Bikester, varoitus

Bikester_boikottiin

Hei, haluan varoittaa oman kokemukseni kautta, että älkää tilatko bikester nettikaupasta pyörää. Olin itse talvella siinä rajalla, että viitsiikö tilata, mutta nettisivuilla luvattiin että säädöt ja kaikki katsottu ammattilaisen toimesta ja takuut ym kunnossa. Pyörä tuli suht nopealla toimituksella ja siitä ei valitettavaa ole, mutta muuten onkin aivan kuraa kokemus.

Pyörän kasaus piti olla helppoa, nojoo helppo oli kun renkaan kiinnitti ja tangon oikaisi. Mutta siihen se jäi, vaihteiden säädöt ihan päin hittoja ja ajaminen vaikeaa kun hyppivät koko ajan paikaltaan. Lisäksi rohisi varmaan jokainen liikkuva osa pyörässä. Oikea ongelma kuitenkin muodostui jarruista:

Etujarru (levyjarru) lakkasi toimimasta ensimmäisen käytön jälkeen, vinkui ja jarrutustehoa ei ollut. Perus putsaukset ja jopa palojen vaihto/jarrujen säätö huoltoliikkeessä omakustanteisesti ei korjannut asiaa. Liikkeen kaveri suositteli ottamaan yhteyttä myyjään takuu-mielessä.

Selitin tilanteen asiakaspalveluun ja vastaus oli että voi kulua ja vaatia huoltoa, kommentoidessani että 20km ajon jälkeen ei kuuluisi 1000e pyörän levitä käsiin sain vastaukseksi että vie uudestaan omakustanteiseen huoltoon. Tämä maksoi aika reilusti ja jouduin vaihdattamaan koko jarrusysteemin yli 150e hintaan.

Bikesterin kommentti oli että voivat reklamoida valmistajalle mutta ei ole takuuasia. Kyseessä siis harvinaisen epärehellistä liiketoimintaa (ainakin tässä tapauksessa) tekevä maahantuontifirma, eikä mikään pyöräliike.

Jos joku tämän lukee, niin osta pyöräsi ihan fyysisestä liikkeestä, jossa on jonkinasteista palvelua. Bikester takuu ihan täysi vitsi.

54

35330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää..osata..ja..tietää

      Taitaa olla sama asia vaikka mistä tilaa. Itse pitää osata kasata ja säätää kaikki kohdalleen. Kolme pyörää olen ulkomailta tilannut ja jokaisen kohdalla on ollut ihan sama asia. Itse pitää käydä jokainen ruuvi ja mutteri läpi ja säätää jarrut ja vaihteet. Kaikki kolme pyörää olen tilannut eri paikasta ja jokaisessa sama homma.

      • Anonyymi

        Minusta olisi suorastaan outoa, jos netistä tilatussa fillarissa olisivat kaikki säädöt kohdallaan paketista otettaessa. Kyllä jokaisen pyörän omistajan pitää sen verran ajokkiaan ymmärtää, että osaa laittaa perussäädöt kohdalleen.

        Toinen juttu sitten on, kuinka keskeneräisen tuotteen ostaja joutuu hyväksymään. Valitettavasti tässä ostaja on nyt mennyt tekemään nettikaupan perusvirheen. Jos tuote ei vastaa tilausta, palauta se. ÄLÄ ala itse korjaamaan, ei edes pikkuvikoja. Ymmärrän kyllä, että halu saada uusi tuote käyttöön on kova, mutta silti. Palautus on nettikaupan takuu.

        Bikesterin sivuilta: "Bikester on osa laajaa eurooppalaista verkkokauppaketjua, joka on palkittu useissa maissa hyvästä palvelustaan. Tämä tarkoittaa luotettavuutta, laatua ja hyvää asiakaspalvelua. Tilauksesi käsitellään 24 tunnin sisällä. Tavallisesti tilauksesi lähetetään seuraavana arkipäivänä. Mikäli et jostakin syystä ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen kuluitta 100 päivän ajan."

        Siellä on myös paljon kaunista tekstiä siitä, kuinka esim. pyörät kasataan ja säädetään ennen lähettämistä. Toisaalta, siellä on myös Bikesterin yleiset sopimusehdot, joista voi lukea heidän sitoutuvan vain tuotevastuulain noudattamiseen.


      • Anonyymi

        Se on aivan normaalia ettäbuusi pyörä pitää kasata ja säätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aivan normaalia ettäbuusi pyörä pitää kasata ja säätää.

        Bikester hyvitys. On asiakkaasta riippuvaista miten hyvin osaa kommunikoida asiakaspalvelun kanssa. Bikesterin asiakaspalvelu kommunikoi suomeksi. Itselläni yksinomaan hyviä kokemuksia Bikesteristä. Asiakaspalvelu nopeaa ja asiallista. Paljon parempaa kuin suomalaisissa kaupoissa. Olen tilannut paljon tavaraa bikesterista ja yhtäkään pettymystä ei ole ollut. Olen ns hyvä asiakas. En koskaan tilaa esimerkiksi huvin vuoksi, ja palauttele ylimääräisiä. Vain tarpeeseen ja harkiten. Vain yhden kerran olen joutunut palauttamaan tuotteen, sekin oman virheen vuoksi. Silloinkin rahat tulivat nopeasti tilille.

        Yhden kerran olen ostanut polkupyörän bikesterista ja silloin tuli pientä säätöä. Olen sitä mieltä, että jos hankkii polkupyörän postimyyntinä, bikester käyttää PostNord firmaa joka toimii loistavasti, on syytä perehtyä polkupyörän anatomiaan etukäteen. Ettei ole heti sormi suussa. Joka tapauksessa asiat selvisivät asiakspalvelun kanssa sujuvasti, ja olen sotkenut pyörällä 1500 kilometriä tähän mennessä ja olen tyytyväinen siihen. Varmasti tulen tulevaisuudessakin. Kovasti. Kuten jo mainitsinkin, hyvistä asiakkaista halutaan pitää kiinni, ja ratkaisevassa asemassa on myös oma käytös, ja ostoskäyttäytyminen. Tänään muuten 15 prosentin ale kaikista tuotteista bikesterista. Pitkällisen hintaseurantani mukaan hinnat ovat pysyneet samoina pitemmän aikaa, joten kysymys ei ole feikkialesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bikester hyvitys. On asiakkaasta riippuvaista miten hyvin osaa kommunikoida asiakaspalvelun kanssa. Bikesterin asiakaspalvelu kommunikoi suomeksi. Itselläni yksinomaan hyviä kokemuksia Bikesteristä. Asiakaspalvelu nopeaa ja asiallista. Paljon parempaa kuin suomalaisissa kaupoissa. Olen tilannut paljon tavaraa bikesterista ja yhtäkään pettymystä ei ole ollut. Olen ns hyvä asiakas. En koskaan tilaa esimerkiksi huvin vuoksi, ja palauttele ylimääräisiä. Vain tarpeeseen ja harkiten. Vain yhden kerran olen joutunut palauttamaan tuotteen, sekin oman virheen vuoksi. Silloinkin rahat tulivat nopeasti tilille.

        Yhden kerran olen ostanut polkupyörän bikesterista ja silloin tuli pientä säätöä. Olen sitä mieltä, että jos hankkii polkupyörän postimyyntinä, bikester käyttää PostNord firmaa joka toimii loistavasti, on syytä perehtyä polkupyörän anatomiaan etukäteen. Ettei ole heti sormi suussa. Joka tapauksessa asiat selvisivät asiakspalvelun kanssa sujuvasti, ja olen sotkenut pyörällä 1500 kilometriä tähän mennessä ja olen tyytyväinen siihen. Varmasti tulen tulevaisuudessakin. Kovasti. Kuten jo mainitsinkin, hyvistä asiakkaista halutaan pitää kiinni, ja ratkaisevassa asemassa on myös oma käytös, ja ostoskäyttäytyminen. Tänään muuten 15 prosentin ale kaikista tuotteista bikesterista. Pitkällisen hintaseurantani mukaan hinnat ovat pysyneet samoina pitemmän aikaa, joten kysymys ei ole feikkialesta.

        Bikesterin lähtöhinnat ovat kyllä yleensä kalliimmat kuin muissa saksalaiskaupoissa. Ei kannata tuijottaa vain aleprosentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bikesterin lähtöhinnat ovat kyllä yleensä kalliimmat kuin muissa saksalaiskaupoissa. Ei kannata tuijottaa vain aleprosentteja.

        Joo vertailua vertailua. Vertailua vaikeuttaa jonkun verran, että tuotemerkit vaihtelevat. Joten kannattaa kiinnittää huomiota sisältöön, mitä sillä rahalla saa. Varsinkin nyt mustana perjantaina. Itsekin ajattelin viettää älä osta mitään päivää, mutta kiihotuin ostamaan kumminkin. Tosin vain ne tuotteet jotka ajattelin ostaa joka tapauksessa keväällä. Nyt kun sain kahdeksankymppiä yhteishinnasta höylättyä niin luulen tehneeni hyvät kaupat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olisi suorastaan outoa, jos netistä tilatussa fillarissa olisivat kaikki säädöt kohdallaan paketista otettaessa. Kyllä jokaisen pyörän omistajan pitää sen verran ajokkiaan ymmärtää, että osaa laittaa perussäädöt kohdalleen.

        Toinen juttu sitten on, kuinka keskeneräisen tuotteen ostaja joutuu hyväksymään. Valitettavasti tässä ostaja on nyt mennyt tekemään nettikaupan perusvirheen. Jos tuote ei vastaa tilausta, palauta se. ÄLÄ ala itse korjaamaan, ei edes pikkuvikoja. Ymmärrän kyllä, että halu saada uusi tuote käyttöön on kova, mutta silti. Palautus on nettikaupan takuu.

        Bikesterin sivuilta: "Bikester on osa laajaa eurooppalaista verkkokauppaketjua, joka on palkittu useissa maissa hyvästä palvelustaan. Tämä tarkoittaa luotettavuutta, laatua ja hyvää asiakaspalvelua. Tilauksesi käsitellään 24 tunnin sisällä. Tavallisesti tilauksesi lähetetään seuraavana arkipäivänä. Mikäli et jostakin syystä ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen kuluitta 100 päivän ajan."

        Siellä on myös paljon kaunista tekstiä siitä, kuinka esim. pyörät kasataan ja säädetään ennen lähettämistä. Toisaalta, siellä on myös Bikesterin yleiset sopimusehdot, joista voi lukea heidän sitoutuvan vain tuotevastuulain noudattamiseen.

        Kyllä itsellä oli pyörä ajokunnossa suoraan paketista outoa tai ei. Bikesteristä tilattu.


    • nähtävästi_näin

      Näinkö huonosti suomalaisilla pyöräliikeillä menee että pitää ottaa peloittelutaktiikka avuksi?

      • Anonyymi

        Mitä pelottelua tuo muka on? Pitää tietää vähän pyöristä ja niiden kasaamisesta/huollosta jos aikoo tilaamalla hommata fillari. Ei tuo ole mitään pelottelua, vaan hyvä tieto kaikille jotka harkitsevat hankintaa tilaamalla.

        Ei se pyörä täysin ajokelpoisena sieltä toimiteta. Polkimien kiinnitystä, vaihteiden säätämistä, ohjainlaakerin kiristämistä yms. pikku hommaa on, ennen kuin pääsee ajamaan. Lisäksi kenties vielä seisontatuen ja lokasuojien kiinnittämistä jne.


    • Anonyymi

      Mä kans ostin sieltä pyörän. Kaikki sujui hienosti. Pyörä toimii mainiosti.

      • Anonyymi

        Eikö tarvinnut muka mitään tehdä? Polkimien kiinnitystä, vaihteiden säätämistä tms?


      • Anonyymi

        Piti varmaan polkimet ja etukiekko kiinnittää ja kääntää ohjaustanko suoraan. Ei muistaakseni muuta.


    • Anonyymi

      Olen ostanutpyörät evanscyclestä ja bikersteritstä nopeasti tulivat ja toimivat sekä hydraulisenjarrujen ilmaus sarja ja muuta sälää

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole aika normaalia, että tilattua pyörää joutuu vähän kasaamaan. Jos se on ongelma, kannattaa varmaan ostaa pyöränsä liikkeestä. Olen tilannut bikesteristä yhden pyörän ja tarvikkeita kymmenkunta kertaa. Aina on kaikki hoitunut hyvin. Kerran tilasin liian pienet kengät. Palautus sujui näppärästi ja tilasin numeroa isommat.

    • Anonyymi

      Alkuperäiseen lisättynä, jarrut olivat siis jo valmiiksi rikki. Ei kai ketään haittaa pieni vaihteiden säätö ja polkimien kiinnitys, ne kuuluu asiaan. Mutta että merkkihuollossa joutuu käyttämään ja osat täytyy vaihtaa kokonaan, ei kuulu asiaan. Lisäksi maanantaikappaleita on varmasti olemassa merkillä kuin merkillä, mutta myyjän tulisi kantaa asiasta vastuu.

    • Anonyymi

      Jos jarrut rikki uudessa pyörässä, miksi helkkarissa menet omaan piikkiin korjauttamaan ne? Ne kuuluvat takuuseen ja jos myyjä ei tätä hyväksy, ajat asiaa kuluttajaviraston kautta. Silloin alkaa tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Eipä taida kuluttajavirasto pystyä ulkomailta ostavaa auttamaan.


    • Tilasin Bikesterista sähköpyörän (Ortler/Bosch power) suoraan huoltoliikkeeseen, josta ostin "viimeistelyn". (100 eur).
      Ajoin tyytyväisenä kotiin, laskin vielä vähän satulaa ja nyt olen vuoden tyytyväisena ajellut ;-)
      Osaan kyllä itsekin, mutta olipas mukavaa.

      • Anonyymi

        Tuo onkin mielenkiintoinen tapa. Yleensä pyöräliikkeessä ei ole sitä pyörää jota olet netissä katsonut. Ja jos yhdessä pyöräliikkeessä ostatte sen haluamasi pyörän ja siihen se kasaus satasella, niin toi on kyllä kannattavaa ja tiedät hinnan.


    • Anonyymi

      Taisivat pyöräkorjaamossa vähäsen liioitella aloittajan jarruvikaa... Jos vaikka nesteet tulleet pihalle kuljetuksen aikana? 150 eurolla saa jo kunnon levyjarrun, eikä levyjarrun vaihtaminen ole lainkaan vaikeaa.

      • Anonyymi

        Kyllähän tuosta alun avautumisesta näkee, että kyseessä on ns. helposti kusetettava asiakas. Jos asiakaspalvelun kanssa ei osaa käyttäytyä niin, että roska palaa myyjälle ja rahat asiakkaalle, ei kyllä liikkeessäkään osaa olla oman etunsa vahti.

        Kauppiaan vanha dilemma: Onko moraalisesti väärin antaa tyhmän asiakkaan pitää rahansa?


    • Anonyymi

      Joka halpa ostaa se paska saa. 2 pyörää tilannut Saksasta molemmat helppo kasata ja 10 minuutissa ajokelpoisia.

    • Anonyymi

      Tämäkin tollo tietysti tilasi bikesteristä, kun näki olevan siellä edullisempia kuin muualla.
      En tiedä mikä kaupunkilaistollo on kyseessä, mutta jos ei itse osaa tehdä mitään, kannattaako aloittaa koko harrastusta. Sitten on parempi kävellä, kuin syyttää myyjäliikettä omasta noloudesta.

      • Anonyymi

        Itsekin tilasin ja säästin 200 euroa. Ei yhtään pöllömpää mielestäni. Kyllä sen eturenkaan ja polkimet osaa itsekin asentaa. Muuten oli säädöt kohdallaan ja on vieläkin tehtaan jäljiltä.


    • Anonyymi

      Kannata poyörää ostaa jos ei osaa perus asiat

      • Anonyymi

        "Kannata poyörää ostaa jos ei osaa perus asiat"

        Kannattaa olla kirjoittamatta kun ei edes tuon vertaa kielioppia hallitse ;-)


    • Anonyymi

      Suosittelen asioimaan kivijalkaliikkeessä jos ei itse osaa säätää asiat kohdalleen.
      Jos säätöjen tekeminen on tuttua, niin netistä tilaaminen on hyvä vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Joo, täysin totta, kun tulee ongelmia, EIVÄT VASTAA. Asiakaspalvelun puhelinnumero menee "mustaan aukkoon "

    • Anonyymi

      Ihan samat kokemukset viime kesänä bikester.fi. Maantiepyörä tuli hyvin ja vaikka sivujen mukaan pyörä piti olla säädöissään niin
      - takavaihtaja oli lähes yhden rattaan pielessä
      - etuvaihtaja vaati säätöä
      - hydrauliset levujarrut laahasi reilusti

      Ts. yhtään mitään ei oltu säädetty kunnolla! Raul oli ilmeissti vetänyt siestaa tai polttanut tupakkaa sen ajan, Onneksi noi pystyy tekemään itse, mutta ellei osaisi niin se olisi 50-100e lisää hintaa kun uuden pyörän käyttää huollon kautta vaiva.

      Annoin yo. palautteen bikester.fi nettisivujen kyseisen pyörän palauteosuuteen ja yllättäen bikester.fi ei sitä koskaan julkaissut vaan se hävisi kummallisesti.

    • Anonyymi

      Tänä vuonna ei näytä olevan paljoa myytävääkään. Tilasin tammikuussa kuluvaa vuotta kolmen tonnin hintaisen cyclon bikesterista. Toista viikkoa kesti tuleminen mutta kun tuotiin kotiin oli kaikki kohdillaan. Viimeisen päälle säädetty. Muuta kuin stemmi kiinni ja polkimet sekä satulaputki. Sen jälkeen muuta kuin kovaa ajoa. Hyvin on pelittänyt.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen huolto on joka tapauksessa hyvä tehdä sisäänajon jälkeen.
      Jos ei osaa itse tehdä niin sitten se maksaa jonkin verran. Kiekot pitäisi itsekin viedä rihdattavaksi. Sentään jo yli tuhat kilometriä sisäänajoa takana.

      • Anonyymi

        Mitä hyllya, jos pinnat kireällä niin lisää kovaa ajoa vaan.


    • Anonyymi

      Itse tilasin Bikesterista kolme pyörää, joista palautin kaksi. Kaikki olivat luokattomassa kunnossa vastaanotettuani ne. En ymmärrä, miten on mahdollista tehdä tällaista bisnestä. Ilmeisesti luotetaan, ettei ihmiset viitsi palauttaa. Viimeisen pidin ja huollatin kuntoon. Bikester maksaa 100 euroon saakka laskun.

      Samoin asiakaspalvelu sählää. Viestejä jää lukematta ja hidasta touhua.

    • Anonyymi

      Hei, tilasin pojalleni pyörän Bikesteristä pari kk sitten. Ketjut lähtenyt pariin otteeseen eikä vaihteet toimi kunnolla. Mutta oudointa on, että pyörän välillä nojatessa porraskaiteeseen, siitä on lähtenyt rungosta n. 20-30 pientä pyöreähköä palaa maalipintaa. Ei edes terävä reuna kaiteessa eikä pyörää tosiaankaan heitetä siihen vaan ihan varovasti laitettu nojaamaan. Tein tästä reklamaation Bikesterille, mutta sanovat vain että maalipinta ei kestä iskuja. Iskujaan tämä maalipinta ei edes ole saanut ja se kerroinkin heille. Edellinen pyörä nojasi samaan paikkaan muutaman vuoden eikä tullut jälkeäkään! En suosittele ja kovasti harmittaa että sieltä ikinä tilasin.

      • Anonyymi

        Se on arpapeliä tuleeko virheetön vai paikkailtu yksilö. Kerrankin tilasin ja toisenkin kerran. Ensimmäisessä tapauksessa pieniä määriä maalia lähti sieltä sun täältä. Mitättömän pieniä määriä mutta kun tarkkaan katsoi hävikki oli selvä. Lisäksi vaihteiden säätö oli päin prinkkalaa. Erilaisten vaiheisen jälkeen vein sen lopulta ammattilaisen hoitoon. Hyvä tuli, vaan ei ihan halvalla. Maalipinta on mitä on, mutta on tuolla tullut sotkettua yli kuusituhatta kilometriä. Epäilen että tämäkin yksilö oli jonkun koeajama. Palautettu, ja ennen tai jälkeen paikkamaalailtu. Saamme siis kiittää heitä joiden ”tapana on tilata kolme ja palauttaa kaksi.”

        Toinen onkin ollut todella hyvä ja virheetön, tosin on hintaeroakin jälkimmäisen hyväksi puolentoistatonnin verran.


      • Nyt tietysti pitää muistaa se että mihin asioihin pyörän myyjä pystyy vaikuttamaan ja mihin ei. Vaikkapa vaihteiden säädöt ennen asiakkaalle toimitusta yms. asiat myyjä voi ja pitääkin tarkastaa, mutta vaikkapa maalipinnan kestävyys on asia mille myyjä ei mitään voi, sama lopputulos on todennäköisesti kaikissa muissakin vastaavissa pyörissä maalipinnan suhteen ostopaikasta riippumatta.
        Toinen asia sitten tietysti on se että miten asiakkaan reklamaatioihin suhtaudutaan ja niitä hoidetaan.


    • Anonyymi

      Tilasin päivitysosia ja olin hyvin hämmentynyt kun halvalla rahdilla paketti tuli lähikaupan postiin vain muutamassa päivässä. Annan kyllä monta plussaa. Hinta kohdallaan, samoin rahti ja toimitusaika. Pelaa juuri niin kuin Saksalaiselta kaupalta voi olettaa.

      • Anonyymi

        paitsi että on Ruotsalainen nettikauppa, ainakin nykyään. En toki tiedä mistä maasta on ollut herran vuonna 2021


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paitsi että on Ruotsalainen nettikauppa, ainakin nykyään. En toki tiedä mistä maasta on ollut herran vuonna 2021

        Addnature osti konkurssin jälkeen. Oli sillä saksalaisella Bikesterillakin toimitusvarasto Ruotsissa joten luultavasti tämä nykyinenkin toimii pääasiassa Saksasta käsin.


    • Anonyymi

      Huono kokemus itselläkin.Shimano steps akku hyytyi 1500km.n ja puolitoista vuotta oston jälkeen.Suomen toimistoon en saanut puhelimella yhteyttä.Sp toimi ja sitä kautta reklamaatio saksaan.Vastauksessa meni toista kuukautta minä aikana olisin pyörää tarvinnut.Bikester ilmoitti takuuksi 6kk vaikka shimano ilmoitti omilla sivuillaan järjestelmälle 2 vuoden takuun.
      Suomessa steps akulla 2 vuoden takuu.Itsehän tässä hölmö olin kun en tarkistanut takuuaikaa ennen ostoa mutta bikesterin sivuilta ei löydy takuuaikaa akulle!!!
      Pyörä on Ortler Bern.Muuten oikein hyvä kulkupeli.
      Uusi akku 500euroa!!!

      • Anonyymi

        Valehtelet. Juuri olin bikesterin asiakspalveluun yhteydessä. Sähköposti toimii loistavasti. Asiani tuli hoidettua parissa viikossa kuntoon. Osat takuunalaiseen vikaan tuli nopeasti. Enää asennusta vailla, jonka osaan tehdä itsekin.


    • Anonyymi

      Bikesterillä näyttää olevan varasto Suomessa. Pyörän tankolaukku tuli perille muutamassa päivässä. Muuten hyvin, vaan kiinnitysvempainta pitää odotella.

    • Anonyymi

      Boikottiin meni bikester myös minun osaltani.

      Pari viikkoa pyörätilaustani odoteltuani, sain bikesteriltä sähköpostin "Valitettavasti tilaamanne tuote XYZ on loppuunmyyty. Saatte rahanne takaisin.". Eli kannattaa varautua siihen, että kyseisen puljun varastosaldot saattavat olla täysin hatusta vetäistyjä. Omalta osaltani tylsempi homma, koska ehdin jo myymään vanhan pyörän pois... Mitään hyvitystä ei bikesterin puolelta tullut.

      Pari tonnia kyseiseen puljuun laittanut rahaa, mutta tästä edes suosin r2-bikeä, bike24, etc., joiden kanssa asiointi ollut aina erinomaista.

    • Anonyymi

      Köyhän ei kannata tilata halpaa, jos ei osaa kuin laatikon avata lähetyksen saapuessa.
      Kannattaa suosiolla mennä bönden kivijalkamyymälään.
      Tämän takia pyöriin yleensä tehdään se tärkein ensihuolto.

    • Anonyymi

      Köyhän kannattaa ostaa hyvää mutta kallista bikesteristä. Suomessa pyörähuoltokin on liian usein silkkaa silakkaa. Valohoitoa. Polkupyörän huoltotoimenpiteet on parein opetella itse.

    • Anonyymi

      joopa joo,,tilasin bikesteriltä sähköpyörän huhtikuussa 2021 ,,pyörä tuli toukokuussa totesin että olivat laittaneet rikkinäisen satulan-reklamaatio,,hommassa meni 3 viikkkoa että sain uuden satulan--ajoin pyörällä 80 km ja laitoin pyörän lataukseen ...ei tapahtunut mitään .Taas reklamaatio,,käytin paikallisessa pyöräkorjaamossa että missä vika siellä todettiin että akku ja laturi molemmat rikki..tieto bikesterille---laita pyörä huollettavaksi saksaan...siellä se on vielä 31.8...tänään sain onneksi kaupan purettua ...menihän siinä koko kesä että eipä ois kannattanut ostp verkkokaupasta terv timo

    • Anonyymi

      5 Pyörää tilannut Saksasta, aina Syksyllä 20v aikana, kaikki on toiminut kuin VR junan vessa. Jos ei osaa säädellä pyörää, turha vinkua täällä, asiakaspalvelu toiminut kaikissa asioissa ja palautuksista, joka on ilmainen

    • Anonyymi

      Bikesteriltä tilasin maastopyörän, itse piti kiinnittää eturengas, polkimet. Koeajolla isoimmat vaihteet ei toimineet, jäivät ikään kuin raksuttamaan puoliväliin, suurin pykälä ei mennyt päälle ollenkaan. Ei varmaan iso säätövika, otin yhteyttä asiakaspalveluun, tuli viesti että käytä paikallisessa pyörähuollossa säädettävänä, he maksavat 100€ asti huollon. Pyörästä oli vääntynyt vaihteensiirtäjän jalka, ilmeisesti oikaisivat3 sen ja säätivät, maksoi 40, rahat tuli tililleni kuittia vastaan sovitusti. Vaimo tilasi vastaavan pyörän R- techkiltä, pyörä tuli kokonaan kasattuna ja toimivana, mutta eturengas oli väärä 27.5 ja takarengas 29, niin kuin pitikin, eturengas meni vaihtoon, ei tosin saanut juuri samanlaista kuin takana, jotain eroja teksteissä ym mutta toimii ihan ok. Eli molemmissa pientä laittoo...

      • Anonyymi

        Tarkoitat kai pienimmät vaihteet so. isoimmat rattaat. Kyllä suurimmat vaihteet yleensä toimii aina, alaspäin kun rallatellaan.


    • Anonyymi

      Tilasin pyöräilyvaatteen, joka oli liian pieni. En pysty palauttamaan sitä, koska Bikesterin palautustarra pitää itse tulostaa koneelta, eikä minulla ole tulostinta.

      Muulla tavalla eivät suostu palautukseen.

      Joudun pitämään kalliin tuotteen, vaikken voi sitä käyttää.

      • Anonyymi

        Menet vaan lainastoon ja tulostat siellä. Ei maksa montaa senttiä.


    • Anonyymi

      Tässäpä lisää kokemuksia Bikesteristä! Vaimon pyörän moottori hajosi 1500 km kohdilla. Takuu pelasi, jos unohtaa n. 2 kkden toimituksen. Ilmeisesti takuuseen vaihdettiin jokin mikäli moottori, koska 700 kun jälkeen meni tuo vaihtokone. BIKESTERIÄ ei enää asia heilauta, koska takuu on loppunut. Moottereitakaan tunnu mistään löytyvän. AEG-moottori. Eli BIKESTER vain työntää tavaraa, mutta mitään vastuuta myöhemmistä huolloista tai varaosista ei heillä ole!

      • Anonyymi

        Kuka käski ostaa lihasheikkouspyörän...


    • Anonyymi

      Kannattaa ostaa pyörä kivijalkaliikkeestä, koeajon jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3865
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3032
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2960
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2808
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2754
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2505
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      2325
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      216
      2025
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1957
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1917
    Aihe