Rakastunut suhun

kaipuutatuskaa

Tämä yllätti mut aivan täysin. Aina oon pitänyt kaikki sopivan välimatkan päässä. Ajatellut ettei silloin satu. Ja tämähän sattuu, rakastaminen. Tätä naista on nyt ammuttu miljoonilla nuolilla.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annasentulla

      No hyvä. Saat rakastaa.

    • ammutulle

      Kuka sua on ampunut ja miten, voisitko kertoa tarkemmin?

    • nuoletviuhuu

      Siis pidät työkaverit välimatkan päässä? Ja tämän yhdenkö olet päästänyt lähelle?

    • kaipuutatuskaa

      Hyvät ja asialliset välit kaikkiin koitan pitää. Yksi ihminen jotenkin pääsi lähemmäs, vähän huomaamatta. En tahtoisi tämän olevan näin, mutta tunteita ei voi jäädyttää.

      • Äläoleteflon

        Ei tunteita kannata yrittääkään jäädyttää. Ei ole elämää ilman tunteita.

        Miks se rakastaminen sattuu?


      • ujuttautuulähemmäs

        Aseet riisutaan, niin rakkaudessa käy. Et ollutkaan tehty kivestä vaan on sullakin tunteita. Naiset on niin jännittäviä.


      • Samaatäällä

        Jos tuo yksi ihminen olisin minä, niin ihan tarkoituksella yritin ja tulin lähelle, koska kuten sanoit, tunteita ei voi jäädyttää. Ajattelin, että menisi ohi ajan kanssa, kun oppii tuntemaan paremmin, mutta ei ole mennyt. Sen seurauksena kaipuuta ja tuskaa täälläkin jo parisen vuotta, ja olen jumissa tässä tilanteessa.
        Tuskin olet hän, mutta kirjoitat kuin hän. Ja todellakin, olet välillä varsin hankala tapaus, kuten alla kirjoitit. Se ei silti estä tuntemasta sitä hyvää mitä tunnen.


      • kaipuutatuskaa

        Tuskinpa täällä siihen "omaan" törmää. Toivon sulle jotain ratkaisua, toivottavasti asiat järjestyy. Tiedän niin hyvin tuon tunteen. Kaksi vuotta jo sullakin, miten asiat voikaan junnata noin.


      • MiehelleMielessäni

        Sama tilanne kuin minulla, paitsi etten ainakaan tiedosta olevani hankala. Tosin voi olla, että vaikutan hankalasti lähestyttävältä, mutta se johtuu siitä, että täytyy esittää "normaalia", vaikka hänen lähellään olotila on aivan jotain muuta. En tiedä, miten tästä selviää, kun pari vuottakaan ei ole auttanut, eikä tilanteen mahdottomuus ja järjen käyttö.


      • Samaatäällä

        Kiitos teille kommenteista. Saman asian äärellä ollaan. Jatkuvasti mietin, eikö häntä kiinnosta mikään työkaveruutta enempää, vai esittääkö hän "normaalia" olosuhteiden pakosta, vaikka haluaisi muuta. Mitä enemmän aikaa on kulunut, sen selvemmältä näyttää tuo ensimmäinen vaihtoehto. Esim. viimeisimmät kerrat, mitä olen hänelle suoraan viestinyt työajan ulkopuolella työasioiden ulkopuolisista asioista, niin hän ei ole vastannut mitään. Mielestäni aika vahva ja tylykin signaali siitä, että parempi olla viestimättä.
        Silti, aina kun ollaan lähes päivittäin tekemisissä, se huuma vaan vie joka kerta mennessään, enkä voi kuin ihmetellä, miten ihastumisen/rakkauden "aivokemia" voi yksipuolisenakin olla niin voimakasta.


    • kaipuutatuskaa

      Luottaminen on vaikeaa. En tiedä mikä on totta. Helpompi olis vaan perustilassa elellä päivästä toiseen. Kuulostaa tyhmältä, tiedän kyllä. Mä oon hankala varmaankin.

      • Näinpänäin11

        Juuri näin. Tunteilla saa ittellensä vaan turhaa paskaa ja lisähankaluuksia elämäänsä. Itellä samantyyppinen tilanne, tosin varattu henkilö lähettelee signaaleja tai näin oon tulkinnut ainakin. Onko tää sun kohde( josta todennäkösesti oot kehittäny työpaikalla päässäsi ihannekuvan jota palvot) vapaa vai tiedätkö taustoja? Töissä, opiskelemassa tai missä vaan siviilin ulkopuolella,kannattaa keskittyä siihen tekemiseen ja hoitaa ton draaman ja säälittävän räpiköimisen sitten vapaa-ajalla jos sitä elämäänsä haluaa....


      • Äläoleteflon

        Mihin et luota?
        Häneen, vai epäiletkö että tulkitset signaaleja väärin?


    • kysymysmerkki123

      Miksi sattuu? Tietääkö hän tunteistasi?

    • Anonyymi

      En tiedä, että oletko kaivattuni mutta viestisi vaikutti aika tutulta. En saa sinua mielestäni, olen oikeasti ihan hulluna sinuun. Tänäänkin on ollut hirveä ikävä kun ei edes nähty kertaakaan. Minusta on vaikuttanut että et oikein uskalla luottaa, että oikeasti välittäisin sinusta. Ja sitten itsekin olen niin ujo että hyvä jos olen uskaltanut mitään tulla edes juttelemaan.
      Tämä palstalla itkeminen ei tietysti varsinaisesti edistä asiaa.

      • Anonyymi

        Kunpa olisit minun ihastukseni.Minäkään en nähnyt omaa ihastustani, kun olin liikenteessä koko päivän.
        Ja hän on myös ujo!Viimeksi hän uskaltautui juttelemaan ja minä itse mietin, onko meidän välillä jotain vai ei.
        Itse olisin valmis treffeille.


      • Anonyymi

        Missä päin Suomea tämä sinun ihastuksesi on? Pääkaupunkiseudulla?


      • Anonyymi

        Pirkanmaa


      • Anonyymi

        Laita vähän vinkkiä siitä, kuka olet kaipaava....


      • Anonyymi

        No alle vuosi sitten on tultu samaan työpaikkaan, minä olen ollut sinua muutaman kuukauden pidempään tuolla. Pari kuukautta sitten tapahtuneen muutoksen takia ei nähdä enää niin usein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe