Että miksikö me naiset siedämme aggressiivisia miehiä??

Anonyymi

Tätä aina kuulee jonkun ihmettelevän, että miksi et ole heivannut sitä niskapeppuoteella metikköön jo ajat sitten. No kuule. Siksi, kun ihan asiantuntijavoimin naisia vakuutellaan miesten erilaisuudesta. Siitä, miten mies asiat kokee. Nainen saattaa ajatella, että olipa itsekästä nilkkimäistä käytöstä. Niin siihen tulee alan ammattilainen sanomaan, että mies vain kokee eri tavalla, että häntä nyt tässä loukataan. No nainen saattaa ihmetellä että miksi tuo nyt niin kokisi, kun en mitään pahaa hänelle ole tehnyt tai sanonut. Mutta kun tarpeeksi moni asiantuntija hokee samaa, niin alkaa aivopesu tehota. Nainen päätyykin katsomaan peilistä itseään ja alistuu aina vain alemmas. Pahimmassa tapauksessa itse nämä alistumisen opettajat tulevat kysymään, miksi ihmeessä siedit miehesi aggressiivisuutta ja halveksuntaa itseäsi kohtaan noin kauan.

9

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset ja miehet OVAT erilaisia femakkojen paskapuheista huolimatta.
      Saattaa olla että et itse edes tajua omaa käytöstäsi, saatat esim. ärsyttää ja jankuttaa jotain asiaa loputtomiin etkä kuuntele vastaväitteitä vaan jatkat kunnes toiselta palaa hermo totaalisesti ja saat turpaasi.

      Asiantuntija tuskin on kieltänyt teitä ottamasta eroa, pikemminkin sen pitäisi olla ilmeistä koska nähtävästi olette vielä tavallistakin erilaisempia, kenties olisi parempi elää jatkossa yksin jos on toistuva kaava että aina kaikkien kanssa menee turpakäräjöinniksi.

      • Anonyymi

        Hehhee. Ei kuule kaikki miehet ole idiootteja, löytyi jo fiksumpi tilalle!


      • Anonyymi

        Enkä myöskään jankuttanut. Asiahan on niin, että aggret miehet muuttuvat sitä aggressiivisemmiksi, mitä kiltimpi ja alistuvampi nainen on. Olin täydellisen kiltti. Loppuvaiheessa nyt hiukan aloin puolustautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä myöskään jankuttanut. Asiahan on niin, että aggret miehet muuttuvat sitä aggressiivisemmiksi, mitä kiltimpi ja alistuvampi nainen on. Olin täydellisen kiltti. Loppuvaiheessa nyt hiukan aloin puolustautua.

        Niinhän ne kaikki aina sanoo, naisessa ei koskaan ole mitään vikaa...

        Mutta olipa syy kenen tai mikä tahansa niin pääasia on että väkivaltaisessa suhteessa ei kannata olla kenenkään. Parempi olla vaikka yksin.


      • Anonyymi

        Okei sä et usko että narsisteja on olemassa. Aika yksin oot tämän käsityksesi kanssa. Todellakin on olemassa itsekkäitä, paskoja miehiä ja ilmeisesti paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne kaikki aina sanoo, naisessa ei koskaan ole mitään vikaa...

        Mutta olipa syy kenen tai mikä tahansa niin pääasia on että väkivaltaisessa suhteessa ei kannata olla kenenkään. Parempi olla vaikka yksin.

        Mä en sanonu, että naisessa ei KOSKAAN voi olla vikaa. Mutta ei heissä aina ole. Monet miehet ovat itsekkäitä ihan vaan siksi että ovat itsekkäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en sanonu, että naisessa ei KOSKAAN voi olla vikaa. Mutta ei heissä aina ole. Monet miehet ovat itsekkäitä ihan vaan siksi että ovat itsekkäitä.

        😆🤣 vai ovat itsekkäitä siksi että ovat itsekkäitä, kiitos nauruista 😅 Onko lisää nerokkaita lausahduksia?


    • Anonyymi

      Suomalaiset naisethan ihailevat väkivaltaisia muslimimiehiä todennäköisesti eniten maailmassa ja naisasiajärjestömme ovat vuosikymmeniä toitottaneet islamin ihanuutta. Mikä on aloituksen funktio.

    • Anonyymi

      Miehet ja naiset ovat erilaisia ikävä fakta. Miksi sitten näitä väkivaltaisia miehiä tai naisia yleensä siedetään. Kaikilla on siihen syynsä. Osa pelkää, osa on niin rakastuneita ettei halua kertoa ja osa taas utopistisesti ajattelee että kyllä se muuttuu mä muutan hänet vielä.
      Miksi niihin sitten ylipäätänsä ihastutaan. Yleensä nämä väkivaltaiset ovat niitä pahoja poikia joihin etenkin parikymppiset naiset sitte ihastuu. Tai ns. alfoja jotka on hyviä puhumaan naisille.

      Naiset ja miehet on siis sekä biologisesti että fyysisesti erilaisia ikävä FAKTA. Mutta väkivaltaa EI silti pidä hyväksyä kenenkään taholta kehenkään kohdistettuna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6791
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      4011
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3801
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3299
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      172
      2571
    6. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2132
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2116
    8. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2000
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1680
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1639
    Aihe