Rysän päältä kiinni työkaverin miehen kanssa

Alizee123

Tämä ei ole todellista. Kostean illanvieton päätteeksi päädytään samaan sänkyyn työkaverin miehen kanssa. Seksiä ei harrastettu mutta liikaa tapahtui kuitenkin. Mikä pahinta tämä tapahtui heidän kotonaan. En kaipaa moraalisaarnaa, tiedän olevani huono ihminen. Mikä saa ihmisen mokaamaan näin pahasti?

11

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverisaaolla

Mitä väliä?, jos kerran seksiä ei ollut.

• Alizee123

Virallisesti ei pantu mutta vaatteet oli pois jne... Kammottava tilanne. Kaikenlisäksi olen 25v miestä nuorempi. Kaveruus meni siinä. Onneksi ei olla samassa työpaikassa enää.

• problemresolve

Kysyt mikä saa mokaamaan. Itsehillinnän puute ja tyhmyys.
      Mutta lääkkeet ongelmaan löytyy.

Ensimmäiseksi, lopeta viinan juonti ja juhliminen. Ilmiselvästi alkoholi ei sovi sinulle.
      Toiseksi pysy kotonasi ja julkisilla paikoilla. Älä mene muiden ihmisten koteihin riisuuntumaan.

• eiolekuolemaks

Mikä saa mokaamaan ...VIINA tietty. Miehenä on yksi hyvä puoli kun ottaa hiveven liikaa ei kulli enää uppoa vieraaseen eikä kyllä omankan kullan koloon. En ole pyhimys, yksi yhden kerran juttu ja kultsi antoi anteeks.

• Miksi koet olevasi huono ihminen?

• huono_on_huono

ootko sä ihan tyhmä, meni bileisiin entisen työkaverin himaan ja sitten punkkaan sen miehen kanssa. Tekeekö kukaan hyvä ihminen tollasta työkaverilleen, vaikka se olis entinenkin? Ei tee!

• Alizee123

Niimpä. Viinalla oli osuutta asiaan mutta eihän se mitään selitä. Tehty mikä tehty.

Koen olevani huono ihminen, koska järki ei sanonut ajoissa mitään.. En ole menettänyt tällä tavalla kontrollia ikinä. Toisaalta ajattelen että siinä oli kaksi pahantekijää, vastuu lopputuloksesta oli molemmilla, vaiko ehkä vielä enemmän toisella? mutta kummalla? isännällä vai vieraalla?

• oppeliini1

Sinä et ole vastuussa tuoista miehestä, vain itsestäsi.
        Nyt kun huomasit viinasta johtuvan heikkouden itsessäsi, tee kristallin kirkkaasti selväksi että et koske enää viinaan. se ei sovi sinulle (eikä lähes 99%.lle suomalaisista!!!)
        On todella typerää tuollatavoin menettää maineensa ja hankkia itsellleen moraalikrapula.

Huolellisesti ja harkiten, kuten sinä teit, saada hyvä maine takaisin, kestää kaaaaaaaauan. joskus sitä ei saa koskaan takaisin. On "leimattu" idiootiksi lopuksi elämää.
        Vaikka noinhan kaaaaaaaaaaaaaaaaaikki mutkin tekee, ei yhtään vaikuta asiaan.

• Anonyymi

Olisittehan te naineet jos miehellä olisi seisonut.

• Anonyymi

Kun tapaa tyttöystän toisen miehan kanssa muhinoinnin jälkeen on lähellä etten vetänyt miestä köniin. Nainen oli viettänyt iltaa yökerhossa ja iskenyt miehen jota sitten paneskeli asunnollaan. Mulla sattui olemaan avaimet tyttöystävän luo, siinä muija oli tulos suihkusta ja mies makas vielä ilman vaatetta petissä, muija pelästyi ja häätääntyi et mitä sä täällä teet, yritti vielä selitellä jotain ja siihen päätyi seurustelusuhde. Onneks jo paljon aikaa mut muistot jäi.

• Anonyymi

Moni nainen tarjoutuu käytettäväksi. Mikäpä siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3809
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3185
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2817
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2477
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe