Rekisteröitymispakko oli monelle liian hapokasta, fanaattisimmat ilmoittivat jättäytyvänsä palstalta pois kun se tulee.
Jostakin minulle täysin käsittämättömästä syystä ylläpito pyörsi päätöksensä, ja jätti mahdollisuuden palstailla anomuumina. Onkin kiva nähdä, jättäytyykö jengi pois kokonaan, kirjoittelevatko anomuumina, vai peräti rekkautuvat?
Moniko "musta nikki" jää palstalta pois?
31
73
Vastaukset
- Anonyymi
Mä veikkaan, et teiltä rekkautuneilta putoo tässä uudistuksessa pohja palstailuiltanne.
Minua kiinnostaa nähdä missä vaiheessa sinnikkäimmät mustat nikit alkavat rekkautumaan.
Voihan sen tunnisteensa kirjoittaa viestinsä loppuun, mutta ei se ole sama asia. Tunniste viestin lopussa on yhtä luotettava kuin väärä raha.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Minua kiinnostaa nähdä missä vaiheessa sinnikkäimmät mustat nikit alkavat rekkautumaan.
Voihan sen tunnisteensa kirjoittaa viestinsä loppuun, mutta ei se ole sama asia. Tunniste viestin lopussa on yhtä luotettava kuin väärä raha.oletko rakastunut johonkin ja nyt toivot että rekisteröisi ja saisit häneen yhteyttä ja sopia treffejä ehkä joku kiva ätmi rekkautuisi tai joku palstan sinkkunainen niin ketä odotat tai kenen toivot rekisteröityvän
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Minua kiinnostaa nähdä missä vaiheessa sinnikkäimmät mustat nikit alkavat rekkautumaan.
Voihan sen tunnisteensa kirjoittaa viestinsä loppuun, mutta ei se ole sama asia. Tunniste viestin lopussa on yhtä luotettava kuin väärä raha.Johan tässä muutama on jo rekkautunut.
Mut fakta on se, että teitä rekkautuneita on vähemmän. Tarvitsette meitä, mustanikkejä, enemmän kuin me teitä. - Anonyymi
BlackHat-ihmisiä, musta-nick -ihmisiä, musta lakki ja mustat lasit, musta nahkatakki, mustat bootsit... BlackHat-ihmiset hahahah.
Anonyymi kirjoitti:
oletko rakastunut johonkin ja nyt toivot että rekisteröisi ja saisit häneen yhteyttä ja sopia treffejä ehkä joku kiva ätmi rekkautuisi tai joku palstan sinkkunainen niin ketä odotat tai kenen toivot rekisteröityvän
Ei minua kiinnosta palstalaiset muuta kuin tutkimuskohteina. Seuraan kuinka käyttäydytte muuttuneissa olosuhteissa.
Anonyymi kirjoitti:
Johan tässä muutama on jo rekkautunut.
Mut fakta on se, että teitä rekkautuneita on vähemmän. Tarvitsette meitä, mustanikkejä, enemmän kuin me teitä.Minä en tarvitse mustanikkejä mihinkään, enkä edes rekattuja nikkejä. Pönttiksen kanssa voin vaihtaa lyhyesti mielipiteitä, mutta muutoin palsta on minun osaltani jo historiaa.
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Ei minua kiinnosta palstalaiset muuta kuin tutkimuskohteina. Seuraan kuinka käyttäydytte muuttuneissa olosuhteissa.
miksi toivot että rekisteröityisi niin ketä odotat niin ketä odotat ja ilostut kun hän tekisi rekisteröinnin ja nimimerkin
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Minä en tarvitse mustanikkejä mihinkään, enkä edes rekattuja nikkejä. Pönttiksen kanssa voin vaihtaa lyhyesti mielipiteitä, mutta muutoin palsta on minun osaltani jo historiaa.
Sinä tarvitset kaikkia nikkejä, jotka sulle vastaa. Ilman niitä sinua ei ole olemassa. :D
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Minä en tarvitse mustanikkejä mihinkään, enkä edes rekattuja nikkejä. Pönttiksen kanssa voin vaihtaa lyhyesti mielipiteitä, mutta muutoin palsta on minun osaltani jo historiaa.
siksikö kun nuuskamuikkunen poistui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan tässä muutama on jo rekkautunut.
Mut fakta on se, että teitä rekkautuneita on vähemmän. Tarvitsette meitä, mustanikkejä, enemmän kuin me teitä.Genio tunnistettu.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tarvitset kaikkia nikkejä, jotka sulle vastaa. Ilman niitä sinua ei ole olemassa. :D
Minä tarvitsen muita palstailijoita vähemmän kuin te minua.
Anonyymi kirjoitti:
Genio tunnistettu.
Hienoa Genio, kukaan ei olisi tunnistanut ellet olisi "käräyttänyt" itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siksikö kun nuuskamuikkunen poistui
iku tursolle sopisi laulu nuuskiksesta eli tule tule jo luokseni tahdon olla kanssasi menen minne vaan jossa äänesi kuulla saan ja saat mut nauramaan eli hienoa että olet rakastunut
- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Minä tarvitsen muita palstailijoita vähemmän kuin te minua.
Minä en tarvitse teitä ollenkaan. Ettäs tiedätte... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tarvitse teitä ollenkaan. Ettäs tiedätte... :)
No miksi käyt ttäällä?
Iku-Turso kirjoitti:
Minä en tarvitse mustanikkejä mihinkään, enkä edes rekattuja nikkejä. Pönttiksen kanssa voin vaihtaa lyhyesti mielipiteitä, mutta muutoin palsta on minun osaltani jo historiaa.
Onko Pönttiksellä yhtä lämpimiä tunteita sinua kohtaan?
Vihertäjä kirjoitti:
Onko Pönttiksellä yhtä lämpimiä tunteita sinua kohtaan?
Ei meidän välillämme ole tunteita.
Pönttis on hyvä keskustelija, erottuu surkimusten joukossa edukseen.Iku-Turso kirjoitti:
Ei meidän välillämme ole tunteita.
Pönttis on hyvä keskustelija, erottuu surkimusten joukossa edukseen.Aa, okei. Ajattelin että olet hänen perässään siinä mielessä.
Vihertäjä kirjoitti:
Aa, okei. Ajattelin että olet hänen perässään siinä mielessä.
Mielenkiintoni on ihan toisaalla, ei palstanaisissa.
Pönttis on ihan hyvää juttuseuraa muutoin niin tylsän kirjoittajakatraan seassa.Iku-Turso kirjoitti:
Mielenkiintoni on ihan toisaalla, ei palstanaisissa.
Pönttis on ihan hyvää juttuseuraa muutoin niin tylsän kirjoittajakatraan seassa.Asia selevä.
- Anonyymi
Rekallinen rehottavaa initialistia tokmanilta.
- Anonyymi
Puskista kirjoittavat eniten rekatut (kuten vaikka minä). Tämä muutos ei vaikuta juurikaan kirjoittajamäärään, taktiikka vain muuttuu. Nyt joku joka ei halua enää kirjoittaa puskista niin usein, hankkii toisen rekatun nikin ja kirjoittelee sillä voimakkaampia kommentteja ja provoja, joita ei halua tulevan liitetyksi omaan nikkiin. Sinänsä puskista kirjoittelu ei juurikaan monella muutu, koska itsekin kirjoitin puskista vaihtelevalla nikillä, kuten esimerkiksi kirjainsarjalla. Nyt ei tarvitse nähdä sitäkään vaivaa. Puskista kirjoittelu muuttui siis vielä helpommaksi.
- Anonyymi
Ne rekkautuvat jotka ovat yksinäisiä eivätkä saa palstalla muumina huomiota.
Anonyymien kutsumanimi olkoon myymi tahi muumi.
- Anonyymi
Rekisteröityneiden lempinimi olkoon Rekkamies ilman Rekkareita.
Kuorma-auto on mutta ajo-oikeuttakaan ole näillä "rekkamiehillä".
Ainoa ilo elämässä on kuorma-auton ratti ja palsta.
Anteeksi jos meni liian provokoivaksi tai niin.. Anonyymi kirjoitti:
Rekisteröityneiden lempinimi olkoon Rekkamies ilman Rekkareita.
Kuorma-auto on mutta ajo-oikeuttakaan ole näillä "rekkamiehillä".
Ainoa ilo elämässä on kuorma-auton ratti ja palsta.
Anteeksi jos meni liian provokoivaksi tai niin..Mikä ihmeen mies?
Minä tykkään tästä jo, että on vähän kuria noilla palstairtolaisilla.
- Anonyymi
Mitähän kuria se on että ei ole edes sitä nikkiä enää. Nyt voi suoltaa vapaasti mitä tahansa tuubaa eikä edes vastauksiaan saa liitettyä tähän tuubaan. Epäillä voi, todistaa ei. Toisaalta eipä rölli saa sitä kaivattua mainettakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674
