Muistatteko Audi-mies Esko Kiesin?

Anonyymi

Kiesi muun muassa rinnasti naiset autoihin ja kuvaili naisia kylmiksi otuksiksi, jotka eivät pärjää johtopaikoilla tunteilun takia. Lisäksi hän paljasti tarvitsevansa naista "asioihin, mihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava."

17

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näitä ihmiskäsityksiä pitäisi vertailla organisaatioittain vai jääkö se vain yksilön tasolle? ;)

    • Anonyymi

      Eskon puumerkki

    • Anonyymi

      Kuinka ihmeessä ”kylmät otukset” voivat liikaa tunteilla? Kiesin mielestä siis näiden ”kylmien otusten” pitäisi oikeastaan olla vieläkin kylmempiä.

      • Anonyymi

        Aivan.


    • Anonyymi

      Esko oli harvinaisen tyhmä kun tarinoi itseltään työpaikan alta.

    • Anonyymi

      Audimies puhui täyttä asiaa

    • Mitä olen lukenut internetin keskustelu palstoilta ja kuullut huoltsikan kahvi pöydissä torni huhuja niin Audeihin vaihdetaan moottori suunnilleen yhtä usein kuin Toyotaan jarru levyjä. Mullakin on meinaan ollut pari Corollaa, Carinaa ja Hiasea eikä koskaan ole ollut sen kummempia ongelmia. Viimeisin Carina on nyt tolla meidän sällillä ajossa ja hän pystyy ihan hyvin yllä pitämään sitä opiskelia budjetilla. Hiasessa oli reilut 650 tkm taulussa mutta tummat pojat maksoivat siitä ihan hyvän hinnan ja auto on varmaan vieläkin jollain perheellä tai virmalla jokapäiväisenä käyttöautona Afrikassa.

      • Anonyymi

        Peris miksi olet laittanut tuolle ”jorma”-hahmolle kuolleen rata-autoilijan kuvan? Mautonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peris miksi olet laittanut tuolle ”jorma”-hahmolle kuolleen rata-autoilijan kuvan? Mautonta.

        En nyt sanoisi Jormaa miksikään rata-autoilijaksi sen perusteella että se on ajanut jokkista nuorempana.

        Mutta miten ihmeessä peris tähän muka liittyy ja miksi kutsut Jormaa joksikin hahmoksi lainausmerkkien kera? Saati että olisi kuollut? Tuossa se istuu pöydän toisella puolella, hörppii olutta ja harjoittelee Tinderin käyttöä.

        Eikun joo, liittyy Jorma perikseen sikäli että hän on ostanut perikseltä nokka-akselin asentoanturin kasipätkä-Volvoon :)


      • Anonyymi
        SUOMI-Make kirjoitti:

        En nyt sanoisi Jormaa miksikään rata-autoilijaksi sen perusteella että se on ajanut jokkista nuorempana.

        Mutta miten ihmeessä peris tähän muka liittyy ja miksi kutsut Jormaa joksikin hahmoksi lainausmerkkien kera? Saati että olisi kuollut? Tuossa se istuu pöydän toisella puolella, hörppii olutta ja harjoittelee Tinderin käyttöä.

        Eikun joo, liittyy Jorma perikseen sikäli että hän on ostanut perikseltä nokka-akselin asentoanturin kasipätkä-Volvoon :)

        Vitsisi ovat vanhoja ja väsyneitä peris. Miten et itse huomaa sitä?


    • Anonyymi

      Asiaahan hän puhui. Mies myös haluaa autonsa ja naisensa samalla tavalla eli tuoreena ja vähän käytettynä tai käyttämättömänä.

    • Anonyymi

      Tiesittekö tuota että jokaiseen uuteen Toyota-merkkiseen autoon pitää tehdä turbo-huolto jo viikon auton käyttöönoton jälkeen?

    • Anonyymi

      Lotus on Otus eli automerkki sekin.

    • Esko Kiesin surullinen tarina tunnetaan aina Audin pääkonttorissa asti Ingolstadissa, jossa korkeilla koroilla varustautuneet minarimisut supisevat käytävillä pidellen hyvin hoidetuissa käsissään suklaalattea, minidonitsia ja elämän avainnippua täysin luontevasti.

      Mitään Kiesejä ei lähistöllä näy.

      (Naurua)

    • Anonyymi

      Valitettavasti. Menneen maailman mies

    • Anonyymi

      Turkkilainen?

      Erdogan tykkää

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      914
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      173
      790
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe