Yksinäisen neitsytmiehen piina

Anonyymi

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rumalla miehellä ei tee mitään.

      T_ Ruma kurppa

    • Anonyymi

      Vittu tota ainaista top 10 nillitystä, 99% MIEHISTÄ EI OLE MITÄÄN TOP 10 MIEHIÄ MUTTA KUITENKIN SAAVAT NAISIA.

      • Ihan totta. Minen ainakaan ole mikään top-10, mutta naisia on ollut ja jälkikasvuakin siunaantunut.


    • Anonyymi

      No ette saa naisia ja suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka ei saa naisia.

      • Anonyymi

        Ei sellaisia miehiä ketkä eivät missään tilanteessa saisi minkäänlaista naista olekaan, ehkä jos on koomassa.


      • Anonyymi

        Varmana on miehiä jotka ei saa koskaan naisia ja niitä miehiä on satoja tuhansia. Suomessa naiset on todella vaativia ja rumatkaan naiset ei halua samantasoista rumaa miestä joten suomessa on paljon yksinäisiä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmana on miehiä jotka ei saa koskaan naisia ja niitä miehiä on satoja tuhansia. Suomessa naiset on todella vaativia ja rumatkaan naiset ei halua samantasoista rumaa miestä joten suomessa on paljon yksinäisiä miehiä.

        Se ettei itse yritä tarpeeksi tai on liian nirso ei tarkoita etteikö saisi minkäänlaista naista, joten se saamattomuus on oma vika. Lukuisilla taviksilla, rumilla, läskeillä ja/tai köyhillä miehillä on nainen heidän kuitenkaan olematta mitään "jännämiehiä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ettei itse yritä tarpeeksi tai on liian nirso ei tarkoita etteikö saisi minkäänlaista naista, joten se saamattomuus on oma vika. Lukuisilla taviksilla, rumilla, läskeillä ja/tai köyhillä miehillä on nainen heidän kuitenkaan olematta mitään "jännämiehiä".

        Totta. Moni semmoinen "atm" oikeasti vaatii lähes täydellisyyttä. Ja sitten luulevat että nainen lankeaa syliin yrittämättä mitään. Sen saamiseksi vaaditaan pientä vaivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Moni semmoinen "atm" oikeasti vaatii lähes täydellisyyttä. Ja sitten luulevat että nainen lankeaa syliin yrittämättä mitään. Sen saamiseksi vaaditaan pientä vaivaa.

        Kyllähän suurin osa meistä miehistä haluaisi olla niin haluttu että naiset tulisivat pokailemaan, mutta käytännössä tuollaisia miehiä on aikas vähän. Jos naisten aktiivisuutta alkaa odottelemaan niin kyllähän sitä yksin saa olla.


    • Anonyymi

      Tätäkään ongelmaa ei olisi jos joisitte viinaa, tappelisitte, hommaisitte kaulatatuointeja, tekisitte rikoksia ja istuisitte kiven sisässä. Mutta ei, sitten kitistään naisettomuudesta kun on nuoruus ja aikuisuus istuttu kiltin tunnollisesti sisällä ollen kiltisti. Naiset haluavat jännämiehen, kiltteys ja kokemattomuus on etovaa.

      • Anonyymi

        Mikä sitä "kilttiä" estää olemasta urheilija, näyttelijä, muusikko yms. millä saa naisia. Nykyään voi olla suosittu jopa videopelejä pelaamalla tai tubettamalla.


    • Anonyymi

      "Sitten vielä kuulun muka johonkin etuoikeutettuun patriarkaattiin, vaikka olen työtön, mielisairas ja syrjäytynyt.”

      Suosittelisin tälle miehelle itsemurhaa varteenotettavana vaihtoehtona ongelmaansa.

    • Anonyymi

      Suomessa on varmana neitsytmiehiä ihan liikaakin. Eivät kehtaa myöntää sitä. Suomes on varmasti maailman nirsoimmat naiset joten oletettavaa on ettei tavis miehet saa naisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4029
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1228
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1110
    Aihe