Juotteko alkoholia tänään?

Kaikysyäsaa--

Niin juotteko yksinäisyyteen vai muuten vaan?

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasnäin

      Rentoutuakseni menee yksi olut tänään. Shampanjaan ja viskiin en vielä koske. Skumppa on vappua varten ja viskillä menen viihteelle.

    • Reipas_äijä

      Juon ehkä erittäin vähän, jos ehdin ja muistan. Olen ollut joskus naimisissa. Olen jo kauan ollut sinkku. Mutta en ole yksinäinen. Ystäviä on. Ja harrastuksia. Elämä on muuten kivaa, mutta kello käy liian nopeasti.

    • Saunaoluen taidan juoda tuossa illemmalla, eipä sen kummempia tänään.

    • Tänään ei passaa ottaa, enkä varmaan ottas, vaikka voiskin. Toisaalta nythän voiskin ottaa, kun on ihan mukavan reipas olo. 😊👍

      Yksinäisyydentunnetilaan ei kannattais juoda alkoholia, vaan koittaa täällä tai muualla keskustella jonkun kanssa ihan mukavia, siitä vois tulla sopiva vaste sille tarpeelle. 🤔 Mutta siinäkin keskittyä muuhun aiheeseen kuin yksinäisyys. Vaikka musiikkiin tms. Hyvillä fiiliksillä saa itsensä pois jostain tunnelista, mistä ei näe ulospääsytietä.

      • Ainoa kerta kun muistan suruun juoneeni oli silloin kun faija kuoli...Kyllähän se jotenkin helpotti, kun se turrutti oloa. Se pahin olo vaan kesti kaksi viikkoa ja juuri sen verran saa muuten lääkäriltä sairaslomaa jos lähiomainen kuolee.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ainoa kerta kun muistan suruun juoneeni oli silloin kun faija kuoli...Kyllähän se jotenkin helpotti, kun se turrutti oloa. Se pahin olo vaan kesti kaksi viikkoa ja juuri sen verran saa muuten lääkäriltä sairaslomaa jos lähiomainen kuolee.

        No suruun se voi toimia, jos se ei ole lohduttomuutta. Sehän tietty toimii yksilöllisesti tunnetusti, mutta voimistaa tunnetiloja.

        Minusta tuota juomista ei voi oikein verrata, siinä missä tunnetilojakaan ihmisten kesken. Aivokemiat on niin erilaiset kaikilla.


      • Dissi kirjoitti:

        No suruun se voi toimia, jos se ei ole lohduttomuutta. Sehän tietty toimii yksilöllisesti tunnetusti, mutta voimistaa tunnetiloja.

        Minusta tuota juomista ei voi oikein verrata, siinä missä tunnetilojakaan ihmisten kesken. Aivokemiat on niin erilaiset kaikilla.

        Samaa mieltä kyllä tuosta että se tuplaa sen hetkiset fiilikset..Siksi ei kannata ainakaan vihaisena alkaa pörpötteleen.

        Mä olen kyllä huomannut, että aina kun on joku huippuhyvä fiilinki jostakin, niin tekis mieli juhlistaa sitä ottamalla kuppia.. Ei hyvä sekään.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Samaa mieltä kyllä tuosta että se tuplaa sen hetkiset fiilikset..Siksi ei kannata ainakaan vihaisena alkaa pörpötteleen.

        Mä olen kyllä huomannut, että aina kun on joku huippuhyvä fiilinki jostakin, niin tekis mieli juhlistaa sitä ottamalla kuppia.. Ei hyvä sekään.

        Joo. Silleenpä se häppä toimii....

        No fiksumpaahan se on täräyttää pikkasen huikeelle ololle, mutta toisaalta ei tarttis. Siitä voi nauttia sitten ilmankin. Mulla on tänään pikkusen ollut hutera olo, mutta silti mieli hyvä. Oon touhunnut kaikkea, eikä ole ollut yhtään kiire. Siitä on hyvä fiilis, vaikka eilinen kalsarikänni vähän ropeloittaa ropassa.

        Mietinkin, että pirun paljon sitä pystyykin omaa aivokemiaansa säätelemään, jos vaan keksii oikeet konstit, eikä tartte olla mitään ulkoisia kemikaaleja edes. Kattilan täysputsauskin antaa kiksit, vaikka ihan hanurista itse homma, mutta nuukan miehen mieltä lämmittää, että nyt se vie vähemmän rahaa, kun on puhdas. 😂💪


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Silleenpä se häppä toimii....

        No fiksumpaahan se on täräyttää pikkasen huikeelle ololle, mutta toisaalta ei tarttis. Siitä voi nauttia sitten ilmankin. Mulla on tänään pikkusen ollut hutera olo, mutta silti mieli hyvä. Oon touhunnut kaikkea, eikä ole ollut yhtään kiire. Siitä on hyvä fiilis, vaikka eilinen kalsarikänni vähän ropeloittaa ropassa.

        Mietinkin, että pirun paljon sitä pystyykin omaa aivokemiaansa säätelemään, jos vaan keksii oikeet konstit, eikä tartte olla mitään ulkoisia kemikaaleja edes. Kattilan täysputsauskin antaa kiksit, vaikka ihan hanurista itse homma, mutta nuukan miehen mieltä lämmittää, että nyt se vie vähemmän rahaa, kun on puhdas. 😂💪

        Mä olen kyllä alkkiksia elämäni aikana tavannut, ja väitän että kyllä se on hyvin pitkälti geneettinen taipumus ja siihen viitaa tutkimuksetkin.

        Sitä mä en taas usko alkuunkaan, että THL:n suositusten mukaan miesihmiset saisivat kohtuuden nimissä ottaa alkoholia tuplaten naisiin verrattuna. Pläjäys moralismia mukana, sano..Kas kun kuka sitten pitää lapsista huolta..jne..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen kyllä alkkiksia elämäni aikana tavannut, ja väitän että kyllä se on hyvin pitkälti geneettinen taipumus ja siihen viitaa tutkimuksetkin.

        Sitä mä en taas usko alkuunkaan, että THL:n suositusten mukaan miesihmiset saisivat kohtuuden nimissä ottaa alkoholia tuplaten naisiin verrattuna. Pläjäys moralismia mukana, sano..Kas kun kuka sitten pitää lapsista huolta..jne..

        No huomasitsä mun ihmistyypit/välittäjäaineet-aloituksen joku päivä sitten?

        Mulla on teoria, että ihmiset on oppineet käyttämään välittäjäaineita päässään, vaikka matkimalla vanhempiaan. Alkoholismin periytyvyyskin voi johtua siitä, miten aivokemia on laitettu toimimaan.

        Minusta vaan tuota ”trippiä” pystyisi treenaamaan tiettyyn suuntaan. Tiedostamalla ”tripit” voisi mitätöidä aivoille vaikka tupakanpoltosta tulevaa fiilistä... niinkuin se tupakinlopettamislääkekin tekee. Mä vähän meinasin tässä hieroa sitä testimielessä itse. 😬👌


      • Dissi kirjoitti:

        No huomasitsä mun ihmistyypit/välittäjäaineet-aloituksen joku päivä sitten?

        Mulla on teoria, että ihmiset on oppineet käyttämään välittäjäaineita päässään, vaikka matkimalla vanhempiaan. Alkoholismin periytyvyyskin voi johtua siitä, miten aivokemia on laitettu toimimaan.

        Minusta vaan tuota ”trippiä” pystyisi treenaamaan tiettyyn suuntaan. Tiedostamalla ”tripit” voisi mitätöidä aivoille vaikka tupakanpoltosta tulevaa fiilistä... niinkuin se tupakinlopettamislääkekin tekee. Mä vähän meinasin tässä hieroa sitä testimielessä itse. 😬👌

        Juuh.. Kyllähän ihminen pystyy itseään..asenteitaan ja käyttäytymistapojaan muuttaamaan, ei siinä mitään. Mutta sitten on ne Geenit, jotka altistavat tiettyyn suuntaan, on se sitten mitä on. Muista yhden dokkarin, jossa joku käytöstieteihin uskova isä oli opettanut tyttärilleen shakin peluuta pienestä pitäen. No heistä tulikin sitten jotain shakin maailmanmestareita..Aivot ovat plastisia, eli muovautuvia..

        Hei, putous alkoi..Ruskea tulevaisuus! Pentti. O. Liitikko. 😊


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juuh.. Kyllähän ihminen pystyy itseään..asenteitaan ja käyttäytymistapojaan muuttaamaan, ei siinä mitään. Mutta sitten on ne Geenit, jotka altistavat tiettyyn suuntaan, on se sitten mitä on. Muista yhden dokkarin, jossa joku käytöstieteihin uskova isä oli opettanut tyttärilleen shakin peluuta pienestä pitäen. No heistä tulikin sitten jotain shakin maailmanmestareita..Aivot ovat plastisia, eli muovautuvia..

        Hei, putous alkoi..Ruskea tulevaisuus! Pentti. O. Liitikko. 😊

        No minusta ne geenit on varsinkin aivoihin liittyvissä jutuissa vähän mystiset, että ei ne kaikkea selitä.... Aivot just pystyy muokkaantumaan käytössä ja se on upea juttu...

        Mä katon sitä Suomi-kanada peliä tässä samalla tai kuuntelen ja katson.... :o)


    • Vaall

      Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin 12-packin verran menee. Ja joo, yksinäisyyteen juon.

    • viinamies

      Viinamies juo alkoholia ja pääsee mukaan porukoihin. Siellä ei ole yksinäistä.

      Raitis mies on yksin kotonaan koska hän ei lähde muiden mukaan juomaan.

      • Narumyyjä

        Äitikin on ylpeä raittiista pojastaan, poika ei ole hunningolla.
        Naiseton nynny tosin, siitä ei äiti puhu ettei pojulle tule paha mieli.


    • ex-juoppo

      Viime kännistä on vain vähän yli 30-vuotta.
      Nyt en sorru juopottelemaan.

    • Onhan tuolla kaapissa muutama olut, vaan enpä tiiä...

      • Mä taidan muuten olla palstan naisista ainoa, joka pörpöttelee...

        Kyllä mä nyt oon niin ylpee..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä taidan muuten olla palstan naisista ainoa, joka pörpöttelee...

        Kyllä mä nyt oon niin ylpee..

        Ei siellä ollutkaan kuin yksi olut ja pieni 200ml koskenkorva.


    • Nautiskellen

      En. Nyt toinen alkoholiton hyvänmakuinen olut menossa.

      • Kotiolutta tarkoitat?


      • Nautiskellen
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kotiolutta tarkoitat?

        Näitä lähikaupan valikoimasta kotiin hankittuja 0-sarjan oluita...


    • Totuus-

      Join jo 12 olutta kun olin siikoja onkimassa 06.00-12.30 välillä. Kalaa en saanut mutta jatkan juomista kotona.

      • Jäillä? Vieläkö kantaa. (En tarkoita olutta ja jalkoja :D)


      • Totuus-

        En jäillä ollut, ei sitä uskalla kun jossain on vaan muutaman sentin jäätä , vaan maissa olin ruissalossa mut oon mä saanut siikoja viimekin viikolla 4 kg.


    • Tämä-selvä

      Juon muuten vaan ätmiyteen

    • Viinamies

      Yksinäiset ihmiset ei juo koska pelkäävät että joku voisi haluta tutustua.

    • wanhaämmä

      Emmää jaksa. Huomenna menen treenaamaan hyväkuntoisena, se on mukavampaa.

    • Mies--

      Kyllä minä juon. Saan naistakin helpommin.

    • Tämä-selvä

      Aina juodaan yksinäisyyden takia. Jos muuta väittää niin valehtelee.

      • Rilppä

        Hah. Monella alkoholiongelmaisella on aviopuoliso. Alkoholiongelmainen on aina alkoholiongelmainen, eikä aviopuolison olemassaolo auta tilannetta.


    • EiKiitos

      Looserit juo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      219
      3337
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1352
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      21
      1173
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      103
      1139
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe