Lähti muutama päivä sitten salaa ollessani muutaman tunnin poissa. Vähäiset tavaransa mukanaan.
Takana meillä yli kymmenen vuoden avioliitto. Pientä riitaa oli ollut muttei mitään väkivaltaa, vain suukopua. Ei vastaa puhelimeen vaan kääntyy vastaajaan. Ei tekstiviesteihin, sähköpostia ei ole.
Miten alkaa etsiä ja mistä? Olen paniikissa ja ahdistunut. Kannattaako tehdä poliisille vielä tässä vaiheessa katoamisilmoitus? Olemme jo ikäihmisiä kummatkin...
miten etsiä kotoa lähtenyttä vaimoa
5
236
Vastaukset
- vastausta
Kannattaisiko ottaa yhteyttä sosiaalitoimistoon ja kysyä neuvoa tai jos kovin paha olo niin soita 112 ja kysy neuvoa.
Kyllä asia jotenkin selviää. - Anonyymi
anna mennä. häipyvä nainen on kuin paise persauksessa, pikkuisen ajan pakottaa mutta paranee kyllä.
- Anonyymi
Hätäkeskus ei ole oikea paikka tuollaiseen kyselyyn. Olisiko sinulla ystävää joka voisi auttaa sinua? Yhteisiä tuttavia, auttavia sellaisia.
- Anonyymi
Älä etsi. Anna olla, ainakin jonkin aikaa. Keskity omiin asioihin ja kavereihin. Ilmeisestikkin toinen osapuoli tarvitsee omaa aikaa tällä hetkellä.
- Anonyymi
Ei kait tuossa voi olla mitään muuta vaihtoehtoa kuin toinen mies.
Ei ole varaa hotelleissa asua viikkokausia, eikä kaverit pidä nurkissaan noin pitkään.
Toinen mies vetelee takaa päin tälläkin hetkellä ja oikein kunnolla, sen verran naisia tunnen että tuosta ei ole pienintäkään epäilystä.
Tulee sitten muutaman päivän päästä kuin alkaa paikat oleen kipeänä, ei halua puhua missä oli, ja on kuin ei mitään olisi tapahtunut joas kyselet.
Oven lukko vaihtoon heti ja uutta emäntää etsimään.
Älä ole täydellinen nössö!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181