Naistenlehdet sitä osaa tehdä pettäjästä sankarittaren:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/kalastajan-vaimo-bloggaaja-rakastui-samalla-terveysasemalla
"Toisella lautasella kurkut on leikattu sydämenmuotoisiksi. Lääkäri Olav Lauvdal, 48, on väsännyt ne rakkaansa Johanna Alvestadin, 37, aamiaisannokseen. God appetit!"
Oi kuinka ihanaa.
"Palatessamme äskettäin Mauritiukselta ihmettelin Johannalle, että yhdeksän päivän lomalla emme olleet eri mieltä mistään. Mitä tahansa kumpikin ehdotti, se oli toiselle aina ok. Miten yhdessäolo voikin olla niin helppoa?"
Ihanaa ihanaa, onko tuo nyt niin kovinkaan poikkeuksellista? olav arvatenkin vastasi kustannuksista :)
Miten tuo vielä kehtaa kirjoittaa sitä blogiaan nimellä "Kalastajan vaimo", mahtaa tuntua petetystä miehestä hyvältä.
Pettäjävaimon uusi onni
24
9355
Vastaukset
- hohhoijaaa
Mutta se ei sua yhtään häiritse, kun pettäjämiehen uutta onnea levtien sivuilla hehkutetaan. Tuotakin kun tapahtuu tasaiseen tahtiin.
En tiedä kun en muista tuollaista lehtijuttua. Laita toki esimerkki. Vähän mulla kuitenkin sellainen kutina että pettäjämies tuomitaan herkemmin. Ai niin joo, nyt tuli mieleen kyllä Touko Aalto, siitähän on tehty positiivisia juttuja mutta varmaan siksi kun vihreä.
- hastalavista
Harmaaritari kirjoitti:
En tiedä kun en muista tuollaista lehtijuttua. Laita toki esimerkki. Vähän mulla kuitenkin sellainen kutina että pettäjämies tuomitaan herkemmin. Ai niin joo, nyt tuli mieleen kyllä Touko Aalto, siitähän on tehty positiivisia juttuja mutta varmaan siksi kun vihreä.
Lehtijutut on erilaisia kuin palstakirjoitukset sikäli, että jos lehti saa jonkun haastateltavakseen niin pitkälti se esitetään heidän ehdoillaan - eikä kirjoiteta törkyä, että hei katsokaa mikä pelle tässäkin. Tulee kyllä useampikin poliitikkomies mieleen, joka on uudelleenavioitunut erottuaan.
Myös se, että lehti kirjoittaa jotakin lähestulkoon mielistelevää uuden parin näkökulmasta, ei tarkoita, että lukijat ajattelevat samoin. Pahalta tuntui kerrankin lukea, kun yksi kodinrikkojanainen päästi suustaan että "ehkä tämä on lopulta paras vaihtoehto kaikkien kannalta" - no, hänen omaltaan ainakin. Mitäs edellisestä aviovaimosta ja kolmesta kouluikäisestä lapsesta, kyllä yksi itsekäs muikkeli pystyy heidänkin suullaan puhumaan.
Näköjään eivät mahdolliset naistenlehtijutut vedonneet Toukonkaan äänestäjiin, siis entisiin. - wanhaämmä
Harmaaritari kirjoitti:
Jussi Halla-ahon tyyli on susta sitten parempi:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005225244.html
Kamalaa tuolle lapsiraukalle... ei ku ei olekaan, kyseessä onkin komu.
- harvoin.noin.pitkään
Peräti 9 päivää onnea. Mikä saavutus
Pisti silmään nämä:
"Olav valmistaa aamupalan ja kokoaa lounasrasiat niin kouluun kuin töihin lähteville. Sillä aikaa naisväki nätistäytyy"
" Johannan vanavedessä olen innostunut salsasta ja käyn jopa aerobictunneilla, Olav kertoo"
"Johannan vaikutuksesta Olav on myös palannut kirjojen pariin. Lukihäiriöstä kärsivänä hän on hitaampi lukija, mutta tarttuu sinnikkäästi Johannan suosittelemiin romaaneihin."
" Johannan talon ulkoilme pidettäisiin ennallaan, mutta sinne rakennettaisiin laajennusosa keittiölle ja ruokailutilalle, uusi makuuhuone ja yläkerta muutettaisiin täyskorkeaksi, Olav luettelee.
– Ei se nyt niin iso homma ole."
Eli Johanna on ottanut reilusti itseään vanhemman ja varakkaamman nössykkämiehen, joka muuttaa elämäänsä Johannan toiveiden mukaan, Kalastaja taas edusti sitä maskuliinisuutta ja varmaan ei jaksanut pomppia Johannan pillin mukaan , eikä rahaakaan ollut tarpeeksi.
No syy selviää miksi mies on kuin lammas:
"Johanna oli fantastinen, mutta en ikinä uskonut, että minulla olisi mitään mahkuja häneen. Johannalla oli perhe, enkä tohtinut ajatella hänestä muuta. Eronneena minulla ei ollut järin suuria kuvitelmia itsestäni."
"– Kuten varmaan kaikilla eronneilla, myös minulla oli pitkä jakso, jolloin kuvittelin, etten koskaan löytäisi ketään. Keskityin vain työhöni ja elämään lasteni kanssa."
Jotain Johannankin vaikuttimista tulee asiin:
"Johannan ja Olavin yhteisen elämän puitteet vaikuttavat välillä jopa ylellisiltä: on hyvät työt, autot, asuntoja, lomamatkoja. Olav laskee leikkiä, miten tulevassa kodissa on varattava tilaa naisen kenkäpareille ja kesämekoille. "Niinpä, mullekin tuli mieleen että Johanna vaihtoi varakkaaseen aisuriin mutta jätin avauksessa mainitsematta. Ttseasiassa tosiaan huvitti kun tuossa niin moneen otteeseen mainittiin nöyrästä aisuroinnista, ukko tekee eväsleivät ja taipuu kaikkiin naisen hullutuksiin. ei mene montaa vuotta niin tuo Johanna eroaa Olavistakin kun se on niin tossukka eikä oikea mies ollenkaan.
- komsiikomsaaa
Luin tuon jutun sana sanalta, mutta pettäminen ei tullut ilmi missään kohtaa. Mistä tiedät että kalastajan vaimo petti miestään? Eivätkö nämä päätyneet eroon ennen kuin uusi mies tuli kuvioihin? Silloin tuo ei ole pettämistä sen enempää kuin Päläpälän ja hänen nykyisen miehensä kohdalla. Jos ihastuu toiseen, kun oma suhde vetelee viimeisiään, sitä ei vielä pettämiseksi lasketa, jos mitään fyysistä ei tapahdu. Ihastuminen vain vauhdittaa eroa, mikä olisi tapahtunut kuitenkin.
- petturi.se.on
Päläpälä tuntuu potevan huonoa omaatuntoa uuden löytämisestä avioliiton aikana.
Tuosta oli jo joskus aiemmin juttua, tuo kalastajan muija etsi ensin uuden tukevan oksan tuosta lekurista ja erosi sitten, tuossa jutussahan sitä ei tietenkään mainita suoraan mutta rivien välistä se on luettavissa:
"Yhteisellä työpaikalla Grimstadin koulun terveydenhuollossa Johannan tiedettiin eronneen norjalaiskalastaja Asgeir Alvestadista loppuvuodesta 2017. Seuraavana keväänä Johannalta kysyttiin suoraan, kuka hänelle teki noin söpöjä eväsleipiä. "
" Johanna oli fantastinen, mutta en ikinä uskonut, että minulla olisi mitään mahkuja häneen. Johannalla oli perhe, enkä tohtinut ajatella hänestä muuta. "
"Samankaltaisuudet alkoivat paljastua viesteissä, kun Johanna pyysi Olavia Facebook-kaverikseen ja tämä alkoi kirjoitella hänelle.""Jos ihastuu toiseen, kun oma suhde vetelee viimeisiään, sitä ei vielä pettämiseksi lasketa, jos mitään fyysistä ei tapahdu. Ihastuminen vain vauhdittaa eroa, mikä olisi tapahtunut kuitenkin."
Miksiköhän naiset sitten aina vuosia riutuu siinä huonossa suhteessa? Eikö olisi oikein kaikille ensin erota ja sitten vasta antaa itselle lupa ihastua muihin?- enotakantaasiisjaa
Järkisuhteissa annetaan lupa ihastua. Jos asiat menee päin prinkkalaa niin ei ihminen varmaan jaksa ja pysty kulkemaan ajatuksella, että nyt en saa ihastua. Joillekin tunteiden kontrolloinri sopii, joillekin ei. Mä en ikinä usko sellaseen suhteeseen, että ihminen hakemalla hakee suhdetta, ei tuu onnistuun.
petturi.se.on kirjoitti:
Päläpälä tuntuu potevan huonoa omaatuntoa uuden löytämisestä avioliiton aikana.
Naah, en mä jaksa tätä puida enää..mulla on taipumusta potea huonoa omaatuntoa, jos olen menettelyilläni loukannut ihmistä, jota en missään nimessä haluisi loukata tai satuttaa.
Vaikka me ei parina kyetty jatkamaan, ei se silti yhdentekevä ihminen ole ollut eikä tule olemaan. Hänellä on ollut suuri merkitys ja vaikutus mun elämässäni ja elämääni. Ja jollain tavalla hän on aina läheinen ihmisenä, vaikkei kumppanina.
Olis ollut parasta, jos oisin ollut jotenkin kykenevä antamaan hälle aikaa enemmän sopeutua järkyttymättä..mut tehty mikä tehty. Onneksi hänkin on päässyt siitä yli, ainakin pystyy olemaan seurassa normisti.
Mut tää tästä nyt for good.- hmmmmmmm
Harmaaritari kirjoitti:
"Jos ihastuu toiseen, kun oma suhde vetelee viimeisiään, sitä ei vielä pettämiseksi lasketa, jos mitään fyysistä ei tapahdu. Ihastuminen vain vauhdittaa eroa, mikä olisi tapahtunut kuitenkin."
Miksiköhän naiset sitten aina vuosia riutuu siinä huonossa suhteessa? Eikö olisi oikein kaikille ensin erota ja sitten vasta antaa itselle lupa ihastua muihin?"Eikö olisi oikein kaikille ensin erota ja sitten vasta antaa itselle lupa ihastua muihin? "
Usein naiset eroavat ensin ja vasta sitten hakevat uutta suhdetta. Miehet tuskin koskaan toimivat niin, vaan aloittavat lähes poikkeuksetta uuden suhteen ennen eroa.
- Avioliitto
Vaikka saisin maailman kauneimman naisen niin omaa vaimoa en jättäisi. Tuonkin jutun suhde ei tule kestämään koska se perustuu rahaan.
- ainakinalkuunsa
Ok. Mutta entä jos vaimosi olisi ikävä ja ilkeä ihminen ja saisit kivan ihmisen. Mun mielestä sitäpaitti on täysin selvä, että jos ihminen löytää uuden ihmisen niin tämä on parempi kuin se edellinen. Ei varmaan kaikissa asioissa, mutta jossakin ratkaisevassa.
Lukeeko Harmis naistenlehtiä?
- joo.joo
Harmaaritari kirjoitti:
Luen uutisotiskoita, joksu niihin tulee noita naistenlehtienkin juttuja.
Toisinaan huomaakin, että luet vain pelkät otsikot.......
Niih miehissä ja naisissa on pettäjiä eivätkä edes häpeä sitä.
Arvelua. Useimmille on sivusuhde kova pala, mutta silti monet syyt ajavat siihen. Sivusuhteessa olleita on sekä miehissä että naisissa yli puolet. Suurin tekijä ovat geenimuunnelmat. Geenejä vastaan taistelu, jota useimmat käyvät, tuottaa hyvin vähän tulosta.
niiku.sillee kirjoitti:
Arvelua. Useimmille on sivusuhde kova pala, mutta silti monet syyt ajavat siihen. Sivusuhteessa olleita on sekä miehissä että naisissa yli puolet. Suurin tekijä ovat geenimuunnelmat. Geenejä vastaan taistelu, jota useimmat käyvät, tuottaa hyvin vähän tulosta.
Ihmiset tekee itselleen oikeutettua pettämiseen mistä tiedän kun esim äitini on saanut pettäjä miehiä linjoille kun ei muuten saa.
Kyllä itselleen on osattava sanoa ei.
- kahtiarjalainen
Kaunis kurppa tämä Johanna
https://im.mtv.fi/image/5637292/landscape16_9/1024/576/e3337f9de5071c60c23d89e1fba59088/tm/johanna-alvestad.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006434
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283230Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701746- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46999Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879