naiset kumpi parempi

Anonyymi

tissit ritsikoissa vai ilman rintsikoita eli vapaasti saisi heilua ei kummassa on parempi olla ja liikkua

18

146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman on mukavempi, ei ehkä nätimpi. Mutta mukavempi. Varmaan tääkin on tottumiskysymyskin.

      • Anonyymi

        Kyllä isot heiluvat tissit ovat mukavammat katsella miesten mielestä.


      • Anonyymi

        tissit on aina kauniita ja ihania ja kotona voi antaa niiden olla ilman rintsikoita ja paitaa ihanaa paljaat tissit


      • Anonyymi

        voisitko laittaa tissikuvan rintsikoilla ja ilman että nähtäisiin ero eli kumpi on parempi katsella


      • Anonyymi kirjoitti:

        tissit on aina kauniita ja ihania ja kotona voi antaa niiden olla ilman rintsikoita ja paitaa ihanaa paljaat tissit

        No kyllä mä ny paitaa kumminkin pidän, etten ihan lollot paljaana kirmaa. Paitsi sillon, kun suihkusta käppäilen tai vaatteita vaihdan. Äiskä aikoinaan hillu tissisillään, kun oli kuuma ja mua se aina vähän häiritsi, niin jotenkin aattelen että ehkä mun lapsiakin saattaa häiritä, jos mä oon ihan rinnat paljaana pitkin päivää.

        Sillon kun kahdestaan oltiin miehen kanssa, sasttoi heilua alastikin pitkin päivää. :D


    • Anonyymi

      Kunnon lollot musiikin tahdissa heiluvat lollot yökerhon tanssilattialla herättävät mielenkiinnon. Rintsikat voi jäädä arkikäyttöön.

      t. Narumyyjä

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Tissit ristissä..ja perseet olalla..

    • Anonyymi

      Ätmit vois kyllä tunkea miestissinsä rintsikohin, niin lisäisi kiinnostavuutta kovasti. Mieluiten sellaisiin pitsisiin ja vähän liian pieniin.

      Sit läpinäkyvän ohut teepaita, niin kiinnostus on taattu.

    • Minusta kummin vaan on mukava olla.

    • Anonyymi

      On ihanaa, että naisetkin ovat kautta historian olleet sitä mieltä, että rinnat ovat tarkoitettu miesten huomion saamiseen ja siinä sivussa vauvan imettämiseen.

    • Kyllä rinnat kupeissaan paremmat eivät ole kiva hyppiessä ilman.

    • Anonyymi

      Naisten velvollisuus on hytkytellä tissejään miesten iloksi.

      t. JokaisellaRooli

      • Anonyymi

        Menin viime viikolla Prismaan ja siinä tuli nainen vastaan lapsensa kanssa.
        Rintojen pinnat näkyivät, kun nainen mennä tohelsi ja hytkyivät naisella rinnat, silleen tutisivat, kuin lihahyytelö aladoopi.

        t. Ätmi toteaa


    • Anonyymi

      No mitähän helvettiä se sullekin kuuluu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe