Ketkä palstan kirjoittajat ovat todellisia?

kuinka-monta-tiedät

Eli ketkä olet bongannut somesta; facesta tai instasta tai oikeasta elämästä ja varmistanut, että juttunsa ovat suurin piirtein totta?

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen nähnyt moniakin palstan tyyppejä tuolla reaalimaailmassa. Muistan Turussa asuessani näin usein mm. Timpan perheineen Prismassa, Bicky Royal-miehen ja muita Penetrators MC:n miehiä Varissuolla, sekä myös Näädän perheen ja Pääskyvuoren Jorman ja Jeren ajelemassa vanhalla Toyota Carinalla.

• Mitä ihmettä sä tässä oikein turhaan säälimään käyt?? Ei ole mitään Periksen typeriä tai minkäänlaisia mielikuvitushahmoja, sillä tällä palstalla on ihan oikeita ja todellisia kirjoittajia.

• Ai niin, olihan tässä joku n. pari-kolme vuotta sitten nämä palstan turkulaiset tyypit myös Facebookissa.

Mutta jostain kumman syystä se facebookin ylläpito oli noiden henkilöiden kuvat ja profiilit sieltä varsin pian poistanut. Siellä oli mm. Bicky Royal-mies, Näädän Markku, Timppa, Janica, Bicky jr., Jessica Näätä ja vaikka ketä muitakin palstalta tuttuja tyyppejä.

• A.Siantuntija
        DarkFear kirjoitti:

Ai niin, olihan tässä joku n. pari-kolme vuotta sitten nämä palstan turkulaiset tyypit myös Facebookissa.

Mutta jostain kumman syystä se facebookin ylläpito oli noiden henkilöiden kuvat ja profiilit sieltä varsin pian poistanut. Siellä oli mm. Bicky Royal-mies, Näädän Markku, Timppa, Janica, Bicky jr., Jessica Näätä ja vaikka ketä muitakin palstalta tuttuja tyyppejä.

Facebookissa pitää olla todellinen henkilö. Nuo paljastuivat trollihahmoiksi, mm sen takia, että kaikkien profiilit oli luotu yhdestä samasta IP-osoitteesta.

• Dutch_van_der_Linden

"Ei kai sillä jollain IP-osoitteella luulisi olevan merkitystä, jos vaikka useampikin eri henkilö haluaa luoda sinne tunnukset yhdellä samalla koneella?? Kuten vaikka perheenjäsenet, pariskunnat yms."

Mutkun jokaikisen IP osoite on sama kuin erään ätmin Paattisessa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Dutch_van_der_Linden kirjoitti:

"Ei kai sillä jollain IP-osoitteella luulisi olevan merkitystä, jos vaikka useampikin eri henkilö haluaa luoda sinne tunnukset yhdellä samalla koneella?? Kuten vaikka perheenjäsenet, pariskunnat yms."

Mutkun jokaikisen IP osoite on sama kuin erään ätmin Paattisessa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Tuskin sillä nyt on merkitystä, että missä se IP-osoite tai kotiosoite on. Kuten sanoinkin, että jos vaikka perheen jäsenet tai vaikka työporukkakin haluaa luoda ne tunnukset sinne Facebookiin ja tekee sen yhdeltä samalta perheen tai työpaikan koneelta, niin kai se pitäisi olla mahdollista.

Eikä kyllä edes ole sama osoite kaikilla niillä tyypeillä, sillä siinähän asuu porukkaa eri puolilla Turkua, kuten mm. Liljanlaaksossa, Varissuolla ja varmaan muuallakin.

Todella typerää toimintaa kyllä Facebookin ylläpidolta, kun lähtivät tolla tavalla poistamaan asiallisia profiileita luvattomasti.

• Virtuaaliolento

Ei kukhaan ole todellinen.
      Kaikki ovat virtuaali -olentoja!

• Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Ja mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se saatana:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jos oot Tepsin fani, niin oot sitten varmaan nähnyt myös sen Pääskyvuoren Jeren joskus siellä tepsin pelissä. Ajattelin kun hänellä oli se tepsin lippis siiä kuvassa:)

• tepsifani
        DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Ja mä kun en olekaan mikään trolli, että tiedä sä se saatana:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jos oot Tepsin fani, niin oot sitten varmaan nähnyt myös sen Pääskyvuoren Jeren joskus siellä tepsin pelissä. Ajattelin kun hänellä oli se tepsin lippis siiä kuvassa:)

Ei periksen trollihahmoilleen varastamiin kuviin kannata kiinnittää huomiota.

• tepsifani kirjoitti:

Ei periksen trollihahmoilleen varastamiin kuviin kannata kiinnittää huomiota.

Mistä sä niin päättelit, että se Peris olisi muka näitä kuvia sinne jotenkin "varastanut"?? Olihan sillä Jerellä sen tepsin lippiksen lisäksi myös vielä olkavarressa se Toyotan logo tatuoituna:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Huomaa selvästi, että ovat niin isä ja poika molemmat henkeen ja vereen niitä Toyota-miehiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kertoi se Bicky Royal-mies myös käyneensä siellä Tepsin lätkäpelissä, kun oli kuulemma JyysTaxin ratissa saanut joltain asiakkaalta sen vapaalipun matsiin. Ajattelin vaan, että muistatko miestä siellä nähneesi?? Peli oli muuten runkosarjan peli Tepsi vs. Jyp, jonka tepsi voitti aika selvästi.

• tepsifani
        DarkFear kirjoitti:

Mistä sä niin päättelit, että se Peris olisi muka näitä kuvia sinne jotenkin "varastanut"?? Olihan sillä Jerellä sen tepsin lippiksen lisäksi myös vielä olkavarressa se Toyotan logo tatuoituna:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Huomaa selvästi, että ovat niin isä ja poika molemmat henkeen ja vereen niitä Toyota-miehiä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kertoi se Bicky Royal-mies myös käyneensä siellä Tepsin lätkäpelissä, kun oli kuulemma JyysTaxin ratissa saanut joltain asiakkaalta sen vapaalipun matsiin. Ajattelin vaan, että muistatko miestä siellä nähneesi?? Peli oli muuten runkosarjan peli Tepsi vs. Jyp, jonka tepsi voitti aika selvästi.

Eivät mielikuvitusolennot kuten "jere" tai "bicky" käy jääkiekko eikä muissakaan matseissa paitsi korkeintaan periksen pääpössä :)

• tepsifani kirjoitti:

Eivät mielikuvitusolennot kuten "jere" tai "bicky" käy jääkiekko eikä muissakaan matseissa paitsi korkeintaan periksen pääpössä :)

Miksi oikein mainitset heidän nimet noin lainausmerkeissä?? Onhan kumpikin noista tyypeistä, eli Bicky ja Jere kirjoittaneet tänne palstalla aina ihan omilla profiileilla kirjautuneena ja molemmilla on myös ihan selvät kuvat heidän profiileissaan.

• tepsifani kirjoitti:

Siellä on varmaan ollut silloin tossa pelissä Bickyn Chevy Silverado tai Kasipätkän Volvo parkissa Elysee-hallin pihalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Luunmurskaaja-Kake
        DarkFear kirjoitti:

Siellä on varmaan ollut silloin tossa pelissä Bickyn Chevy Silverado tai Kasipätkän Volvo parkissa Elysee-hallin pihalla:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

Korkeintaan siellä on ollut satusetä periksen vanha Viton reuhka ;)

• tepsifani
        tepsifani kirjoitti:

Mielikuvitusolennot ovat sinun päässäsi. Olen nimittäin jutellut Bickyn kanssa erätauolla TPS-Ässät pelissä viime syksynä. Bicky on kyllä tuttu näky peleissä. Näkisit hänet itsekin jos tajuaisit lätkästä jotain ja kävisit peleissä.

• tepsifani kirjoitti:

Mielikuvitusolennot ovat sinun päässäsi. Olen nimittäin jutellut Bickyn kanssa erätauolla TPS-Ässät pelissä viime syksynä. Bicky on kyllä tuttu näky peleissä. Näkisit hänet itsekin jos tajuaisit lätkästä jotain ja kävisit peleissä.

No niin, hyvä että joku toinenkin on tullut tämän asian vahvistamaan. Onhan se Bicky selvästi ihan oikea ja todellinen henkilö, kun kerran säkin oot hänet nähnyt. Oli varmaan se Bicky Royal-miehen Kasipätkän Volvo parkissa Elysee-hallin parkkipaikalla:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Öinentotuus
    • JeesusTotuus

Minä olen totuus ja minä olen Jeesus!

• ahaaakin

Olet siis Hesus the Jesus, huumeiden salakuljettaja Meksikosta, kiitos tiedoksitannostasi.

• palstantosimies

Olen palstan tosimies.

• josnäkeminenpelottaa

Mutta jos jotkut ovat todellisia ja liian pelottavia että niistä edes mainita jos näkeekin, liiankin tehokkaita ja pelottavia että ei kannata edes mainitakaan jos edes vilkaukselta näkee...

• hauskojahöpötyksiä

Usko jo sekin asia; Ei ole mitään tunnisetietoja keneltäkään, mutta sinänsä sellainen rikastuttqaakin palstoja kun arvailee... mutta niin jos no jaaaa...

• Tämä-selvä

Dak fear on todellinen ätmi. Kohta se poistaa tämän viestin.

• Itseni olen bongannut facebookista sekä instagramista ja livenä elisaketun. Minä löydyn jopa muutenkin netistä, luulisin, en ole googlannut itseäni vähään aikaan.

Eli jes, olen todellinen enkä hallusinaatio:) Veikkaan että joku muukin kirjoittaja on, jopa joku sellainenkin joka ei somessa hengaa.

• Bongailuista samat sanat YB:stä :-D Joo, ja on susta laajemminkin tietoa.

Tietysti jokaisen kirjoittajan takana on aina ihminen. Ne, jotka olen tavannut, ovat aina osoittautuneet sanojensa mittaisiksi tai enemmänkin.

Nää spekulaatiot on oikeastaan vain sitä, että jotka kyselee aloittajan kaltaisia kysymyksiä, ei koskaan tule olemaan minkäänlaista aitoa kiinnostusta tutustua oikeasti kirjoittajaan.

Mutta mitäpä he heistä.

• DarkFear luikihan jo vittuun, ei kiinnosta.

• vähä-älyinen

Dark-fear on yksinkertainen omien juttujensa peukuttaja.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2258
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2074
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1877
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1340
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      74
      1158
    Aihe