Silloin oli CO2 pitoisuudet alhaalla, silloin oli myös merenpinnat n. 140m alempana.
Mikä teille vihreille olisi se ilmastollisesti ideaali olotila?
Haluaako vihervassarit jääkauden takaisin?
8
173
Vastaukset
Olkiukon rakentelua denialistilta taas.
Hohhoijaa.- Anonyymi
Minulle olisi keskiajan lämpökauden kaltainen sopiva olotila lämpötilalle. Kohta päästään siihen kun odotetaan ja toivotaan kovasti. Miten muu maailma makaa ei ole meidän asia ja muulle maailmalle pitäisi vain tähdentää perhesuunnittelua eikä mahdollisuutta muuttaa tänne valmiiseen pöytään.
Pohjois-eurooppaa ja -amerikkaa peittänyt paikoin jopa yli 3km paksuinen jääpeitteen jakso oli 11 kertaa pidempi kuin nykyinen jäätön jakso.
Eikö ole luonnollista verrata nykyisiä CO2 ja metaanipitoisuuksia tuohon pitkäkestoiseen jaksoon.
On laskettu että jos maapallon keskilämpötila laskisi nykyisestä n. 2 astetta, ihmiskuntaa kohtaisi nälkäkuolema. Ravinnon tuottamiseen tarvittava pinta-ala pienenisi n. 10:s osaan ja sekin tuottaisi vain n. 20% nykyisistä satotasiista. Siitä voi laskea että maapallo voi elättää vain noin 3miljoonaa ihmistä. Loput yli 7000 miljoonaa kuolevat nälkään.- Anonyymi
No eiköhän Yellowstone pidä huolta siitä sitten myös vihervassareiden kanssa että tulekoo jääkausi vai ei.
JA loppu kysymyksenu on että mitä mieltä olette yellowstonesta?? - Anonyymi
Ihmisen tupruttelema häkä on myrkyllistä kaikelle elämälle. Sitä vastaan pitää taistella kaikin keinoin.
- Anonyymi
Turhaan lietsovat paniikkia. Merien viruksilla voidaan alentaa hiilidioksiditasoja
https://tekniikanmaailma.fi/tutkijat-loysivat-valtamerista-ensimmaisessa-jattikartoituksessa-lahes-200-000-viruslajia-maara-oli-paljon-luultua-suurempi/?shared=968830-03466a29-500 - Anonyymi
Hiilitrioksidi on vielä vaarallisempaa häkää kuin hiilidioksidi tai hiilimonoksidi. Häkää vastaan on taisteltava kaikin keinoin.
- Anonyymi
Jatkokysymys kysymykseesi voisi kuulua vaikka seuraavast: "Haluavatko persuputinistit horjuittaa ilmakehän tasapainoa siten, jotta ihmiskunta kuolee sukupuuttoon".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483