Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sri Lankassa 150 kristittyä...

vähemmän. Koskahan tuollaista lopullista kirkosta erottamista saadaan Suomeen? ei varmaan mene kauaa enää:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006079643.html?ref=rss

Sitten taas nähdään sipilät, orvot, stubit, soinit ja muut hauskat herrat suut ymmyrkäisinä selittämässä miten uskomatonta on että tällaista voi tapahtua Suomessa, ei mitenkään olisi voitu varautua.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä v..un pelkurimainen?:

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006079660.html?ref=rss

      "Sri Lankan pääministeri Ranil Wickremesinghe kutsuu Twitter-tilillään tapahtumia ”pelkurimaisina iskuina”. Hän kertoo tuomitsevansa jyrkästi väkivaltaiset iskut."

      Tuokin varmaan joku sairas suvakki joka itse ensin mahdollisti nuo iskut omalla toiminnallaan. Ihan samoja sanoja käytti pipilä täällä turun puukkoiskun jälkeen. Minusta pelkurimaisinta on näiltä paskiaisilta itse ensin tehä nuo iskun mahdollisiksi ja sitten vielä kehdata vinkua pelkurimaisuudesta vaikka niiden itsensä pitäisi ottaa vastuuta omien tekojensa seurauksista.

      • Lähinnä huvittaa nämä tapaukset. Täysin itse aiheutettuja. Turha kenenkään leikkiä järkyttynyttä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Lähinnä huvittaa nämä tapaukset. Täysin itse aiheutettuja. Turha kenenkään leikkiä järkyttynyttä.

        Tulihan se sieltä, pipilä ja soini tuomitsevat, sehän ei maksa niille mitään:

        https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/ulkomaat/item/216401

        " Pääministeri Juha Sipilä (kesk.) kirjoittaa Twitterissä, että Sri Lankassa tehdyt pommi-iskut "ovat kauhistuttavia hyökkäyksiä", jotka hän tuomitsee jämäkästi. Sipilän mukaan tilannetta seurataan tarkkaan.

        –  Ajatukseni ovat haavoittuneiden sekä uhrien perheiden ja ystävien luona, Sipilä kirjoittaa.

        Myös ulkoministeri Timo Soini (sin.) kertoo ulkoministeriön Twitter-tilillä tuomitsevansa iskut raukkamaisena väkivaltana. Hän esittää syvän osanottonsa uhrien omaisille."

        Eipä ole nuo(kaan) tainneet inahtakaan itse mahdollistamistaan lastenraiskauksista Oulun seudulla, saati että olisi edes anteeksi pyytäneet suomenkin jo lukuisilta uhreilta.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Lähinnä huvittaa nämä tapaukset. Täysin itse aiheutettuja. Turha kenenkään leikkiä järkyttynyttä.

        Niinpä, kaikkien tiedossa ollut että näitä tulee, aina vaan enemmän ja määrät euroopassakin suorassa suhteessa muslimiuskoisten maahan tuottamisen määrään kuten myös monissa muissakin kepposteluissa.


    • Syökää mysliä. Kuolema muroille! Alalaaa!

    • Anonyymi

      Kuinkahan monesti wwuw on lauennut mummokalsareihin tätä uutista lukiessa?

      • 200 kuollutta. Unelma elää, uhrit ei.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe