Moniko "musta nikki" jää palstalta pois?

Rekisteröitymispakko oli monelle liian hapokasta, fanaattisimmat ilmoittivat jättäytyvänsä palstalta pois kun se tulee.

Jostakin minulle täysin käsittämättömästä syystä ylläpito pyörsi päätöksensä, ja jätti mahdollisuuden palstailla anomuumina. Onkin kiva nähdä, jättäytyykö jengi pois kokonaan, kirjoittelevatko anomuumina, vai peräti rekkautuvat?

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä veikkaan, et teiltä rekkautuneilta putoo tässä uudistuksessa pohja palstailuiltanne.

• Minua kiinnostaa nähdä missä vaiheessa sinnikkäimmät mustat nikit alkavat rekkautumaan.

Voihan sen tunnisteensa kirjoittaa viestinsä loppuun, mutta ei se ole sama asia. Tunniste viestin lopussa on yhtä luotettava kuin väärä raha.

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Minua kiinnostaa nähdä missä vaiheessa sinnikkäimmät mustat nikit alkavat rekkautumaan.

Voihan sen tunnisteensa kirjoittaa viestinsä loppuun, mutta ei se ole sama asia. Tunniste viestin lopussa on yhtä luotettava kuin väärä raha.

oletko rakastunut johonkin ja nyt toivot että rekisteröisi ja saisit häneen yhteyttä ja sopia treffejä ehkä joku kiva ätmi rekkautuisi tai joku palstan sinkkunainen niin ketä odotat tai kenen toivot rekisteröityvän

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Minua kiinnostaa nähdä missä vaiheessa sinnikkäimmät mustat nikit alkavat rekkautumaan.

Johan tässä muutama on jo rekkautunut.

Mut fakta on se, että teitä rekkautuneita on vähemmän. Tarvitsette meitä, mustanikkejä, enemmän kuin me teitä.

• Anonyymi

BlackHat-ihmisiä, musta-nick -ihmisiä, musta lakki ja mustat lasit, musta nahkatakki, mustat bootsit... BlackHat-ihmiset hahahah.

• Anonyymi kirjoitti:

oletko rakastunut johonkin ja nyt toivot että rekisteröisi ja saisit häneen yhteyttä ja sopia treffejä ehkä joku kiva ätmi rekkautuisi tai joku palstan sinkkunainen niin ketä odotat tai kenen toivot rekisteröityvän

Ei minua kiinnosta palstalaiset muuta kuin tutkimuskohteina. Seuraan kuinka käyttäydytte muuttuneissa olosuhteissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut fakta on se, että teitä rekkautuneita on vähemmän. Tarvitsette meitä, mustanikkejä, enemmän kuin me teitä.

Minä en tarvitse mustanikkejä mihinkään, enkä edes rekattuja nikkejä. Pönttiksen kanssa voin vaihtaa lyhyesti mielipiteitä, mutta muutoin palsta on minun osaltani jo historiaa.

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Ei minua kiinnosta palstalaiset muuta kuin tutkimuskohteina. Seuraan kuinka käyttäydytte muuttuneissa olosuhteissa.

miksi toivot että rekisteröityisi niin ketä odotat niin ketä odotat ja ilostut kun hän tekisi rekisteröinnin ja nimimerkin

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Minä en tarvitse mustanikkejä mihinkään, enkä edes rekattuja nikkejä. Pönttiksen kanssa voin vaihtaa lyhyesti mielipiteitä, mutta muutoin palsta on minun osaltani jo historiaa.

Sinä tarvitset kaikkia nikkejä, jotka sulle vastaa. Ilman niitä sinua ei ole olemassa. :D

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

siksikö kun nuuskamuikkunen poistui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Genio tunnistettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä tarvitset kaikkia nikkejä, jotka sulle vastaa. Ilman niitä sinua ei ole olemassa. :D

Minä tarvitsen muita palstailijoita vähemmän kuin te minua.

• Anonyymi kirjoitti:

Genio tunnistettu.

Hienoa Genio, kukaan ei olisi tunnistanut ellet olisi "käräyttänyt" itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siksikö kun nuuskamuikkunen poistui

iku tursolle sopisi laulu nuuskiksesta eli tule tule jo luokseni tahdon olla kanssasi menen minne vaan jossa äänesi kuulla saan ja saat mut nauramaan eli hienoa että olet rakastunut

• Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

Minä tarvitsen muita palstailijoita vähemmän kuin te minua.

Minä en tarvitse teitä ollenkaan. Ettäs tiedätte... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en tarvitse teitä ollenkaan. Ettäs tiedätte... :)

No miksi käyt ttäällä?

• Iku-Turso kirjoitti:

Onko Pönttiksellä yhtä lämpimiä tunteita sinua kohtaan?

• Vihertäjä kirjoitti:

Onko Pönttiksellä yhtä lämpimiä tunteita sinua kohtaan?

Ei meidän välillämme ole tunteita.

Pönttis on hyvä keskustelija, erottuu surkimusten joukossa edukseen.

• Iku-Turso kirjoitti:

Ei meidän välillämme ole tunteita.

Pönttis on hyvä keskustelija, erottuu surkimusten joukossa edukseen.

Aa, okei. Ajattelin että olet hänen perässään siinä mielessä.

• Vihertäjä kirjoitti:

Aa, okei. Ajattelin että olet hänen perässään siinä mielessä.

Mielenkiintoni on ihan toisaalla, ei palstanaisissa.

Pönttis on ihan hyvää juttuseuraa muutoin niin tylsän kirjoittajakatraan seassa.

• Iku-Turso kirjoitti:

Mielenkiintoni on ihan toisaalla, ei palstanaisissa.

Pönttis on ihan hyvää juttuseuraa muutoin niin tylsän kirjoittajakatraan seassa.

Asia selevä.

• Anonyymi

Rekallinen rehottavaa initialistia tokmanilta.

• Anonyymi

Puskista kirjoittavat eniten rekatut (kuten vaikka minä). Tämä muutos ei vaikuta juurikaan kirjoittajamäärään, taktiikka vain muuttuu. Nyt joku joka ei halua enää kirjoittaa puskista niin usein, hankkii toisen rekatun nikin ja kirjoittelee sillä voimakkaampia kommentteja ja provoja, joita ei halua tulevan liitetyksi omaan nikkiin. Sinänsä puskista kirjoittelu ei juurikaan monella muutu, koska itsekin kirjoitin puskista vaihtelevalla nikillä, kuten esimerkiksi kirjainsarjalla. Nyt ei tarvitse nähdä sitäkään vaivaa. Puskista kirjoittelu muuttui siis vielä helpommaksi.

• Anonyymi

Ne rekkautuvat jotka ovat yksinäisiä eivätkä saa palstalla muumina huomiota.

• Kuten minä

• Haluan uuden miehen vanha on ihan paska!

• Anonyymien kutsumanimi olkoon myymi tahi muumi.

• Anonyymi

Rekisteröityneiden lempinimi olkoon Rekkamies ilman Rekkareita.

Kuorma-auto on mutta ajo-oikeuttakaan ole näillä "rekkamiehillä".
        Ainoa ilo elämässä on kuorma-auton ratti ja palsta.

Anteeksi jos meni liian provokoivaksi tai niin..

• Anonyymi kirjoitti:

Rekisteröityneiden lempinimi olkoon Rekkamies ilman Rekkareita.

Kuorma-auto on mutta ajo-oikeuttakaan ole näillä "rekkamiehillä".
        Ainoa ilo elämässä on kuorma-auton ratti ja palsta.

Anteeksi jos meni liian provokoivaksi tai niin..

Mikä ihmeen mies?

• Minä tykkään tästä jo, että on vähän kuria noilla palstairtolaisilla.

• Anonyymi

Mitähän kuria se on että ei ole edes sitä nikkiä enää. Nyt voi suoltaa vapaasti mitä tahansa tuubaa eikä edes vastauksiaan saa liitettyä tähän tuubaan. Epäillä voi, todistaa ei. Toisaalta eipä rölli saa sitä kaivattua mainettakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2378
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76