Olen suunnitellut käyväni joskus kesälomalla pikkuveljen kanssa hieman vaeltelemassa (ei mitään kovin raskasta, kun en ole kovin kovakuntoinen) ja sitä varten tarvitsisin kunnon vaelluskengät.
Toissakesänä olin pikkuveikan kanssa vaeltamassa Syötteellä, mutta kun ei ollut kunnon vaelluskenkiä piti käyttää hätävarana kumisaappaita. Mutta ainakin suojasi jalkoja kastumasta märissä kohdissa. Tuo oli ensimmäinen kerta pitkään aikaan (joskus nuorempana oli tullut vaellettua Syötteellä koko perheen voimin), mutta vaikka olikin aika raskasta se oli kokonaisuutena mukava kokemus.
Viime kesänä en voinut käydä vaelluslenkillä, kun olin hiljattain saanut työpaikan, enkä vielä ollut ehtinyt kerätä kesälomaa, mutta tulevana kesänä pitäisi olla täysimittainen loma ja mahdollisuus käydä taas vaeltamassa.
Elikkä mikä olisi hyvä paikka Oulussa käydä kyselemäss vaelluskenkiä ?
Vaelluskenkiä Oulusta
TheRealJ
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 831366
- 1291361
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘731204Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834