https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006075561.html?ref=rss
Miehille muka tärkeintä ulkonäkö. Kurppa ei varmaan hyväksy omantasoisia rumia miehiä vaan haluaa komeita top 10 miehiä.
Kurppa avautuu tinder miehistä
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs mies kertoi tuossa totuuden naisista.
- Anonyymi
Olikohan palsta kurpan avautuminen tuossa jutussa.
Tämä selvä Voi jeesus näitä naisten olettamuksia. Naiset ei voi koskaan myöntää että naiset on itse tuollaisia nirsoja ja ulkonäköhitlereitä.
- Anonyymi
Nonnii taas yks nirso akka valittaa vaikka naiset itse ovat nirsoja eivätkä kelpuuta omantasoisia.
- Anonyymi
Vittu mitä selittäjiä, tuokin "asiantuntija" selittää ettei chattailemalla pysty oikeasti ihastumaan/rakastumaan kun sitä "kemiaa" tulee vaikkapa toisen äänestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366