Kiinnostaako muita sun jutut?

Kaikysyäsaa--

Vai oletko pelkkä seinäruusu ettet saa huomiota palstalla?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just sopivasti eli välillä ei, välillä kyllä. Nykyään ei olisi aikaa sellaiseen intensiivisempään palstailuun, mitä joskus oli M:L:ssä. Täällä yritän pysytellä sivullisena, sellaisena, jota kaikki ei niin edes tunne tai muista.

Joskus oikein mietin, että kannattaako vastata johonkin ketjuun, jos siitä syntyy joku keskustelu, kun ei ole sille aikaa. Eli välillä haluan vain vastata, en keskustella. Osittain siksi skippaan yleensä vilkkaat ketjut, en välttämättä edes lue niitä.

En silti tarkoita, etteikö olisi mukava keskustella, kun siihen on aikaa ja intoa. Toivon myös, ettei kukaan ota henkilökohtaisesti sitä, jos en muista tai ehdi vastata. Vastaamattomuus ei yleensä johdu siitä, että kirjoittaja jotenkin ottaisi päähän. Vaan omista kiireistä.

• Kummatkin on koettu. Edes lällyillä ei saa aina huomiota

• En ole miettinyt. Keskustelua syntyy jos on syntyäkseen.

• Emmä tiiä. Kaippa niitä luetaan, eri asia sitten kiinnostaako mun jutut. Yleensä joku aina vastaakin. Koitan aina vastata takaisin, peukulla paiskaan jos olen lukenut eikä ole kommentoitavaa, välillä saattaa kuitenkin jäädä huomaamatta.

• Ei yleensä.

• Tussuli

Oon seinäruusu vaan...

• Minua ei voisi vähempää kiinnostaa kiinnostaako. Ajankuluahan tämä suurosaksi vain on.

• Ketään ei kiinnosta kaltaiseni k & k miehen jutut. Palstallakin palstan jännämiesten jutut kiinnostaa eniten palstan naisia. Ainoasta pienellä provolla tällainen K & K :kin voi saada jokusen kommentin avaukseen.

• 6536563

Irvokas ja dissi ovat suosittuja, vaikka ovat kunnollisia. Ana ainoa jännämies, sillekin nykyään vaan nauretaan.

• 56ior3iii

Olipas surumlinen viesti. Jaksuhali. 🤗

• Ätmi-

Ätmien jutut kiinnostaa kaikkia.

• Tottakai.😃

• Pakkohan se on. Ei sitä niinku ehdi edes kysyäkään, kiinnostaako.

• Olen pelkkä seinäruusu. Minulla ei ole mitään painavaa sanottavaa, eikä järkevää annettavaa. Joku vääräleuka jossain huomautti, että olen mauton, hajuton ja väritön. Pitää paikkansa.
      Sulaudun erittäin hyvin palstan sisustukseen, enkä erotu taustasta.

Tässä on hyvä olla. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3093
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      65
      666
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      623
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      561
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      547
    6. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      491
    7. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      490
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      489
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      485
    10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      475
    Aihe