Lämpimät kevätilmat

Ei kannata heti innostua ulkoilemaan vähissä vaatteissa, vilustuminen voi iskeä

40

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä vaan, petollisia nää kelit vielä. Äkkiä kylmettää ittensä.

      • Mummovainaani aina varoitteli petollisista kevätilmoista, jotenkin jäi mieleen


      • Anonyymi

        hmm miss Päläpälä, sain yhteyden joo Valtakuntaan, luultavasti ymmärsikin silloin jo että jotain on mennyt väärin :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mummovainaani aina varoitteli petollisista kevätilmoista, jotenkin jäi mieleen

        Samaten miun mummu vainaakin teki..


      • Anonyymi kirjoitti:

        hmm miss Päläpälä, sain yhteyden joo Valtakuntaan, luultavasti ymmärsikin silloin jo että jotain on mennyt väärin :D

        Mitä sää solkotat, en pysy nyt kärtyillä yhtään?🤔


      • Anonyymi

        Siis kun sanoin hänen kuvistaan jotain ja sekoittui tosisiin asiohin,, ja ajattelin että hän olisi loukkaantunut jotenkin, kun niin...


      • Päläpälä
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kun sanoin hänen kuvistaan jotain ja sekoittui tosisiin asiohin,, ja ajattelin että hän olisi loukkaantunut jotenkin, kun niin...

        Ahaa, on mennyt ohi mitä oot sanonut. En ollut kärryillä.☺️


      • Päläpälä kirjoitti:

        Samaten miun mummu vainaakin teki..

        Hyvin pitkälti tuon opetuksen ansiosta olen välttänyt kevät vilustumiset


    • Anonyymi

      Näin on, nimimerkillä kokemusta on.

    • Joo. Tuuli. Hien jäähtyminen iholle. Märät jalkineet ja/tai vaatteet.

      Noita kun välttää voi steppailla shortsitkin jalassa (joo, mie teen jo haravointihommat kevyissä vaatteissa).

      Joo, Ja vanha kunnon inkiväärishotti. Ja puhtaat kädet. :)

      • Miä oon käyttänyt vielä pipoa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Miä oon käyttänyt vielä pipoa

        Pipoa nyt pitääkin vielä käyttää. Korviin ei tuuli saa mennä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Pipoa nyt pitääkin vielä käyttää. Korviin ei tuuli saa mennä.

        Eikä alapäähän, mulla oli moottoripyöräillessä keskijalan suojana neljät housut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eikä alapäähän, mulla oli moottoripyöräillessä keskijalan suojana neljät housut

        Juuh, miehillä voi ilman villahousuja tulla sangen kiusallinen vaiva, eturauhastulehdus. Tai liian vähissä vaatteissa. Naisilla se taitaa olla useimmin virtsatietulehdus. Kiusallinen sekin.

        Pylly pysyköön piilossa ainakin juhannukseen saakka.


      • elisakettu kirjoitti:

        Juuh, miehillä voi ilman villahousuja tulla sangen kiusallinen vaiva, eturauhastulehdus. Tai liian vähissä vaatteissa. Naisilla se taitaa olla useimmin virtsatietulehdus. Kiusallinen sekin.

        Pylly pysyköön piilossa ainakin juhannukseen saakka.

        Juhannuksena sitten irstaillaan pyllyt paljaana :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Juhannuksena sitten irstaillaan pyllyt paljaana :D

        Hyvä idea. Voisi tuota irstailuakin kokeilla kun säät lämpenevät.


      • elisakettu kirjoitti:

        Hyvä idea. Voisi tuota irstailuakin kokeilla kun säät lämpenevät.

        Vai oisko sittenkin jännämiesten ja jännänaisten hommia?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Vai oisko sittenkin jännämiesten ja jännänaisten hommia?

        Mitä? Eikö kiltit tytöt saakkaan tehdä moista?

        No, sitten elisasta tulee oikein tuhma täti. Varmana juhannuksena irstaillaan. Ehkäpä joulunakin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mitä? Eikö kiltit tytöt saakkaan tehdä moista?

        No, sitten elisasta tulee oikein tuhma täti. Varmana juhannuksena irstaillaan. Ehkäpä joulunakin.

        Sinussa on selvästi piilevää jännänaista, vai oletko aina ollut?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinussa on selvästi piilevää jännänaista, vai oletko aina ollut?

        Mussa on vähän kaikkea. Vissiin aina ollut. Sopivasti kun haarukoidaan, lutuiselta nalleltakin löytyy kynnet vai miten se meni.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mussa on vähän kaikkea. Vissiin aina ollut. Sopivasti kun haarukoidaan, lutuiselta nalleltakin löytyy kynnet vai miten se meni.

        Minun pitäisi kehittää itseäni jännempään suuntaan, luulen että saisi helpommin naisia


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minun pitäisi kehittää itseäni jännempään suuntaan, luulen että saisi helpommin naisia

        Mulla olisi idea.

        Hommaa kuule Pujottelija kiltti.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mulla olisi idea.

        Hommaa kuule Pujottelija kiltti.

        Haluaisin hommata kiltin naisen, mutta luulen että skottikiltin hommaaminen on helpompaa :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Haluaisin hommata kiltin naisen, mutta luulen että skottikiltin hommaaminen on helpompaa :D

        Arvelinkin niin (että haluat kiltin naisen).

        Mutta skottikiltissä on kuule oikeesti vetoa. Ei kukaan nainen pysty olemaan käpälöimättä (tai ne jotka ei käpälöi, huutelevat hävyttömyyksiä tai ainakin ajattelevat mitä siellä hamoisen alla oikein on) helman alta.

        Skottikiltit on vastustamattomia. Kiltistäkin naisesta tulee jännänainen, ja kiltistä miehestä jännämies.

        Voihan sitä alkuun päästyään taas alkaa kiltiksi. Tai melkein :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Arvelinkin niin (että haluat kiltin naisen).

        Mutta skottikiltissä on kuule oikeesti vetoa. Ei kukaan nainen pysty olemaan käpälöimättä (tai ne jotka ei käpälöi, huutelevat hävyttömyyksiä tai ainakin ajattelevat mitä siellä hamoisen alla oikein on) helman alta.

        Skottikiltit on vastustamattomia. Kiltistäkin naisesta tulee jännänainen, ja kiltistä miehestä jännämies.

        Voihan sitä alkuun päästyään taas alkaa kiltiksi. Tai melkein :)

        No vetoa ainakin tulee, kun tuuli pääsee altapäin puhaltamaan, hhrrrr


      • pujotteIija kirjoitti:

        No vetoa ainakin tulee, kun tuuli pääsee altapäin puhaltamaan, hhrrrr

        Kyllä juhannuksena jo tarkenee. Ja kiltti on villaa, ei siinä palellu. Ja pitkät villasukat.

        Villahousut kesällä jalassa voi syntyä vaikka tipusia loppukesästä. Aattelepa sitä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kyllä juhannuksena jo tarkenee. Ja kiltti on villaa, ei siinä palellu. Ja pitkät villasukat.

        Villahousut kesällä jalassa voi syntyä vaikka tipusia loppukesästä. Aattelepa sitä.

        Kilttihän ois helppo itsekin tehdä, vaikka vanhasta verhosta, hivenen läpinäkyvän, antaisi mukavan lisäsäväyksen


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kilttihän ois helppo itsekin tehdä, vaikka vanhasta verhosta, hivenen läpinäkyvän, antaisi mukavan lisäsäväyksen

        Kunhan on ruudullinen. Eikä kankaasssa sästellä, ne laskokset on tärkeät. Ja sitten on ne sukat. Nahkakengät, kesällä voi olla matalat. Musta nahkavyö. Ruutupaita ja villainen shaali olkavaatteeksi jos takkia ei ole. Puukko sukansuuhun.

        Nam.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kunhan on ruudullinen. Eikä kankaasssa sästellä, ne laskokset on tärkeät. Ja sitten on ne sukat. Nahkakengät, kesällä voi olla matalat. Musta nahkavyö. Ruutupaita ja villainen shaali olkavaatteeksi jos takkia ei ole. Puukko sukansuuhun.

        Nam.

        Nam ja pam
        nyt nukkumaan
        hyvii öitä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nam ja pam
        nyt nukkumaan
        hyvii öitä

        Hyvää yötä P.

        *Kilttien tyttöjen unia* (ja ihan vähän... tuhmienkin)


      • elisakettu kirjoitti:

        Hyvää yötä P.

        *Kilttien tyttöjen unia* (ja ihan vähän... tuhmienkin)

        Ai niin, sukkanauhat. Kilttiin siis.


    • Anonyymi

      on tuossakin sitten joo elokuva, Verinen Viikonloppu / Omega Organisation / The Osterman Weekend.

      • Nii että missä on?


      • Anonyymi

        Minua jäi huolestuttamaan tuo valtakunta-nimisen tytön juttu kun ajattelin että sanoin liian kuumasti jotain, mutta oli väärinkäsitystä, mutta nämä elokuvat ja kirjat:

        Verinen Viikonloppu / Omega Organisation / The Osterman Weekend.

        Etsin joskus pitkiäkin aikoja jotain The Osterman Weekend -elokuvaakin, vihdoin sitten löysinkin.


    • Anonyymi

      Rekkakuskeja pelottaa jos näkevät meitä motskareilla liikeillä kun vaarallisia ja nahkatakit jne, eikä voi tietää.

      Rekkakuskilla kun on vain ratti kädessä, mutta tuollaisilla motoristilleilla voi olla mitä tahansa sitten :D

      Rekkamiestä pelottaapi :D

    • Mjoo

      Täällä on kyllä huippulaadukas kesäaamu meneillään, sillä ei tuossa roskia viedessä tullut mitenkään viileä. Ilma on puhdasta ja suhteellisen kirkasta, sillä nastarengasääliöt ovat nukkumassa autoineen.

      Audimiehillä on ollut kseärenkaat alla jo kuukausia.

      (Naurua)

      • Lisäksi kävin suihkussa ennen roskasessiota, ja hiukseni ovat yhä märät.

        Saatan olla vaaravyöhykkeessä.

        (Reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Lisäksi kävin suihkussa ennen roskasessiota, ja hiukseni ovat yhä märät.

        Saatan olla vaaravyöhykkeessä.

        (Reps)

        "Köh"

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Lisäksi kävin suihkussa ennen roskasessiota, ja hiukseni ovat yhä märät.

        Saatan olla vaaravyöhykkeessä.

        (Reps)

        Vaaralliselta kuulostaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe