Minne aiot matkustaa seuraavaksi?
Vastaukset 18
- nuku.nuku.pikkuinen
uni maahan seikkailemaan
- Vilttikorvillevain
Mne sänkyyn niin on parasta kaikille....
- Kaikysyäsaa--
Ok, tuu mun kanssa. Niin on parasta kaikille.
- eläkeläispalsta
Onko tämä jokin eläkeläisten palsta jos tähän aikaan puhutaan nukkumaan menosta?
- Semmostase
Kroatiaan aion kesällä matkustaa.
No ihan tässä naapurikaupunkeja seuraavaksi tutkiskelen...
Kesällä kun hommaan moottoripyötäkortin ja moottoripyörän, aion kyllä käydä jossain kivassa kaupungissa Suomessa. Vaikka Hamina tai vst.
Juu, näinpä teen...- 32atm
Huoriin aion mennä ehkä tsekkeihin tai puolaan koska sielä on kauniita huoria.
Kyllä on matkustelut matkusteltu vähäksi aikaa.
- kilot.kunniaan
Sun kannattaakin tiputtaa painoasi vähintään 30 kiloa ennenkuin lähdet ihmisten ilmoille ulkomaille.
kilot.kunniaan kirjoitti:
Sun kannattaakin tiputtaa painoasi vähintään 30 kiloa ennenkuin lähdet ihmisten ilmoille ulkomaille.
Höh... :(
kilot.kunniaan kirjoitti:
*mittailee mittanauhalla*
Eihän musta jää mitään jäljelle... :(
Kiinnostaa, mutta nyt on rahalle tehty korvamerkkaus vähän tärkeempään hommaan...kodin valmiiks saaminen. 👍
Matkustellaan sitten, kun nää tärkeämmät on alta pois ja päiväjärjestyksessä.Kiinnostaahan tuo matkustelu, seuraavaksi meinasin matkustaa johonkin luonnonsuojelualueelle. Kurjenrahkassa voisi vaikka käydä.
- yksinäistäpuuhaa
Road trip eurooppaan ois kiva, mutta yksin käy lompakon pälle puhumattakaan että joutuu kaiken ite ajamaan.
- Ajattelinvaan
Road trip europppaan. Siitä tulee hauska reissu.
Toivottavasti ei tule samanlainen kuin EuroTrip:
https://www.imdb.com/title/tt0356150/?ref_=nv_sr_1?ref_=nv_sr_1
Tosin tuossa leffassahan lopulta kaikki "saavat" ainakin kerran edes joltain, niin myös nörtti-Jamie Amsterdamin takakujalla. Tosin häneltä muistaakseni ryöstettiin siinä imuttelun yhteydessä myös kätevästi rahat...
- fillarimatka
Kiertämään polkupyörällä Suomen länsirannikkoa. losseilla saarille ja kamera ahkeraan käyttöön.
Tuo on ollut haaveena jo kauan! Ehkä tänä kesänä.... - Atm31
Matkustan las vegasin bunny ranchille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051324Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31507Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500