Kiinnostaako matkustelu?

Kaikysyäsaa--

Minne aiot matkustaa seuraavaksi?

18

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuku.nuku.pikkuinen

      uni maahan seikkailemaan

    • Vilttikorvillevain

      Mne sänkyyn niin on parasta kaikille....

      • Kaikysyäsaa--

        Ok, tuu mun kanssa. Niin on parasta kaikille.


    • eläkeläispalsta

      Onko tämä jokin eläkeläisten palsta jos tähän aikaan puhutaan nukkumaan menosta?

    • Semmostase

      Kroatiaan aion kesällä matkustaa.

    • No ihan tässä naapurikaupunkeja seuraavaksi tutkiskelen...

      Kesällä kun hommaan moottoripyötäkortin ja moottoripyörän, aion kyllä käydä jossain kivassa kaupungissa Suomessa. Vaikka Hamina tai vst.

      Juu, näinpä teen...

    • 32atm

      Huoriin aion mennä ehkä tsekkeihin tai puolaan koska sielä on kauniita huoria.

    • Kyllä on matkustelut matkusteltu vähäksi aikaa.

      • kilot.kunniaan

        Sun kannattaakin tiputtaa painoasi vähintään 30 kiloa ennenkuin lähdet ihmisten ilmoille ulkomaille.


      • kilot.kunniaan kirjoitti:

        Sun kannattaakin tiputtaa painoasi vähintään 30 kiloa ennenkuin lähdet ihmisten ilmoille ulkomaille.

        Höh... :(


      • kilot.kunniaan kirjoitti:

        Sun kannattaakin tiputtaa painoasi vähintään 30 kiloa ennenkuin lähdet ihmisten ilmoille ulkomaille.

        *mittailee mittanauhalla*

        Eihän musta jää mitään jäljelle... :(


    • Kiinnostaa, mutta nyt on rahalle tehty korvamerkkaus vähän tärkeempään hommaan...kodin valmiiks saaminen. 👍

      Matkustellaan sitten, kun nää tärkeämmät on alta pois ja päiväjärjestyksessä.

    • Kiinnostaahan tuo matkustelu, seuraavaksi meinasin matkustaa johonkin luonnonsuojelualueelle. Kurjenrahkassa voisi vaikka käydä.

    • yksinäistäpuuhaa

      Road trip eurooppaan ois kiva, mutta yksin käy lompakon pälle puhumattakaan että joutuu kaiken ite ajamaan.

    • Ajattelinvaan

      Road trip europppaan. Siitä tulee hauska reissu.

      • Toivottavasti ei tule samanlainen kuin EuroTrip:

        https://www.imdb.com/title/tt0356150/?ref_=nv_sr_1?ref_=nv_sr_1

        Tosin tuossa leffassahan lopulta kaikki "saavat" ainakin kerran edes joltain, niin myös nörtti-Jamie Amsterdamin takakujalla. Tosin häneltä muistaakseni ryöstettiin siinä imuttelun yhteydessä myös kätevästi rahat...


    • fillarimatka

      Kiertämään polkupyörällä Suomen länsirannikkoa. losseilla saarille ja kamera ahkeraan käyttöön.
      Tuo on ollut haaveena jo kauan! Ehkä tänä kesänä....

    • Atm31

      Matkustan las vegasin bunny ranchille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe