Väärin äänestetty

Jussi Niinistö, itsenäisyytemme rauhan ajan paras puolustusministeri jää rannalle eduskunnasta.

Suomalaiset ovat v.tun kommunisteja ja joutaisivat Siperiaan.

96

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se Jussin hypättävä SMP:n hengessä mopon selkään ja ahkerasti kiertämään maakuntaa. Neljän vuoden päästä uusi räkä nenään.

      • En minäkään saanut uutta edustajaa läpi. 3 vanhoista jatkaa.


      • lisää.aseita.adolfille

        sotahullu olisi tullut maalle liian kalliiksi 100.lla hävittäjällään jne.. viisaat kansalaiset ymmärsivät tämän eikä äänestäneet niitä.


      • lisää.aseita.adolfille kirjoitti:

        sotahullu olisi tullut maalle liian kalliiksi 100.lla hävittäjällään jne.. viisaat kansalaiset ymmärsivät tämän eikä äänestäneet niitä.

        Voitaisko sopia ettei persut tuu tähän ketjuun öyhöttämään?


    • "Väärin äänestetty"

      Me emme voi mitään sille ettet kuunnellut hyviä neuvojamme ja äänestit väärin. Sotahullu hävittäjäpäällikkö hankkikoon hävittäjänsä lego-laatikosta jatkossa.

      • Hävittäjät on ostettava hinnalla millä hyvänsä.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Hävittäjät on ostettava hinnalla millä hyvänsä.

        No siinä mä olen kyllä samaa mieltä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No siinä mä olen kyllä samaa mieltä.

        Ja lisään, että oma ehdokkaani meni heittämällä läpi. Ooo leee!

        Shake your booty.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No siinä mä olen kyllä samaa mieltä.

        Hyvä.

        Lisään vielä että länsimaista, ei Venäjältä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja lisään, että oma ehdokkaani meni heittämällä läpi. Ooo leee!

        Shake your booty.

        Onnea vaan sulle.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Hyvä.

        Lisään vielä että länsimaista, ei Venäjältä.

        Isänmaan puolustus.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Onnea vaan sulle.

        Jes, kiitti. En minä aio perunapellon multaan hukkua.

        Kyllä Niinistökin olisi ollut jämpti, ei siinä mitään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Isänmaan puolustus.

        Tässä kohtaa tuntuu että persussuomalaisten isänmaa on Venäjä. V.tun v.ttu.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Tässä kohtaa tuntuu että persussuomalaisten isänmaa on Venäjä. V.tun v.ttu.

        Joo, en kannata liikaa vasemmalle kallistumista.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jes, kiitti. En minä aio perunapellon multaan hukkua.

        Kyllä Niinistökin olisi ollut jämpti, ei siinä mitään.

        Perunapeltojuttu meni vähän ohi.

        Kokoomus olisi voittanut ilman Harkimon ja minun sooloiluja.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Perunapeltojuttu meni vähän ohi.

        Kokoomus olisi voittanut ilman Harkimon ja minun sooloiluja.

        No tarkotin, että täältä tullaan vielä kun on uusi aika ja kun ei vaan porukka väsy.

        Sinun sooloiluja, kuis? :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No tarkotin, että täältä tullaan vielä kun on uusi aika ja kun ei vaan porukka väsy.

        Sinun sooloiluja, kuis? :D

        Olisi pitänyt äänestää kokoomusta.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olisi pitänyt äänestää kokoomusta.

        Pah. Pysy linjassas nyt. : )


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Olisi pitänyt äänestää kokoomusta.

        Harkimo on turha siellä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pah. Pysy linjassas nyt. : )

        Suomi on tuhon oma ilman uskottavaa talousoikeistolaista puoluetta.

        Persut on 2000-luvun vasemmistopuolue, ja Siniset kai lakkaavat olemasta. Kokoomus on ainoa vaihtoehto.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Suomi on tuhon oma ilman uskottavaa talousoikeistolaista puoluetta.

        Persut on 2000-luvun vasemmistopuolue, ja Siniset kai lakkaavat olemasta. Kokoomus on ainoa vaihtoehto.

        Mietipä nyt Keskustaa jos vielä aiot sooloilla.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Suomi on tuhon oma ilman uskottavaa talousoikeistolaista puoluetta.

        Persut on 2000-luvun vasemmistopuolue, ja Siniset kai lakkaavat olemasta. Kokoomus on ainoa vaihtoehto.

        Kokoomus ei valitettavasti pysty yhdistämään kansaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mietipä nyt Keskustaa jos vielä aiot sooloilla.

        Keskusta pettää aina, se on perinne.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Suomi on tuhon oma ilman uskottavaa talousoikeistolaista puoluetta.

        Persut on 2000-luvun vasemmistopuolue, ja Siniset kai lakkaavat olemasta. Kokoomus on ainoa vaihtoehto.

        Mutta nyt hyvää yötä, kaikki pelit pelattu tältä illalta.

        Näillä mennään, ciao!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kokoomus ei valitettavasti pysty yhdistämään kansaa.

        En minä odota kansan yhdistämistä, vaan oikeistolaista hegemoniaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta nyt hyvää yötä, kaikki pelit pelattu tältä illalta.

        Näillä mennään, ciao!

        Öitä vain sullekin.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Keskusta pettää aina, se on perinne.

        Keskusta pelittää aina sillonkin kun muut kaatuvat, guten nacht meine SuperHornet.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Keskusta pelittää aina sillonkin kun muut kaatuvat, guten nacht meine SuperHornet.

        Häivy keputrollaattori.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Häivy keputrollaattori.

        Hahahah, Laitanpa tuon vielä tuohon ettei pääse yön aikana unohtumaan:

        "Suomen arvoisia tekoja".

        Burbeliburr.



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahahah, Laitanpa tuon vielä tuohon ettei pääse yön aikana unohtumaan:

        "Suomen arvoisia tekoja".

        Burbeliburr.

        Juujuu, nuku hyvin.



      • Iku-Turso kirjoitti:

        Vieläkö sinä olet siinä?...

        (en)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (en)

        Hyvä.


      • sivustaseuraajat
        Iku-Turso kirjoitti:

        Tässä kohtaa tuntuu että persussuomalaisten isänmaa on Venäjä. V.tun v.ttu.

        Sieltä niiden rahat ja aatteet tulee.




      • Iku-Turso kirjoitti:

        Sinä se vaan löydät aina joitakin punikkiproffia ja -dosentteja kertomaan propagandaansa.

        Eiköhän ammattisotilaat tiedä asiat parraiten.

        Suomessa ei ole ammattisotilaita nähty vuosikymmeniin. On vain ryhmä natokiimaisia pikkupoikia jotka tahtoo kalliita leluja muiden rahoilla. Josku luin huvittavan jutun kun lennosto aikoinaan sai hornetit, siitä oli ollut hirveät sisäiset riidat kun laivastokin oli alkanut vaatimaan sukellusveneitä tyyliin "meille kans".


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Suomessa ei ole ammattisotilaita nähty vuosikymmeniin. On vain ryhmä natokiimaisia pikkupoikia jotka tahtoo kalliita leluja muiden rahoilla. Josku luin huvittavan jutun kun lennosto aikoinaan sai hornetit, siitä oli ollut hirveät sisäiset riidat kun laivastokin oli alkanut vaatimaan sukellusveneitä tyyliin "meille kans".

        Ala-arvoista "argumentointia" sulta ryssänh.oralta.

        Tottakai meillä on asiaansa vihkiytyneitä ammattisotilaita.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Hävittäjät on ostettava hinnalla millä hyvänsä.

        On myös mahdollista jatkaa nykyisten Hornettien käyttöikää.

        Tällä on saatu ihan hyviä säästöjä aikaan parissa Euroopan maassa.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        On myös mahdollista jatkaa nykyisten Hornettien käyttöikää.

        Tällä on saatu ihan hyviä säästöjä aikaan parissa Euroopan maassa.

        Turvallisuus on väärä säästökohde.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        On myös mahdollista jatkaa nykyisten Hornettien käyttöikää.

        Tällä on saatu ihan hyviä säästöjä aikaan parissa Euroopan maassa.

        Korjausta edelliseen. Toinen hornettiensa elinkaarta jatkanut valtio ei olekaan Euroopasta vaan se on Kanada.

        Tämä Euroopan maa on Sveitsi, joka saamieni tietojen mukaan on säästänyt tällä noin miljardin.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Turvallisuus on väärä säästökohde.

        Kyllä vain silloin kun turvallisuusuhka on akuutti mutta nykyisessä tilanteessa voidaan toimia Sveitsin ja Kanadan malliin.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Kyllä vain silloin kun turvallisuusuhka on akuutti mutta nykyisessä tilanteessa voidaan toimia Sveitsin ja Kanadan malliin.

        Muutetaanko edemmäksi Venäjän rajalta?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Muutetaanko edemmäksi Venäjän rajalta?

        Pysytään OIKEASTI puolueettomina, se auttaa pitkälle.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Pysytään OIKEASTI puolueettomina, se auttaa pitkälle.

        Muuten hyvä idea, mutta nykyaikana sodat käydään talouden saralla. Maat järjestäytyvät talousunionien nimissä, ja hakevat niistä itselleen niitä hyötyjä joita on tavoiteltu perinteisesti sotien kautta.

        Kyse on geopolitiikasta, ideologisesti samanmieliset maat yhdistävät voimansa talouden saralla ja pyrkivät näin turvaamaan omat etunsa yhteistyön avulla. Toki geopolitiikassa vallitsee vahvimman ja röyhkeimmän laki (poliittinen realismi), mutta kyllä pienetkin maat saavat hyötyjä "yhteistyöstä".


    • Mähän sanoin...

      • Eikös sinun kuuluisi olla jo nukkumassa...


    • Tulee olemaan vaikeat hallitusneuvottelut. Katsokaa kannatusprosentit. Viisi isoa tasaista puoluetta. Jos se tunnustelija tulee olemaan Rinne, niin kovat paikat hällä.

      • wanhaämmä

        Joo, tästä tulle jännää... Mulla on jopa pieni toivonkipinä että siistä sopasta vois poikia jotain kehittävääkin.

        Sitä vähän pelkään, että koko touhu voi mennä kuin tarkkisluokan rähinäksi, sen verran paljon persuissa on öyhöttävää kouluttautumatonta wt-porukkaa, joilla ei ole mitään käsitystä edes käytöstavoista. Puhumattakaan asiatiedoista...


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Joo, tästä tulle jännää... Mulla on jopa pieni toivonkipinä että siistä sopasta vois poikia jotain kehittävääkin.

        Sitä vähän pelkään, että koko touhu voi mennä kuin tarkkisluokan rähinäksi, sen verran paljon persuissa on öyhöttävää kouluttautumatonta wt-porukkaa, joilla ei ole mitään käsitystä edes käytöstavoista. Puhumattakaan asiatiedoista...

        Mä katoin niiden vaalivalvojaisia ja vähän pisti hävettämään se mölinä ja ulina...

        Toinen yrittää pitää siinä jotain järkevää puhetta ja väki hilluu. Just.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Joo, tästä tulle jännää... Mulla on jopa pieni toivonkipinä että siistä sopasta vois poikia jotain kehittävääkin.

        Sitä vähän pelkään, että koko touhu voi mennä kuin tarkkisluokan rähinäksi, sen verran paljon persuissa on öyhöttävää kouluttautumatonta wt-porukkaa, joilla ei ole mitään käsitystä edes käytöstavoista. Puhumattakaan asiatiedoista...

        "Sitä vähän pelkään, että koko touhu voi mennä kuin tarkkisluokan rähinäksi, sen verran paljon persuissa on öyhöttävää kouluttautumatonta wt-porukkaa, joilla ei ole mitään käsitystä edes käytöstavoista. Puhumattakaan asiatiedoista... "

        Oletko itse saanut edes päättötodistusta kansakoulusta? Huomautan, että wt-termi on rasistinen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mä katoin niiden vaalivalvojaisia ja vähän pisti hävettämään se mölinä ja ulina...

        Toinen yrittää pitää siinä jotain järkevää puhetta ja väki hilluu. Just.

        Order!

        Yritähän nyt käyttäytyä parlamentarillisen arvokkaasti.

        Nyt häpeätte keskustassa Sipilää vielä vähän aikaa, laitette sen sitten laidan yli, vedätte kölin ali ja uusi nainen kapteeniksi keskustalaivalle! Kyllä se siitä.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Joo, tästä tulle jännää... Mulla on jopa pieni toivonkipinä että siistä sopasta vois poikia jotain kehittävääkin.

        Sitä vähän pelkään, että koko touhu voi mennä kuin tarkkisluokan rähinäksi, sen verran paljon persuissa on öyhöttävää kouluttautumatonta wt-porukkaa, joilla ei ole mitään käsitystä edes käytöstavoista. Puhumattakaan asiatiedoista...

        " sen verran paljon persuissa on öyhöttävää kouluttautumatonta wt-porukkaa"

        Misäts tiedät? Ja vaikka olisikin niin silti yksikään persu ei sentään niin tyhmä ole että kutsuisi pääministerinä puoli lähi-itää kotiinsa suomalaisten veronmaksajien elätettävksi, kulut vuodessa miljardeja, varmaan lähelklä kymmentä ja ne kumuloituu niin että vuosi vuodelta vain kasvavat. Velkaantumista ei voi enää ikinä katkaista kun umpityhmä kepuli pääsi pääministeriksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        " sen verran paljon persuissa on öyhöttävää kouluttautumatonta wt-porukkaa"

        Misäts tiedät? Ja vaikka olisikin niin silti yksikään persu ei sentään niin tyhmä ole että kutsuisi pääministerinä puoli lähi-itää kotiinsa suomalaisten veronmaksajien elätettävksi, kulut vuodessa miljardeja, varmaan lähelklä kymmentä ja ne kumuloituu niin että vuosi vuodelta vain kasvavat. Velkaantumista ei voi enää ikinä katkaista kun umpityhmä kepuli pääsi pääministeriksi.

        En ois uskonut, että sinä olet tuommoinen...

        Mutta niin sitä vaan uusia puolia itse keneltäkin ilmaantuu... :(


      • scrg kirjoitti:

        Order!

        Yritähän nyt käyttäytyä parlamentarillisen arvokkaasti.

        Nyt häpeätte keskustassa Sipilää vielä vähän aikaa, laitette sen sitten laidan yli, vedätte kölin ali ja uusi nainen kapteeniksi keskustalaivalle! Kyllä se siitä.

        En häpeä koskaan mitään. Elämää ei ole luotu häpeämistä varten. Suomen talous on paremmassa kunnossa kuin koskaan. Lähtötilanne neljä vuotta sitten oli karmea, se on parannettu. Aktiivimallihan se oli, mikä monen hanuria kutitti...-liikaa.


      • wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

        " sen verran paljon persuissa on öyhöttävää kouluttautumatonta wt-porukkaa"

        Misäts tiedät? Ja vaikka olisikin niin silti yksikään persu ei sentään niin tyhmä ole että kutsuisi pääministerinä puoli lähi-itää kotiinsa suomalaisten veronmaksajien elätettävksi, kulut vuodessa miljardeja, varmaan lähelklä kymmentä ja ne kumuloituu niin että vuosi vuodelta vain kasvavat. Velkaantumista ei voi enää ikinä katkaista kun umpityhmä kepuli pääsi pääministeriksi.

        Laatujoukkoa...

        Perussuomalaiset

        38

        Syytteitä vuosina 2004–2019 saaneiden ehdokkaiden määrä

        18 %

        Syytteitä vuosina 2004–2019 saaneiden osuus puolueen ehdokkaista

        61

        Puolueen ehdokkaiden saamat syytteet vuosina 2004–2019

        Alla listattu ehdokkaiden syytteet laskevassa järjestyksessä syytemäärien mukaan:

        Pahoinpitely: 16

        Kiihottaminen kansanryhmää vastaan: 6

        Liikenneturvallisuuden vaarantaminen: 5

        Rattijuopumus: 5

        Törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen: 3

        Törkeä rattijuopumus: 3

        Liikennerikkomus: 2

        Ampuma-aserikos: 1

        Esimiesaseman väärinkäyttäminen: 1

        Haitanteko virkamiehelle: 1

        Huumausaineen käyttörikos: 1

        Huumausainerikos: 1

        Julkinen kehottaminen rikokseen: 1

        Laiton uhkaus: 1

        Luottamusaseman väärinkäyttö: 1

        Moottorikulkuneuvon käyttövarkaus: 1

        Palvelusrikos: 1

        Petos: 1

        Rekisterimerkintärikos: 1

        Työturvallisuusrikos: 1

        Törkeä kirjanpitorikos: 1

        Törkeä kunnianloukkaus: 1

        Törkeä maksuvälinepetos: 1

        Törkeä petos: 1

        Törkeä virka-aseman väärinkäyttäminen: 1

        Vaalilahjonta: 1

        Vahingonteko: 1

        Virka-aseman väärinkäyttäminen: 1


      • wanhaämmä
        scrg kirjoitti:

        "Sitä vähän pelkään, että koko touhu voi mennä kuin tarkkisluokan rähinäksi, sen verran paljon persuissa on öyhöttävää kouluttautumatonta wt-porukkaa, joilla ei ole mitään käsitystä edes käytöstavoista. Puhumattakaan asiatiedoista... "

        Oletko itse saanut edes päättötodistusta kansakoulusta? Huomautan, että wt-termi on rasistinen.

        "Huomautan, että wt-termi on rasistinen."

        Niin...? Eikö se rasismi olekaan hyvä asia. Minäkin olen rasisti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En ois uskonut, että sinä olet tuommoinen...

        Mutta niin sitä vaan uusia puolia itse keneltäkin ilmaantuu... :(

        Mimmoinen? Minä olen oikeutetusti vihainen siitä mitä pipilä teki Suomelle ja niin pitäisi kaikkien olla, sinunkin, sulta se tuhosi vielä puolueenkin kaiken muun pahan lisäksi. Siinä paljon aktiivimalleilla luodut tempputyöt paljon auta kun velkaa kilisee kymmeniä miljardeja vuosittain kiitos kataisesta alkaneen jatkumon ja nyt viimeisimpänä niittinä piplän tuhotyöt. Sitäpaitsi, työpaikkojen luomisessakin ne ryssi, niitä on syntynyt suomessa vähemmän kuin keskimäärin euroopassa tänä ajanjaksona, mulkulla vaan sattui hyvä munkkin ja nousukausi niin tuli siinä muka onnnistuminen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En ois uskonut, että sinä olet tuommoinen...

        Mutta niin sitä vaan uusia puolia itse keneltäkin ilmaantuu... :(

        Niin ja lisään vielä että jos kepuli-pääministerinä olisikin ollut Paavo en pitäisi umpityhmänä vaan antaisin täyden tukeni, ei tämä ole puoluesidonnaista vaan ihan henkilöstä johtuvaa. Sorry se kepuli, se vaan tulee siitä kun se pääsi niiden joukkoihin, ei se silti hyviä kepuleita huonoiksi tee,


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En häpeä koskaan mitään. Elämää ei ole luotu häpeämistä varten. Suomen talous on paremmassa kunnossa kuin koskaan. Lähtötilanne neljä vuotta sitten oli karmea, se on parannettu. Aktiivimallihan se oli, mikä monen hanuria kutitti...-liikaa.

        Ei mun hanuria ainakaan aktiivimalli erityisemmin häiritse, vaikka onhan siinä kiusaamisen piirteitä. Jos halutaan leikata tai porrastaa työttömyysturvaa niin sitten voisi sanoa että leikataan. Jos halutaan edistää osa-aikatyötä, niin senkin voisi ihmisille sanoa.

        Mua vituttaa 24h tuntia ilmaista työtä, jolla silläkään ei ole itselleni mitään käytännöllistä merkitystä. Jos tuottavuus ei ole tarpeeksi suuri, niin sitten on parannettava tuottavuutta. Devalvaatiokin sentään leikkaisi tehdyn työn ostovoimaa vain tuontitavaroihin nähden. Tällainen "sisäinen devalvaatio" on täydellinen haista paska.

        Sote-puolella tuottavuutta piti parantaa, mutta siellä ei aiheutettu kuin jatkuva epävarmuus.


      • scrg kirjoitti:

        Order!

        Yritähän nyt käyttäytyä parlamentarillisen arvokkaasti.

        Nyt häpeätte keskustassa Sipilää vielä vähän aikaa, laitette sen sitten laidan yli, vedätte kölin ali ja uusi nainen kapteeniksi keskustalaivalle! Kyllä se siitä.

        Sieltähän se Sipilän Juhan eroilmoitus tuli. Ei tarvinnut tällä kertaa edes lentää erikseen ilmoitusta tekemään.


    • Onneksi_niin

      Sotahullu pösilö onneksi hävisi myös, kuten smurffitkin.

      • Putin on sotahullu.

        Kuka on seuraava puolustusministerimme? Lee Andersson?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Putin on sotahullu.

        Kuka on seuraava puolustusministerimme? Lee Andersson?

        Ihan sama kuka on puolustusministerinä, jos keskusta pääsee hallitukseen niin minäkin voisin olla


      • Minusta hän oli puolustusministerinä jämäkkä ja uskottava. Realisti muttei sotahullu.


      • mietitäänvielä
        Iku-Turso kirjoitti:

        Putin on sotahullu.

        Kuka on seuraava puolustusministerimme? Lee Andersson?

        Li Andersson on sexy, älykäs ja mukava, muttei ehkä siihen pestiin sopiva.


      • misspönttöuuni
        pujotteIija kirjoitti:

        Ihan sama kuka on puolustusministerinä, jos keskusta pääsee hallitukseen niin minäkin voisin olla

        Huomaatko Pujis, meillä on tässä nyt vaalivalvojaiset ;)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Huomaatko Pujis, meillä on tässä nyt vaalivalvojaiset ;)

        Niinpä taitaa olla, äänestämäni ehdokas ei valitettavasti pärjännyt


      • pujotteIija kirjoitti:

        Niinpä taitaa olla, äänestämäni ehdokas ei valitettavasti pärjännyt

        Dääm. Noh, uutta putkeen. Unia nyt.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Dääm. Noh, uutta putkeen. Unia nyt.

        Tässä on nyt niin rankkoja vaali ja jääkiekko pettymyksiä ollut, ettei uni taida tulla, toivottavasti sinulle tulee


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tässä on nyt niin rankkoja vaali ja jääkiekko pettymyksiä ollut, ettei uni taida tulla, toivottavasti sinulle tulee

        Ota kopsut.


      • janytvieläulosheitti
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ota kopsut.

        Yritän ajatella pehmeitä



    • trollataantaas

      Kaikki suomalaiset on trolleja, jotka äänesti väärin, paitsi Pertti. Näin se on nähtävä.

    • Tippuksilekin

      Täytetåän taivas kaksitasoisilla fokkereilla. Kait niitä jostain saa halvalla.

    • Hahhhhhhhhh

      Mikään ei muutu paremmaksi, päinvastoin jos kokoomus ja vihreät hallitukseen kun vielä kattoo noita pärstiä

    • uus.trollikka

      Mites se Sipilän kantama vastuulauseke taas menikään?? Tulos tai ULOS!!!
      Kyllä mä katson ett Sipilän kävi samoin kuin smurffienkin, se aikakausi on lusittu loppuun!

      Soini otti tappionsa kuin mies: katsoi naisten jääkiekkoa... ei miestä vähempää voisi kiinnostaa hävitty sota, kun pääsee hyvälle eläkkeelle loppu iäkseen ja ehti kahmia jo kunnon potin. Ensin sopeutumiseläkkeelle jatkoa seuraa, "kuin manulle illallinen", vai miten se nyt kuuluikaan... (pitää kysyä Emolta)

      Soinin pro gradu -tutkielma Populismi – politiikkaa ja poltinmerkki... Niinpä!

    • mikävaivaa

      Mutta mikä helkatti persulaisia oikein vaivaa kun taas juoppo Hakkarainen pääsi läpi ja vielä se joulupukkikusettajakin, puhumattakaan muista hörhöistä.

      • Hakkarais hepullakin reilut kasitonnin äänet...

        (mietteliäänä)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hakkarais hepullakin reilut kasitonnin äänet...

        (mietteliäänä)

        Äänestäjien on helppo samaistua Hakkaraiseen, mies on kuin yksi niistä lähiöräkälöitten jermuista.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Äänestäjien on helppo samaistua Hakkaraiseen, mies on kuin yksi niistä lähiöräkälöitten jermuista.

        Äänestääköhän häntä oikeasti samankaltaiset miehet kuin mitä hän itse on?

        Äänimäärä vain yllätti kun vertaa sitten taas niihin, jotka ovat tehneet kymmeniä läpivietyjä asia-aloitteita.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Äänestääköhän häntä oikeasti samankaltaiset miehet kuin mitä hän itse on?

        Äänimäärä vain yllätti kun vertaa sitten taas niihin, jotka ovat tehneet kymmeniä läpivietyjä asia-aloitteita.

        Keski-Suomesta löytyy varmasti se 8 000 alkoholistia, mutta Toimi Kankaanniemen putoaminen osoitti ettei uskovia ole yhtä paljoa.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Keski-Suomesta löytyy varmasti se 8 000 alkoholistia, mutta Toimi Kankaanniemen putoaminen osoitti ettei uskovia ole yhtä paljoa.

        Toimi? Hänhän on se, jolla sattui pieni lipsahdus.

        Aina kun näen hänen kuvansa, mulle tulee vain yksi lause mieleen, jota me kumpikaan emme nyt tässä sano. Muista. Vaikka tietäisitkin.

        Teuvo taas, hän on Mies. Välillä ollut ehkä liikaakin..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toimi? Hänhän on se, jolla sattui pieni lipsahdus.

        Aina kun näen hänen kuvansa, mulle tulee vain yksi lause mieleen, jota me kumpikaan emme nyt tässä sano. Muista. Vaikka tietäisitkin.

        Teuvo taas, hän on Mies. Välillä ollut ehkä liikaakin..

        Jos oikein muistan, Toimikin yritti olla mies. Naisen nimestään huolimatta..

        Siitä taisi olla kyse vihjauksessasi?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Jos oikein muistan, Toimikin yritti olla mies. Naisen nimestään huolimatta..

        Siitä taisi olla kyse vihjauksessasi?

        Toimi kokeili tehdä Kanervat?

        Suoranaisesti kyllä säikähdin silloin, en olisi ikinä uskonut, koska imago millä oli mennyt.

        Saako noita mielikuvia koskaan pois?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toimi kokeili tehdä Kanervat?

        Suoranaisesti kyllä säikähdin silloin, en olisi ikinä uskonut, koska imago millä oli mennyt.

        Saako noita mielikuvia koskaan pois?

        Kaikki miehet tekevät noita juttuja, mutta poliitikoille se on riskaabelia.


    • Prikaatinkenraali

      Hyvä että tämä saatanan suomen nekruttaja sai kenkää eduskunnasta.

      Millainen mies pitää isänmaallisen itseään joka puolustusministerinä ottaa kymmeniä tuhansia nekruja Suomeen ja tilaa vielä Naton mulattiarmeijan tänne.

      Tämmöiset saatanan isänmaa- ja rotupetturit ei ansaitse kuin kuoleman tuomion

    • Normaalia

      Hävittäjät on rahan haaskausta. Annetaan ne rahat pakolaisille

    • Kaikki pitäisi panostaa koulutukseen ja vanhempien hoitamaan lapsiaan alle kouluiän, että jossain säästettäisiin rajoja on tiukennettava.


      En kuule sinun perusteluita minun perustelut on täysin logiikiset jos sinun vanhempasi olisivat omistaneet kasvatus oppaat nykypäivästä eivät olisi ollut niin ikäviä kasvattajia.

      Olisin antanut päättää elämästäsi pienenä ja tukenut sinua niin kauan kuin et ymmärtäisi parastasi.

      Perussuomalaiset olisivat keskittäneet hoitamaan ensin omat ja sitten vasta muiden tukemiseen auttanut.
      On, Ihan itsestään selvyys miten kuuluu hoitaa asioita.

      Sekin että kokoomus on minusta juurikin näitä lapsien hakkaajia henkisesti eikä tue kaikkien lapsuutta ja uskon täysin sinun vanhempiesi uskovat kepin heilutukseen vaikka ainoa järjen avain on hoitaa lapset tutkimalla millä tieto menee perille ja opettaa sitä kautta ja kehitystä.

    • nnainnenn

      Eivät suomalaiset äänestäneet väärin vaan sinä olet tyypillinen laput silmillä yhteiskuntaa katsova mölyoikeistolainen setämies.

      • Häivypä juoppoapinaätmi mölisemästä asiaketjusta.


      • pihallatipunen
        Iku-Turso kirjoitti:

        Häivypä juoppoapinaätmi mölisemästä asiaketjusta.

        Mikä syöpä sulla tänään on?


    • Mitä hyvää siinä on? Älyttömien kukkakaalipirtelö -ulostulojen takia nuorten maanpuolustushenki on kaikkien aikojen matalimmalla tasolla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe