Kysely palstalaisille

tatso

Onko sinulla tatuointeja?

Miksi jos on, jos ei ole?

49

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla ei ole tatuointeja, sillä en pidä niitä tarpeellisena. Hyvin harvasta naisesta olen ollut kiinnostunut, jos olen heillä huomannut tatuointeja. Pienet voi sietää, mutta tänäänkin Subwayssa ajattelin, että mikähän vankilabööna tämä minua palvellut tatuoitu sandwichartisti oikein on, kun hänellä isot tatuoinnit. Minusta tatuoinnit ovat vain pahasta. Tietysti jollain naisella voi olla ihan söpökin pieni staska, mutta ei ne yleensä kauniina, jos ovat suuria.

    • Reilusti kun olen niitä tehnytkin

    • Ei ole tatuointeja vielä. Suunnitelmissa on ottaa Xenomorph tatuointi olkapäälle loikoilemaan ja sen häntä kiertäisi käden ympäri.

      Alien on kenties elämääni eniten vaikuttanut saaga. Siinä yhdistyy scifi ja kauhu suhteellisen realistisena kuvattuna. Ei ole supersankareita vaan tavallisia ihmisiä ketkä yrittävät taistella ja selviytyä armotonta ja tehokasta petoa vastaan. Nuorempana tuli pelattua hyvinkin paljon Alien vs Predator pelejä. Tuli käytyä ulkomaillakin morjestamassa klaanilaisia silloin.

      • Rintaanhan ois siisti tehä rinnasta ylöstyöntyvä pikkualieni! 😃👌


      • Dissi kirjoitti:

        Rintaanhan ois siisti tehä rinnasta ylöstyöntyvä pikkualieni! 😃👌

        Entäs sitten uimarannalla? Olisiko se hyvä ja edustuva siellä, jos sinulla olisi uikkarit vain päällä?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Entäs sitten uimarannalla? Olisiko se hyvä ja edustuva siellä, jos sinulla olisi uikkarit vain päällä?

        No siellähän se just kivasti näkyis. 😃👌

        Välillä tulee mieleen, että ketä varten noi on?

        Kyllä mäkin mietin tatskaa, mutta sitten oon miettinyt, että aika turhahan se on. Ennemmin ostan mioottoripyörän ja käytän rahat bensaan, kuin kuvaan kropassa. 🤔


      • Dissi kirjoitti:

        No siellähän se just kivasti näkyis. 😃👌

        Välillä tulee mieleen, että ketä varten noi on?

        Kyllä mäkin mietin tatskaa, mutta sitten oon miettinyt, että aika turhahan se on. Ennemmin ostan mioottoripyörän ja käytän rahat bensaan, kuin kuvaan kropassa. 🤔

        Minustakin moottoripyörä on parempi jalkojen alla kuin kuvana kehossa? Siskolla on tatuointeja ja tämän moottoripyöräilevällä miehellä. Mies ei ole mikään huligaani vaan yrityksen johtaja ja omistaja. Peri firman isältään. Sinullako ei ole prätkää, mutta on moottorikelkka?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minustakin moottoripyörä on parempi jalkojen alla kuin kuvana kehossa? Siskolla on tatuointeja ja tämän moottoripyöräilevällä miehellä. Mies ei ole mikään huligaani vaan yrityksen johtaja ja omistaja. Peri firman isältään. Sinullako ei ole prätkää, mutta on moottorikelkka?

        Joo. Kelkka on ja on se moottoripyöräkin kesällä. Nainen ajattaa kortin mulle ja keskiviikkona, jos luoja suo, lähtee venekin uuteen kotiin ja hyvällähintaa. 😁👌
        Ostan sit kun on kortti taskussa jonkun niin sanotun nakupyörän, missä ei ole katteita.

        Eli pärinäkesä tiedossa. 😃👍


      • Dissi kirjoitti:

        Joo. Kelkka on ja on se moottoripyöräkin kesällä. Nainen ajattaa kortin mulle ja keskiviikkona, jos luoja suo, lähtee venekin uuteen kotiin ja hyvällähintaa. 😁👌
        Ostan sit kun on kortti taskussa jonkun niin sanotun nakupyörän, missä ei ole katteita.

        Eli pärinäkesä tiedossa. 😃👍

        "Ostan sit kun on kortti taskussa jonkun niin sanotun nakupyörän, missä ei ole katteita."

        Mikä ihmeen nakupyörä, jossa ei ole katteita? Jäi ymmärtämättä? Onneksi olkoon, jos saat venekaupat tehtyä!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        "Ostan sit kun on kortti taskussa jonkun niin sanotun nakupyörän, missä ei ole katteita."

        Mikä ihmeen nakupyörä, jossa ei ole katteita? Jäi ymmärtämättä? Onneksi olkoon, jos saat venekaupat tehtyä!

        Ei ole vielä mennyt kaupaksi, toivottavasti siis keskiviikkona kaupat syntyy. 😊👍

        https://images.app.goo.gl/u7jGsn9RgqzV5vhJ6

        Nakupyörä, eli pyörä mikä on riisuttu katteista, ehkä vähän pystympi ajoasento kuin kyykkypyörässä, mutta muuten sama...


      • Dissi kirjoitti:

        Ei ole vielä mennyt kaupaksi, toivottavasti siis keskiviikkona kaupat syntyy. 😊👍

        https://images.app.goo.gl/u7jGsn9RgqzV5vhJ6

        Nakupyörä, eli pyörä mikä on riisuttu katteista, ehkä vähän pystympi ajoasento kuin kyykkypyörässä, mutta muuten sama...

        Kiitos tiedon lisäämisestä. Itse taidan lopetella kohta tämän illan osa. Aloin katsomaan Suomi-Kanada naisten matsia. Nyt on jännät paikat tasoittaako Kanada ottelut?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Kiitos tiedon lisäämisestä. Itse taidan lopetella kohta tämän illan osa. Aloin katsomaan Suomi-Kanada naisten matsia. Nyt on jännät paikat tasoittaako Kanada ottelut?

        No alkaakos se tuossa 19:55? Voiskin katsoa...


      • Dissi kirjoitti:

        No alkaakos se tuossa 19:55? Voiskin katsoa...

        "14.04. klo 19:40" Siellä TV2:ssa pelataan huomenna finaalissa! :) Suomi vähintään hopeaa! Ei saumaa oikein Yhdysvaltoja vastaan, mutta saapahan yrittää! :)


      • dissin.nainen
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Entäs sitten uimarannalla? Olisiko se hyvä ja edustuva siellä, jos sinulla olisi uikkarit vain päällä?

        Vähemmän edustavaa dissille olisi olla ilman uikkareita.


      • Dissi kirjoitti:

        Rintaanhan ois siisti tehä rinnasta ylöstyöntyvä pikkualieni! 😃👌

        Mutta mieti jos joskus ne alienit tulee oikeasti ja sitten joku luulee et sussa on semmonen ja ampuu?!?


      • dissin.nainen kirjoitti:

        Vähemmän edustavaa dissille olisi olla ilman uikkareita.

        No varmasti.... Edustushommat jätetäänkin silloin pois ja keskitytään ihan muihin hommiin, vai mitä muru! :oD


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Mutta mieti jos joskus ne alienit tulee oikeasti ja sitten joku luulee et sussa on semmonen ja ampuu?!?

        Siis mähän kyllä ehotin sitä tuolle Irvokkaalle, mutta eikai ne omia ammu? :oD


      • Ootko googlettanut xenomorph tattoo? Löytyy aika paljon kuvia.😃

        Ihan kiva idea, joku kolmiuloitteisuuskin on aika smokin!




      • Dissi kirjoitti:

        Rintaanhan ois siisti tehä rinnasta ylöstyöntyvä pikkualieni! 😃👌

        Miettisin tuota Chestbursteriakin, mutta se ei oikein näytä sellai hienolta. Pitäisi olla liikkuva tatuointi. Että se tulee kokonaan ulos sieltä, eikä kurki montaa vuotta kolosta. :P


      • Irvokas
        Päläpälä kirjoitti:

        Ootko googlettanut xenomorph tattoo? Löytyy aika paljon kuvia.😃

        Ihan kiva idea, joku kolmiuloitteisuuskin on aika smokin!

        Juuh, niitä on tullut selattua aika paljon. Ei mikään hetken mielijohde. :)

        Noi 3D tatuoinnit on kyllä hienoja.
        Tuo kaljamaha ratkennut :D


      • Irvokas kirjoitti:

        Miettisin tuota Chestbursteriakin, mutta se ei oikein näytä sellai hienolta. Pitäisi olla liikkuva tatuointi. Että se tulee kokonaan ulos sieltä, eikä kurki montaa vuotta kolosta. :P

        Ainiin eri kulmista katsottuna tulee ulos? 😬
        Ehkä sen kumppanin voit sittenkin unohtaa viereltä. 😂 Kiljuen juoksee karkuun kun sen näkee. 😂😂😂


      • Dissi kirjoitti:

        Ainiin eri kulmista katsottuna tulee ulos? 😬
        Ehkä sen kumppanin voit sittenkin unohtaa viereltä. 😂 Kiljuen juoksee karkuun kun sen näkee. 😂😂😂

        Olis semmoinen digitaalinen tatuointi mistä se luikertelee aina ulos välillä. Hmm, olisikohan semmoisia liimattavia ohkasia näyttöjä vaikka. Ei taida varmaan ihan vielä teknologia kehittynyt niissä niin pitkälle.

        Hahhah, täytyy katsoa semmoinen nainen joka karkuun juoksemisen sijaan haluaisi vain paijata sitä. :D


      • Irvokas kirjoitti:

        Olis semmoinen digitaalinen tatuointi mistä se luikertelee aina ulos välillä. Hmm, olisikohan semmoisia liimattavia ohkasia näyttöjä vaikka. Ei taida varmaan ihan vielä teknologia kehittynyt niissä niin pitkälle.

        Hahhah, täytyy katsoa semmoinen nainen joka karkuun juoksemisen sijaan haluaisi vain paijata sitä. :D

        Eikös sulla olis luikerot ihan omasta takaa? 😝


    • persetatuointi

      Mulla on sellaisissa paikoissa että ne ei näy kun on vaikkapa uikkarit jalassa.

    • wanhaämmä

      Ei ole eikä tule. En ole nähnyt ainuttakaan hyvännäköistä tatuointia. Mun silmiini ne on vain tuhruja ihossa. Sori, mutta makuasia.

      • eiihosyöpää

        Samoin minulla ei ole. Olen lukenut tatuointiaineiden toksisuudesta, joten ei tee mieli ihosyöpää.


      • wanhaämmä
        eiihosyöpää kirjoitti:

        Samoin minulla ei ole. Olen lukenut tatuointiaineiden toksisuudesta, joten ei tee mieli ihosyöpää.

        Ihan kaikesta saa nykyään syövän, eipä sitä voi välttää. :)

        Näin jonkin aikaa sitten ahdistavan painajaisen, olin muka ottanut jotain harrastuksiin liittyvää kuvaa sääreen ja pohkeeseen. Hävetti ja vitutti se kirjava kinttu siinä unessakin, että mitä mä olen mennyt tuollaisen ottamaan, voisko sen olemassa olon vaan unohtaa, ei voi.... Helpottunut fiilis heräämisen jälkeen, kun tajusin että se oli vain unta.


    • Eipä ole kun en ole koskaan tuntenut tarvetta yrittää korostaa persoonaani joillain kuvilla joita on "kaikilla" muillakin. Ei ole myöskään mitään merkityksellistä juttua jonka muistoksi pitäisi hakata ihoon jotain, ei kai se kovin merkityksellistä voisi ollakaan jkos sitä asiaa ei muuten muista kuin ihomuistilapulla.

    • Henio

      Otin nilkkaan Genio-tatuoinnin :)

      • Genius ois ollu parempi..💥


      • Henio
        Päläpälä kirjoitti:

        Genius ois ollu parempi..💥

        Sit kun löydän hänet, annan tatuoida toisen nilkan sisäpuolelle Mente-tatuoinnin <3


      • Henio kirjoitti:

        Sit kun löydän hänet, annan tatuoida toisen nilkan sisäpuolelle Mente-tatuoinnin <3

        Varo kirjoitusvirheitä, jos siihin hakataankin Monte..😃

        Eikä mente..😉


    • Ei ole, mutta ranteeseen oli kirjoitettu uuden pankkikortin tunnus

    • Ei ole eikä tule.

      Tatuoinnit ovat kuvottavia.

    • Ei ole.

      • valtakuntaunta

        Rakas ValtakUntani, ei siis Suomen valtio..... tatuoinneista kerran mietin ja kysyinkin tatuoijalta erästä erityistä pientä juttua mustaa, taisi sanoa jotain että: niin pieni että en tiedä ottaisinko rahaa ollenkaan tuollaisen tekemisestä.

        Jos liittyy joihinkin tapahtumiin, lempinimiin ja kavereihin niin mielellään tekevät sellaisia, koristelutatuoinnit sitten erikseen, jos muistoksi ottaa jonkun pienen on eri asia.


      • valtakuntaunta kirjoitti:

        Rakas ValtakUntani, ei siis Suomen valtio..... tatuoinneista kerran mietin ja kysyinkin tatuoijalta erästä erityistä pientä juttua mustaa, taisi sanoa jotain että: niin pieni että en tiedä ottaisinko rahaa ollenkaan tuollaisen tekemisestä.

        Jos liittyy joihinkin tapahtumiin, lempinimiin ja kavereihin niin mielellään tekevät sellaisia, koristelutatuoinnit sitten erikseen, jos muistoksi ottaa jonkun pienen on eri asia.

        Ihmisillä on alttius huonoina aikoina kuin minulla nuorena tein köynöksiä käteeni piikki( jotka pistävät) ja lehtiä( elämää ja iloa ilmaisemaan)
        itse piirtämällä jos olisin voinut olisin ikuistanut.
        Piirsin poskeeni vierimään kyyneleen silmistäni kun minut jätti poika.
        Olin hyvin yksinäinen nuori ja hukassa kuin hukuksissa.

        Koen sen vain vaiheeksi kaikilla ilmaisemaan surua tai näyttämään pelottavalta, en kuitenkaan halua pysyviä surullisia muistoja ihoani korostaan onneksi on ihonmaalausta tai siirtotatuointeja.

        En koe tärkeäksi myös käteeni veitsen aiheuttamasta jokaisella viilolla on nimetty tuskan nimen, itsetuhoisuudesta olisin ollut mielummin ilman niitäkin muistoja.


    • On yhä edelleen, mihkäs ne olis lähtenyt...siksi kun tykkään niistä.

      Ne on otettu paitsi koristeeksi, symboliksi jollekin mulle tärkeälle mun elämässä...🦋🥀

      En kuitenkaan ota tämän enempää, nämä riittää ja on just fine näin.

    • Ei ole. Enkä ole ajatellu hankkia. Neulakammoisena on helppoa tehdä tällainen ratkaisu.
      Ei minulla ole muiden tatuointeja vastaan mitään. Päinvastoin. Joillain on jopa todella taiteellisia ja tyylikkäitä luomuksia hakattuna ihoon. Itselleni ne eivät sovi.

    • FaithHope.Love

      Haluan ison kuIIitatuoinnin poskeeni.

    • Ätmelsson

      Ei oo. Eikä tuu. Sekin huuma tainnut taantua jo jonkinverran

    • Skullz

      On on peace sign..

      • valtakUnta123

        Niin mutta tuolla entisellä selviytyjällä Veronikalla taitaa olla paljon koristetatuointeja ihoillaan.
        Ja AI vastus eli resistori tuli naamasta.


    • AsianVierestä

      Ei kannata hakkuuttaa ihoonsa ainakaan naisten nimiä jonka kanssa seurustelee vaikka kuinka rakastaisi. Tai jos noin hölmö haluaa olla kannattaa jättää nimen alapuolelle riittävästi tilaa uusille nimille. Nimet tulisi tehdä vieläpä sen verran ohuella fontilla joka peittyisi helposti kevyemmällä poikkiviivalla.
      Ainoat naispuoliset nimet ihossa on kyllä omien tyttärien nimet. Puolisot eivät koskaan tule niin tärkeiksi mitä ne omat lapset, ei ainakaan minulle koska ovat olleet aina vaihtokelpoisia.

    • kglgkfkfkfkg

      merimiehiä ja vankeja on siviilissä hirveä määrä. en ole palkannut töihin ketään tatuoitua kuvatusta.

    • ei.ei.ei

      Ei ole, eikä tule.

      Tatuoidut ihmiset näyttävät PASKOILTA

    • Ei oo, ei tuu.

      Molemmilla suomalaiskavereillani kuitenkin noita on ja lisäksi myös yhdellä tanskalaisella nuoruudenkaverillani. Toisella suomalaiskavereista ne tatskat ovat hänen lastensa nimet. Sen ehkä vielä jotenkin ymmärtää, toisin kuin tyttö-/poikaystävien nimien tatuointi - sitten kun niitä tyypeistä tuleekin eksiä, on aika noloa jos sellainen tatska löytyy ja siinä riittää seliteltävää uudelle seurustelukumppanille...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1387
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1121
    3. 37
      792
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      776
    5. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      742
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      152
      729
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      712
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      685
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      659
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      622
    Aihe