Hus:in mielenterveystyö ei perustu todelliseen auttamiseen
Raha ratkaisee ja virheet diagnooseissa ovat räikeitä
Välillä jopa laskelmoituja
Nämä lääkkeet joita esim kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön syötetään
Eivät paranna saatika edes auta, ihmiset vajoavat pois todellisuudesta
T: 11 vuoden kokemus hus:in auttamisesta:)
Potilaat ovat lääkefirmojen testieläimiä
Hoitovirheiden salailu(HUS)
2
367
Vastaukset 2
- Anonyymi
Tyks Loimaa ja Turku salailee myös törkeästi hoitovirheitä. Paperit ovat muunneltua totuutta. Väitetään esim. TT-kuvatun, vaikka ei kuvattu. Terveyskeskuslääkäri väittää antaneensa monikirjoisen antibioottikuurin, vaikka ei antanut. Virkalääkäri väittää kuumeen loppuneen, vaikka sitä ei edes mitattu. PVK ja avi sitten uskovat lääkärien kirjoittamia papereita.
Vuonna 2014 hus:in konitohtorit tehtailivat yli 10 000 hoitovirhettä
Suurin osa potilaista ei jaksa hakea korvauksia ja ne ketkä hakevat saattavat joutua tappelemaan vuosikausia oikeudessa korvaussummista
Järkyttävää että ihminen joka menettää lopullisesti esim työkykynsä joutuu elämään lopun elämänsä todella pienellä sairauseläkkeellä
Hoitovirhetakuu olisi askel lääkäreiden parempaan koulutukseen
Nyt en itse menisi mihinkään leikkaukseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331472- 72932
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258710- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O42630- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554