Eipä tähän muuta tarvitse..
https://youtu.be/0IrTUI1owLg
Ja ihan sama mitä muut sanoo...ihan sama....
Sinulle...
45
<50
Vastaukset
No niin, vai noin pahasti on asiat, Nyt vaaditaan kovia otteita, Hommaat tuommosen:
https://www.kukkakaupparegina.fi/wp-content/uploads/2014/05/Ruusu-ja-harso1.jpg
ja tuommosen:
http://www.karkkikauppa24.fi/wp-content/uploads/Fazer-Geisha-Sydän-225-G-Suklaarasia.jpg
Ja meet käymään, kyllä se siitä.Dissi kirjoitti:
Ei pidä ottaa kirjaimellisesti...
Rauhoitu, tää on mun murulle...On niin molivoittoisia noi musiikkivalinnat murulle että suosittelen silti kukkia ja suklaata asap.
Harmaaritari kirjoitti:
On niin molivoittoisia noi musiikkivalinnat murulle että suosittelen silti kukkia ja suklaata asap.
No ehkä ilmaantuminen viereen ja halaaminen, pusu ja lisää halaaminen ois kohdillaan. Kukkapuskat ja suklaaällötykset voi ottaa myöhemmin sit... toisessa yhteydessä... ja sen verta hauska tää nainen on, että ilahtuis varmaan voikilosta enempi. 😂👌
Hiffasin eilen ”kumarat” ottaessani jotain tärkeää.... mutta se on pitkä tarina...Dissi kirjoitti:
No ehkä ilmaantuminen viereen ja halaaminen, pusu ja lisää halaaminen ois kohdillaan. Kukkapuskat ja suklaaällötykset voi ottaa myöhemmin sit... toisessa yhteydessä... ja sen verta hauska tää nainen on, että ilahtuis varmaan voikilosta enempi. 😂👌
Hiffasin eilen ”kumarat” ottaessani jotain tärkeää.... mutta se on pitkä tarina...Mieluummin kukkapuska ja suklaata kuin sun krapulaiset halipusällötykset, yök, oksettaa pelkkä ajatuskin :D
Harmaaritari kirjoitti:
Mieluummin kukkapuska ja suklaata kuin sun krapulaiset halipusällötykset, yök, oksettaa pelkkä ajatuskin :D
Ei huomenna ole krapulaa, oon yön töissä. Ja elä huoli, en käy sun kimppuun. 😃
Juopottelet, palstailet, ja palstailet juopotellen.
Tiesin että noin käy. Hoidat alkoholiongelmasi ja otat sitten yhteyttä daamiin kun olet kuivilla.Dissi kirjoitti:
Mähän laitoin tuohon, että ihsn sama mitä muut sanoo, mietin sua.
Arvasin että ajattelit humalassasi minua, siksi laitoin kommenttini. Tiesin että sivuutat sen tyylikkäästi...
Iku-Turso kirjoitti:
Arvasin että ajattelit humalassasi minua, siksi laitoin kommenttini. Tiesin että sivuutat sen tyylikkäästi...
Juopottelun jättäminen ei tee yhtään fiksummaksi ketään, eikä paremmaksi, mutta juopottelun jättäminen selviytymismuotona pois on fiksua. Vinha ero...
Kannattaa ottaa olutta siihen hyvään oloon, jos sitä ottaa. Surullisen olon se tuplaa...
Surulliseen oloon kannattaa ennemmin tehdä jotain mikä piristää. Ei ainakaan miettiä asiaa, tai vetäistä kyykkykännejä...
”Viina on viisasten juoma”Dissi kirjoitti:
Juopottelun jättäminen ei tee yhtään fiksummaksi ketään, eikä paremmaksi, mutta juopottelun jättäminen selviytymismuotona pois on fiksua. Vinha ero...
Kannattaa ottaa olutta siihen hyvään oloon, jos sitä ottaa. Surullisen olon se tuplaa...
Surulliseen oloon kannattaa ennemmin tehdä jotain mikä piristää. Ei ainakaan miettiä asiaa, tai vetäistä kyykkykännejä...
”Viina on viisasten juoma”Viina on viisasten juoma.
Jos ihminen kokee tarvitsevansa sitä johonkin, niin tilanne on huolestuttava.Iku-Turso kirjoitti:
Viina on viisasten juoma.
Jos ihminen kokee tarvitsevansa sitä johonkin, niin tilanne on huolestuttava.Joo. Renki sen on oltava.... eilinen ”kumara” sen taas todisti. Mutta itsepähän sain ne ”oireet” kokea... ei se itse aineen vika ollut.
Dissi kirjoitti:
Joo. Renki sen on oltava.... eilinen ”kumara” sen taas todisti. Mutta itsepähän sain ne ”oireet” kokea... ei se itse aineen vika ollut.
Alkoholismi sattuu enemmän lähipiiriisi kun sinuun. Vaikka krapulan sairastat sinä, häpeä sattuu enemmän läheisiisi.
Iku-Turso kirjoitti:
Alkoholismi sattuu enemmän lähipiiriisi kun sinuun. Vaikka krapulan sairastat sinä, häpeä sattuu enemmän läheisiisi.
Niin, jos olis alkoholismia. Täällä palstalla kenestäkään ei saa oikeaa kuvaa...
Olen alkoholisti siinä missä sinäkin...
Siitähän alkoholistin tunnistaa, että se ymmärtää parhaiten toista samanmoista...Dissi kirjoitti:
Niin, jos olis alkoholismia. Täällä palstalla kenestäkään ei saa oikeaa kuvaa...
Olen alkoholisti siinä missä sinäkin...
Siitähän alkoholistin tunnistaa, että se ymmärtää parhaiten toista samanmoista...Isäni on ollut alkoholisti, tunnistan kyllä sen lajin ihmiset.
Iku-Turso kirjoitti:
Isäni on ollut alkoholisti, tunnistan kyllä sen lajin ihmiset.
Sama täällä... ja tiedän, että pelkkä juomattomuus ei alkoholistia pelasta kuin oireen välttelynä. Juuret on syvemmällä itse taudissa...
Dissi kirjoitti:
Sama täällä... ja tiedän, että pelkkä juomattomuus ei alkoholistia pelasta kuin oireen välttelynä. Juuret on syvemmällä itse taudissa...
Tuolta osin tunnet aiheen minua paremmin, joten jätän estradin sinulle.
Iku-Turso kirjoitti:
Tuolta osin tunnet aiheen minua paremmin, joten jätän estradin sinulle.
No jokuhan se pistää alkoholisti juomaan.... korvaava tuotehan se on, ei sitä ihminen luonnollisesti tarvitse. Samoin tupakka, liika syöminen, herkut.... kaikista asioista saa jotain tyydytystä, mutta kohtuuraja häviää, jos ei tiedä varsinaista tarvetta.
Hieno kappale, joskus olet tuota yrittänyt opetella soittamaankin mutta yritykseksi jäänyt kuten kaikki muutkin kappallet :D
- mrqwerty
Blaah.
Arvasit väärin. Tää on se illan piisi. Olen anteeksiantavainen, mutta vain tän kerran:
https://www.youtube.com/watch?v=VdphvuyaV_I Nyt on hiukka melankoolista juu musiikki...mutta joskus se auttaa. :)
Musiikki puhdistaa kuin suolavesi sieraimet!! :DNo vetäsin eilen miestä vahvempaa paskaan oloon, niin tuo oli odotettu tulos.... mutta hiffasin jotain...
Lueskilitko mun teoriaa aivojemiallisista jutuista? 🤔Dissi kirjoitti:
No vetäsin eilen miestä vahvempaa paskaan oloon, niin tuo oli odotettu tulos.... mutta hiffasin jotain...
Lueskilitko mun teoriaa aivojemiallisista jutuista? 🤔Luin, mutta en rehellisesti ole itse niin aivokemiallisesti nyt kykenevä, niin jätin väliin pohdinnan. Tuntus et särkee pää, kun yrittää ajatella syvemmin. :D
Flunssa ja poskionteloissa taas..pitkittyy. Tukivyö selälle..jotenkin pinnallista tässä kohtaa kaikki mihin kykenee.
Nojuu arvasin, että on otettu simaa. :DPäläpälä kirjoitti:
Luin, mutta en rehellisesti ole itse niin aivokemiallisesti nyt kykenevä, niin jätin väliin pohdinnan. Tuntus et särkee pää, kun yrittää ajatella syvemmin. :D
Flunssa ja poskionteloissa taas..pitkittyy. Tukivyö selälle..jotenkin pinnallista tässä kohtaa kaikki mihin kykenee.
Nojuu arvasin, että on otettu simaa. :DNo ei tarttekaan miettiä syvällisempiä, kun mä vaan hoksasin, että huonoja fiiliksiä voi ruokkia monellatapaa. Vaikka tuolla alkolla, miettimisellä, murehtimalla, jumimalla siihen tilaan tms.
Ennemmin kannattaa ”leikata” siltä fiilikseltä latva, se pahin jollain mukavalla jutulla pois, niin näkee varsinaisen puutteen tai muun sen tunteen takaa....
Ja kyllä myö jo naisenkin kanssa lärpätettiin mukavia tuossa puhelimessa.... ei tässä hätää...
Mä vaan eilen ruokin sitä paskaa fiilistä ja tulos oli se mitä eilen näkyi palstalla.... vaan tänään en jatka sitä linjaa, mä ampaudun muihin oloihin hiukan ja katson sitä tunnetta uusiks, kun oon vähän pirteempi... ei se ole välttelyä, se on järjissäpysymistä. 😂Dissi kirjoitti:
No ei tarttekaan miettiä syvällisempiä, kun mä vaan hoksasin, että huonoja fiiliksiä voi ruokkia monellatapaa. Vaikka tuolla alkolla, miettimisellä, murehtimalla, jumimalla siihen tilaan tms.
Ennemmin kannattaa ”leikata” siltä fiilikseltä latva, se pahin jollain mukavalla jutulla pois, niin näkee varsinaisen puutteen tai muun sen tunteen takaa....
Ja kyllä myö jo naisenkin kanssa lärpätettiin mukavia tuossa puhelimessa.... ei tässä hätää...
Mä vaan eilen ruokin sitä paskaa fiilistä ja tulos oli se mitä eilen näkyi palstalla.... vaan tänään en jatka sitä linjaa, mä ampaudun muihin oloihin hiukan ja katson sitä tunnetta uusiks, kun oon vähän pirteempi... ei se ole välttelyä, se on järjissäpysymistä. 😂Noniin, selkis. Juuu ei passaa ruokkia mörköjään. Mäkin lähden kohta kaupungille.
Hyvä, että kaikki ok. Ehdin jo huolestua...👍Päläpälä kirjoitti:
Noniin, selkis. Juuu ei passaa ruokkia mörköjään. Mäkin lähden kohta kaupungille.
Hyvä, että kaikki ok. Ehdin jo huolestua...👍Sekin on huonon tunteen ruokkimista myös jos huolestuu toisesta niin, että ei tiedä miten sitä toista piristäs.... ei mitenkään. Se pitää itse sen masentuneen hypätä ruokkimasta tunnettaan enempää...🤔
Mä lähen touhuilee, palataan illalla astioille. 😁👍Päläpälä kirjoitti:
Luin, mutta en rehellisesti ole itse niin aivokemiallisesti nyt kykenevä, niin jätin väliin pohdinnan. Tuntus et särkee pää, kun yrittää ajatella syvemmin. :D
Nojuu arvasin, että on otettu simaa. :DMinä pääsin flunssakuumeesta pois 5 päivässä. Viitenä päivänä oli kuumetta. Sen jälkeen on vain yskittänyt. Toivottavasti paranet.
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minä pääsin flunssakuumeesta pois 5 päivässä. Viitenä päivänä oli kuumetta. Sen jälkeen on vain yskittänyt. Toivottavasti paranet.
Mulla ei oo enää kuumetta, mut päänsärkyä. Sarvikuonolla suolavettä viruttanut sieraimeen ja toisesta ulos..pikkusen helppaa ja istun parasta aikaa höyryn keskellä.🤘😃👍
Päläpälä kirjoitti:
Mulla ei oo enää kuumetta, mut päänsärkyä. Sarvikuonolla suolavettä viruttanut sieraimeen ja toisesta ulos..pikkusen helppaa ja istun parasta aikaa höyryn keskellä.🤘😃👍
Kiva kun ei ole kuumetta. Itselläni on nyt jännät tunnelmat, sillä Suomi on naisissa tällä hetkellä pääsemässä loppuotteluun Yhdysvaltoja vastaan. Suomi johtaa 3-2. Sinä et taida mitään naisjääkiekkoa seurata? Miten on mennyt viikonloppu?
Kiva kun ei ole kuumetta. Itselläni on nyt jännät tunnelmat, sillä Suomi on naisissa tällä hetkellä pääsemässä loppuotteluun Yhdysvaltoja vastaan. Suomi johtaa 3-2. Sinä et taida mitään naisjääkiekkoa seurata? Miten on mennyt viikonloppu?
En seuraa mitään kiekkopelejä.😊
Ei oo mun juttu. Yleisurheilua mieluiten, jos jotain ihmisen kroppavoimin liikkuvaa tarvii katsella.Päläpälä kirjoitti:
En seuraa mitään kiekkopelejä.😊
Ei oo mun juttu. Yleisurheilua mieluiten, jos jotain ihmisen kroppavoimin liikkuvaa tarvii katsella.Minä tykkään jalkapallosta. Menen ravintolaan esimerkiksi lauantaina viikon päästä katsomaan. Huomenna pitää uteliaisuutta katsoa naisten jääkiekkofinaalia. Tietysti yleisurheilu olympialaisissa on myös kuningaslaji. Odotan innolla vuoden 2020 Tokion kesäolympialaisia.
Sinun juttusi on siis musiikki? Oliko sinulla jotain rakasta harrastusta?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minä tykkään jalkapallosta. Menen ravintolaan esimerkiksi lauantaina viikon päästä katsomaan. Huomenna pitää uteliaisuutta katsoa naisten jääkiekkofinaalia. Tietysti yleisurheilu olympialaisissa on myös kuningaslaji. Odotan innolla vuoden 2020 Tokion kesäolympialaisia.
Sinun juttusi on siis musiikki? Oliko sinulla jotain rakasta harrastusta?Musiikki on aina ollut tärkeää mulle, lapsesta saakka. Lapsena jo tykkäsin tanssia, ennen kun edes osasin kävellä ja kun opin kävelemään vauhti vaan kiihtyi tanssinkin suhteen. Oon myös harrastanut laulamista 7- vuotiaasta, nyttemmin laulan vainnittekseni..en enää ihmisten kanssa tai ihmisille.
Olisin halunnut oppia ja opetella lapsena 2 soitinta..kitara ja poikkihuilu. Mutta en koskaan päässyt/kyennyt opettelemaan...
Raha, harrastaminen ja soittimet maksaa, opetus maksaa ja kitaran kaulan ympäri ei ole koskaan mun sormet yltäneet. Lyhyet sormet ja kämmen..ehkä nykyään olisi jo valinnanvaraa enemmän lapsikäsillekin..muttei ollut mulle tarjolla silloin, kun oli ajankohtainen tuo halu oppia.
Vanhemmat ei pitäneet harrastuksia tärkeinä...raha meni lomailuun kotimaassa. Siis se mitä ns. varaa yli muun jäi..
Mä tanssin edelleen, omaksi ilokseni. Minkä kykenen terveyden puolesta, kausiluontoisesti hyvin onnistuu ja ei hyvin..voinnin mukaan.💃
Puutarha on myös mun reviiriä ja mieluisaa...sormet mullassa..nenää myöden.😝Päläpälä kirjoitti:
Musiikki on aina ollut tärkeää mulle, lapsesta saakka. Lapsena jo tykkäsin tanssia, ennen kun edes osasin kävellä ja kun opin kävelemään vauhti vaan kiihtyi tanssinkin suhteen. Oon myös harrastanut laulamista 7- vuotiaasta, nyttemmin laulan vainnittekseni..en enää ihmisten kanssa tai ihmisille.
Olisin halunnut oppia ja opetella lapsena 2 soitinta..kitara ja poikkihuilu. Mutta en koskaan päässyt/kyennyt opettelemaan...
Raha, harrastaminen ja soittimet maksaa, opetus maksaa ja kitaran kaulan ympäri ei ole koskaan mun sormet yltäneet. Lyhyet sormet ja kämmen..ehkä nykyään olisi jo valinnanvaraa enemmän lapsikäsillekin..muttei ollut mulle tarjolla silloin, kun oli ajankohtainen tuo halu oppia.
Vanhemmat ei pitäneet harrastuksia tärkeinä...raha meni lomailuun kotimaassa. Siis se mitä ns. varaa yli muun jäi..
Mä tanssin edelleen, omaksi ilokseni. Minkä kykenen terveyden puolesta, kausiluontoisesti hyvin onnistuu ja ei hyvin..voinnin mukaan.💃
Puutarha on myös mun reviiriä ja mieluisaa...sormet mullassa..nenää myöden.😝Mä haaveilin vielä teininä tanssijan urasta ja toinen oli voimistelija. Kaunoluistelustakin oon tykännyt..mut tanssimisen oon ottanut aina vakavasti.
Päläpälä kirjoitti:
Mä haaveilin vielä teininä tanssijan urasta ja toinen oli voimistelija. Kaunoluistelustakin oon tykännyt..mut tanssimisen oon ottanut aina vakavasti.
Kaunoluistelusta tulikin Suomeen parhaimmillaan hopeaa ja pronssia. Venäläiset voittivat muodostelmaluistelussa kultaa. Venäläiset voittivat ylivoimaisesti.
Päläpälä kirjoitti:
Musiikki on aina ollut tärkeää mulle, lapsesta saakka. Lapsena jo tykkäsin tanssia, ennen kun edes osasin kävellä ja kun opin kävelemään vauhti vaan kiihtyi tanssinkin suhteen. Oon myös harrastanut laulamista 7- vuotiaasta, nyttemmin laulan vainnittekseni..en enää ihmisten kanssa tai ihmisille.
Puutarha on myös mun reviiriä ja mieluisaa...sormet mullassa..nenää myöden.😝Olet maininnut puutarhanhoidosta, mutta laulaminen, huilu ja kitara oli uusia tietoja Sinulta. Itse taidan lopetella kohta tämän illan osalta, mutta kiitos Sinulle mielenkiintoisesta kuvauksesta!
Hyvät vaalisunnuntait! Joko olet äänestänyt?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Olet maininnut puutarhanhoidosta, mutta laulaminen, huilu ja kitara oli uusia tietoja Sinulta. Itse taidan lopetella kohta tämän illan osalta, mutta kiitos Sinulle mielenkiintoisesta kuvauksesta!
Hyvät vaalisunnuntait! Joko olet äänestänyt?Aa, ihme ettei ole aiemmin tullut puhetta..ylipäänsä jotakin luovaa on kiva tehdä. Missä saa laveerata ja tehdä oman persoonan mukaan...😋
Hyvät sunnuntait, vaalisalaisuus.😉Päläpälä kirjoitti:
Aa, ihme ettei ole aiemmin tullut puhetta..ylipäänsä jotakin luovaa on kiva tehdä. Missä saa laveerata ja tehdä oman persoonan mukaan...😋
Hyvät sunnuntait, vaalisalaisuus.😉Hyvät viikonloput! Kait sitä vielä huomenna tänne eksyy! Pitää kait sitä jonnekin päivitellä demareitten huomista voittoa! Sinusta näköään paljastuu ajan myötä uusi puolia, joista ei aiemmin ole ollut tietoinen! :)
Hyvät viikonloput! Kait sitä vielä huomenna tänne eksyy! Pitää kait sitä jonnekin päivitellä demareitten huomista voittoa! Sinusta näköään paljastuu ajan myötä uusi puolia, joista ei aiemmin ole ollut tietoinen! :)
Mä luultavasti valjastan pesueen pienelle pyörälenkille, lapset pyörien selkään ja me vanhemmat ohjastamaan jalan..puistossa vois käydä ja sitten porukalla siivota kotia.
Aina sen joku puolue voittaa..muttei monikaan asia muutu. Ihmiset lyö toivonsa aina kauheella metakalla ja yhtä kovalla metakalla pettyy, vaikka sama toistuu joka neljäs vuosi..😊Päläpälä kirjoitti:
Mä luultavasti valjastan pesueen pienelle pyörälenkille, lapset pyörien selkään ja me vanhemmat ohjastamaan jalan..puistossa vois käydä ja sitten porukalla siivota kotia.
Aina sen joku puolue voittaa..muttei monikaan asia muutu. Ihmiset lyö toivonsa aina kauheella metakalla ja yhtä kovalla metakalla pettyy, vaikka sama toistuu joka neljäs vuosi..😊En tiedä joskus 90-luvun loppua, kun SDP sai jotain 27 prosenttia äänistä. Demareilla oli suuret lupaukset ja kyllä se Lipponen taisi lunastaa ne lupaukset. Sitä kyllä auttoi hyvät taloudelliset ajat ja mm. Nokian menestyminen. En ole demari, mutta Lipponen I loppu oli Suomen kulta-aikaa monessa suhteessa? NIinpä tuli Lipponen 2 hallitus. Kyllä se kansa joskus on ollut tyytyväinen. Enää mikään puolue ei saa 27 prosenttia äänistä ja kansa ei ole niin tyytyväinen.
Päläpälä kirjoitti:
Aina sen joku puolue voittaa..muttei monikaan asia muutu. Ihmiset lyö toivonsa aina kauheella metakalla ja yhtä kovalla metakalla pettyy, vaikka sama toistuu joka neljäs vuosi..😊Toivottavasti oli kiva pyöräilyretki lasten kanssa. Muuten vuonna 1995 SDP oli melkein kymmenen prosenttia suurempi puolue kuin seuraavaksi suurin 28,25 prosentin osuudella. Todellakin kanssa oli tyytyväinen niin, että Lipponen sai toisen hallituksen peräänsä ja asiantuntijat valitsivat ne jälkikäteen parhaimmiksi hallitukseksi vuoden 1987 jälkeen - JOTEN OLET VÄÄRÄSSÄ SIITÄ, ETTÄ NELJÄN VUODEN JÄLKEEN PETTYVÄT. Lipposeen oltiin tyytyväisiä toiseen peräkkäiseen hallitukseen asti.
"SDP saavutti Lipposen johdolla murskavoiton kevään 1995 eduskuntavaaleissa lisäämällä paikkalukuaan 15:llä yhteensä 63:een. Puolue sai 28,25 prosenttia annetuista äänistä. Seuraavaksi sijoittunut Keskusta sai tyytyä 19,85 prosenttiin. Tasavallan presidentti Martti Ahtisaari antoi hallituksenmuodostajan tehtävät Lipposelle, jonka johdolla muodostettiin SDP:n, Kokoomuksen, RKP:n, Vasemmistoliiton ja Vihreiden yhteishallitus, jolle annettiin lempinimi sateenkaarihallitus ennätyslaajan parlamentaarisen pohjansa ansiosta."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavo_LipponenHuomenna vasta pyörälenkille..politiikka, aihe jota koitan vältellä.😃
Hyvää yötä.
https://youtu.be/uECGbw_8Ll4
Viulun vingutusta joka nimensä puolesta sopii myös politiikkaan.." hyena"..😋
Caitlin...Päläpälä kirjoitti:
Huomenna vasta pyörälenkille..politiikka, aihe jota koitan vältellä.😃
Hyvää yötä.
https://youtu.be/uECGbw_8Ll4
Viulun vingutusta joka nimensä puolesta sopii myös politiikkaan.." hyena"..😋
Caitlin...No ei laiteta sitten politiikkaa. Hyvää lasten kanssa ulkoilupäivää!
Itseni luona parhaillaan kaveri katsoo formula 1:ksi. Nekään ei taida sinua kiinnostaa pätkääkään? Suomalaisista Bottas on toisena ja Kimi Räikkönen 10:nnes.
- toivottavastiei
Onko kaikki savolaiset miehet samanlaisia nössöjä kuin dissi
Nonii kyllä se muru sen varmasti selvitti jo🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878