tekee proteesit, ja tällöin hintaa tulee enemmän.

        https://www.lapinpuhelinluettelo.fi/yritystiedot?area=0&Id=1118546/Kemi/Hammaslaboratorio Veli-Matti Heikkilä Oy

        Kemissä on oma ja hyvä teknikko, toimii Lapinkansan talossa, sisäpihalta sisään!

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        minäentiedäkemistä kirjoitti:

        Eikö Kemissä ole täysipäisiä lainkaan, kukaan ei kykene vastaamaan asiallisesti selvään kysymykseen, proteesien laitto on kallista, joten on selvää että ihminen joka joutuu sellaiset hankkimaan haluaisi tietää jos ihmisillä on tietoa alueella olevien kohteiden hinnoittelusta, siinä on kyse tuhansien eurojen sijoituksesta, ja näillä lääkäreillä on isoja eroja hinnoissa, jotku on teknikoita ja tekevät itse kaiken, toiset lähettää proteesin muotin teknikolle joka tekee proteesit, ja tällöin hintaa tulee enemmän.

        Tähän kysymykseen saa selvyyden vain hammasteknikoilta tiedustelemalla tekarien hintoja. Samalla voisi kilpailuttaa tekarit ajan hengen mukaan. Näillä sivuilla ei kukaan tiedä purukaluston hintoja. Eikun rohkeasti tiedustelemaan alan toimijoilta leukojen hintoja. Ei pida pelätä.


      • Anonyymi

        Menipä asiattomuuteen. Saat samoin. Jos sinulla on puoliso säästyt paljolta kun et vihellä pyttyyn.


      • Anonyymi
        minäentiedäkemistä kirjoitti:

        Eikö Kemissä ole täysipäisiä lainkaan, kukaan ei kykene vastaamaan asiallisesti selvään kysymykseen, proteesien laitto on kallista, joten on selvää että ihminen joka joutuu sellaiset hankkimaan haluaisi tietää jos ihmisillä on tietoa alueella olevien kohteiden hinnoittelusta, siinä on kyse tuhansien eurojen sijoituksesta, ja näillä lääkäreillä on isoja eroja hinnoissa, jotku on teknikoita ja tekevät itse kaiken, toiset lähettää proteesin muotin teknikolle joka tekee proteesit, ja tällöin hintaa tulee enemmän.

        Lappdent Jussila kohtuu hintaan ja tekee varmasti mieluisat, suosittelen kokemusta on.


      • Anonyymi

        Olipa lapsellista. HEH HEH


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        https://www.lapinpuhelinluettelo.fi/yritystiedot?area=0&Id=1118546/Kemi/Hammaslaboratorio Veli-Matti Heikkilä Oy

        Kemissä on oma ja hyvä teknikko, toimii Lapinkansan talossa, sisäpihalta sisään!

        Late Lapista.

        Olen teetänyt kerran Heikkilällä mutta ei tulleet sopivat. hän korjasi ja taas korjasi eivät istuneet kunnolla suussa. Ei auttanut muu kuin teettä toisaalla uude hampaat ja tuli kyllä kalliiksi. En suosittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen teetänyt kerran Heikkilällä mutta ei tulleet sopivat. hän korjasi ja taas korjasi eivät istuneet kunnolla suussa. Ei auttanut muu kuin teettä toisaalla uude hampaat ja tuli kyllä kalliiksi. En suosittele

        Minä olen kanssa teettänyt Veli-Matti Heikkilällä mutta näyttää etteivät kanssa istu suuhun korjauttaa pitää tai sitten mennä uudelle teknikolle hampaista ei saa tietenkään rahojaan takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen teetänyt kerran Heikkilällä mutta ei tulleet sopivat. hän korjasi ja taas korjasi eivät istuneet kunnolla suussa. Ei auttanut muu kuin teettä toisaalla uude hampaat ja tuli kyllä kalliiksi. En suosittele

        Missä teetätit toiset hampaat toin Heikkilän jälkeen.


    • uudettekaritsuussa

      EHT on erikoishammasteknikko ja niitä löytyy Kemissä useampia. Jos on pelkkä proteesi voi mennä sinne suoraan ja kysyä hintaa, kannattaa aina. Vähän hankalampi on, jos on osaproteesi eli omia hampaita. Jotkut eivät tee niitä muutoin kuin hammaslääkärin kautta. Itse olen löytänyt hyvän, mutta kaikki ei sovi kaikille. Tooiset tykkää toiset ei!

      • opastaihmistä

        No kerro minkä niminen vastaanotto se on, sitähän aloittaja tiedusteli, ei ole lainvastaista opastaa kanssaihmistä, ja kukaan ei tiedä että sinä juuri kirjoitit asian.


    • Tuossa
      • eikösjolöytynyt

        Kävin Ahrikkalalla tänään, ylä ja ala osaproteesit yht. 1500e. huomenna valmiit, on 800e. leuka, mutta kun ottaa molempiin samalla saa 100e. alennusta.


      • kannattaakysyäuseammalta

        Kemistä löytyy halvemmalla ja uskon, että ihan hyvätkin. On kokemusta!


      • kannnattaa
        kannattaakysyäuseammalta kirjoitti:

        Kemistä löytyy halvemmalla ja uskon, että ihan hyvätkin. On kokemusta!

        Kannattaa teettää asuinpaikkakunnalla ainakin sen takia, että ei ne tule valmiiksi yhdellä käynnillä, ja valmiiksitulon jälkeen on käytävä muutama kerta hienosäätämässä niitä, koska ne alussa kalvavat jostain ja ehkä ovat epävakaatkin.


    • Anttelinen

      Armeijan ylijäämävarastosta voipi löytyä käytettyjä sota aikasia halavalla.

      • kassialmaonhyvävaan

        No kukaan ei estä sinua käymästä sovittamassa hampaita siellä, mutta meillä toisilla on eri asia kun pitäisi ihan käyttämättömiä saada.


      • Anttelinen
        kassialmaonhyvävaan kirjoitti:

        No kukaan ei estä sinua käymästä sovittamassa hampaita siellä, mutta meillä toisilla on eri asia kun pitäisi ihan käyttämättömiä saada.

        Mulla on omat jäljellä vielä ja empä tarvihe ees yhtä nastahammastakaan erikseen. Annoin vaan vinkin teille hampaattomat jottei ikenillä tartte pureskella.


    • Anonyymi

      silen ja kauranen broas onhan nuita hyää työtä

      • Anonyymi

        Onhan noita, mutta tosiaan on hyvä käydä oman kaupungin teknikolla, voi käydä jos kipuilee tai painaa jostain, voi myös löystyä jonkin ajan kuluttua, itsellä kipuili takaikene, kävin teknikolla uudestaan ja se hoitui, ikeneissä on sellaisia kipeitä paikkoja joita ei ole aiemmin huomannut.


    • Anonyymi

      Teettäkää tikitaaliset tekohampaat. Latatkaa appi ja eikun kännykkä suuhun. Ensin voitte kuitenki latata sen tikitaalisen vessapaperiapin. Säästyy paperia kun sillä pyyhkii takapuolensa. Maalima pelastuu. Toivoo Anttelinen.

    • Anonyymi

      Minä teetin Oulussa Erikoishammasteknikko Kai Ilkalla, hän on ammattilainen jo toisessa polvessa. Olen erittäin tyytyväinen ja hintakin oli huomattavasti huokeampi kuin Ahrikkalalla teetetyt.

      • Anonyymi

        Käykkös Oulussa aina mutkan kun haluat jotain muutosta tekareihis, tulee hintoihin siellä kulkea, paitsi jos asut Oulussa, paljonko muuten maksoit, siis tehtiinkö vain joko ylös tai alas, laske hinta sen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykkös Oulussa aina mutkan kun haluat jotain muutosta tekareihis, tulee hintoihin siellä kulkea, paitsi jos asut Oulussa, paljonko muuten maksoit, siis tehtiinkö vain joko ylös tai alas, laske hinta sen mukaan.

        Kun on tekijä kunnon ammattilainen niin kyllä ne sovitetaan valmistusvaiheessasopivaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tekijä kunnon ammattilainen niin kyllä ne sovitetaan valmistusvaiheessasopivaksi.

        Kyllä käytäntö osoittaa, että hankaa jostain ja vielä jostain. Ja hankaamakohdat kannattaa korjata heti.


      • Anonyymi

        Sain ihka uudet tekarit pari viikkoa sitten. Ei ole mitään ongelmaa, ei hankaa yhtään mistään. Joskus aiemmin on ollut hiukan ongelmia. Kemilinen EHT teki ja hinta oli kohdallaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain ihka uudet tekarit pari viikkoa sitten. Ei ole mitään ongelmaa, ei hankaa yhtään mistään. Joskus aiemmin on ollut hiukan ongelmia. Kemilinen EHT teki ja hinta oli kohdallaan!

        Se onkin eri asia jos on ollut jo aiemmin tekarit, ikenet on jo surkastuneet ja muotoutuneet siihen malliin, mutta kun hankki ensimmäiset on eri, etenkin osaproteesissa, kiinteiden hampaiden asento muuttuu ja ikenet kutistuvat, siksi joutuu käymään korjauttamassa, jotkut useaan kertaan, minulla esimerkiksi on osaproteesit vasta-aikaan laitettu, olen nyt kahdesti käynyt hiottamassa niitä teknikolla, kun on lähellä teknikko hän hioo niitä aina samaan hintaan, kun ne on ensin laitettava mahdollisimman tiukaksi niin ikeneen laskiessa tilanne aina muuttuu.


    • Anonyymi

      eo oo tarvinnut ikenet kovettuneet kyllä pärjää ilmanki niin säästää

    • Anonyymi

      Armeija ylijäämävarastosta saa tekareita puoleen hintaan.

    • Anonyymi

      Ylijäämävarastossa on myös venäläisten tekareita sota= ajalta. Kultaakin on kulumahampaat.

    • Anonyymi

      Entisessä posarin talossa hyät tekijät. eikä hinnoilla pilattu vähän aikaa sitte tekarit 550€.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä jo useammat siellä tehty ja hyvin sopivat! 😊👍


      • Anonyymi

        minkäniminen tekniikko onposarintalossa missä muuten moinen talo on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkäniminen tekniikko onposarintalossa missä muuten moinen talo on

        Veli-Matti Heikkilä on vanhassa PS:n talossa. Hyvät hampaat tekee, minulla on kokemusta jo toisista ja minulla on myös alapurennassa osaproteesi. Hinta kohtuullinen, kallista on aina, mutta hyvät saa.


    • Anonyymi

      Jokohan aloittaja on tekarinsa saanu? On menny jo parivuotta, niin kiinnostaisi missä laitoit ja paljonko maksoi?

      • Anonyymi

        Varmaan on tarpeeksi kovat ikenet jo nii ei tarvihe tekareita.


    • Anonyymi

      Kuopattu ajat sitten, ei enään tarvetta voi poistaa.

      • Anonyymi

        Jäikö suvulle tekarit perintönä?


    • Anonyymi

      On kyllä

    • Anonyymi

      Löysin aikanaan Kari-Baarista yhdet.Naapuri oli saanut turpaan tarvi uudet tekarit, joten modifioitiin niitä yksi ilta autotallissa niin sai sopivat. Kossupullon sain vaivanpalkaksi.

    • Anonyymi

      Ei oo, mutta tietoo löytyy niistä jotka ennen niitä hajoitti.

    • Anonyymi

      Ostakaa kohta poliisin huutokaupasta halvalla ämpärillinen kimpassa,halvalla lähtee.sovittelupäivä porukassa.

    • Anonyymi

      broas teki hyviä kestäny jo 50 vuotta,,,,,

      • Anonyymi

        Kyllä Orpopiru ja Natsimamma pitävät huolen, että duunarit eivät enää tekohampaita tarvitse.


    • Anonyymi

      Keitto eväillä niin ei hampaita tarvi.

    • Anonyymi

      Köyhille velliä.

      • Anonyymi

        Kun rasistifasistinatsihallitus on vähän aikaa huseerannut niin olemme kaikki vellinsyöjiä kehäkolmosen ulkopuolella.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ruumishuoneelta hae pois

    • Anonyymi

      Voisiko niitä tekareita laittaa sieltä ruumishuoneelta jakoon tonne köyhien ruoka jonoon,hampaattoma voisi sieltä sovitella itselle passaavat.tietty ne voisi pestä vaikka astianpesu koneessa ensin.

      • Anonyymi

        Ruokajonot lopetetaan rasistihallituksen määräyksestä, koska köyhät ei kuole jos ne saavat ruokaa.


    • Anonyymi

      no pruuas tietenkin

    • Anonyymi

      Haudankaivajalla kemissä on kokoelma löytyneitä tekareita. Karistele enimmät mullat pois, tekarit suuhun, suu kiinni ja sitte Mike Tyson vetää alakoukun leukaan niin hampaat on sen jälkeen sopivat. Aiheuttaa pientä aristusta ja verenvuotoa ikenistä. Buranaa suositellaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe