Kuinka suostuvainen olet seksiin

Ekoilla treffeillä?

29

65

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksen suostuis? Vaadi en silti tietenkään enkä edes vonkaa, mut se siihen menee niin mikä ettei.

      • Anonyymi

        Kerrotko hippi heti naiselle ulosottoveloistasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko hippi heti naiselle ulosottoveloistasi?

        Kuka puhuu rahasta ekoilla treffeillä?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kuka puhuu rahasta ekoilla treffeillä?

        Ne jotka sillä haluaa leijailla.
        ( yök).


    • Kaikki naiset suostuu kun näyttää tiliotteen

      • Anonyymi

        Niin? Miksi? Ei pal kiinnostele muut tiliotteet kuin omani.

        Miksi sinulla ei sitten ole jo naista, jos tiliotteessasi on jotain näytettävää??


      • Anonyymi

        Eikä ole kukaan kyllä tiliotettaan esitellyt. Niin ja aikoinaan kun tein työkseni kirjanpitoa, niin jos mulle olisi treffeillä tiliotteen lykännyt eteen, niin minähän olisin luullut olevani töissä 😁

        🏕🐥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole kukaan kyllä tiliotettaan esitellyt. Niin ja aikoinaan kun tein työkseni kirjanpitoa, niin jos mulle olisi treffeillä tiliotteen lykännyt eteen, niin minähän olisin luullut olevani töissä 😁

        🏕🐥

        Olisit luullut olevasi töissä, ja siksi antanut heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit luullut olevasi töissä, ja siksi antanut heti.

        Ei meidän tilitoimiston palveluihin kuulunut prostituutio...mitä oikein kuvittelit??


    • Anonyymi

      Kolmansilla vasta antautuisin. Olen vanhanaikainen mies ja toisekseen, himojen pitää antaa yltyä 👍

    • Ilmeisesti kysymyksellä haettii nyt jotain sellaista, että kuinka moni hyppää suoraan seksiin "heti" tms. Ja ilmeisesti oletus on se, että treffikumppani on joku ennestään täysin tuntematon, jonka kanssa ollaan tavattu ekaa kertaa tutustumismielessä. Mutta eihän se aina niin ole. Treffikumppani voi olla ennestään tuttu, johon on ollut jo pitempään ihastunut, ehkä jopa rakastunut, jonka kanssa on keskusteltu ja vietetty aikaa muissa merkeissä - kunnes kävikin ilmi, että ihastus onkin ollut molemminpuolista - ja tällöin ekojen treffien tarkoitus on aloittaa suhde, jonka kumpikin jo tietää haluavansa aloittaa.

      • Näin.👍


    • Anonyymi

      En ole ekoilla treffillä pannut. Mut enemmänkin on niitä että baarissa tapaa naisen ja sitten yhden yön juttu seksiä kanssa mutta ne ei ole treffit varsinaisesti. Lähteekä nainen treffeille seksin saaminen mielessä kovinkin usein.

      • Anonyymi

        Minä oon lähtenyt.

        pimatsu18


    • Käyn harvoin treffeillä, mutta kun käyn, niin sovin pelkästään pitkiä koko illan ja yön yli treffejä.. En ikinä sovi/lupaa varsinaisesti seksiä etukäteen, mutta toistaiseksi 100% treffeistäni on päätynyt myös seksiin jo ekoilla treffeillä.
      Kai se on niin, et kun mies ja nainen viettää yötä samassa sängyssä, niin siitä on aika helppo edetä.
      Toisaalta tutustun aika hyvin myöskin etukäteen kirjoittelemalla ja valikoin partnerini tarkoin -kuten hyvin tiedätte:)

      • Sä oot aika laskelmoiva..


      • Päläpälä kirjoitti:

        Sä oot aika laskelmoiva..

        Mä en ole kiinostunut pikaisista kahvilatreffeistä...Ne on käytännössä ajan haaskausta.
        Täälläkin on varmaan paljonkin ihmisiä jotka ovat käyneet kymmenillä sellaisilla "pika" treffeillä eikä ne ole mihinkään johtaneet...
        Kun tutustuu niin miksei tutustuisi sitten heti kunnolla ajan kanssa.
        Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea.
        Minusta on jo ajatuksenkin tasolla naurettavaa kuvitella, että toisesta saisi mitään järkevää käsitystä jossain vartin absin treffeillä...Kaikkea ne ihmiset kuvittelevatkin.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mä en ole kiinostunut pikaisista kahvilatreffeistä...Ne on käytännössä ajan haaskausta.
        Täälläkin on varmaan paljonkin ihmisiä jotka ovat käyneet kymmenillä sellaisilla "pika" treffeillä eikä ne ole mihinkään johtaneet...
        Kun tutustuu niin miksei tutustuisi sitten heti kunnolla ajan kanssa.
        Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea.
        Minusta on jo ajatuksenkin tasolla naurettavaa kuvitella, että toisesta saisi mitään järkevää käsitystä jossain vartin absin treffeillä...Kaikkea ne ihmiset kuvittelevatkin.

        "Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea."

        Ajat siis p.llun perästä satoja kilometrejä...😯Hysteerisyytesi tauteja kohtaan saa aikamoisia mittasuhteita.


      • Anonyymi

        Kaikilla kaksilla treffeillä oot käynyt.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mä en ole kiinostunut pikaisista kahvilatreffeistä...Ne on käytännössä ajan haaskausta.
        Täälläkin on varmaan paljonkin ihmisiä jotka ovat käyneet kymmenillä sellaisilla "pika" treffeillä eikä ne ole mihinkään johtaneet...
        Kun tutustuu niin miksei tutustuisi sitten heti kunnolla ajan kanssa.
        Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea.
        Minusta on jo ajatuksenkin tasolla naurettavaa kuvitella, että toisesta saisi mitään järkevää käsitystä jossain vartin absin treffeillä...Kaikkea ne ihmiset kuvittelevatkin.

        Naurettavaa on ajella satoja kilometrejä treffeille. Mitään vikaa ei ole pikatreffeissä kahvilassa tai muualla. Eri asia tietenkin jos olet erakkoluonne.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mä en ole kiinostunut pikaisista kahvilatreffeistä...Ne on käytännössä ajan haaskausta.
        Täälläkin on varmaan paljonkin ihmisiä jotka ovat käyneet kymmenillä sellaisilla "pika" treffeillä eikä ne ole mihinkään johtaneet...
        Kun tutustuu niin miksei tutustuisi sitten heti kunnolla ajan kanssa.
        Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea.
        Minusta on jo ajatuksenkin tasolla naurettavaa kuvitella, että toisesta saisi mitään järkevää käsitystä jossain vartin absin treffeillä...Kaikkea ne ihmiset kuvittelevatkin.

        Sä vaikutat sellaiselta tyypiltä, että painostat seksiin. Voisit ehkä jopa raiskata...jos olet ajanut satoja kilometrejä eikä "palkintoa" olisikaan luvassa 😳. Laskemoiva tosiaan. Kylmät väreet tulee kun juttujasi lukee, siis puistatuksesta.

        🏕🐥


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea."

        Ajat siis p.llun perästä satoja kilometrejä...😯Hysteerisyytesi tauteja kohtaan saa aikamoisia mittasuhteita.

        Minä etsin marginaali ryhmää ja siinä ei sillon etsitä tekosyitä välimatkasta...Se on kuin kullan kaivuuta tietyllä tapaa. -Kovalla työllä saatat löytää jotain merkityksellistä.

        Tottakai toisten miesten exiä löytäisi lähempääkin jos sellaisesta olisi kiinostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä vaikutat sellaiselta tyypiltä, että painostat seksiin. Voisit ehkä jopa raiskata...jos olet ajanut satoja kilometrejä eikä "palkintoa" olisikaan luvassa 😳. Laskemoiva tosiaan. Kylmät väreet tulee kun juttujasi lukee, siis puistatuksesta.

        🏕🐥

        ”Sä vaikutat sellaiselta tyypiltä, että painostat seksiin. ”

        Tämä! Kaveri ei taatusti aja satoja kilometrejä huvin vuoksi.


    • Anonyymi

      Kirjoittaako tätä joku 100-vuotias? Tuollaisia termejä kuin "suostuvainen" ei käytä muut kuin yli 8-kymppiset,

    • En...

      Jos nainen tekee aloitteen niin se on raiskaus..

      Jos mies tekee aloitteen niin se on super raiskaus.


      Eka pitää laatia sopimus seksistä... Ja seki on vähän niin ja näin...
      Sellasta sopimusta voidaan pitää naisten alistamisena.

    • Anonyymi

      Treffeillä käydään vain seksin takia. Ei treffeille mennä kahvia juomaan ja juttelemaan kun ehkä se kupillisen ja sitten onkin jo aika siirtyä jomman kumman kotiin naimaan. Kahvia nainen voi keittää kotonakin ja jutella vaikka äitinsä kanssa, kyllä nainen lähtee treffeille koska haluaa nussia.

      • Anonyymi

        Jos menee treffeille kahvilaan, pillu jää saamatta 90% tapauksista. Jos menee treffeille baariin ja juo naisen kanssa viinaa saa pillua 90 % varmuudella.


    • Anonyymi

      Noup....
      Tutun kanssa helpompaa....
      Eli ensin tutustutaan....
      Ehkä sitten...❤😀
      T:Ellu..

    • Anonyymi

      OAJiin suunnitelmiin ei osallistuta syvemmin, että vie jo tunkkis.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      143
      3009
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      48
      867
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      213
      822
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      794
    5. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      783
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      780
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      60
      705
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      235
      697
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      34
      646
    10. Jos nainen haluaa oikeasti tutustua

      Niin tämä tekee jotakin konkreettista sen eteen. Luotan siihen. Jos ei tee, mielenkiintoa ei vaan ole riittävästi.
      Ikävä
      43
      614
    Aihe