Voi itku teitä kampaajat!!

Voimiksimiksi

Siis mikä ihme siinä on, kun menet kampaajalle tarkoituksena siistiä latvoja ja lyhentää etuhiuksia niin pois leikataan 10 cm ainakin?!!?
Useampaan kertaan sanoin, että en halua lyhyttä ja että se saa kasvaa kunhan siistitään hapsottavat latvat sillä ne oli väärin nyrhitty viimeksi!
Niin ei alkaa vaan pälättää omia juttujaan ja sanoo, että osaan kyllä ja tehdään nyt niin kuin hän haluaa. Kehtaa vielä lopuksi kehua, että uusiutuva luonnonvarahan hiukset on!!
Juu juu, nyt hiukset on mallia poika tukka takaa ja sivuilla muutamia suortuvia! APUA!
Näitä ei saa edes pinneillä kiinni kunnolla. Huoh- kai se on pakko ostaa biorionia! Auttaakohan ne Jazz hiustuotteet tietääkö kukaan?

4

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ufjccj

      Niin ja mikä siinä on, että pitää kälättää ja udella ihmisiltä niiden asioita, mä en ainakaan siitä halua maksaa, on todelllnen nautinto olla hiljaa eikä lässyttää muodon vuoksi jotain naurettavaa.

      • Onhiljaista

        MEne kuurolle kampaajalle hän on hiljaa ja vain lukee huulilta mitä haluut.


    • Ydigikhji

      Eka ja viimeinen kerta joka kampaamossa, jos ei muutamasta yksinkertaisesta vihjeestä ymmärrä pitää moottoriturpasnsa kiinni. Nämä ämmät vielä jostain syystä jättää miesasiakkaat rsuhaan kälätykseltään, mutta nainen pakotetaan toistuvasti osallistumaan tähän sanasaasteeseen.

      • Small

        Minä taas tykkään , et edes jotain puhutaan, kamalaa , jos ei mitään vuorovaikutusta synny, tulee vaivautunut olo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4187
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4036
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3642
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3049
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2751
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2538
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2538
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2416
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2299
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2255
    Aihe