Tätä aina kuulee jonkun ihmettelevän, että miksi et ole heivannut sitä niskapeppuoteella metikköön jo ajat sitten. No kuule. Siksi, kun ihan asiantuntijavoimin naisia vakuutellaan miesten erilaisuudesta. Siitä, miten mies asiat kokee. Nainen saattaa ajatella, että olipa itsekästä nilkkimäistä käytöstä. Niin siihen tulee alan ammattilainen sanomaan, että mies vain kokee eri tavalla, että häntä nyt tässä loukataan. No nainen saattaa ihmetellä että miksi tuo nyt niin kokisi, kun en mitään pahaa hänelle ole tehnyt tai sanonut. Mutta kun tarpeeksi moni asiantuntija hokee samaa, niin alkaa aivopesu tehota. Nainen päätyykin katsomaan peilistä itseään ja alistuu aina vain alemmas. Pahimmassa tapauksessa itse nämä alistumisen opettajat tulevat kysymään, miksi ihmeessä siedit miehesi aggressiivisuutta ja halveksuntaa itseäsi kohtaan noin kauan.
Että miksikö me naiset siedämme aggressiivisia miehiä??
9
71
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset ja miehet OVAT erilaisia femakkojen paskapuheista huolimatta.
Saattaa olla että et itse edes tajua omaa käytöstäsi, saatat esim. ärsyttää ja jankuttaa jotain asiaa loputtomiin etkä kuuntele vastaväitteitä vaan jatkat kunnes toiselta palaa hermo totaalisesti ja saat turpaasi.
Asiantuntija tuskin on kieltänyt teitä ottamasta eroa, pikemminkin sen pitäisi olla ilmeistä koska nähtävästi olette vielä tavallistakin erilaisempia, kenties olisi parempi elää jatkossa yksin jos on toistuva kaava että aina kaikkien kanssa menee turpakäräjöinniksi.- Anonyymi
Hehhee. Ei kuule kaikki miehet ole idiootteja, löytyi jo fiksumpi tilalle!
- Anonyymi
Enkä myöskään jankuttanut. Asiahan on niin, että aggret miehet muuttuvat sitä aggressiivisemmiksi, mitä kiltimpi ja alistuvampi nainen on. Olin täydellisen kiltti. Loppuvaiheessa nyt hiukan aloin puolustautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä myöskään jankuttanut. Asiahan on niin, että aggret miehet muuttuvat sitä aggressiivisemmiksi, mitä kiltimpi ja alistuvampi nainen on. Olin täydellisen kiltti. Loppuvaiheessa nyt hiukan aloin puolustautua.
Niinhän ne kaikki aina sanoo, naisessa ei koskaan ole mitään vikaa...
Mutta olipa syy kenen tai mikä tahansa niin pääasia on että väkivaltaisessa suhteessa ei kannata olla kenenkään. Parempi olla vaikka yksin. - Anonyymi
Okei sä et usko että narsisteja on olemassa. Aika yksin oot tämän käsityksesi kanssa. Todellakin on olemassa itsekkäitä, paskoja miehiä ja ilmeisesti paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne kaikki aina sanoo, naisessa ei koskaan ole mitään vikaa...
Mutta olipa syy kenen tai mikä tahansa niin pääasia on että väkivaltaisessa suhteessa ei kannata olla kenenkään. Parempi olla vaikka yksin.Mä en sanonu, että naisessa ei KOSKAAN voi olla vikaa. Mutta ei heissä aina ole. Monet miehet ovat itsekkäitä ihan vaan siksi että ovat itsekkäitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en sanonu, että naisessa ei KOSKAAN voi olla vikaa. Mutta ei heissä aina ole. Monet miehet ovat itsekkäitä ihan vaan siksi että ovat itsekkäitä.
😆🤣 vai ovat itsekkäitä siksi että ovat itsekkäitä, kiitos nauruista 😅 Onko lisää nerokkaita lausahduksia?
- Anonyymi
Suomalaiset naisethan ihailevat väkivaltaisia muslimimiehiä todennäköisesti eniten maailmassa ja naisasiajärjestömme ovat vuosikymmeniä toitottaneet islamin ihanuutta. Mikä on aloituksen funktio.
- Anonyymi
Miehet ja naiset ovat erilaisia ikävä fakta. Miksi sitten näitä väkivaltaisia miehiä tai naisia yleensä siedetään. Kaikilla on siihen syynsä. Osa pelkää, osa on niin rakastuneita ettei halua kertoa ja osa taas utopistisesti ajattelee että kyllä se muuttuu mä muutan hänet vielä.
Miksi niihin sitten ylipäätänsä ihastutaan. Yleensä nämä väkivaltaiset ovat niitä pahoja poikia joihin etenkin parikymppiset naiset sitte ihastuu. Tai ns. alfoja jotka on hyviä puhumaan naisille.
Naiset ja miehet on siis sekä biologisesti että fyysisesti erilaisia ikävä FAKTA. Mutta väkivaltaa EI silti pidä hyväksyä kenenkään taholta kehenkään kohdistettuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812