Etsin tällaista

Ratsbane

Ikä 35-45
Luonne:
Kiinnostunut monista eri asioista
Akateemisuus ei must mutta älykkyys hyvä asia
On lapsirakas ja eläinrakas
Henkinen
Hellä
Uskollinen
Kiltti
Taiteellinen musikaalinen

Minäkin päätin kokeilla ;)

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukavatavata

      Hyvin onnistuit löytämään

      Kiva olisi jutella kaverina harrastusten merkeissä. Niitä riittää.

    • Lahjahevosensuuhun

      Kaikki hampaat tallella?

    • Anonyymi

      Ja oma ikäsi on..kenties 55v???

    • Anonyymi

      Lisää noihin vielä nämä niin kuvailit mut:

      Kätevä käsistäni: Remppaan, korjaan jne.
      Teen kotitöitä, myös itsetoimisesti
      Osaan kokata ja leipoa
      Puhun ja pussaan;)
      189cm mölli

      Mut olen varattu.

    • Anonyymi

      Aloitus kuvasi minua ja olen siis vapaa en varattu.

      On vain eräs ongelma tuo esittetty ikä toive,se minulla nyt ylittyy koska olen jo 46v.

      Niin jos vaaleaa miestä etsii niin sekään ei sovi,kun olen mustat hiukset omaava kuin italialainen hyvän vartalon omaava,eli ei kalja mahaa.

      Käyn mielelläni kävelemässä tässä kaupungin aivan laitamilla ja lämmitän takkaa omakotitalossa jossa nyt yksin asustelen kun ei sitä elämän mantelia ole saapunut kohdalle.
      Myös kuntosalit kiinostavat kausiluontoisesti josta pidän tässä nyt taukoa ettei ylikunto napsahda päälle.

      Yksin autoilen ja kuljen,ei ole naisia riesaksi asti,ilmeisesti karismaa ei ole piirunkaan vertaa,siispä olen ajatellut että sattuu jos sattuu kohdalleen vaikka eihän se satu,melkein sen tiettää niin kuin nyt aloituksessakin kävi samantien että 45 oli viimeinen rajapyykki.

    • Anonyymi

      Kriteereissä mutta naimisissa eikä niin onnellisesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe