Kiinnostaako miehiä kiltti, rauhallinen kotinainen?

Anonyymi

Vsi pitääkö olla bilettäjä, räväkkä minen kanssa peittoa heiluttava jännis?

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu keneltä kysyy, tietenkin? Itseä kiinnostaa, joitain muita ei. Miksi kyselet, ja vielä kirjoitusvirheiden kanssa? Tulee vaikutelma että et ole tulossa takaisin lukemaan vastauksia vaan huutelet ohimennen jotakin. Toistuukohan sama treffipalstoillakin? Älä ole jännis vaan otapa asiat vakavasti, jospa sitten löytyy sopivaa seuraa.

      • Anonyymi

        En ole jännis eikä minusta jännistä saa. Ei kiinnosta biletys. Kirjoitusvirheitä tulee, kun näpyttää nopsaan. Tuntuu vain ettei miehet arvosta naista joka biletyksen ja räväkkyyden sijaan liikkuu luonnossa, salilla ja viihtyy kotosalla tai esim. Mökkeilemässä. Eksän mielestä olin tylsä, kun en juonut itseäni ympäripäihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole jännis eikä minusta jännistä saa. Ei kiinnosta biletys. Kirjoitusvirheitä tulee, kun näpyttää nopsaan. Tuntuu vain ettei miehet arvosta naista joka biletyksen ja räväkkyyden sijaan liikkuu luonnossa, salilla ja viihtyy kotosalla tai esim. Mökkeilemässä. Eksän mielestä olin tylsä, kun en juonut itseäni ympäripäihin.

        Exäsi oli väärässä.


    • Anonyymi

      Voihan sitä peittoa heiluttaa kotinaisenkin kanssa ;D
      pars rakastaja ollukin smmonen joka ei juossu baareissa- seksiä missä sattui milloinkin panettamaan <3
      Bilettäjistä huomannu, et usein ovat selvinpäin sit hyvinkin arkoja teke mitään..

    • Anonyymi

      Totta kai kiinnostaa, kunhan kotinainen ei ole tiukkapipo. Ei tainnu kapakka reissulla onnistaa kirjoitus asusta päätellen

      • Anonyymi

        En kapakoissa käy. Kunhan vain pohdintaani kysin miehiltä mielipidettä. Tiukkaa pipoa en omista:D


    • Anonyymi

      Eivät kaikki voi olla räväköitä . Itsellä menee hermot, jos pitää alkaa kaivaa sieltä se oikea ihminen hitonmoisen näyttelyn takaa. Paras tapa testata asia on yrittää keskustella naisen kanssa - jos puheetkin ovat sitä samaa esittämistä, niin ei kyllä ole minulle mitään yhteistä.

      Ihan toinen asia on se, jos naisella on vahvoja mielipiteitä asioista ja näin on "räväkkä". Siinähän ei ole mitään vikaa. Mutta "räväkkyys" suomentuu yleensä aggressiivisuutena, paskana itsetuntona ja perseestä olevana käytöksenä. Näille itse sanon mieluusti kiitos ei. Jos jolle kulle muulle kelpaa, niin siitä vain. Hyvä jos pääsen eroon.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa. Mutta peitto pitää heilua myös, muuten ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Miksi se peitto muuten heiluisi? Voitonmerkkinä lipputangossa? Itse ainakin tahdon nähdä kumppanini rakastellessa. Enkä kaipaa muiden huomiota.

    • Anonyymi

      Ei se tarkoita, jos on kiltti etteikö seksi kiinnosta :D

      • Anonyymi

        Ei tarkoitakaan. Mutta ap eritteli ne erilleen.
        Kiltti rauhallinen kotinainen joka tykkää seksistä olisi paras mahdollinen vaihtoehto ainakin mulle.
        Kiltti rauhallinen kotinainen ilman seksiä niin ero tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarkoitakaan. Mutta ap eritteli ne erilleen.
        Kiltti rauhallinen kotinainen joka tykkää seksistä olisi paras mahdollinen vaihtoehto ainakin mulle.
        Kiltti rauhallinen kotinainen ilman seksiä niin ero tulee.

        aloittaja olen ja kirjoitin tuon etteikö kiinnostais. Kyllä mua seksi kiinnostaa. Sen oman kullan kanssa ja paljonkin. Yhden illan jutut ei.


    • Anonyymi

      Parempi maatiaiskissa, kun citykatti.
      Osaa se maatiaiskissakin peittoa tuulettaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe