Zombit tulevat. Kuolleet aivot aktivoitu.

Tutkijat ovat onnistuneet "herättämään" muutama tunti sitten kuolleen sian aivot.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9e3cb7d7-be4c-4cf6-838e-54db1e83aa53

Alkaako tästä Zombien aikakausi.

Onhan tuo sinänsä läpimurto, mutta noin kauan hapenpuutteessa olleet aivot eivät enää voi olla kovinkaan ehjät. Meneeköhän kauankin kun osataan sitten korjata aivoja tarpeeksi että voidaan käyttää tuota tietoa hyödyksi.

Kaippa tuota tietoa voisi hyödyntää kenties cryostaasi sovelluksessa. Nyt kun tiedetään että aivot ovatkin kestävämmät kuin oletettu ja voivat kestää pitemmänkin sulatusprosessin. Onhan niitä sammakkolajejakin mitkä jäätyvät talveksi ja kevään tullessa taas sulavat ja jatkavat eloaan.

Kaikkea ihmiset ronkkiikin, tuossa artikkelissa onkin pohdittu myös eettistä asiaa. Tunteeko olento kipua tai onko tietoinen tuolla hetkellä jollain tasolla. Onko aivot jo tuhoutuneet tarpeeksi, että ei tiedä mitä tapahtuu.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koen enemmän eläin rääkkäydeksi jos ne irrotettuna päitä herättäneet henkiin.

• Nuo olivat vissiin kokonaisia sikoja millä testasivat. Kaikenlaista sitä tehdään tieteen nimessä. Mutta kun ajattelee pidemmän kaavan mukaan, niin tuo voi pelastaa henkiä paljon. Opitaan mahdollisesti myös miten hoidetaan esimerkiksi alzheimerin tautia sekä muita aivorappeumia.

En tiedä onko totta: Venäläiset aikoinaan tekivät koirilla kokeita, missä oli pidetty koiran irtopäätä elossa keinotekoisesti.

!!! EI HERKILLE: https://youtu.be/VtDQc-4wGvM
        Tuossa siitä Wiki artikkeli vielä: https://en.wikipedia.org/wiki/Experiments_in_the_Revival_of_Organisms

Ihmisiäkin kytketään nykypäivänä laitteisiin jotta heitä voidaan pitää elossa joidenkin operaatioiden aikana. Todennäköisesti niitäkin testattu eläimillä ensin. Eihän se kivaa ole nuo eläinkokeet, mutta en usko kovinkaan monen ihmisen vapaaehtoisesti suostuvan koekaniiniksi.

Eri asia onkin sitten kun testataan eläimillä jotain turhanpäiväisiä asioita, kuten esimerkiksi kosmetiikkaa. Se on vaikea aihe, kaikki elämä on yhtä arvokasta kuitenkin. Kenet "uhrataan" tieteelle, jotta tulevat sukupolvet voivat elää pitempään ja terveellisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe