Misspönttis on lopettanut palstailun

Anonyymi

Niin näkyy tuolla sanovan. Palstauudistus ei miellyttänyt MPU:a.

30

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En seuraa palstaa niin paljon, että kiinnostaisi, mitkä ovat tekaistuja hahmoja ja mitkä oikeasti sitä mitä ovat olevinaan. Tietynlaiset ihmiset eivät varmaan viitsi omilla puhelinnumeroillaan enää mitä hyvänsä kirjoitella.

      • Anonyymi

        ... varsinkaan niitä tekaistuja hahmoja. Trollisirkus poistuu kaupungista.


      • Kuulostaa ilkeältä juoruilulta. Linkki tai ei ole totta.


      • Anonyymi

        Niin kannattaa aina pitää sekin mielessä että mitä näet ei ole aina totta elämässäkään, varsinkaan palstojen kuvissa ja kirjoituksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kannattaa aina pitää sekin mielessä että mitä näet ei ole aina totta elämässäkään, varsinkaan palstojen kuvissa ja kirjoituksissa.

        Aprillipäivä, ah, se ainoa päivä vuodessa kun ihmiset epäilevät, etteivät nettikirjoitukset olekaan totta.


    • Anonyymi

      Pönttis on sanonut ja luvannut paljon muutakin mikä ei ole toteutunut. Yksikään lupaus ei ole pitänyt.
      Miten se menikään siinä sadussa kun huvikseen apua huutelee..

      • Anonyymi

        Hölmöys kannattaa aina, vai mitä.

        Huvikseen apua huutelee, kuten hädänalainen sukulainen Nigeriassa.

        Mies (näin arvaisin) huijaa itseään tyhmempää miestä. Ja uudestaan. Ja hop... ja lisää... ei se opi...


    • Anonyymi

      ei hän saanut mitään hyvää aikaiseksi eli palsta on parempi paikka ilman häntä eli ulos tai tulos ja hän lähti ulos niin mikä hyypiö olikaan

      • Anonyymi

        Pönttis saa mennä.


      • Anonyymi

        häntä ei kukaan kaipaa ja eikä tule ikävä


      • Anonyymi

        Pönttis taisi käydä ylikierroksilla ja paineet nousi huippuun ja varoventtiili varmaan jumis.
        Pönttishän tuhahteli palstalla, siksi varmaan se siilin kuva logossa.

        t. Ätmi toteaa


      • Anonyymi

        Mä luulen, että "tulos" on tuollaisten nikkien kirjoittajille juuri se tiiieeeeto, mitä ovat joiltakin hönteiltä saaneet kalasteltua yksityisviesteissä. Esimerkiksi tieto höntistä itsestään, motiiveistaan jne. muun muassa. Joku täällä kirjoittikin, että joku mieskirjoittaja oli sairaalloisen mustasukkainen tuosta marsunkuvaprofiilista. Lieneekö se ensimmäinen joku juuri se tiiieetojen kalastelija.


      • Anonyymi

        Tulos oli siis mielestäsi epädemokraattinen, eli kokoomus pitäisi pudottaa kokonaan pois eduskunnastako? Sitäkö mieltä Sinä olet? Häh? vastaa Täh?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis saa mennä.

        ...Ja tulla! Ovensaranaiset ne vain vinkuu :'D

        eEStaasEesTaas


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        ...Ja tulla! Ovensaranaiset ne vain vinkuu :'D

        eEStaasEesTaas

        Mihin Harmis on hävinnyt?


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Mihin Harmis on hävinnyt?

        Sitä ei kerrota ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei kerrota ; )

        Onko misspönttis kaapannut vihdoin Harmiksen? Miten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko misspönttis kaapannut vihdoin Harmiksen? Miten on?

        Näyttää siltä, että Harmis on virpomassa.


    • Niin missä sanoo? En ole koskaan sanonut, että lopetan, miksi se pitäisi ilmoittaa? Lähtee jos lähtee, voi tehdä äänetikin. Joskus olen sanonut heipat kun uudistuksista ei aina tiedä jos joku päivä ei vaikka pääsisi entisellä kirjaantumaan.

      Hohhoijaa.

      Sitä paitsi nyt on pitkäperjantai, että kai yhden päivän voisi/saisi olla hiljaa. Ihan itse kukin..

    • Missipönttö on palstalla koska on yksinäinen ei muuta sosiaalista elämää. Ei varmaan löydä kumppania koskaan.

      • En löydä, en en en en en en!!


      • Anonyymi

        Ja silti päivystät vieressä heti tarjoutumassa hyppäämään selkään. Säälittävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti päivystät vieressä heti tarjoutumassa hyppäämään selkään. Säälittävää.

        Taidat olla kateellinen, eikähän sitä tiedä, kuka hyppää ja minne :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen, eikähän sitä tiedä, kuka hyppää ja minne :D

        Heh, hyvä kestovitsi tuo "kateus". Vaikka kyllästyinkin siihen joku vuosikymmen sitten, eli oikeastaan sittenkin aika tylsä. 😴

        Hyvä vaan, jos ätmit ja trollihomot kelpaavat toistensa selkään. 😁👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, hyvä kestovitsi tuo "kateus". Vaikka kyllästyinkin siihen joku vuosikymmen sitten, eli oikeastaan sittenkin aika tylsä. 😴

        Hyvä vaan, jos ätmit ja trollihomot kelpaavat toistensa selkään. 😁👍

        Yritän kyllä hypätä jos olen vain tarpeeksi ketterä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, hyvä kestovitsi tuo "kateus". Vaikka kyllästyinkin siihen joku vuosikymmen sitten, eli oikeastaan sittenkin aika tylsä. 😴

        Hyvä vaan, jos ätmit ja trollihomot kelpaavat toistensa selkään. 😁👍

        Otatko selkään?


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Otatko selkään?

        Siehän se reipas sälli olet 😃 Mutta ei, musta ei saa homoa edes valehtelemalla 😂 joten nyt kyllä karkas kuin trolli ätmin käsistä tjtn 💭👽💭


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen misspönttöuuni?Mikä se on ?

      • Minä.

        Palstan tärkein henkilö, että paketti pysyy kasassa.

        Kysyisit pikemminkin, mitä on vaatimattomuus, siihen kun on vaikeampi vastata :D


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minä.

        Palstan tärkein henkilö, että paketti pysyy kasassa.

        Kysyisit pikemminkin, mitä on vaatimattomuus, siihen kun on vaikeampi vastata :D

        hai sie,mun pitäis vieläkin heittää sulle kuvia niistä hyvistä haaremi housuista:D

        peppis zombina


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe