Syökää ja juokaa välillä että jaksatte palstailla
Välitauko, kahvia ja pullaa
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän kuumat päiväkahvit tekevät terää..
- Anonyymi
Mullapa onkin just uunista otettu pellillinen suklaamuffinsseja. Näillä jaksaa 😋
xLinerAi että, tuleekin oikein vesi kielelle kun ajattelee vastaleivottuja muffinsseja. Voisikin katsoa hyvän reseptin ja tempaista viikolla pellillisen herkkuja.
- Anonyymi
saanko tulla kylään luoksesi suklaamuffinssi kahveille nam
- Anonyymi
Minä käyn välillä pnemassa miestä.
Kaunis tirppa 39 v. - Anonyymi
On teillä tylsä elämä. Ei seuraelämää, ei kavereita ei seksistä tietoakaan.
- Anonyymi
Miten niin tylsä seuraelämä, siinähän sä koko ajan viihdytät meitä?
-flowersreally-
- Anonyymi
trollikka.
Meiillä on kahvia ja marjapiirakkaa, minä annoin ohjeita ja avokki paistoi piirakan, alusta loppuun asti.
Mustaherukkaa, vadelmia, karhunvatukoita, punaherukoita ja muutamia karviaisia, oli pakastimessa...ja sokeria ripoitteli vielä marjojen päälle. Pyysin vielä keittiöltä lähettämään litran vanilja kiisseliä meille pakasterasiassa, kastikkeeksi marjapiirakalle.
Hyvää oli eikä ole paljon vaivaa tehdä sellaista edes täysin leivonta taidottoman, valmistuu n. ½-tunnissa. Sen vaniljakastikkeen voi hätätapauksessa tehdä vaikka kaupassa myytävästä valmisjauheesta tai laittaa jäätelön palasen piirakalle!- Anonyymi
Ginger-Ninni itse Turuust. Muista, pildeä annetaan vasta papin aamenen jälkeen.
En olekkaan tänään syönyt vielä mitään. Eilen tein hampurilaisia, niin on ollut niin täysi olo.
valtakunta kirjoitti:
Voi ei kyllä sun pitäisi syödä,että voit hyvin
Nyt olen itseasiassa äityliinin luona. Tarjolla on murekeateria ja jälkiruuaksi perinteistä pashaa ja kulitsaa. Joten eiköhän tästäkin päivästä selvitä hengissä 😄.
Joku väitti viimeyönä että sinä olisit synnyttämässä. Onko totta vai ymmärsinkö väärin? Sanoi myös että sinulle oli tullut jostain paha mieli. Olenko minä pahoittanut sinun mielen :(?Vihertäjä kirjoitti:
Nyt olen itseasiassa äityliinin luona. Tarjolla on murekeateria ja jälkiruuaksi perinteistä pashaa ja kulitsaa. Joten eiköhän tästäkin päivästä selvitä hengissä 😄.
Joku väitti viimeyönä että sinä olisit synnyttämässä. Onko totta vai ymmärsinkö väärin? Sanoi myös että sinulle oli tullut jostain paha mieli. Olenko minä pahoittanut sinun mielen :(?En ole synnyttämässä olisinpa tässä ei kestä tätä odotusta tulis vaan kun on valmis.
En tiedä kuka täällä höynäyttää, en ole loukkaantunut sinulle.valtakunta kirjoitti:
En ole synnyttämässä olisinpa tässä ei kestä tätä odotusta tulis vaan kun on valmis.
En tiedä kuka täällä höynäyttää, en ole loukkaantunut sinulle.Minä jo ahdistuin että nyt Valtakunta on synnyttämässä pahalla mielellä 😥.
Vaikutti joltain sinun kaverilta. Tai sitten oli vaan feikki. Tai ymmärsin jotain väärin.Vihertäjä kirjoitti:
Minä jo ahdistuin että nyt Valtakunta on synnyttämässä pahalla mielellä 😥.
Vaikutti joltain sinun kaverilta. Tai sitten oli vaan feikki. Tai ymmärsin jotain väärin.Herttinen sentään älä nyt tuollaisia mieti synnytys on hyvin kivulias kokemus siinä yrittää pysyä hengissä kun sitäkin saa pelätä samalla ja tajun menetys on mahdotonta ilman lääkkeitä.
Siinä itkin kun esikoista synnytin” haluavan kotio” ei siinä mitään ihmisten asioita pidä mielessä edes tajua olevansa siinä kun pyrkii pois kivusta enemmikseen, siihen tilanteeseen toivoo vahvan ihmisen joka pitää puolia kun taas gynekologit tuntuu hyvin pelottavalta kun puhe kyky siinä menee eikä pysty vastaa tai ajattelee kuin vain kipua.
Pelkään synnytyksiä niin että haluaisin olla paikassa, missä ei ole muita kun silloin on todella avuton olo myös gynekologien aikana pelko heitä kohtaan suuri on että pistelevät samalla kun niin on tehty vaikka kielsin aiemmin, ettei harjoittelija saa pistellä enempää.
En tiedä mistä on kyse nyt.
Ehkä väärin ymmärrys on ollut niitä tapahtuu.Vihertäjä kirjoitti:
Minä jo ahdistuin että nyt Valtakunta on synnyttämässä pahalla mielellä 😥.
Vaikutti joltain sinun kaverilta. Tai sitten oli vaan feikki. Tai ymmärsin jotain väärin.Kunhan et ahdistu enää🥰
- Anonyymi
Kohta alkaa Suomen Selviäjät ohjelma nelosella taas onneksi on keksejä jotta voi syödä niitä ja katsoa kilpailijoita Suomen Nälkiytyjissä autiolla saarella.
valtakunta kirjoitti:
Kunhan et ahdistu enää🥰
Pääasia että kaikki on hyvin. Olet huipputyyppi enkä haluaisi ikinä loukata sinua.
Ei tuota synnytystä osaa mies kuvitellakkaan. Siskon tukena olisin halunnut olla, mutta kätilöt ajoivat matkoihin. Aloin jo luettelemaan kaikkia mahdollisia kirosanoja ja meinasin pistää paikkoja paskaksi. Heillä ei olisi ollut mitään laillista oikeutta kieltää osallistumasta. Sisko kuitenkin sanoi että hänen kannaltaan helpompi jos vaan poistun ja hoidetaan homma pois alta.
Ei ole ihme jos tuntuu ikävältä olla toisten armoilla niin avuttomassa tilassa. Kannattaa ottaa vaikka mies mukaan puolia pitämään, jos mahdollista.
- Anonyymi
Kävin ravintolassa syömässä. Söin pyttipannua oli hyvää mutta sain sääliviä katseita koska söin yksin.
- Anonyymi
Vain luuseri syö yksin ravintolassa, tarjoilijat nauraa keittiön puolella vedet silmissä.
- Anonyymi
Minä söin juuri.....
Ai.nakin viis perunaa..
Siihen viel varsinainen ruoka...
Lihat päälle..vihannekset...
Nyt niin täynnä...🤗
T:Ellu - Anonyymi
hörps....mumsmumsmums.......hörps.......mumsmums......hörps...............mumsmumsmums........hörps....mumsmums......huvaa nam.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032363Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 311870
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751204