Sanon tämän ystävänä teille toisille kellodiggareille. Koko firma pitäisi ajaa alas, sillä mitään muuta eivät pysty asiakkaille tarjoamaan kuin roskaa ja pahaa mieltä. Ruotsalaiset paskanaamakoijarit tuota huijariputiikkia pyörittävät.
Oma kokemukseni on seuraava, jonka olen tänne jo useampaan otteeseen kirjoittanut: Tilasin tuosta basaarilafkasta joku vuosi sitten kohtuullisen kalliin kellon, jonka maksoin tilisiirtona kuten normaalissa kaupankäynnissä on tapana. Toimitusajaksi oli arvioitu muutama päivä, ja viikon jälkeen paketti sitten saapui. Yllättäen sieltä paljastuikin joku 55 mm Stührling kiina-automaattipaska, jota edes rasvaisin pitsaleipuri ei sietäisi karvaranteeseensa kietoa.
Lähetin tietysti kellon takaisin, jonka jälkeen alkoi ankara sähköpostiviestittely ja uhkailu, kunnes viimein sain rahani palautetuksi.
Ei ole syytä tilata tuolta mitään, sillä samat kellot voi ostaa EU:n alueelta luotettavista verkkokaupoista halvemmalla, ja myös kotimaiset kivijalkamyymälät, varsinkin kalliimpien kellojen suhteen, ovat aina luotettava valinta. Alennuksia voi ja pitää kysyä näistä.
Anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta mielestäni tässä tapauksessa se on aiheellista.
Älkää koskaan tilatko mitään Laatukellot.fi-sivustolta!!!
19
238
Vastaukset
- NäinSeAsiaOn
Komppaan.
- tyytyväinen
Laatukelloista olen ostanut kaikki kelloni paitsi yhden upean automaatin Keskiseltä. Minulle ei merkitse se, onko kello jonkun kympin tai satasen halvempi jossain muualla. Laatukellot -Toimii!
- GelloMiez
"Minulle ei merkitse se, onko kello jonkun kympin tai SATASEN halvempi jossain muualla."
Minulle kympit ja sataset merkitsevät. Voit heitellä minulle kymppejä ja satasia niin paljon kuin haluat. Voin jopa perustaa Patreon-tilin sitä varten.
Laatukellojen ihme on, että firma on vielä pystyssä, vaikka negatiivisten kokemusten määrä on niin valtaisa. Google-optimoinnin pojat kyllä hanskaavat, ja onnistuvat näin jymäyttämään aina uusia fisuja verkkoihinsa. - OnkoElämäsiTaakka
Jos ei kymppitonnin ja sataset merkitse mitään, niin eikö merkitse esim. teräsrannekkeen sovitus ja tarvittaessa lyhennys ja muutenkin kellon sovitus?? Varsinkin kun saat useimmiten kellon heti ranteeseen ja edullisempaan hintaan ja takuut toimii. Taidat kun olla vain se onneton prolopoika joka hämmentää ja sekoilee joka ketjussa tyhmyyksiä.
- EnkäTavallasiNaakka
OnkoElämäsiTaakka kirjoitti:
Jos ei kymppitonnin ja sataset merkitse mitään, niin eikö merkitse esim. teräsrannekkeen sovitus ja tarvittaessa lyhennys ja muutenkin kellon sovitus?? Varsinkin kun saat useimmiten kellon heti ranteeseen ja edullisempaan hintaan ja takuut toimii. Taidat kun olla vain se onneton prolopoika joka hämmentää ja sekoilee joka ketjussa tyhmyyksiä.
En tiedä mitä horiset provopojasta ikää minulla on jo yli 50v mutta otan tuon pojittelun kohteliaisuutena. Lyhennän itse teräsrannekkeet ja kuten sanottu en juokse kymppien enkä satasten perässä. Kello on ajannäyttäjä eikä sitä tarvitse sen kummemmin sovitella.
Ei tarvitse miehen koristella itseään eikä keikaroida kelloilla ja koruilla. - turhuuksien.roviolle
EnkäTavallasiNaakka kirjoitti:
En tiedä mitä horiset provopojasta ikää minulla on jo yli 50v mutta otan tuon pojittelun kohteliaisuutena. Lyhennän itse teräsrannekkeet ja kuten sanottu en juokse kymppien enkä satasten perässä. Kello on ajannäyttäjä eikä sitä tarvitse sen kummemmin sovitella.
Ei tarvitse miehen koristella itseään eikä keikaroida kelloilla ja koruilla.näin se menee, rumat ne itteensä koristelee
- Suosinlaatukelloja
Tilasin kerran, tuli viikossa ja edulliseen hintaan. Hyviä kokemuksia. Voin ostaa vastakin sieltä.
- GelloMiez
Onko se joku meriitti, että putka on onnistunut toimittamaan muutaman halvan lelukellon näille parille sivustoa kehuvalle tyypille?
Mutta jos sivusto kerran mainostaa laatukelloja ja pitää niitä listoillaan, eikö niitäkin silloin pitäisi pystyä toimittamaan?
No, olen varoituksen sanani sanonut ja yrittänyt auttaa muita, mutta jos joku vielä haluaa kokeilla kepillä jäätä, en sille mitään voi.- herätkääHerätkää
Juuri näin. Heillä ei ole ensimmäistäkään arvokelloa varastossaan, vaan jos joku erehtyy sellaisen sieltä tilaamaan niin he alkavat etsimään sellaista joiltakin liikkeiltä joiden kanssa ovat olleet yhteistyössä ja on ihan tuuria saako kellon joskus vai ei lainkaan. Nuo hinnat mitä lupaavat arvokelloissa on sellaisia joita saa ihan itse kunhan käy kysymässä kelloliikkeestä ja yleensä saa halvemmalla. Muutaman kerran kun olen Laatukellojen ilmoittamia lähtöhintoja verrannut tehtaan suositushintoihin ja liikkeitten hintoihin, niin Laatukellon hinnat on korkeammat ja helppo siitä on lupailla reiluja prosenttialennuksia.
- KelloMies
Itsellä ja tuttavilla ei yhtään negatiivista kokemusta asioinnista laatukellojen kanssa.
- prolopojanInttäminen
Ilmeisesti sinä tai tuttavasi eivät ole asioinut laatukellojen kanssa, ainakaan arvokellojen kaupoissa?
Sinä prolopoika se jaksat inttää samaa, ei sinulla ole mitään muuta tekemistä? Ulkoile ja harrasta, niin keksit jotain järkevääkin tekemistä.
- Kellokas_
Itse kyllä voin omasta puolestani suositella. Fiksu ruotsalainen iso kellokauppa, jossa hintataso ihan normaali (ei kallis - ei halpa) ja palvelu pelaa hyvin. Tuotteet ovat myös hyvin kuvattuja ja kaikki sujunut tosi hyvin. Luotettava.
- KannattaisiKiertää
Halvat peruskellot onnistuu, mutta arvokellot ei koska eivät edusta mitään merkkiä ja hankkivat kellot mistä sattuu ja koska saamaan. Takuuasiat ei joudu ja heillä on joku kyläseppä joka ei ole pätevä arvokellojen korjaaja ja se oikea takuu loppuu heti kun tuo kädetön koskee kelloon.
- Anonyymi
Olisiko esittää väitteille lähdettä/lähteitä?
- Anonyymi
Harrastajapiiri tietää. Ei noita puida missään lehdessä tai vastaavassa.
- Anonyymi
Eli tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.
- Anonyymi
Ihan sama mitä sinä provopoika olet mieltä, mutta et tiedä asiasta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mitä sinä provopoika olet mieltä, mutta et tiedä asiasta mitään.
Fanaattiset laatukellojen vihaaja(t) vauhdissa
- Anonyymi
Ottamatta kantaa mitä toimittavat, mutta Rollejen hinnat on 'laatukelloilla' kalliimpi, kuin official retailerilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1732024
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821470Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 41874
- 96844
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775