Spedekaljuisen olmin alahuuli väpätti

Youssuf

kun kerroin, että hänellä ei ole mitään tuuheaa tukkaa.

Olimme kahden.

19

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä-selvä

      Hyvä kuitenkin, että DarkFearin harha hiuksistaan tuli oikaistua. Vielä kun periksen harhat liljalaaksolaisista saataisiin loppumaan.

      • Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä juntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • olet.kalju
        DarkFear kirjoitti:

        Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä juntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sulla ei ole pian tukkaa lainkaan, kun ne viimeisetkin haivenet lähtevät


      • olet.kalju kirjoitti:

        Sulla ei ole pian tukkaa lainkaan, kun ne viimeisetkin haivenet lähtevät

        Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen persuja äänestävä juntti saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Anna sä vitun persujuntti vaan itse sen oman tukkasi kaljuuntua saatana!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Ei ne mittään harhoja ole. Ihan trollausta vaan.


    • ikävää.toimintaa

      Voi voi. Taas on kaljusedän setäraivo sensuroitu pois.

      • tahaton.komiikka

        Ylläpito on huumorintajutonta


      • Anonyymi
        tahaton.komiikka kirjoitti:

        Ylläpito on huumorintajutonta

        Kyllä. Darkkiksen setäraivo on parasta viihdettä!


    • Kateeĺisten panettelua. DarkFear on palstan kuningas.

      • 1212121212

        Samanlainen vajakki kuin HomoTimo.


    • Käytöskouluun

      Kuis sä nyt puolisolle noin menet töksäyttämään?? Sama kun Antonio kertoisi Pekalle että olet vanha ja irstas kullinimijä.

    • Anonyymi

      Noiko se on?

    • Anonyymi

      Darkfear kestää huonosti totuuksia

      • Eri asia kun olisi edes jotain totuuksia, mutta kun on vaan aina näitä lantaperseaivojen perättömiä valheita.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kuten oon aina sanonutkin.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Eri asia kun olisi edes jotain totuuksia, mutta kun on vaan aina näitä lantaperseaivojen perättömiä valheita.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kuten oon aina sanonutkin.

        Ei ole.


    • Spede oli muuten spedekaljuineen kova naistenmies, ja kyllä sillä niitä nuoria kaunottaria ympärillä aikalailla pyöri.
      Kerran se otti jopa mun pikkuveljeni juuri korkkaaman tulevan missin (tosin vain 2. perintöprinsessa).

      • Anonyymi

        Kyllä. Ei haitannut kalju yhtään.


    • Anonyymi

      Olimme kahden tai kolmin.

      Minua harmittaa eräs juttu vähän, kun joku ihminen tervehti ja kysyi kuulumisia; kun en muistanut ollenkaan koko ihmistä... jäi mietityttämään vielä joku erikoinen paikka missä olimme nähneet kai.

      Ja porkkanapää ajaa junalla, se on tyttö se, frii-kanavalla eri värisiä hiuksia on naisilla, sinisiä ja punaisiakin.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      183
      4243
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2686
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2205
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      54
      1926
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1505
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      111
      1396
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1342
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe