S24 Treffien naiset 35-50v .. Voi, Voi ...

homma.ei.toimi

Olen nyt ollut Suomi 24 Treffien asiakkaana parisen kuukautta ja olen siinä ajassa muodostanut kuvan naisista ja tuon sen teidän arvioitavaksi - tämä on siis vain minun näkemys jota tosikkojen kannata lukea tämän pidemmälle.

Millaista miestä nämä keski-ikään ehtineet naiset hakevat? Yllätyin että varsin usein hakevat jopa 10-15 vuotta itseään nuorenpaa miestä. Siis esim. 45 vuotiaalla ikäskaala voi olla 30 - 50v eli selvästi nuorempaa tai hieman vanhempaa, mutta painotus nuorempiin. Sitten on selvästikin ulkonäköpainotteista tuo haku, eli miehen tulee olla komeakin ja hyvä raaminen. Kuvallisia naisia kun katselee, niin kyllä on kulahtaneita naamoja nelikymppisillä naisilla. Ei siis tarvitse ihmetellä jos haku kestää ja kestää ... Eräs havainto oli se että kun minulla oli Plussapaketti voimassa niin pääsin katsomaan tilastoja ja näyttää joillakin olleen jopa vuosikausia profiili.

Homma ei voi toimia noin. Ei mies etsi itseään huomattavasti vanhempaa naista ja muutenkin yleinen nirppanokkamaisuus näyttää olevan vallallaan.

70

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen-on-muuttunut

      Ei yksinäisillä vaatimattomuudessa elävillä miehillä paljoakaan ole sijaa nykydeiteillä jälkeen aikojen 80 Pellervo lehden, ethän minua unhoita. Periaatteessa deittejä tarjotaan yksinäisille vaan, sisällön antamat mahdollisuudet tavoittaa parhaiten JO VALMIIKSI yhteiskunnassa sosiaalisesti hyvin sijoittunut henkilö. Myöskin perheeliset voi deiteillä huomaamattomasti harrastaa nykyelämän tasoon liittyvää kaikenlaista jännää ja "vanhapoika" ei liity siihen millään muotoa. Kasvukeskuksiin sosiaaliseen ympäristöön siirtyminen ei tapahdu kivuttomasti, joukossa häviäviä on paljon.

      Omalla kohdalla yksi kokemus tavatessa naisen ja illalla vedettiin häppää naisen kotna kaksin käsin ja syötiin. Se hetki teki hiljaisuuden kun sanoin et en useampaan vuoteen ole seurustellut. Se teki hiljaiseksi sen naisen siinä kokkailessa mut päästiin yli. Ei meistä mitään tullut silti. En ole ollut innostunut tapailemaan viime aikoina ketään. Tiedän et ei oikein toimi.

      • Ihminen-on-muuttunut

        Olen enemmin kotona yksin kuppiin sylkiä mut kun kerran naisen pääsin tapaamaan (vuosia sitten) ja ilmaista viina oli tarjolla. Ei se auttanut sokkotreffien menestykseen jos ei huonontanutkaan, suhde jäi lyhyeksi sillä olisi jos oikein ymmärsin täytynyt lähteä lappiin reissulle. Ehkä jollekin toiselle mut minun vaatimattomaan elämän tapaan viina lapin reissut ei kuulu. Lapset hankkineet naiset haluaa matkustella ja pitää hyvää elämää. sanalleen haluavat nauttia elämästä. Näiden yh-naisten kanssa on usein oltava pärjätäkseen jotain muuta mitä itse todellisuudessa on tai ongelmia ilmenee nopeasti. Eli jälleen tulee eteen mitä nyky-deitit on, niitä tarjotaan yksinäisille vaan, sisällön antamat mahdollisuudet tavoittaa parhaiten jo valmiiksi yhteiskunnassa sosiaalisesti hyvin sijoittunu. sinne voi mennä näyttelmään jotain mitä ei ole mut mut mitä saa vasta palveluna lopuksi ei välttämättä ole ilahduttavaa. Nyky-naiset siellä ei useinkaan halua käperytä koti-iltoja pitelemään neljän seinän sisällä loputtomasti. Se on melkein sääntö et täytyy lähte tuuleutumaan tapaamaan kavereita... mitä kavereita ::))


    • Juu naiset ei vastaa viesteihin ja niitä ei vain tunnu kiinnostavan mikää nykyää. Ihme on jos saa naisen.

      • FixN

        Fiksulla miehellä naisia riittää. T: Nainen


      • totuuskomissioz
        FixN kirjoitti:

        Fiksulla miehellä naisia riittää. T: Nainen

        Jaa, minusta mies joka on valmis suhteeseen ruman, lihavan, komentelevan ja hiukan tyhmän naisen kanssa ei ole fiksu. Plus sitten ne taakkana olavet muksut


    • nettideititonturhaa

      Useita nettideittinaisia tavanneena voin sanoa että kiiltokuvaa on kehut ja kuvat heidän profiileissaan. Voi lähteä siitä liikkeelle että korkeintaan 50% jutuista pitää paikkaansa mitä profiiliinsa ovat laittaneet ja kuvat voi unohtaa heti. Tyytyväinen saa olla jos tunnistaa yleisellä paikalla naisen kuvan perusteella.

      • Aitona

        Olet sitten treffaillut niitä, jotka huijaa profiileillaan. Suurin osa ei sitä tee, kun ei tarvitse huijata.


      • Anonyymi
        Aitona kirjoitti:

        Olet sitten treffaillut niitä, jotka huijaa profiileillaan. Suurin osa ei sitä tee, kun ei tarvitse huijata.

        Olet sitten vielä siinä uskossa että nettideiteissä on tulevaisuutesi tai jonkun toisen. Ehkä jopa niin vaan todellista se ei ole. Siinä ei ole huijaamista.


    • Kaunis.nainen

      45-50 v miehet jo niin lerpahtaneita, ettei kiinnosta, eipä noilla suurimalla osalla ole profiilissa kuvaakaan. Koomista, kun aurinkolasit ja nahkarotsi rekvisiittana kuvassa.. Sitten haetaan, sitä 25v naista, no voin sanoa, että turha toivo.. Pitäisi jotain realismia olla😂

      • Miehet kuvittelee kuvattomina olevansa jotenkin haluttavampia kuin kuvallisena. Kuvattoman takaa löytyy poikkeuksetta ruma, lihava ja yksinkertainen mies joka kuitenkin toivoo löytävänsä timmin ja nuoren naisen, vaikka syvällä mielessään itsekin tiedostaa, ettei mahdollisuuksia ole. Ja mikä itku ja parku, kun edes ne omanikäiset naiset eivät kiinnostu, eivätkä vastaile viesteihin. Ainoa toivo on löytää yhtä epätoivoinen nainen kuin mies itsekin on, ei ehkä helpolla löydykään.


    • No itse en saa naisia ollenkaa, eivät katso ees päälle jos ulkona kävelen, ja yritän tutustua, tinderissä, sun muualla eivät ees viitti vastata, et olen jo luovuttanut tän homman, parempi elää yksin.

    • Miespuolinen-kommentti

      Minusta tuo on ihan terveen laaja ikäskaala. Se kertoo, että nainen on kiinnostunut tietyistä jutuista ja itsestään huolehtiva samanikäinen mies mahtuu joukkoon.

      Ihminen-on-muuttunut kiteyttää hyvin, mikä tuntuu olevan tärkeää. Läheisyys ei ole se juttu, tärkeämpää on saada somekuvia varten pöytään toinen viinilasi ja reissukuvia varten matkakumppani. Eletään jollekin muulle maailmalle kuin kumppanille.

    • N40jotain

      Johtuskohan siitä, että vaikka hakee omanikäistä = /-5v niin tarjolla on enemmän niitä 15v nuorempia? Kolmekymppiset miehet tajuaa, että nainen on aktiivisin seksuaalisesti 40 ikäisenä. Jos hakee oikeaa tasaveroista suhdetta on siis vaikeaa, mut jos pelkkä seksi riittää niin komeaa tarjontaa on. Taidoista en tiedä, kun en vielä ole kelpuuttanut näitä tarjokkaita. Ehkä se ikähaitari kertoo, että pelkkä seksikin käy...

      • Miespuolinen-kommentti

        Noin sen minäkin ajattelen ikähaitarista. Ilmaisit se suoremmin. Kyllä aloittajan mainitsema ikäskaala on kiinnostava, kertoo, että seksikin käy ja kun se toimii ja iät on vähän sopivammat, johtaa se hyvään tasavertaiseen suhteeseen.


      • sepelitavaralleeikiitos

        Aina voi pettää itseään. Jos kurppa on vasta hiljan ruvennut tutustunaan omaan seksuaalisuuteensa niin ei siitä kannata vetää johtopäätöksiä miten 20v naiset ovat toimineet 70, 80, 90, 00 luvulla tai nyt.


      • Mihin tuo kommenttisi naisten seksuaalisesta aktiivisuudesta 40 ikäisenä perustuu?
        Nasen estrogeeni sekä testosteronitaso alkaa laskea 30 ikävuoden jälkeen...40 ikävuoden jälkeen tapahtuu yleensä hormonaalinen romahdus..Mikään biologinen/fysiologinen seikka ei tue väitettäsi. Monet naiset menettävät seksihalunsa menopaussin kynnyksellä.
        -Syy: Hormonaalinen.


      • Anonyymi
        sepelitavaralleeikiitos kirjoitti:

        Aina voi pettää itseään. Jos kurppa on vasta hiljan ruvennut tutustunaan omaan seksuaalisuuteensa niin ei siitä kannata vetää johtopäätöksiä miten 20v naiset ovat toimineet 70, 80, 90, 00 luvulla tai nyt.

        Kurppa on ollut parisuhteessa koko ajan niin kyllä siinä on seksuaalisuus tullut tutuksi. Tosin vain yhden miehen taidot kerrallaan, eikä vertailua..voi voi. Nuorempia ystäviä ei tunnu järin kiinnostavan nykyään ne hommat. Blade83 voi googlata.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurppa on ollut parisuhteessa koko ajan niin kyllä siinä on seksuaalisuus tullut tutuksi. Tosin vain yhden miehen taidot kerrallaan, eikä vertailua..voi voi. Nuorempia ystäviä ei tunnu järin kiinnostavan nykyään ne hommat. Blade83 voi googlata.

        Niin, heittäynyt kerran viikossa selälleen, maannut lahnana. Mies pahimmillaan joku kolme sekuntia ja tiukkatuijotus - jorma.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mihin tuo kommenttisi naisten seksuaalisesta aktiivisuudesta 40 ikäisenä perustuu?
        Nasen estrogeeni sekä testosteronitaso alkaa laskea 30 ikävuoden jälkeen...40 ikävuoden jälkeen tapahtuu yleensä hormonaalinen romahdus..Mikään biologinen/fysiologinen seikka ei tue väitettäsi. Monet naiset menettävät seksihalunsa menopaussin kynnyksellä.
        -Syy: Hormonaalinen.

        Aika hauskaa, ehkä tuo jollain pitää paikkaansa, mulla ei ollenkaan :) Täytän ens vuonna 50 v ja seksuaalisesti olen vähintäänkin yhtä aktiivinen kuin 20- vuotiaana. Kylmä kausi (seksitön siis)kesti vuoden verran kun exän kanssa suhde veteli viimeisiään. Eipä siinä seksi kiinnostanut kyseisen ihmisen kanssa, mutta kyllä seksuaalinen aktiivisuus heräsi kun pääsi pois ikävästä suhteesta.
        Nyt uusi suhde eikä mies ei tahdo pysyä perässä seksin suhteen. Mies on a pari vuotta vanhempi. Pitäisköhän siis vaihtaakin nuprempaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika hauskaa, ehkä tuo jollain pitää paikkaansa, mulla ei ollenkaan :) Täytän ens vuonna 50 v ja seksuaalisesti olen vähintäänkin yhtä aktiivinen kuin 20- vuotiaana. Kylmä kausi (seksitön siis)kesti vuoden verran kun exän kanssa suhde veteli viimeisiään. Eipä siinä seksi kiinnostanut kyseisen ihmisen kanssa, mutta kyllä seksuaalinen aktiivisuus heräsi kun pääsi pois ikävästä suhteesta.
        Nyt uusi suhde eikä mies ei tahdo pysyä perässä seksin suhteen. Mies on a pari vuotta vanhempi. Pitäisköhän siis vaihtaakin nuprempaan :)

        Biologinen fakta on, että naisen estrogeeni sekä testosteroni laskee 30vuodesta alkaen kunnes n. 40-50vuoden ikäisenä romahtaa.. Yleensä se tarkoittaa, että halut vähenee. Toisaalta monet naiset tekevät loppukirin neljänkympin kriisissä, mutta se on enemmänkin henkinen juttu.. -Nainen tiedostaa ikänsä ja ajattelee, että nyt tai ei koskaan....ns. Loppukiri. 60v naisita 40% ei kaipaa seksiä enää lainkaan. Miehillä vastaava luku 2%
        Oletko sinä korvaushoidossa vai käytätkö paikallisia(pillu) estrogeeni valmisteita?


    • 668

      Ku syöttää sormia hamosen alle, voi löytää kyrsän. Maailmassa mont on ihmeellis asiaa

    • Wilmariini

      Muusta tiiä mutta alle 30v vonkaa. Ittellä mielessä aikuinen mies. Kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa.

      • jooo-o

        Eihän ne kohtaa. Mistähän voisi johtua :)


    • Anonyymi

      Poistuin juuri Badoosta ja huomasin, että (sanokaa mitä sanotte), kyllä suomalainen nainen vaan näyttää rupsahtavan ihan hälyyttävän nopeasti.
      Jos joku haluaa epäillä tätä kommenttia, niin suosittelen tekemään oman profiilin ja tarkistamaan tilanteen ihan omakohtaisesti.
      Ihan lonkalta heitettynä...kun mennään yli n. 35:n vuoden, niin jumalauta oikeesti! akat alkaa näyttämään lähemmäs eläkeläisiltä.
      Toinen huolestuttava seikka on se, että myös siinä alle 35 osastossa on havaittavissa samaa suuntausta.
      Ei tietenkään kaikilla, mutta kovin monella.

      Eikä näissäkään toki sinällään mitään väärää, mutta ... ne vaatimukset, ne vaatimukset...
      Ei - oikein - täsmää.

      Ja korostan edelleen, että en provoa ja jokainen (mies ja/tai nainen) voi käydä toteamassa saman itsekin, mikäli kykenee objektiiviseen arvosteluun. Jos ei tähän kykene, niin parempi pitää turpaa kii.

      • Anonyymi

        Olen vahvasti eri mieltä, koska siellä on paljon upeitakin naisia. Miehissäkin varsinkin vanhemmissa on jo melkoisia turjakkeita. Itse olen treffannut 35-40 v kauniitakin naisia, mutta muuten eivät kemiat ole kohdanneet. Pitäiskö sinun katsoa peilin, jos et niitä tasokkaita naisia saa ja turha täällä palstalla haukkua. Käytöksesi perusteella en ihmettele yhtään, jos kukaan halua tasokas nainen sinuun tutustua. Mene itseesi!!!


      • Jännä kuitenkin, vaikkei nainen edes laita kuvaansa deittiprofiiliin, mutta ilmaisee kuitenkin sukupuolensa, niin viestejä tulee tolkuttomasti. Jos profiileja selaa joku mies, jolla edes jonkinlainen itsekunnioitus löytyy, ettei kaikille akoille lykkää viestiä menemään, niin kiitos siitä. Sellaisia miehiä pitäis olla enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen vahvasti eri mieltä, koska siellä on paljon upeitakin naisia. Miehissäkin varsinkin vanhemmissa on jo melkoisia turjakkeita. Itse olen treffannut 35-40 v kauniitakin naisia, mutta muuten eivät kemiat ole kohdanneet. Pitäiskö sinun katsoa peilin, jos et niitä tasokkaita naisia saa ja turha täällä palstalla haukkua. Käytöksesi perusteella en ihmettele yhtään, jos kukaan halua tasokas nainen sinuun tutustua. Mene itseesi!!!

        Toivottavasti ne rumat naiset tajuaa, että tosiaan sillä ulkonäöllä on merkitystä kun jotkut ihan oikeasti hakee sitä elämän kumppania eikä ole ulkonäkökeskeisiä. Tajuis poistaa profiilinsa. Vanhukset on kamalan yksinäisiä. Ei siinä iässä 90 enää pariuduta, mutta 50-60 voisi vielä olla mahdollisuus moni luulee. Mutta sehän ei ole totta. Koska naisen täytyy olla kaunis niin ei siinä täti ihmiset pärjää kilpailussa näille nuorille ja kauniille joita papat eivät kumminkaan ikinä saa ja kaikki jäävät sitten yksin katkerina. Voi kun tulisi ikuinen pimeys eikä ulkonäöllä olisi merkitystä vähenisi samalla yksinäisyys. Rumakin sitä kun kaipaa juttuseuraa ja läheisyyttäkin vaikka ei olekkaan enää seksikäs.


    • Anonyymi

      Kuka väitti, että siellä ei ole upeitakin naisia?
      Se nyt vaan on hieman huolestuttavaa, kun niin suuri osa on sen näköistä, että on vaikea uskoa naaman ja ilmoitetun iän täsmäävän, edes lähelle.

      • Anonyymi

        Yhdellä naisella oli profiilikuvana noin 25 vuotta kuva. Tiedän tämän, koska kysyin naiselta onkohan sulla nyt oikeasti ihan tuore kuva kun nainen oli muistaakseni jo jotain 47 v. Nainen myönsi että kuva on vanha, otettu vuonna 1993.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä naisella oli profiilikuvana noin 25 vuotta kuva. Tiedän tämän, koska kysyin naiselta onkohan sulla nyt oikeasti ihan tuore kuva kun nainen oli muistaakseni jo jotain 47 v. Nainen myönsi että kuva on vanha, otettu vuonna 1993.

        Aika monella naisella nuoruuskuvia joukossa. Minkähän ihmeen vuoksi, Ei heilauta suuntaan ei toiseen 20v vanhat kuvat. Kirjekavereita kai haluavat, treffejä ei vuosikausiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä naisella oli profiilikuvana noin 25 vuotta kuva. Tiedän tämän, koska kysyin naiselta onkohan sulla nyt oikeasti ihan tuore kuva kun nainen oli muistaakseni jo jotain 47 v. Nainen myönsi että kuva on vanha, otettu vuonna 1993.

        Etsit siis 47v naista ja haluat hänen näyttävän 25v naiselta. Hyvinkö on löytynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsit siis 47v naista ja haluat hänen näyttävän 25v naiselta. Hyvinkö on löytynyt

        Kannattaa harjoitella luetun ymmärtämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä naisella oli profiilikuvana noin 25 vuotta kuva. Tiedän tämän, koska kysyin naiselta onkohan sulla nyt oikeasti ihan tuore kuva kun nainen oli muistaakseni jo jotain 47 v. Nainen myönsi että kuva on vanha, otettu vuonna 1993.

        Aika pitkään ollut profiili kun kuvakin ollut jo 25 vuotta. Oliko profiili aluksi jonkin lehden palstoilla kuvan kanssa ennen nettiaikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pitkään ollut profiili kun kuvakin ollut jo 25 vuotta. Oliko profiili aluksi jonkin lehden palstoilla kuvan kanssa ennen nettiaikaa?

        Taidat olla oikeasti harvinaisen tyhmä ihminen :D


    • Anonyymi

      Ikää naisella kun on 40v ja siitä ylöspäin, niin ihan sekoja. Varsinkin jos takana on useampi vakava suhde(vähintään 2 avioliittoa ja avoliittoja) ja sitten jos on useampi muksu useamman eri miehen kanssa(varsinkin jos muksuilla pieni ikäero). Niin noista jo tietää, että kannattaa pysyä erossa tai ainakinasennoitua niin, et jos seksiä saa jonkun kerran niin se riittäkööt.
      Vielä jos ammattina on sosiaali-, terveys- ja hoiva-ala niin sekosoppa on ihan varma asia.
      Kokemusta on reilu 2v ajalta, 3 muijaa putkeen juuri noita joista kirjoitin.
      Jokaisella 2-3 lasta 2-3 miehen kanssa, vähintään 2 avioliittoa takana, ikää noin 40-45v ja alana sosiaaliala. Ihan päästä pideltäviä sekopääpaskoja.
      nykyään kriteerit tiukat noiden asioiden suhteen, jos naisella ko alalta ammatti jne, niin torppaan heti. Ja jos mukuja ei ole tehty yhden kanssa, niin sekin on mulle merkki et nainen ei osaa eikä halua ottaa suhdetta tosissaan.

      • Anonyymi

        Oletko jotenkin tyhmä ja miks olet aina uudestaan lyönyt päätäsi seinään?? Itse olet heitä tietoisesti treffannut.. Näköjään ne tasokkaimmat naiset ole olleet sinusta kiinnostuneita.. Voi kyynel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin tyhmä ja miks olet aina uudestaan lyönyt päätäsi seinään?? Itse olet heitä tietoisesti treffannut.. Näköjään ne tasokkaimmat naiset ole olleet sinusta kiinnostuneita.. Voi kyynel.

        Eikö olekaan hyvä asia varmistua asiasta kunnolla eli kokeilla paria samanlaista naista yhden huonon jälkeen? Tyhmä on se joka muodostaa mielipiteitä yhden kokemuksen jälkeen.


      • Anonyymi

        No, nyt olen oppinut.
        Ja ei sitä omastakaan mielestäni kannata nyt yhden kikkareen takia yleistää koko kohderyhmää huonoksi.
        Ja nuo 2 viimeisintä osasivat kuitenkin filmata suht hyvin, eivät kuitenkaan tajunneet sitä että se oma terveydentila puskee kuitenkin väkisin pintaan aika pian, vaikka sen yrittäisi miten salata tervettä leikkimällä.
        Eka nyt sentäs osasi sanoa suoraan, että hän on viallinen ja aika pahastikin vielä ja pariin treffiin se touhu jäikin. En edes suostunut harrastamaan seksiä hänen kanssaan, vaikka hän olisi itse sitä halunnut jo heti samantien kun tutustuttiin.
        Mutta nyt tosiaan, kuten tuossa kirjoitukseni lopussakin kirjoitin selvästi, jos/kun joku noista kohdista edes osuu toiseen, niin torppaan hänet täysin.
        Puhumattakaan jos on tosiaan 40v, sosiaali-/terveys-/hoiva-alalla työskentelevä nainen, jolla vähintään 2 lasta eri miehen kanssa tehtynä, niin se on kiitos hei ja hyvästi ainiaaksi.
        Eikä se nyt mua haittaa oikeasti pätkääkään, vaikka eläisin loppuikäni yksin. Etten ole kuitenkaan niin kovasti ja epätoivoisesti parisuhteen tai naisen tarpeessa ylipäätään. Eli ei haittaa, vaikka "tasokkaammat/tasokkaimmat naiset eivät näköjään minusta kiinnostuisikaan", voi kyynel nyt sentäs.
        Mutta olishan se silti ihan kiva, jos löytyisi joku päästään terve nainen tuohon rinnalle elämää jakamaan ja sellaistahan nyt ei etsimättä löydä.


    • Anonyymi

      Huvittavaa kaksinaismoralismia. Mies voi ja saa hakea itseään huomattavasti nuorempaa, nainen ei.

      Itse 50 , tuoreella kuvalla, lapsettomana kelpoaa vain toiset lapsettomat, saa olla max 15 v nuorempi. Siinä kriteerini, ei muuta. Ja siltikään S24 ei ole tarjolla täyspäisiä, asiallisia miehiä...

      • Anonyymi

        Jokainen saa hakea ihan sellaista seuraa kuin haluaa, mieleisillään kriteereillä.

        Tosiasiallisesti naisten elinkaari seksuaalisessa mielessä rajoittuu hyvin usein teinivuosista vajaaseen nelikymppiseen.

        Täysipäinen, asiallinen mies ei ole kiinnostunut 50 naisesta ellei itse ole 70

        Faktat faktoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa hakea ihan sellaista seuraa kuin haluaa, mieleisillään kriteereillä.

        Tosiasiallisesti naisten elinkaari seksuaalisessa mielessä rajoittuu hyvin usein teinivuosista vajaaseen nelikymppiseen.

        Täysipäinen, asiallinen mies ei ole kiinnostunut 50 naisesta ellei itse ole 70

        Faktat faktoina.

        Vajaaseen 40??? Silloinhan nainen nauttii just eniten siis 40 . Kaksikymppisille ihan pakkopullaa ja 3-kympin jälkeen alkaa innostua. Miehilla se lerpahtaa aiemmin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa hakea ihan sellaista seuraa kuin haluaa, mieleisillään kriteereillä.

        Tosiasiallisesti naisten elinkaari seksuaalisessa mielessä rajoittuu hyvin usein teinivuosista vajaaseen nelikymppiseen.

        Täysipäinen, asiallinen mies ei ole kiinnostunut 50 naisesta ellei itse ole 70

        Faktat faktoina.

        40-50v naisista on kyllä kiinnostuneet 3-kymppiset miehet, kun tajuaa homman. 50 miehiä vähemmän... Fakta ja kokemus :)


      • Anonyymi

        Eikö ole. :) Ehkä johtuu siitä että mies ei halua tosissaan 15 vuotta vanhempaa naista, miksi haluaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole. :) Ehkä johtuu siitä että mies ei halua tosissaan 15 vuotta vanhempaa naista, miksi haluaisi?

        Seksuaalisuuden lopahtamisesta tässä olikin kyse ts väite. En minäkään huoli niitä 15v nuorempia, kun en etsi pelkkää seksiä. Siellä vaan on parempi tieto kuin sinulla näköjään seksuaalisesta aktiivisuudesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalisuuden lopahtamisesta tässä olikin kyse ts väite. En minäkään huoli niitä 15v nuorempia, kun en etsi pelkkää seksiä. Siellä vaan on parempi tieto kuin sinulla näköjään seksuaalisesta aktiivisuudesta :)

        Niinniin, seksuaalisesta aktiivisuudesta juurikin. Se puuttuu 50 naisilta. Yksi kerta viikossa ei ole seksuaalista aktiviteettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole. :) Ehkä johtuu siitä että mies ei halua tosissaan 15 vuotta vanhempaa naista, miksi haluaisi?

        Monikin haluaa.. Miksi luulet, että ne nuoremmat naiset haluaa enää vanhaa pappaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa hakea ihan sellaista seuraa kuin haluaa, mieleisillään kriteereillä.

        Tosiasiallisesti naisten elinkaari seksuaalisessa mielessä rajoittuu hyvin usein teinivuosista vajaaseen nelikymppiseen.

        Täysipäinen, asiallinen mies ei ole kiinnostunut 50 naisesta ellei itse ole 70

        Faktat faktoina.

        Pieleen meni, koska naiset ovat aktiivisimmillaan 40 v..papat tarvitsevat niitä sinisiä jo 40v..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole. :) Ehkä johtuu siitä että mies ei halua tosissaan 15 vuotta vanhempaa naista, miksi haluaisi?

        No ei ne 50 v miehetkään ihan niitä halutuimpia enää ole vai miks noita turjakkeita deittipalstat täynnä?? Nuoret naiset haluaa komeita jäkiksen pelaajia..


      • Anonyymi

        Joillakin on.
        Minulla ei ole mitään kaksinaismoralismia.
        Olen tuo anonyymi, joka kirjoitti huomionsa näistä 40 v naisista jotka ovat mt-ihmisiä terveen esityksestään huolimatta ja joista useimmat ovat vielä päätyneet sosiaali-, hoiva- ja terveysalalle.
        Mutta tosiaan, tuohon moraaliin/moralismiin palatakseni..
        Ei asia nyt ole muuten iästä kiinni. Toki tuollainen vähintään 20v ikäero on jo hieman...no itse en lähtisi ihan noin ison ikäeron suhteeseen mistään syystä. Ohjenuoranani on se, että jos toinen voi olla ikänsä puolesta joko lapseni tai äitini, niin sellaiseen ei kosketa. Itse täytän tänä vuonna 40v.
        Mutta aikaisemmat kumppanini ovat useimmiten olleet minua hieman vanhempia eikä se ikä ole ollut ongelma vaan kaikki muu. Juuri nuo mt-jutut ja niistä johtuvat käytöshäiriöt ja toisen kohtelu(negatiivinen sellainen).
        Nuo viimeisimmät 3 sosiaalialalla ollutta mt-tanttaa olivat minua noin 5v vanhempia ja on minulla aikaisemmin ollut noin 10v vanhempiakin seurustelukumppaneita.
        Viimeiset mua 10v vanhemman exän kanssa olemme vieläkin todella hyvät ja läheiset ystävät, vaikka suhde nyt kuivuikin kokoon noin 4v kestämisen jälkeen.
        Ja by the way, tämä 40v "papparainen" ei ainakaan tarvitse mitään erektiolääkkeitä.
        Pystyn hyvin pitämään naista hyvänä ilmankin ja niin paljon kuin nainen sitä hyvänäpitoa tarvitsee.


    • Anonyymi

      Osta Plussapaketti tai tee sopimus ostos kuukausittain eteen päin. Pääset kerralla eroon mainoksista turhista kuvitelmista sillä näe jos koe sekin ihme ettei nainen ole kiinostunut sinusta hyttysen pierua saharasssa enempää. En tideä mitään muuta toista niin masentavaa kuin danny show tiellä kälviän.

    • Anonyymi

      Sama on aivan kaikilla seuranhakusaiteilla, ne ovat pullollaan yli 50v mummoja ja keski-ikäiset naiset todellakin etsivät ensisijaisesti nuorempaa miestä. Mutta samoin ne ovat pullollaan yli 50v miehiä jotka etsivät selvästi itseään nuorempaa neitoa. Keski-ikäisetkin miehet etsivät itseään selvästi nuorempaa neitoa. Nuoret neidot etsivät erittäin tiukasti oman ikäistä kumppania, joka on suuri virhe koska sellainen mies jättää naisen siinä vaiheessa naisen libido alkaa latistumaan noin 35v...45v iässä.

      Wanha mummo ja nuori mies eivät voi muodostaa toimivaa parisuhdetta, se on biologinen mahdottomuus. Ja myös nähtävissä katukuvassa, sellaisia pareja ei näe juuri koskaan, toyboy järjestelyä lukuunottamatta.

      Minusta pääsyyt tähän tilanteeseen on yhtäältä seksuaalilainsäädäntö joka pakottaa nuoret etsimään tasan tarkalleen oman ikäistä seksiseuraa ja toisaalta meillä ei opeteta kouluissa totuudenmukaisesti miehen ja naisen elinkaarta eikä muutenkaan mitään totuudenmukasista parisuhdedynamiikasta, koska valekoulutus on laadittu feminismin ja tasa-arvo-fantasian mukaan. Parisuhteet pitäisi muodostaa niin että mies on neitoa yli 20v vanhempi, silloin lopun ajan odottelu sujuu niin rattoisaaasti että vasta kuolema erottaa. Toki wanhat naissukupuoliset jäävät siinä tapauksessa "sinkuksi" mutta heillä ei ole siinä vaiheessa libidoa enää lainkaan joten eivät enää tarvitse kumppania sitä varten.

      • Anonyymi

        Sinäpä et tiedä naisista yhtään mitään kirjoituksesi perusteella 😁


      • Anonyymi

        Libido ei naisilla lopahda 35-45 vaan on korkeimmillaan 🙄😂 Et tosiaan tiedä naisista mitään. Tutkitusti 20v nainen ja 50v mies sopii yhteen, kun on yhtä LAIMEA libido. Naisilla ei tosiaankaan ole huippu 20v kuten miehillä - naiset on erilaisia! Ja juuri julkaistiin Väestöliiton tutkimus, että nykynuorilla vielä lameampi. Joillain naisilla vanhetessa siis 60-70v laimenee, mut 60% eli suurimmalla osalla ei. Kaikilla naisilla into laskee, jos mies on surkea sängyssä, eikä osaa antaa nautintoa vaan tähtää nopeaan o:hon - itsellään! Opettele antamaan nautintoa niin myös saat sitä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Libido ei naisilla lopahda 35-45 vaan on korkeimmillaan 🙄😂 Et tosiaan tiedä naisista mitään. Tutkitusti 20v nainen ja 50v mies sopii yhteen, kun on yhtä LAIMEA libido. Naisilla ei tosiaankaan ole huippu 20v kuten miehillä - naiset on erilaisia! Ja juuri julkaistiin Väestöliiton tutkimus, että nykynuorilla vielä lameampi. Joillain naisilla vanhetessa siis 60-70v laimenee, mut 60% eli suurimmalla osalla ei. Kaikilla naisilla into laskee, jos mies on surkea sängyssä, eikä osaa antaa nautintoa vaan tähtää nopeaan o:hon - itsellään! Opettele antamaan nautintoa niin myös saat sitä :)

        ihan sama mikä sen naisen libido on, 40 on vaan fy6sisesti jo niin mummoa että menee liian hapokkaaksi, miehen kannalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan sama mikä sen naisen libido on, 40 on vaan fy6sisesti jo niin mummoa että menee liian hapokkaaksi, miehen kannalta

        Millä tavalla fyysisesti mummoa? Tunnistatko edes kuka on 40 ? Lehdissä revitellään ihan normi 40 että uskoisitko... Mitäpä jos luulet 46v, että on 36v - toisin päin pahimmillaan? Kyllä minusta monta kertaa itseä 2-4v nuoremmat miehet on niin pappoja että ohi vaan. Eri asia, jos tarkotat hapokkaalla, että laukeaa heti.. ;) Niinhän sitä meinaa käydä.
        Mut on niitä mummomaisiakin, kaipa sentään aika vähän kuitenkin ja ne on yleensä varattuja :)


    • Anonyymi

      Vähän pieleen meni, koska itse seurustelen 14v nuoremman miehen kanssa, eikä ole mikään toyboy.. Samalla lailla voisi ajatella nuoresta naisesta ja vanhasta papasta eli raha, se kemia, eikä liittokaan ole pidemällä tähtäimellä toimiva.. Naisten seksuaalisuus on parhaimillaan 30-46v,joten naiselle käy nuorenpi mies, kun taas miehille tulee ne siniset käyttlln 40 v

      • Anonyymi

        Ei ole sitten haluttu mies ikäistensä naisten silmissä kun joutuu tyytymään 14 v vanhempaan naiseen. Ottaisi varmasti nuoremman naisen jos vaan saisi mutta haku on päällä kokoajan tietenkin.


      • Anonyymi

        Saisi ikäisiäänkin naisia, kun komea mies on, mutta rakastui upeaan ja kauniiseen naiseen.. Mennään kesällä naimisiin, joten tuskin enää haku päällä on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi ikäisiäänkin naisia, kun komea mies on, mutta rakastui upeaan ja kauniiseen naiseen.. Mennään kesällä naimisiin, joten tuskin enää haku päällä on..

        S24 treffipalstallakin eräs 56v nainen sanoi olevansa erittäin kaunis nainen joten vuosia palstalla joutunut olemaan tästä syystä. Tarkoittaa että kriteerit korkealla. Kauneudesta voidaan olla eri mieltä, 56v nainen ei enää kovin "kaunis" ole vaikka miten voissa paistettais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S24 treffipalstallakin eräs 56v nainen sanoi olevansa erittäin kaunis nainen joten vuosia palstalla joutunut olemaan tästä syystä. Tarkoittaa että kriteerit korkealla. Kauneudesta voidaan olla eri mieltä, 56v nainen ei enää kovin "kaunis" ole vaikka miten voissa paistettais.

        On myös olemssa vakuuttavampi "erittäin kauniiksi sanottu" kuvaelma. Ja ovat melkein aina "sopusuhtaisia". Siis 150 kg vesipuhveleita.


      • Anonyymi

        No, eipä ole enää samanikäinen kurttunaamainen mieskään komea. Parisuhteessa pelkkä ulkonäkö ratkaise, eikä sitä jaksa pelkkää kaunista kuorta tuijottaa, jos ei mitään puhumista. Kauneushan on katsojan silmässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös olemssa vakuuttavampi "erittäin kauniiksi sanottu" kuvaelma. Ja ovat melkein aina "sopusuhtaisia". Siis 150 kg vesipuhveleita.

        Niinpä.. Ainakin suurin osa 40-50 v miehistä, se röllä paistaa housujen alta. Laihduttakaa niin voisi flaksi käydä, eikä tarvitse palstalla nillittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, eipä ole enää samanikäinen kurttunaamainen mieskään komea. Parisuhteessa pelkkä ulkonäkö ratkaise, eikä sitä jaksa pelkkää kaunista kuorta tuijottaa, jos ei mitään puhumista. Kauneushan on katsojan silmässä

        Sinulla meni asian yhdin täysin ohi. Se kurttunaamainen mies ei valehtele että on komea, tai miehekäs, tai hoikka. Nettimummot tekee niin, ja kopsaavat lisäksi instasta jonkun hemaisen kuvan profiilikuvakseen (vaikka kaikki tietää että googlen kuvahaulla kuvan alkuperän löytää helposti).


      • Anonyymi

        Kyllä, se vanhoilta papoiltakin onnistuu. Eräskin pappa oli laittanut profiilliin 25v vanhan kuvan, mutta noita löytyy miehistä sekä naisista, mutta mitäpä sillä loppupelissä voittaa.


    • Anonyymi

      Kahlasin viestiketjun läpi ja tuntuma on se, että kun saavutaan keski-ikään niin harva nainen tai mies ei halua etsiä itseään vanhempaa seuraa.

      Ennen vanhaan ja kulttuureissa,
      joissa miehillä on vahva asema automaattisesti toimittiin niin , että mies oli vanhempi koska mies toimi naisen ”huoltajana” ja taloudellisena tukena.

      Nykypäivänä molemmat sukupuolet ovat itsenäisiä eivätkä välttämättä tarvitse avioliiton tuomaa turvaa. Tämän seurauksena yksinolo voi olla paljon parempi vaihtoehto kuin liitto epäsopivan ihmisen kanssa.

      Näin vaan se vaan menee. Turha stressata, jos ei ketään löydy parisuhteeseen. Aina voi panostaa ystävyyssuhteisiin, jolloin lienee sama minkä ikäinen tai kokoinen ystäväsi on.

    • Anonyymi

      Noin se nyt tuntuu menevän, jo melko pieni ikäero riittää hylkäämiseen. Ja ikä on kuitenkin vain yksi tekijä, on muitakin ja tärkeämpiä valintakriteerejä. Kovasti olen ihmetellyt mitä naiset hakevat ja haluavat. Useimmilla näyttää olevan profiilin pääsisältönä yritys kuvata luonnettaan. Itse en sitä tee, koska useissa testeissä (työnhaku ym.) tulokseksi tulee aika paljon erilaista mitä itse kuvittelen. Minua haluan naisista tietää mitä he harrastavat ja mikä kiinnostaa. Pelkkä harrastuksen nimen mainitseminen ei kyllä riitää, koska monissa harrastuksessa on valtavan suuriakin tasoeroja. Ei toki tarkoita, että pitäisi olla yhtä pitkällä kaikissa samoissa harrastuksissa.

      • Anonyymi

        Kaikki naisethan sanoo että harrastavat liikuntaa, myös napakymppiohjelmassa vaikka olisivat xxxxxxxl kokoisia. Siitä saa aika väärän kuvan nettitreffeillä kun kokoa ei ole mainittu mutta kokemus on osoittanut, jos kokoa ei ole mainittu on se iso.
        Toisille liikunta tarkoittaa sitä kun joutuu käyttämään jalkojaan joka päivä.


    • Anonyymi

      Haluan julkkiksen näköiseksi ohjelmassa kaveri kevyesti suukotti kampaajan kanssa. Eihän näin Ranskalais Venäläisiä tapoja tarvitse omata pärjätäkseen treffit24 llä naisten kanssa. Suomalaiset "jääkärin" morsiamet ei tartte mitään edellä mainitun erityistä mielestäni. Kaikkea ne tvssä näyttävätkin. Edellä mainittu löyhöttely maksaa RAHAA mut toivottavasti treffit24 naiset ymmärtävät tv fiktion todellisuuden erot vaikkakin joskus tuntuu ...

    • Anonyymi

      Parisuhde on pääasiassa hankala yhteenliittymä, joutuu väkisin luopumaan jostakin ja tilalle saa....niin mitä? Itse pähkäilin että haluan tehdä, olla tekemättä ja touhuta ihan omaan tahtiin ja tavoitteena ei ole parisuhde missään olomuodossa enää tässä elämässä. Ikää tulee jo 55 vuotta tänä vuonna ja elämä on todella hyvää ja tasapainoista. Vielä 10 vuotta työelämässä ja sitten muutan pois tästä maasta jota en oikeastaan tunnista enää paikaksi jossa haluan vanhuuteni elää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe