Suomen nainen: Tee lapsia suomen miehen kanssa. Hyviä miehiä löytyy varmasti suomalaisista. Pääosalla on kuitenkin kasvatustausta ja sivistys kohillaan.
Suomalainen kansa on älykäs kansa.
Elämänkokemuksesta kerron, lapsettomuus on karua, kun vanhuus koittaa.
Lapset antavat niin paljon, kasvattavat vanhempia, auttavat kun aikuistuvat jne. antavat yhteisiä ilon hetkiä, kunhan kasvatatte heidät rakkaudella.
Jos suomalaisia olisi yhtäkkiä tuplaten enemmän, maailman saasteet alkaisivat vähenemään suomalaisten innovaatioilla ympäri maailmaa.
Nytkin Neste on kehitellyt polttoaineen, joka vähentää 90% päästöjä.
Uuden polttoaineen tekemiseen käytetään jätteitä.
Lapsettomuus kaduttaa eniten:
60
1867
Vastaukset
- on.se
Tämä aloitus on kyllä täyttä totta.
- ApuaVoiAntaa
Jos omaa lasta ei voi saada/halua, on mahdollista ruveta tukiperheeksi, adoptoida, osallistua SOS lapsikylätoimintaan, MLL lapsityöhön ym.
- JärkiKäyttöön
Feministit houkuttelevat naisia mies- ja lapsivihaan. Tämä johtaa suureen onnettomuuteen.
Ottakaa elämä omiin käsiinne.- arvoon
tuo feministien tasa arvohan meni omaan nilkkaan kun parisuhde koetaan riski sijoituksena perheen perustamisessa,
- tältnäyt
Mistä aloittaja tietää, mikä ketäkin kaduttaa? Katkeran kateellisia lapsellisia on Suomi piukassa. Tyytyväisimpiä taitavat olla lapsettomat.
- Vaari71v
Elämänkokemuksen perusteellä yleisimmin asia on näin. Poikkeuksia on aina. Feminismi on pilannut suomalaisen naisen, äidin
- niinväsynyt
Ei se tee, kun sanoo avioehto niin johan mennään aborttia tekemään. Kaikki on vain myynnissä .....
- Seliseli
Juu suomalaiset on tosi älykkäitä luovuttaa maat ja tuet matuille jotka tekee 10 lasta per perhe ku suomalainen tekee 0 lasta ja keskittyy uraan.
- oma_elämä
Parempi on keskittyä omaan elämään, kuoleman jälkeen ei ole mitään merkitystä mihin tämä maailma menee, mun puolesta voi vaikka komeetta iskeä maahan heti kun vedän viimeisen kerran henkeä.
- vedä.vaan.henkeä
oma_elämä kirjoitti:
Parempi on keskittyä omaan elämään, kuoleman jälkeen ei ole mitään merkitystä mihin tämä maailma menee, mun puolesta voi vaikka komeetta iskeä maahan heti kun vedän viimeisen kerran henkeä.
On meitä täällä muitakin kuin sinä. Ja meillä on kivempaa tekemistäkin kuin sinulla. Meitä ei kiinnosta sun "oma elämä" yhtään.
- Mies63v
oma_elämä kirjoitti:
Sinulla ei olekaan lapsia.
Tällaisia mielipiteitä on vain hulluilla/tuhkamunilla/mahoilla.
- dyftd
Minulla on yksi lapsi vuodelta 1990 ja olin silloin 32v ja olen tyytyväinen kun synnytin hänet koska hän saattaa minut ja mieheni hautaan aikanaan ja toki voin soittaa hänelle nyt kun olen jo 62v ja tarvitsen jotain jeesiä. Tyttärelläni ei vielä ole synnyttänyt kiireisen työelämän takia mutta olen varovaisesti sanonut että yksi lapsikin riittää eikä se vielä tuhoa työuraa.
- tdrde
Tyttäreni ei ole vielä synnyttänyt, korjaus edelliseen.
- hommatkaa
No siinä sen näkee, että lapsesta on vanhemmiten hyötyä. Jos olisi mahdollista palata ajassa taaksepäin, olisin hankkinut kahden asemesta ainakin neljä lasta.
- Vaari72v
hommatkaa kirjoitti:
No siinä sen näkee, että lapsesta on vanhemmiten hyötyä. Jos olisi mahdollista palata ajassa taaksepäin, olisin hankkinut kahden asemesta ainakin neljä lasta.
Se on lasten kanssa arpapeliä. Niistä saattaa tulla täydellusiä hunsvotteja ja rosvoja. Yleensä niistä ei ole paljon haittaa.
- Hazard-67
Ainoa todellinen rikkaus mitä maailmassa voi saavuttaa, on lapsi tai lapset. Kaikki työnteko ja omaisuuden hankinta osoittautuu turhaksi viimeistään siinä vaiheessa, kun terveys pettää tai elämä onkin juostu läpi.
Jos omaa lasta ei voi saada, pitäisi luoda malli, jolla aborttia harkitseva henkilö voisi löytää lasta kaipaavan, mutta jostain syystä sitä saamaan kykenemättömän henkilön. Ja jokin yhteiskunnan tukema laillinen ja turvallinen tapa maksaa palkkio abortoitavan lapsen vanhemmuuden siirtämisestä täysadoptiolla lapsettomalle henkilölle/pariskunnalle (esim. adoptoivan tahon palkkio raskausajasta ja synnytyksestä lasta kantavalle henkilölle). Hedelmöityshoitoihin - jotka usein ovat myös tuloksettomia - käytetään todella suuria summia. - Håponb
Jos mahdollista, kannattaa hankkia lapsi/lapset vielä silloin, kun omat vanhemmat ovat terveitä ja kykeneviä auttamaan arjessa. Auttaa voi monella tavalla.
- yetsrd
Kaikkien vanhemmat eivät pysty/halua auttaa lapsiaan lastenlastensa hoidossa. Mulla vanhemmat asuvat satojen kilomtrien päässä joten itse mieheni kanssa pitää pärjätä. Tuohan olisi ihan unelmaa jos isovanhemmat voisivat auttaa lastenlastensa hoidossa mutta olemme joutuneet muuttamaan työn perässä kauaksi heistä.
- Hhhtgvc
Eipä muu apu kuin raha kelpaa isovanhemmilta, vaikka lähekkäin asutaan.
- Poistakaa-ketju
Aloitusviesti on jonkun katkeroituneen perussuomalaisen, rasistisen akan kirjoittama. Mitä ihmeen eroa sillä on onko perheen isä valkonaamainen suomalainen vai mustanaamainen suomalainen?
Samanlaisia ja yhtä hyviä tiedemiehiä ja tuotannon kehittäjiä löytyy kaiken värisistä ihmisistä.- yyyhhhnnn
Parempi katsoa tästä mistä kannattaa hakea aviopuoliso. Älykkyyttä olisi hyvä olla aviopuolisolla.
Muista myös Tatu Vanhasen tutkimukset älykkyysosamäärista (ÄO, engl. IQ).
https://www.youtube.com/watch?v=yOYP9LVt8FU - yyyhhhnnn
Perussuomalaisuus on pop, katsotaan kannatus 14.4.2019 vaalien jälkeen.
Ihmisten pitää herätä pahasta unestaan, joka johtuu kulttuurimarxismin sairaista ajatuksista. - äläpuhupaskaa
Tutkitusti asia ei ole noin, eroja on paljon. Etenkin afrikasta ja lähi-idästä tulevat eivät ole testien mukaan viisaita.
- Mitä.häh
äläpuhupaskaa kirjoitti:
Tutkitusti asia ei ole noin, eroja on paljon. Etenkin afrikasta ja lähi-idästä tulevat eivät ole testien mukaan viisaita.
Tännekin pitää olla tuppaamassa jotakin suvakkipaskaa. Miksi Suomi ei voisi olla suomalaisten?
- hgfhgg
Eipä kyllä pahemmin kiinnosta lapsia tehdä, tai ainakaan kasvattaa.
Ainut järkevä tapa ryhtyä isäksi on käydä luovuttamassa spermaa, ja katsoa sitten 18 vuoden päästä antavatko kuulla jotain itsestään.- EIsäksi
Ei kiinnostanut tehdä lapsia, oltiin naimisissa 17 vuotta ja sitten vaimo kuoli. Luovutan spermaa vain yli 60-vuotiaille naisille luonnonmenetelmällä. Tuskin ilmaantuu perillisiä 18 vuoden päästäkään.
- Uusiuljasyhteiskunta
"Eipä kyllä pahemmin kiinnosta"
Eli että toiset ruokkii, vaatettaa ja kasvattaa. Onpa "fiksun" ihmisen mielipide.
Mutta tuon suuntaisestihan monet suomalaiset ajattelevat nykyään. Eivät viitsi itse tikkua ristiin.
Seurauksena kansan näivettyminen, kun "minä minä"-ihmiset petaavat itselleen helppoa elämää. Sitten vuosien vieriessä yhteiskunnassa työt jäävät tekemättä ja vanhukset huoltamatta, kun "minä minä"-ihmiset eivät viitsi vaivautua tekemään uusia kansalaisia.
Sellainen uusi uljas yhteiskunta.
- kakloon
Onko suomalaiset mielestaan niin mahdottoman alykkaita, kun taalla alya niin kovasti hehkutetaan. Alykas on han, joka uskaltaa elaa nakoistaan elamaa. Tyon, lapsien ja perhe-elaman vaihtelussa.
- juueitosiaan
Miten kun oman näköiseen elämään ei halua lapsia? Lapsi-perheet olettavat että kaikki haluavat lapsia vaikka näin ei ole.
- Jaahans
Olen 36-vuotias nainen, eikä minulla ole koskaan ollut vakavaa parisuhdetta. Ulkonäössäni ei ole vikaa, mutta suomalainen mies ei selvästi halua minun kanssani pariutua. On ikävää jäädä vasten tahtoaan lapsettomaksi. Ihan turha siis syytellä - kaikki eivät kumppania saa. Enkä halua myöskään tehdä lasta yksin klinikalla.
- PavosenHeska
Luonto ajaa tikanpojan puuhun.
Jos Suomiurhot ei halua lapsentekoon johtavaa suhdetta kanssasi niin suuntaa avoimesti katseesi sinne missä halukkaita puolisoehdokkaita on. Tulevaisuudessa kansamme geeniperimäkin kiittää. - wrxdu
Sinulla on vielä monta hedelmällistä vuotta jäljellä ikäsi puolesta eli älä menetä toivoasi eli koeta etsiytyä piireihin joissa liikkuu vapaita miehiä. Toivotan sinulle onnea sydämestäni!
- Vaarinhousuvako
Ja mistähän johtuu että 45-vuotiaana miehenä en ole vieläkään saanut lapsia, vaikka haluan? Siksi koska kaikki exäni oli sitä mieltä että lapset menee opiskelunu ja uran tielle. Lopulta minut ehdittiin dumpata ennen kuin perhettä oltiin edes perustettu, koska minulla ei olisi ollut varaa "maksaa kolmen lapsen harrastuksia". Nyt ottaisin mielelläni 36-vuotiaan naisen jonka kanssa perustaisin perheen, mutta kolmekymppisillä on ihan älyttömät vaatimukset miesten suhteen. Ei saa olla yhtään outo, ei saa olla työtön, ei edes väliaikaisesti, pitää olla olla juuri tietynoloinen -ja näköinen. Liikaa kateltu sinkkuelämän kaltaisia paskasarjoja.
- mietirauhassa
Oletko miettinyt että mikä on vialla kun et saa miestä? Ehkä olet vittumoinen luonteeltaan tai sitten haluat prinssin joita ei riitä kaikille.
- Kappasvuan
Kyllä. Tällä menolla suomalaiset ovat katoava luonnonvara. Sentään maailman valioita kun vain jätetään persut ja Demarit pois.
- Suomijasuomalaisuushäviä
ä
Kyllä. Tällä menolla suomalaiset ovat löysän paskan ruskea, patatyhmä kansa kolmenkymmenen vuoden päästä. Valmis jonkun toisen, viitseliäämmän ja puhtaamman kansan napattavaksi alaisuuteensa.
Eli samaa mieltä ollaan. Suomi ja suomalaisuus tulee häviämään pallolta.
- lapset_ja_aikuisetlapset
Juu, lapset käy jouluna ja kesällä.
Joskus soittavat, kun ovat rahassa tiukoilla.
Helpottaa tosi paljon yksinäisyyttä.- sqwasr
Jälkikasvullasi lienee joku syy miksi eivät tapaa useammin sinua, asioilla tuppaa aina olemaan kaksi puolta. En itsekään käy vanhemillani kuin kesäisin koska silloin ei tarvitse lämmittää vinttikammaria ja se maksaa perkeleesti koska sähköpatteri käytössä. Arvostan isääni joka on visu mies rahan suhteen.
- tyrew
Mullakin oli kohtaanongelma 80-luvulla mutta vastasin Kodin Kuvalehden seuranhakuilmoitukseen ja nyt ollaan oltu 30 vuotta naimisissa ja perillinenkin on saatettu maailmaan.
- Kameli
Miten niin kaduttaa? Ei ole lapsia, eikä ole kaduttanut missään vaiheessa eikä nyt vanhanakaan. Päinvastoin siinä on tarpeeksi urakkaa kun itsensä elättää. On sen verran karu ja kylmä ympäristö tämä Suomi, niin kuvaannollisesti kuin oikeastikin. Joka asian saa taistella - siihen tyyliin täällä mennään, ei siihen lapsia halua.
- VastuuPainaa
Nykyisin ihmiset eivät halua kantaa vastuuta. Lapsen kasvattaminen vaatii isoa vastuuta ja se ei sovi nykypäivän arvoihin. Elämä yritetään elää mahdollisimman vähällä vastuunkannolla. Joku muu saa kantaa sen vastuun.
- kakloon
Suomalaiset miehet ovat munattomia ja kylmia. Pelkaavat naisia, varsinkin kauniita. Vain humalassa ehka raiskaavat. Muuhun eivat uskalla.
- ihanomasyy
Mitäs olette vittumoisia, teitä kun lähestyy niin käyttäydytte kuin olisin suurenkin virheen tehnyt. Kohteliaasti voi kieltäytyä seurasta mutta kun ei monellakaan onnistu vaan ollaan, ilkeitä ja nauretaan porukalla.
- Röhäygh
ihanomasyy kirjoitti:
Mitäs olette vittumoisia, teitä kun lähestyy niin käyttäydytte kuin olisin suurenkin virheen tehnyt. Kohteliaasti voi kieltäytyä seurasta mutta kun ei monellakaan onnistu vaan ollaan, ilkeitä ja nauretaan porukalla.
Vain alle 20% miehistä kelpaisi. Muita sopii kohdella kuin kerjäläisiä.
- vaarinhousuvako
Persut voi kyllä muuten olla hiljaa, kaikki tuntemani suvakkifeministit ovat nimittäin lisääntyneet suomalaisten miesten kanssa. Ulkomaalaisten kanssa ovat paksuksi tulleet vain kaikki pahimmat tuntemani maalaisjunttiakat, joille ulkomaalainen muna on jotenkin ihmeellistä ja eksoottista. Eli nämä samat naiset jotka todennäköisesti äänestävät persuja. Ja persumiehet nyt panee thaikkuja muutenkin minkä ehtivät joten lopetetaas nää kaksoistandardit.
C'est la vie XD XD XD- Llunt
Saitpa puoluekannan sotkettua tähänkin. Vaalit ovat piam ohitse, voit hengittää vapaasti sitten
Suomi alkaa olemaan niin paljon sisäsiittoinen maa että kannattaisi melkein lapset hankkia jonkun ulkomaalaisen kanssa ja että vähän sekoittuisi pois sellainen suomalainen junttilaisuus jälkeläisistä.
Itsekin olisin tehnyt sellaisen ratkaisun 18-vuotiaana että lähtenyt merille ja sitä kautta asumaan jonnekin toisaalle, jos olisin osannut sujuvaa englantia. Olen kyllästynyt Suomi junttilan kulttuuriin ja tapoihin!- Tirlantaa
Et sitten oppinut englantia? Tai muutakaan?
Tirlantaa kirjoitti:
Et sitten oppinut englantia? Tai muutakaan?
Sä et taas oppinut luetun ymmärtämistä etkä mitään muutakaan!
- Jehna
Apua!!!!
Mitä mä just luin!!! - MGTOW2
Kuka nyt haluaisi tehdä lapsia vihreitä äänestävän emansipoituneen feministin kanssa? Vilpitön anteeksipyyntö teiltä kunnollisilta suomalaisilta naisilta - joita arvelen vielä jossain olevan - mutta keitä enää harvemmin vastaan tulee.
Varsinkaan täällä Aasiassa, jossa nainen on edelleen nainen, ja jossa mies saa vielä olla mies. - s68
Minä olen lapseton keski-ikäinen mies ja en ole hankkinut lapsia koska niihin kuuluu elättämisen velvollisuus, olen ollut jotenkin koko elämäni työrajoitteinen. Ilmeisesti se on isän perua.
- Kokemusasiantuntija
Teen vapaaehtoistyötä vanhusten parissa, lapset tietenkin ovat hieno juttu mutta aikuisilla lapsilla on omat perheet, elävät kiireistä elämän ruuhka-aikaa, eivät millään pysty aina repeämään omia vanhempia viihdyttämään.
Vanhukset joilla on omia ystäviä, omaa elämää ovat tyytyväisiä elämäänsä. Lapsiinsa kietoutuneet vanhukset sitten itkevät kun nytkään lapset eivät käyneet. Niin että pidä huolta omista ystävistäsi kyllä lapset pärjäävät ja paremmin pärjäävät jos heidän ei tarvitse kantaa huolta vanhempiensa yksinäisyydestä. - realiteettiä
Hävettäisi tulevaisuuteni jos olisin perillisille tulevaisuuden rasite .
- Suomalainenmiesss
Feministit,kokoomusöykkärit ja vihervasurit vihaavat lapsiperheitä. Vihreillä on uusi agenda nuorille: Älkää hankkiko lapsia.
Se on maallemme huono juttu, jos näin te nuoret päätätätte.
Se on nimenomaan teille kohtalokasta kun te olette vanhuksia jos Jumala antaa vielä vuosia elettäväksemme.
Mitä te niillä maallisilla rikkuksilla sitten teette - Hah? - Antaapa.olla
Yhteiskunnan asettamilla ehdoilla ei tule lapsia. Vanhemmat on laitettu liian ahtaalle. Mihin jäljet johtavat....
- Mikävitsi
Suomalaiset miehet ikävä kyllä tuppaavat välttelemään kestäviä parisuhteita suomalaisten naisten kanssa. Haku on ollu päällä ja toiveena perhe, miehet vaan pakkaa osaavan tämän ahdistumisen ja valikoimisen yhden viestin perusteella ja sitten lakataan tutustumasta. Valehtelevia välttelijöitä kaikki tyynni. Ulkomaalasen kanssa tässä vissiin pitää alkaa tapailemaan.
Mulla on seitsemäs lapsi tulossa ja voin sanoa perussuomalaisia äänestä niin lapsia tulee verovähennyksiä palkkaan per lapsi ja peruskoulutus takaisin kuntoon ja omat erityisryhmät lapsille sekä vanhemmat saavat itse päättää kumpi hoitaa.
- sinkola
Minusta parasta on kun ei ole lapsia haittana ja muutenkin maailmassa on on liikaa ihmisiä, ei ole ihme kun saasteet leviää nopeasti.
- Käyränousuunreps
Käy toteamassa tämä kehoitus niille naisille jotka on petetty,hakattu, ryöstetty, ovat hedelmättömiä tai pelkkiä pano puita yhteiskunnassa.
Niin kauan kuin parisuhteen arvostus koetaan miehisen ylivallan, näytelmän ja seksin silmin. Tämän maan lapsiluku ei tule kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1185360Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1412993- 282557
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4482320- 2012265
- 1791738
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1191382Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361202Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721006Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83975