Olen ollut mieheni kanssa reilun vuoden.
Olemme ostamassa yhteistä kotia.
Hänen äitiinsä tutustuin jo ja yhteen tätiin, mutta emme hänen kotonaan ole käynyt. Isä on tapaamatta.
Hän ei halua viedä minua sinne.
Hänen entisen eukkonsa ei voinut sietää anoppiansa, eikä siellä halunut käydä.
Minusta taas äiti oli mukava mummo.
He ovat jo lähes 90 vuotiaita, mutta silti tuntuu kummalta. Mitä mörköjä voi ihmisillä ollakaan. Miksi niistä ei voida puhua, jos näin on.
Mies ei esittele suvulle
Anonyymi
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ja reilun vuoden päästä on jo lusikat jaossa(?)
- Anonyymi
Miehen suvun kanssako sinä olet muuttamassa yhteen?
- Anonyymi
En miehen suvun kanssa ;)
Ex eukko aiheutti traumoja miehelle, joka ei nyt sitten halua viedä sinne.
Veikkaan että minä maksan nyt toisen naisen tekemättä jättämisistä asioista tai tekemisistä.
Muutoin luulen että heillä on hybät välit, tosin mieheni on oikea mammanpoika ja hieman peräkammarinpojan piirteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275