Ikuinen hylkiö

huihaii

Mieheni kyllästyi siihen kun minua ei voi sietää kukaan siihen pisteeseen että ensin yritti tappaa itsensä ja nyt lopulta luovutti ja lähti kävelemään. Olemme kysyneet useilta eri ihmisiltä mitä pahaa olen tehnyt ja miksi eivät voi sietää minua mutta kukaan ei kerro.
Tämä sylkykupin rooli tuli liian raskaaksi lastiksi miehelleni joten kun ei päässyt hengestään niin päätti lähteä pois.
Nyt tietenkin mietitään että mitä itse olen tehnyt jotta minua vihataan. Vastaus on että en mitään. En anna ilmeitä, en piilovittuile eikä mitään. Minusta vaan ei kertakaikkiaan kukaan pidä. Ei edes vastaankävelevät ihmiset joista miehenikin huomasi että kurtistavat kulmiaan ja katsovat minua vihamielisesti.
En pukeudu omituisesti tai ole erikoisen näköinen. Valkoinen suomalainen nainen. No nyt ei mies sitten enää jaksanut vierestä seurata kuinka hänen vaimoaan pahoinpidellään henkisellä tasolla kutakuinkin aina kun poistuu ovesta ulos.

5

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemiähoitoon

Psykiatrian polille mars, sieltä saa apua.

• gjlkbllnbkl

Kakkonen?

• Mummo1960

Jos tämä kirjoitus on totta niin komppaan aiempaa vastausta. Hakeudu hoitoon. Muista ei ole mahdollista että yhtä ihmistä kaikki vaihaisivat. Toiseksi kukaan terve ihminen ei yritä itsemurhaa siksi että elämänkumppania vihataan tai jätä häntä sen vuoksi. Hänenkin täytyy olla henkisesti sairas ja tarvii hoitoa. Sius lähimpään terveyskeskukseen ja sieltä lähete ammattiauttajan pakeille.
      Kumpikin.

• Hoitoonäkkiä

Kaikki hoitoon olette sairaita koko perhe.

• Anonyymi

Olen kokenut aika haasteita/hurjaa arjessani ja ollut vaikeaa. Pohtinut lapsuutta joka ollut ns hyvä mutta suhde esim toiseen vanhempaani ollut haastava.

Ymmärrän aloittajan kuvausta. Se kuulostaa varmaan osasta ihmisiä vaikealta ymmärtää. Miksi kukaan vihaisi jotain ihmistä näin. En itse usko että vihaakaan. Minä itse kyllä koin tätä samantyyppistä. Mutta en usko että vihaavat kaikki silti. Se on hankala minun kuvata mitä uskon ja ajattelen mistä tuossa on kyse ja kysymys. Mutta..

Mutta kunpa aloittaja löytäisi jonkun joka ymmärtää ja kuuntelisi eikä missään nimessä leimaisi hulluksi ja sanoisi syyksi sitä ja sanoisi vain korjaa ajatuksesi. Se ei toimi niin. Mä oon vihdoin pitkän taipaleen jälkeen tajunnut enemmän ja löysin terapeutin joka on kaikkea muuta kuin "ääliö" ..toki ei ehkä aiemmat ääliöitä olleet varsinaisesti mutta..

Itselläni uskon osaltaan tunteen tällaisesta hylkiö tunteesta tms, mikä mulla ajoittain meni karmean vahvaksi ja parisuhde oli kriisissä jne.. uskon sen tulleen jokseenkin kokemuksesta että olisi lapsena syyllistetty minua toisen vanhemman toimesta ilman että perheessä tajutaan sitä ja torjuttu ja hylätty minua sellaisena kuin olen.. - ehkä..

Toinen vanhempani oli päinvastoin minua hyvin paljon hyväksyvä eikä syyllistävä. Se syyllistäminen toisen vanhemman suunnasta oli sellaista ei suoraa haukkumista ja vaikeasti havaittavaa. Sellaista kuitenkin ettet ole hyvä juuri sinuna itsenäsi. En edes tiedä ymmärsikö hän miten hän toimi. Sanoo että aina on vain halunnut hyvää. Ehkä ei ymmärtänyt toimintaansa ja ymmärrä. Onneksi toinen vanhemmistani ei ollut samanlainen. Jotenkin uskon tällä kaikella ainakin olevan roolia siihen mitä elämässäni olen tuntenut ja kokenut ja miten sitten käyttäydyn (En ole itsevarma ja turvallisesti ok itsenä ...)

Olen päässyt kiinni näihin juttuihin paremmin mutta en edelleen koe olevani mäen päällä ja valmis. Ehkä kaikkea on vaikea koskaan ymmärtää mutta lisäymmärrys on mahdollista ja luulen että ymmärrys asioista auttaa ja minusta se että sanotaan että et ole terve ei todellakaan auta vaan leimaa ja syyllistää ihmistä lisää.

Voisin kirjottaa enemmänkin luulen. Mutta tässä jotain ajatuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5035
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4472
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2341
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1920
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1826
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe