Kiinnostaako muita sun jutut?

Kaikysyäsaa--

Vai oletko pelkkä seinäruusu ettet saa huomiota palstalla?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just sopivasti eli välillä ei, välillä kyllä. Nykyään ei olisi aikaa sellaiseen intensiivisempään palstailuun, mitä joskus oli M:L:ssä. Täällä yritän pysytellä sivullisena, sellaisena, jota kaikki ei niin edes tunne tai muista.

Joskus oikein mietin, että kannattaako vastata johonkin ketjuun, jos siitä syntyy joku keskustelu, kun ei ole sille aikaa. Eli välillä haluan vain vastata, en keskustella. Osittain siksi skippaan yleensä vilkkaat ketjut, en välttämättä edes lue niitä.

En silti tarkoita, etteikö olisi mukava keskustella, kun siihen on aikaa ja intoa. Toivon myös, ettei kukaan ota henkilökohtaisesti sitä, jos en muista tai ehdi vastata. Vastaamattomuus ei yleensä johdu siitä, että kirjoittaja jotenkin ottaisi päähän. Vaan omista kiireistä.

• Kummatkin on koettu. Edes lällyillä ei saa aina huomiota

• En ole miettinyt. Keskustelua syntyy jos on syntyäkseen.

• Emmä tiiä. Kaippa niitä luetaan, eri asia sitten kiinnostaako mun jutut. Yleensä joku aina vastaakin. Koitan aina vastata takaisin, peukulla paiskaan jos olen lukenut eikä ole kommentoitavaa, välillä saattaa kuitenkin jäädä huomaamatta.

• Ei yleensä.

• Tussuli

Oon seinäruusu vaan...

• Minua ei voisi vähempää kiinnostaa kiinnostaako. Ajankuluahan tämä suurosaksi vain on.

• Ketään ei kiinnosta kaltaiseni k & k miehen jutut. Palstallakin palstan jännämiesten jutut kiinnostaa eniten palstan naisia. Ainoasta pienellä provolla tällainen K & K :kin voi saada jokusen kommentin avaukseen.

• 6536563

Irvokas ja dissi ovat suosittuja, vaikka ovat kunnollisia. Ana ainoa jännämies, sillekin nykyään vaan nauretaan.

• 56ior3iii

Olipas surumlinen viesti. Jaksuhali. 🤗

• Ätmi-

Ätmien jutut kiinnostaa kaikkia.

• Tottakai.😃

• Pakkohan se on. Ei sitä niinku ehdi edes kysyäkään, kiinnostaako.

• Olen pelkkä seinäruusu. Minulla ei ole mitään painavaa sanottavaa, eikä järkevää annettavaa. Joku vääräleuka jossain huomautti, että olen mauton, hajuton ja väritön. Pitää paikkansa.
      Sulaudun erittäin hyvin palstan sisustukseen, enkä erotu taustasta.

Tässä on hyvä olla. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe