Illan elokuva: Arrival. La 22:00 Neloselta.

Tänään tulee mielenkiintoinen scifi elokuva. Maapallolle saapuu muukalaisia tekemään ensikontaktia ja yritetään löytää yhteinen kieli. Yksi seikka siinä kuitenkin on mitä ihmettelen, mutta en viitsi elokuvaa spoilata, jos joku ei ole sitä vielä nähnyt.

http://telkku.com/ohjelmat/arrival/261653/nelonen/5276542

12

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole nähnyt elokuvaa mutta sammun varmaan ennen kymmentä koska join kossupullon

    • Anonyymi

      Löytyy dvd:nä itseltä. Vähän on pitkäveteinen leffa, mutta jos "ensikontakti"-skenaario kiinnostaa, niin ihan kiinnostava.

    • Oon nähny tuon elokuvan, mun makuun turhan hidastempoinen..

    • Anonyymi

      Minäkin olen nähnyt, on "aivan hyvä" tuo. No aivan hyvä on sitten niinkin minun mielestäni aivan hyvä, jos arvostelen Taru Sormusten Trilogiankin "kohtuullinen, katsottava".

      Oikeasti nyt ei ole mielessä mitään erikoista elokuvaa jota voisin arvostella "hyvä".... katson noin 500 uutta elokuvaa vuosittain.

      • Anonyymi

        Green Book on mielenkiintoinen uudemmista mitä on jäänyt mieleen, ostamalla saa kai katsottua tuon, ei tule vielä TV:ssä tuo, kohta tulee.


      • Anonyymi

        Taru sormusten herroista elokuvat ovat samaa tietokoneroskaa kuin uudet Star Warsitkin. Kirjat olen lukenut mutta elokuvia en ole ikinä jaksanut katsoa kokonaan putkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taru sormusten herroista elokuvat ovat samaa tietokoneroskaa kuin uudet Star Warsitkin. Kirjat olen lukenut mutta elokuvia en ole ikinä jaksanut katsoa kokonaan putkeen.

        Siitähän on se suomalainenkin versio. "Hobitit" vuodelta 1993. Ei ole tietokonetehosteita siinä ;)


    • Anonyymi

      Tuohan tulee ensi keskiviikkona uusintana. Katselen sen sitten silloin. Tänään tulee myös Myrskylinnut, jonka katselen ihan vain fiktiivisesta uteliaisuudesta.

    • Anonyymi

      Jos tykkäilee nopeista veneistä ja autoista, niin joku Miami Vice, tai jos tykkää avaruusjutuista, niin Star Trek - The Next Generation koko tuotanto.... ostin noita paketteja, ja Miami Vice -koko tuotannon ostin, enkä lainaa kenellekään tuota pakettia, on mukava katsella joitain jaksoja tuosta jos tulee mieleen.

      Jos lainailee jollekin niin monesti jäävät niille teilleen ne sitten.

      • Oli ihan ok tuo uusi Miami Vice (2006) leffakin. Tai no, uusi ja uusi.

        Löytyy kanssa kaikki Star Trekit paitsi se alkuperäissarja. Uusi Battlestar Galactica on kanssa yllättävän hyvä. Sitten tietysti Babylon 5 ja Stargate on hyviä.

        Toimintasarjoja ei ole tullut katseltua kovinkaan paljon. Mutta tuosta 24 sarjasta tykkäsin ja Band of Brothers kanssa. Toimintaelokuvia on tullut nähtyä paljon tosin. Viimeaikoina ei niinkään hirveästi, tuntuu että ne toistavat pitkälti toisiaan nykyään.


    • Anonyymi

      Minä ihmettelen sitä miten "Ne" onnistuvat aina laskeutumaan USA:han. Mitä vikaa on vaikkapa Ylöjärveläisessä pellossa?

      • Suomessa turvallista asua, kun kaikki alien invaasiot ja katastrofit sun muut tapahtuu enimmäkseen jenkkilässä. :D Mutta joo, sitä tuli kanssa joskus nuorena ihmeteltyä tuota samaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe