Minne aiot matkustaa seuraavaksi?
Kiinnostaako matkustelu?
18
76
Vastaukset
- nuku.nuku.pikkuinen
uni maahan seikkailemaan
- Vilttikorvillevain
Mne sänkyyn niin on parasta kaikille....
- Kaikysyäsaa--
Ok, tuu mun kanssa. Niin on parasta kaikille.
- eläkeläispalsta
Onko tämä jokin eläkeläisten palsta jos tähän aikaan puhutaan nukkumaan menosta?
- Semmostase
Kroatiaan aion kesällä matkustaa.
No ihan tässä naapurikaupunkeja seuraavaksi tutkiskelen...
Kesällä kun hommaan moottoripyötäkortin ja moottoripyörän, aion kyllä käydä jossain kivassa kaupungissa Suomessa. Vaikka Hamina tai vst.
Juu, näinpä teen...- 32atm
Huoriin aion mennä ehkä tsekkeihin tai puolaan koska sielä on kauniita huoria.
Kyllä on matkustelut matkusteltu vähäksi aikaa.
- kilot.kunniaan
Sun kannattaakin tiputtaa painoasi vähintään 30 kiloa ennenkuin lähdet ihmisten ilmoille ulkomaille.
kilot.kunniaan kirjoitti:
Sun kannattaakin tiputtaa painoasi vähintään 30 kiloa ennenkuin lähdet ihmisten ilmoille ulkomaille.
Höh... :(
kilot.kunniaan kirjoitti:
Sun kannattaakin tiputtaa painoasi vähintään 30 kiloa ennenkuin lähdet ihmisten ilmoille ulkomaille.
*mittailee mittanauhalla*
Eihän musta jää mitään jäljelle... :(
Kiinnostaa, mutta nyt on rahalle tehty korvamerkkaus vähän tärkeempään hommaan...kodin valmiiks saaminen. 👍
Matkustellaan sitten, kun nää tärkeämmät on alta pois ja päiväjärjestyksessä.Kiinnostaahan tuo matkustelu, seuraavaksi meinasin matkustaa johonkin luonnonsuojelualueelle. Kurjenrahkassa voisi vaikka käydä.
- yksinäistäpuuhaa
Road trip eurooppaan ois kiva, mutta yksin käy lompakon pälle puhumattakaan että joutuu kaiken ite ajamaan.
- Ajattelinvaan
Road trip europppaan. Siitä tulee hauska reissu.
Toivottavasti ei tule samanlainen kuin EuroTrip:
https://www.imdb.com/title/tt0356150/?ref_=nv_sr_1?ref_=nv_sr_1
Tosin tuossa leffassahan lopulta kaikki "saavat" ainakin kerran edes joltain, niin myös nörtti-Jamie Amsterdamin takakujalla. Tosin häneltä muistaakseni ryöstettiin siinä imuttelun yhteydessä myös kätevästi rahat...
- fillarimatka
Kiertämään polkupyörällä Suomen länsirannikkoa. losseilla saarille ja kamera ahkeraan käyttöön.
Tuo on ollut haaveena jo kauan! Ehkä tänä kesänä.... - Atm31
Matkustan las vegasin bunny ranchille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481