Ikä 35-45
Luonne:
Kiinnostunut monista eri asioista
Akateemisuus ei must mutta älykkyys hyvä asia
On lapsirakas ja eläinrakas
Henkinen
Hellä
Uskollinen
Kiltti
Taiteellinen musikaalinen
Minäkin päätin kokeilla ;)
Etsin tällaista
6
213
Vastaukset
- Mukavatavata
Hyvin onnistuit löytämään
Kiva olisi jutella kaverina harrastusten merkeissä. Niitä riittää. - Lahjahevosensuuhun
Kaikki hampaat tallella?
- Anonyymi
Ja oma ikäsi on..kenties 55v???
- Anonyymi
Lisää noihin vielä nämä niin kuvailit mut:
Kätevä käsistäni: Remppaan, korjaan jne.
Teen kotitöitä, myös itsetoimisesti
Osaan kokata ja leipoa
Puhun ja pussaan;)
189cm mölli
Mut olen varattu. - Anonyymi
Aloitus kuvasi minua ja olen siis vapaa en varattu.
On vain eräs ongelma tuo esittetty ikä toive,se minulla nyt ylittyy koska olen jo 46v.
Niin jos vaaleaa miestä etsii niin sekään ei sovi,kun olen mustat hiukset omaava kuin italialainen hyvän vartalon omaava,eli ei kalja mahaa.
Käyn mielelläni kävelemässä tässä kaupungin aivan laitamilla ja lämmitän takkaa omakotitalossa jossa nyt yksin asustelen kun ei sitä elämän mantelia ole saapunut kohdalle.
Myös kuntosalit kiinostavat kausiluontoisesti josta pidän tässä nyt taukoa ettei ylikunto napsahda päälle.
Yksin autoilen ja kuljen,ei ole naisia riesaksi asti,ilmeisesti karismaa ei ole piirunkaan vertaa,siispä olen ajatellut että sattuu jos sattuu kohdalleen vaikka eihän se satu,melkein sen tiettää niin kuin nyt aloituksessakin kävi samantien että 45 oli viimeinen rajapyykki. - Anonyymi
Kriteereissä mutta naimisissa eikä niin onnellisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161528Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091105Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637