Hei, haluan varoittaa oman kokemukseni kautta, että älkää tilatko bikester nettikaupasta pyörää. Olin itse talvella siinä rajalla, että viitsiikö tilata, mutta nettisivuilla luvattiin että säädöt ja kaikki katsottu ammattilaisen toimesta ja takuut ym kunnossa. Pyörä tuli suht nopealla toimituksella ja siitä ei valitettavaa ole, mutta muuten onkin aivan kuraa kokemus.
Pyörän kasaus piti olla helppoa, nojoo helppo oli kun renkaan kiinnitti ja tangon oikaisi. Mutta siihen se jäi, vaihteiden säädöt ihan päin hittoja ja ajaminen vaikeaa kun hyppivät koko ajan paikaltaan. Lisäksi rohisi varmaan jokainen liikkuva osa pyörässä. Oikea ongelma kuitenkin muodostui jarruista:
Etujarru (levyjarru) lakkasi toimimasta ensimmäisen käytön jälkeen, vinkui ja jarrutustehoa ei ollut. Perus putsaukset ja jopa palojen vaihto/jarrujen säätö huoltoliikkeessä omakustanteisesti ei korjannut asiaa. Liikkeen kaveri suositteli ottamaan yhteyttä myyjään takuu-mielessä.
Selitin tilanteen asiakaspalveluun ja vastaus oli että voi kulua ja vaatia huoltoa, kommentoidessani että 20km ajon jälkeen ei kuuluisi 1000e pyörän levitä käsiin sain vastaukseksi että vie uudestaan omakustanteiseen huoltoon. Tämä maksoi aika reilusti ja jouduin vaihdattamaan koko jarrusysteemin yli 150e hintaan.
Bikesterin kommentti oli että voivat reklamoida valmistajalle mutta ei ole takuuasia. Kyseessä siis harvinaisen epärehellistä liiketoimintaa (ainakin tässä tapauksessa) tekevä maahantuontifirma, eikä mikään pyöräliike.
Jos joku tämän lukee, niin osta pyöräsi ihan fyysisestä liikkeestä, jossa on jonkinasteista palvelua. Bikester takuu ihan täysi vitsi.
Bikester, varoitus
56
36327
Vastaukset
- pitää..osata..ja..tietää
Taitaa olla sama asia vaikka mistä tilaa. Itse pitää osata kasata ja säätää kaikki kohdalleen. Kolme pyörää olen ulkomailta tilannut ja jokaisen kohdalla on ollut ihan sama asia. Itse pitää käydä jokainen ruuvi ja mutteri läpi ja säätää jarrut ja vaihteet. Kaikki kolme pyörää olen tilannut eri paikasta ja jokaisessa sama homma.
- Anonyymi
Minusta olisi suorastaan outoa, jos netistä tilatussa fillarissa olisivat kaikki säädöt kohdallaan paketista otettaessa. Kyllä jokaisen pyörän omistajan pitää sen verran ajokkiaan ymmärtää, että osaa laittaa perussäädöt kohdalleen.
Toinen juttu sitten on, kuinka keskeneräisen tuotteen ostaja joutuu hyväksymään. Valitettavasti tässä ostaja on nyt mennyt tekemään nettikaupan perusvirheen. Jos tuote ei vastaa tilausta, palauta se. ÄLÄ ala itse korjaamaan, ei edes pikkuvikoja. Ymmärrän kyllä, että halu saada uusi tuote käyttöön on kova, mutta silti. Palautus on nettikaupan takuu.
Bikesterin sivuilta: "Bikester on osa laajaa eurooppalaista verkkokauppaketjua, joka on palkittu useissa maissa hyvästä palvelustaan. Tämä tarkoittaa luotettavuutta, laatua ja hyvää asiakaspalvelua. Tilauksesi käsitellään 24 tunnin sisällä. Tavallisesti tilauksesi lähetetään seuraavana arkipäivänä. Mikäli et jostakin syystä ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen kuluitta 100 päivän ajan."
Siellä on myös paljon kaunista tekstiä siitä, kuinka esim. pyörät kasataan ja säädetään ennen lähettämistä. Toisaalta, siellä on myös Bikesterin yleiset sopimusehdot, joista voi lukea heidän sitoutuvan vain tuotevastuulain noudattamiseen. - Anonyymi
Se on aivan normaalia ettäbuusi pyörä pitää kasata ja säätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan normaalia ettäbuusi pyörä pitää kasata ja säätää.
Bikester hyvitys. On asiakkaasta riippuvaista miten hyvin osaa kommunikoida asiakaspalvelun kanssa. Bikesterin asiakaspalvelu kommunikoi suomeksi. Itselläni yksinomaan hyviä kokemuksia Bikesteristä. Asiakaspalvelu nopeaa ja asiallista. Paljon parempaa kuin suomalaisissa kaupoissa. Olen tilannut paljon tavaraa bikesterista ja yhtäkään pettymystä ei ole ollut. Olen ns hyvä asiakas. En koskaan tilaa esimerkiksi huvin vuoksi, ja palauttele ylimääräisiä. Vain tarpeeseen ja harkiten. Vain yhden kerran olen joutunut palauttamaan tuotteen, sekin oman virheen vuoksi. Silloinkin rahat tulivat nopeasti tilille.
Yhden kerran olen ostanut polkupyörän bikesterista ja silloin tuli pientä säätöä. Olen sitä mieltä, että jos hankkii polkupyörän postimyyntinä, bikester käyttää PostNord firmaa joka toimii loistavasti, on syytä perehtyä polkupyörän anatomiaan etukäteen. Ettei ole heti sormi suussa. Joka tapauksessa asiat selvisivät asiakspalvelun kanssa sujuvasti, ja olen sotkenut pyörällä 1500 kilometriä tähän mennessä ja olen tyytyväinen siihen. Varmasti tulen tulevaisuudessakin. Kovasti. Kuten jo mainitsinkin, hyvistä asiakkaista halutaan pitää kiinni, ja ratkaisevassa asemassa on myös oma käytös, ja ostoskäyttäytyminen. Tänään muuten 15 prosentin ale kaikista tuotteista bikesterista. Pitkällisen hintaseurantani mukaan hinnat ovat pysyneet samoina pitemmän aikaa, joten kysymys ei ole feikkialesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bikester hyvitys. On asiakkaasta riippuvaista miten hyvin osaa kommunikoida asiakaspalvelun kanssa. Bikesterin asiakaspalvelu kommunikoi suomeksi. Itselläni yksinomaan hyviä kokemuksia Bikesteristä. Asiakaspalvelu nopeaa ja asiallista. Paljon parempaa kuin suomalaisissa kaupoissa. Olen tilannut paljon tavaraa bikesterista ja yhtäkään pettymystä ei ole ollut. Olen ns hyvä asiakas. En koskaan tilaa esimerkiksi huvin vuoksi, ja palauttele ylimääräisiä. Vain tarpeeseen ja harkiten. Vain yhden kerran olen joutunut palauttamaan tuotteen, sekin oman virheen vuoksi. Silloinkin rahat tulivat nopeasti tilille.
Yhden kerran olen ostanut polkupyörän bikesterista ja silloin tuli pientä säätöä. Olen sitä mieltä, että jos hankkii polkupyörän postimyyntinä, bikester käyttää PostNord firmaa joka toimii loistavasti, on syytä perehtyä polkupyörän anatomiaan etukäteen. Ettei ole heti sormi suussa. Joka tapauksessa asiat selvisivät asiakspalvelun kanssa sujuvasti, ja olen sotkenut pyörällä 1500 kilometriä tähän mennessä ja olen tyytyväinen siihen. Varmasti tulen tulevaisuudessakin. Kovasti. Kuten jo mainitsinkin, hyvistä asiakkaista halutaan pitää kiinni, ja ratkaisevassa asemassa on myös oma käytös, ja ostoskäyttäytyminen. Tänään muuten 15 prosentin ale kaikista tuotteista bikesterista. Pitkällisen hintaseurantani mukaan hinnat ovat pysyneet samoina pitemmän aikaa, joten kysymys ei ole feikkialesta.Bikesterin lähtöhinnat ovat kyllä yleensä kalliimmat kuin muissa saksalaiskaupoissa. Ei kannata tuijottaa vain aleprosentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bikesterin lähtöhinnat ovat kyllä yleensä kalliimmat kuin muissa saksalaiskaupoissa. Ei kannata tuijottaa vain aleprosentteja.
Joo vertailua vertailua. Vertailua vaikeuttaa jonkun verran, että tuotemerkit vaihtelevat. Joten kannattaa kiinnittää huomiota sisältöön, mitä sillä rahalla saa. Varsinkin nyt mustana perjantaina. Itsekin ajattelin viettää älä osta mitään päivää, mutta kiihotuin ostamaan kumminkin. Tosin vain ne tuotteet jotka ajattelin ostaa joka tapauksessa keväällä. Nyt kun sain kahdeksankymppiä yhteishinnasta höylättyä niin luulen tehneeni hyvät kaupat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta olisi suorastaan outoa, jos netistä tilatussa fillarissa olisivat kaikki säädöt kohdallaan paketista otettaessa. Kyllä jokaisen pyörän omistajan pitää sen verran ajokkiaan ymmärtää, että osaa laittaa perussäädöt kohdalleen.
Toinen juttu sitten on, kuinka keskeneräisen tuotteen ostaja joutuu hyväksymään. Valitettavasti tässä ostaja on nyt mennyt tekemään nettikaupan perusvirheen. Jos tuote ei vastaa tilausta, palauta se. ÄLÄ ala itse korjaamaan, ei edes pikkuvikoja. Ymmärrän kyllä, että halu saada uusi tuote käyttöön on kova, mutta silti. Palautus on nettikaupan takuu.
Bikesterin sivuilta: "Bikester on osa laajaa eurooppalaista verkkokauppaketjua, joka on palkittu useissa maissa hyvästä palvelustaan. Tämä tarkoittaa luotettavuutta, laatua ja hyvää asiakaspalvelua. Tilauksesi käsitellään 24 tunnin sisällä. Tavallisesti tilauksesi lähetetään seuraavana arkipäivänä. Mikäli et jostakin syystä ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen kuluitta 100 päivän ajan."
Siellä on myös paljon kaunista tekstiä siitä, kuinka esim. pyörät kasataan ja säädetään ennen lähettämistä. Toisaalta, siellä on myös Bikesterin yleiset sopimusehdot, joista voi lukea heidän sitoutuvan vain tuotevastuulain noudattamiseen.Kyllä itsellä oli pyörä ajokunnossa suoraan paketista outoa tai ei. Bikesteristä tilattu.
- nähtävästi_näin
Näinkö huonosti suomalaisilla pyöräliikeillä menee että pitää ottaa peloittelutaktiikka avuksi?
- Anonyymi
Mitä pelottelua tuo muka on? Pitää tietää vähän pyöristä ja niiden kasaamisesta/huollosta jos aikoo tilaamalla hommata fillari. Ei tuo ole mitään pelottelua, vaan hyvä tieto kaikille jotka harkitsevat hankintaa tilaamalla.
Ei se pyörä täysin ajokelpoisena sieltä toimiteta. Polkimien kiinnitystä, vaihteiden säätämistä, ohjainlaakerin kiristämistä yms. pikku hommaa on, ennen kuin pääsee ajamaan. Lisäksi kenties vielä seisontatuen ja lokasuojien kiinnittämistä jne.
- Anonyymi
Mä kans ostin sieltä pyörän. Kaikki sujui hienosti. Pyörä toimii mainiosti.
- Anonyymi
Eikö tarvinnut muka mitään tehdä? Polkimien kiinnitystä, vaihteiden säätämistä tms?
- Anonyymi
Piti varmaan polkimet ja etukiekko kiinnittää ja kääntää ohjaustanko suoraan. Ei muistaakseni muuta.
- Anonyymi
Olen ostanutpyörät evanscyclestä ja bikersteritstä nopeasti tulivat ja toimivat sekä hydraulisenjarrujen ilmaus sarja ja muuta sälää
- Anonyymi
Eiköhän se ole aika normaalia, että tilattua pyörää joutuu vähän kasaamaan. Jos se on ongelma, kannattaa varmaan ostaa pyöränsä liikkeestä. Olen tilannut bikesteristä yhden pyörän ja tarvikkeita kymmenkunta kertaa. Aina on kaikki hoitunut hyvin. Kerran tilasin liian pienet kengät. Palautus sujui näppärästi ja tilasin numeroa isommat.
- Anonyymi
Alkuperäiseen lisättynä, jarrut olivat siis jo valmiiksi rikki. Ei kai ketään haittaa pieni vaihteiden säätö ja polkimien kiinnitys, ne kuuluu asiaan. Mutta että merkkihuollossa joutuu käyttämään ja osat täytyy vaihtaa kokonaan, ei kuulu asiaan. Lisäksi maanantaikappaleita on varmasti olemassa merkillä kuin merkillä, mutta myyjän tulisi kantaa asiasta vastuu.
- Anonyymi
Jos jarrut rikki uudessa pyörässä, miksi helkkarissa menet omaan piikkiin korjauttamaan ne? Ne kuuluvat takuuseen ja jos myyjä ei tätä hyväksy, ajat asiaa kuluttajaviraston kautta. Silloin alkaa tapahtumaan.
- Anonyymi
Eipä taida kuluttajavirasto pystyä ulkomailta ostavaa auttamaan.
Tilasin Bikesterista sähköpyörän (Ortler/Bosch power) suoraan huoltoliikkeeseen, josta ostin "viimeistelyn". (100 eur).
Ajoin tyytyväisenä kotiin, laskin vielä vähän satulaa ja nyt olen vuoden tyytyväisena ajellut ;-)
Osaan kyllä itsekin, mutta olipas mukavaa.- Anonyymi
Tuo onkin mielenkiintoinen tapa. Yleensä pyöräliikkeessä ei ole sitä pyörää jota olet netissä katsonut. Ja jos yhdessä pyöräliikkeessä ostatte sen haluamasi pyörän ja siihen se kasaus satasella, niin toi on kyllä kannattavaa ja tiedät hinnan.
- Anonyymi
Taisivat pyöräkorjaamossa vähäsen liioitella aloittajan jarruvikaa... Jos vaikka nesteet tulleet pihalle kuljetuksen aikana? 150 eurolla saa jo kunnon levyjarrun, eikä levyjarrun vaihtaminen ole lainkaan vaikeaa.
- Anonyymi
Kyllähän tuosta alun avautumisesta näkee, että kyseessä on ns. helposti kusetettava asiakas. Jos asiakaspalvelun kanssa ei osaa käyttäytyä niin, että roska palaa myyjälle ja rahat asiakkaalle, ei kyllä liikkeessäkään osaa olla oman etunsa vahti.
Kauppiaan vanha dilemma: Onko moraalisesti väärin antaa tyhmän asiakkaan pitää rahansa?
- Anonyymi
Joka halpa ostaa se paska saa. 2 pyörää tilannut Saksasta molemmat helppo kasata ja 10 minuutissa ajokelpoisia.
- Anonyymi
Tämäkin tollo tietysti tilasi bikesteristä, kun näki olevan siellä edullisempia kuin muualla.
En tiedä mikä kaupunkilaistollo on kyseessä, mutta jos ei itse osaa tehdä mitään, kannattaako aloittaa koko harrastusta. Sitten on parempi kävellä, kuin syyttää myyjäliikettä omasta noloudesta.- Anonyymi
Itsekin tilasin ja säästin 200 euroa. Ei yhtään pöllömpää mielestäni. Kyllä sen eturenkaan ja polkimet osaa itsekin asentaa. Muuten oli säädöt kohdallaan ja on vieläkin tehtaan jäljiltä.
- Anonyymi
Kannata poyörää ostaa jos ei osaa perus asiat
- Anonyymi
"Kannata poyörää ostaa jos ei osaa perus asiat"
Kannattaa olla kirjoittamatta kun ei edes tuon vertaa kielioppia hallitse ;-)
- Anonyymi
Suosittelen asioimaan kivijalkaliikkeessä jos ei itse osaa säätää asiat kohdalleen.
Jos säätöjen tekeminen on tuttua, niin netistä tilaaminen on hyvä vaihtoehto. - Anonyymi
Joo, täysin totta, kun tulee ongelmia, EIVÄT VASTAA. Asiakaspalvelun puhelinnumero menee "mustaan aukkoon "
- Anonyymi
Ihan samat kokemukset viime kesänä bikester.fi. Maantiepyörä tuli hyvin ja vaikka sivujen mukaan pyörä piti olla säädöissään niin
- takavaihtaja oli lähes yhden rattaan pielessä
- etuvaihtaja vaati säätöä
- hydrauliset levujarrut laahasi reilusti
Ts. yhtään mitään ei oltu säädetty kunnolla! Raul oli ilmeissti vetänyt siestaa tai polttanut tupakkaa sen ajan, Onneksi noi pystyy tekemään itse, mutta ellei osaisi niin se olisi 50-100e lisää hintaa kun uuden pyörän käyttää huollon kautta vaiva.
Annoin yo. palautteen bikester.fi nettisivujen kyseisen pyörän palauteosuuteen ja yllättäen bikester.fi ei sitä koskaan julkaissut vaan se hävisi kummallisesti. - Anonyymi
Tänä vuonna ei näytä olevan paljoa myytävääkään. Tilasin tammikuussa kuluvaa vuotta kolmen tonnin hintaisen cyclon bikesterista. Toista viikkoa kesti tuleminen mutta kun tuotiin kotiin oli kaikki kohdillaan. Viimeisen päälle säädetty. Muuta kuin stemmi kiinni ja polkimet sekä satulaputki. Sen jälkeen muuta kuin kovaa ajoa. Hyvin on pelittänyt.
- Anonyymi
Ensimmäinen huolto on joka tapauksessa hyvä tehdä sisäänajon jälkeen.
Jos ei osaa itse tehdä niin sitten se maksaa jonkin verran. Kiekot pitäisi itsekin viedä rihdattavaksi. Sentään jo yli tuhat kilometriä sisäänajoa takana.- Anonyymi
Mitä hyllya, jos pinnat kireällä niin lisää kovaa ajoa vaan.
- Anonyymi
Itse tilasin Bikesterista kolme pyörää, joista palautin kaksi. Kaikki olivat luokattomassa kunnossa vastaanotettuani ne. En ymmärrä, miten on mahdollista tehdä tällaista bisnestä. Ilmeisesti luotetaan, ettei ihmiset viitsi palauttaa. Viimeisen pidin ja huollatin kuntoon. Bikester maksaa 100 euroon saakka laskun.
Samoin asiakaspalvelu sählää. Viestejä jää lukematta ja hidasta touhua. - Anonyymi
Hei, tilasin pojalleni pyörän Bikesteristä pari kk sitten. Ketjut lähtenyt pariin otteeseen eikä vaihteet toimi kunnolla. Mutta oudointa on, että pyörän välillä nojatessa porraskaiteeseen, siitä on lähtenyt rungosta n. 20-30 pientä pyöreähköä palaa maalipintaa. Ei edes terävä reuna kaiteessa eikä pyörää tosiaankaan heitetä siihen vaan ihan varovasti laitettu nojaamaan. Tein tästä reklamaation Bikesterille, mutta sanovat vain että maalipinta ei kestä iskuja. Iskujaan tämä maalipinta ei edes ole saanut ja se kerroinkin heille. Edellinen pyörä nojasi samaan paikkaan muutaman vuoden eikä tullut jälkeäkään! En suosittele ja kovasti harmittaa että sieltä ikinä tilasin.
- Anonyymi
Se on arpapeliä tuleeko virheetön vai paikkailtu yksilö. Kerrankin tilasin ja toisenkin kerran. Ensimmäisessä tapauksessa pieniä määriä maalia lähti sieltä sun täältä. Mitättömän pieniä määriä mutta kun tarkkaan katsoi hävikki oli selvä. Lisäksi vaihteiden säätö oli päin prinkkalaa. Erilaisten vaiheisen jälkeen vein sen lopulta ammattilaisen hoitoon. Hyvä tuli, vaan ei ihan halvalla. Maalipinta on mitä on, mutta on tuolla tullut sotkettua yli kuusituhatta kilometriä. Epäilen että tämäkin yksilö oli jonkun koeajama. Palautettu, ja ennen tai jälkeen paikkamaalailtu. Saamme siis kiittää heitä joiden ”tapana on tilata kolme ja palauttaa kaksi.”
Toinen onkin ollut todella hyvä ja virheetön, tosin on hintaeroakin jälkimmäisen hyväksi puolentoistatonnin verran. Nyt tietysti pitää muistaa se että mihin asioihin pyörän myyjä pystyy vaikuttamaan ja mihin ei. Vaikkapa vaihteiden säädöt ennen asiakkaalle toimitusta yms. asiat myyjä voi ja pitääkin tarkastaa, mutta vaikkapa maalipinnan kestävyys on asia mille myyjä ei mitään voi, sama lopputulos on todennäköisesti kaikissa muissakin vastaavissa pyörissä maalipinnan suhteen ostopaikasta riippumatta.
Toinen asia sitten tietysti on se että miten asiakkaan reklamaatioihin suhtaudutaan ja niitä hoidetaan.
- Anonyymi
Tilasin päivitysosia ja olin hyvin hämmentynyt kun halvalla rahdilla paketti tuli lähikaupan postiin vain muutamassa päivässä. Annan kyllä monta plussaa. Hinta kohdallaan, samoin rahti ja toimitusaika. Pelaa juuri niin kuin Saksalaiselta kaupalta voi olettaa.
- Anonyymi
paitsi että on Ruotsalainen nettikauppa, ainakin nykyään. En toki tiedä mistä maasta on ollut herran vuonna 2021
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paitsi että on Ruotsalainen nettikauppa, ainakin nykyään. En toki tiedä mistä maasta on ollut herran vuonna 2021
Addnature osti konkurssin jälkeen. Oli sillä saksalaisella Bikesterillakin toimitusvarasto Ruotsissa joten luultavasti tämä nykyinenkin toimii pääasiassa Saksasta käsin.
- Anonyymi
Huono kokemus itselläkin.Shimano steps akku hyytyi 1500km.n ja puolitoista vuotta oston jälkeen.Suomen toimistoon en saanut puhelimella yhteyttä.Sp toimi ja sitä kautta reklamaatio saksaan.Vastauksessa meni toista kuukautta minä aikana olisin pyörää tarvinnut.Bikester ilmoitti takuuksi 6kk vaikka shimano ilmoitti omilla sivuillaan järjestelmälle 2 vuoden takuun.
Suomessa steps akulla 2 vuoden takuu.Itsehän tässä hölmö olin kun en tarkistanut takuuaikaa ennen ostoa mutta bikesterin sivuilta ei löydy takuuaikaa akulle!!!
Pyörä on Ortler Bern.Muuten oikein hyvä kulkupeli.
Uusi akku 500euroa!!!- Anonyymi
Valehtelet. Juuri olin bikesterin asiakspalveluun yhteydessä. Sähköposti toimii loistavasti. Asiani tuli hoidettua parissa viikossa kuntoon. Osat takuunalaiseen vikaan tuli nopeasti. Enää asennusta vailla, jonka osaan tehdä itsekin.
- Anonyymi
Bikesterillä näyttää olevan varasto Suomessa. Pyörän tankolaukku tuli perille muutamassa päivässä. Muuten hyvin, vaan kiinnitysvempainta pitää odotella.
- Anonyymi
Boikottiin meni bikester myös minun osaltani.
Pari viikkoa pyörätilaustani odoteltuani, sain bikesteriltä sähköpostin "Valitettavasti tilaamanne tuote XYZ on loppuunmyyty. Saatte rahanne takaisin.". Eli kannattaa varautua siihen, että kyseisen puljun varastosaldot saattavat olla täysin hatusta vetäistyjä. Omalta osaltani tylsempi homma, koska ehdin jo myymään vanhan pyörän pois... Mitään hyvitystä ei bikesterin puolelta tullut.
Pari tonnia kyseiseen puljuun laittanut rahaa, mutta tästä edes suosin r2-bikeä, bike24, etc., joiden kanssa asiointi ollut aina erinomaista. - Anonyymi
Köyhän ei kannata tilata halpaa, jos ei osaa kuin laatikon avata lähetyksen saapuessa.
Kannattaa suosiolla mennä bönden kivijalkamyymälään.
Tämän takia pyöriin yleensä tehdään se tärkein ensihuolto. - Anonyymi
Köyhän kannattaa ostaa hyvää mutta kallista bikesteristä. Suomessa pyörähuoltokin on liian usein silkkaa silakkaa. Valohoitoa. Polkupyörän huoltotoimenpiteet on parein opetella itse.
- Anonyymi
joopa joo,,tilasin bikesteriltä sähköpyörän huhtikuussa 2021 ,,pyörä tuli toukokuussa totesin että olivat laittaneet rikkinäisen satulan-reklamaatio,,hommassa meni 3 viikkkoa että sain uuden satulan--ajoin pyörällä 80 km ja laitoin pyörän lataukseen ...ei tapahtunut mitään .Taas reklamaatio,,käytin paikallisessa pyöräkorjaamossa että missä vika siellä todettiin että akku ja laturi molemmat rikki..tieto bikesterille---laita pyörä huollettavaksi saksaan...siellä se on vielä 31.8...tänään sain onneksi kaupan purettua ...menihän siinä koko kesä että eipä ois kannattanut ostp verkkokaupasta terv timo
- Anonyymi
5 Pyörää tilannut Saksasta, aina Syksyllä 20v aikana, kaikki on toiminut kuin VR junan vessa. Jos ei osaa säädellä pyörää, turha vinkua täällä, asiakaspalvelu toiminut kaikissa asioissa ja palautuksista, joka on ilmainen
- Anonyymi
Bikesteriltä tilasin maastopyörän, itse piti kiinnittää eturengas, polkimet. Koeajolla isoimmat vaihteet ei toimineet, jäivät ikään kuin raksuttamaan puoliväliin, suurin pykälä ei mennyt päälle ollenkaan. Ei varmaan iso säätövika, otin yhteyttä asiakaspalveluun, tuli viesti että käytä paikallisessa pyörähuollossa säädettävänä, he maksavat 100€ asti huollon. Pyörästä oli vääntynyt vaihteensiirtäjän jalka, ilmeisesti oikaisivat3 sen ja säätivät, maksoi 40, rahat tuli tililleni kuittia vastaan sovitusti. Vaimo tilasi vastaavan pyörän R- techkiltä, pyörä tuli kokonaan kasattuna ja toimivana, mutta eturengas oli väärä 27.5 ja takarengas 29, niin kuin pitikin, eturengas meni vaihtoon, ei tosin saanut juuri samanlaista kuin takana, jotain eroja teksteissä ym mutta toimii ihan ok. Eli molemmissa pientä laittoo...
- Anonyymi
Tarkoitat kai pienimmät vaihteet so. isoimmat rattaat. Kyllä suurimmat vaihteet yleensä toimii aina, alaspäin kun rallatellaan.
- Anonyymi
Tilasin pyöräilyvaatteen, joka oli liian pieni. En pysty palauttamaan sitä, koska Bikesterin palautustarra pitää itse tulostaa koneelta, eikä minulla ole tulostinta.
Muulla tavalla eivät suostu palautukseen.
Joudun pitämään kalliin tuotteen, vaikken voi sitä käyttää.- Anonyymi
Menet vaan lainastoon ja tulostat siellä. Ei maksa montaa senttiä.
- Anonyymi
Tässäpä lisää kokemuksia Bikesteristä! Vaimon pyörän moottori hajosi 1500 km kohdilla. Takuu pelasi, jos unohtaa n. 2 kkden toimituksen. Ilmeisesti takuuseen vaihdettiin jokin mikäli moottori, koska 700 kun jälkeen meni tuo vaihtokone. BIKESTERIÄ ei enää asia heilauta, koska takuu on loppunut. Moottereitakaan tunnu mistään löytyvän. AEG-moottori. Eli BIKESTER vain työntää tavaraa, mutta mitään vastuuta myöhemmistä huolloista tai varaosista ei heillä ole!
- Anonyymi
Kuka käski ostaa lihasheikkouspyörän...
- Anonyymi
Kannattaa ostaa pyörä kivijalkaliikkeestä, koeajon jälkeen.
- Anonyymi
Älkää ostako bikesterista mitään. Itsellä jo useampi erittäin huono kokemus tämän yrityksen kanssa. Toimitukset olleet aina myöhässä esim. hyvissä ajoin tilattu pyörä pojallemme synttärilahjaksi. Lisäksi jos löytyy vikoja tai ongelmia niin eivät korvaa mitään. Asiakaspalvelua kyllä saa suomeksi mutta se ei paljon auta kun toteavat kaikkeen mahdolliseen että eivät korvaa tai ota vastuuta. Netistä saa monestakin paikasta nykyään tilattua pyöriä ja tarvikkeita niin suosittelen välttämään bikesteria.
- Anonyymi
Tilasin myös kyseisestä verkkokaupasta parit KMC:n ketjut ja ne oudosti venähti vaihtokuntoon alle 1000 kilometrin. Uusina jo vaikuttivat vähän vempuloilta ja kun linkkejä katsoi pystysuunnassa niin joissain kohdissa oli aivan järkyttävä välys levyjen välissä. Varmaan jotain väärennettyjä ketjuja oli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949