Ikä 35-45
Luonne:
Kiinnostunut monista eri asioista
Akateemisuus ei must mutta älykkyys hyvä asia
On lapsirakas ja eläinrakas
Henkinen
Hellä
Uskollinen
Kiltti
Taiteellinen musikaalinen
Minäkin päätin kokeilla ;)
Etsin tällaista
6
99
Vastaukset
- Mukavatavata
Hyvin onnistuit löytämään
Kiva olisi jutella kaverina harrastusten merkeissä. Niitä riittää. - Lahjahevosensuuhun
Kaikki hampaat tallella?
- Anonyymi
Ja oma ikäsi on..kenties 55v???
- Anonyymi
Lisää noihin vielä nämä niin kuvailit mut:
Kätevä käsistäni: Remppaan, korjaan jne.
Teen kotitöitä, myös itsetoimisesti
Osaan kokata ja leipoa
Puhun ja pussaan;)
189cm mölli
Mut olen varattu. - Anonyymi
Aloitus kuvasi minua ja olen siis vapaa en varattu.
On vain eräs ongelma tuo esittetty ikä toive,se minulla nyt ylittyy koska olen jo 46v.
Niin jos vaaleaa miestä etsii niin sekään ei sovi,kun olen mustat hiukset omaava kuin italialainen hyvän vartalon omaava,eli ei kalja mahaa.
Käyn mielelläni kävelemässä tässä kaupungin aivan laitamilla ja lämmitän takkaa omakotitalossa jossa nyt yksin asustelen kun ei sitä elämän mantelia ole saapunut kohdalle.
Myös kuntosalit kiinostavat kausiluontoisesti josta pidän tässä nyt taukoa ettei ylikunto napsahda päälle.
Yksin autoilen ja kuljen,ei ole naisia riesaksi asti,ilmeisesti karismaa ei ole piirunkaan vertaa,siispä olen ajatellut että sattuu jos sattuu kohdalleen vaikka eihän se satu,melkein sen tiettää niin kuin nyt aloituksessakin kävi samantien että 45 oli viimeinen rajapyykki. - Anonyymi
Kriteereissä mutta naimisissa eikä niin onnellisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673