Ekoilla treffeillä?
Kuinka suostuvainen olet seksiin
29
106
Vastaukset
Miksen suostuis? Vaadi en silti tietenkään enkä edes vonkaa, mut se siihen menee niin mikä ettei.
- Anonyymi
Kerrotko hippi heti naiselle ulosottoveloistasi?
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko hippi heti naiselle ulosottoveloistasi?
Kuka puhuu rahasta ekoilla treffeillä?
pitkätukka-68 kirjoitti:
Kuka puhuu rahasta ekoilla treffeillä?
Ne jotka sillä haluaa leijailla.
( yök).
Kaikki naiset suostuu kun näyttää tiliotteen
- Anonyymi
Niin? Miksi? Ei pal kiinnostele muut tiliotteet kuin omani.
Miksi sinulla ei sitten ole jo naista, jos tiliotteessasi on jotain näytettävää?? - Anonyymi
Eikä ole kukaan kyllä tiliotettaan esitellyt. Niin ja aikoinaan kun tein työkseni kirjanpitoa, niin jos mulle olisi treffeillä tiliotteen lykännyt eteen, niin minähän olisin luullut olevani töissä 😁
🏕🐥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole kukaan kyllä tiliotettaan esitellyt. Niin ja aikoinaan kun tein työkseni kirjanpitoa, niin jos mulle olisi treffeillä tiliotteen lykännyt eteen, niin minähän olisin luullut olevani töissä 😁
🏕🐥Olisit luullut olevasi töissä, ja siksi antanut heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit luullut olevasi töissä, ja siksi antanut heti.
Ei meidän tilitoimiston palveluihin kuulunut prostituutio...mitä oikein kuvittelit??
- Anonyymi
Kolmansilla vasta antautuisin. Olen vanhanaikainen mies ja toisekseen, himojen pitää antaa yltyä 👍
Ilmeisesti kysymyksellä haettii nyt jotain sellaista, että kuinka moni hyppää suoraan seksiin "heti" tms. Ja ilmeisesti oletus on se, että treffikumppani on joku ennestään täysin tuntematon, jonka kanssa ollaan tavattu ekaa kertaa tutustumismielessä. Mutta eihän se aina niin ole. Treffikumppani voi olla ennestään tuttu, johon on ollut jo pitempään ihastunut, ehkä jopa rakastunut, jonka kanssa on keskusteltu ja vietetty aikaa muissa merkeissä - kunnes kävikin ilmi, että ihastus onkin ollut molemminpuolista - ja tällöin ekojen treffien tarkoitus on aloittaa suhde, jonka kumpikin jo tietää haluavansa aloittaa.
- Anonyymi
En ole ekoilla treffillä pannut. Mut enemmänkin on niitä että baarissa tapaa naisen ja sitten yhden yön juttu seksiä kanssa mutta ne ei ole treffit varsinaisesti. Lähteekä nainen treffeille seksin saaminen mielessä kovinkin usein.
- Anonyymi
Minä oon lähtenyt.
pimatsu18
Käyn harvoin treffeillä, mutta kun käyn, niin sovin pelkästään pitkiä koko illan ja yön yli treffejä.. En ikinä sovi/lupaa varsinaisesti seksiä etukäteen, mutta toistaiseksi 100% treffeistäni on päätynyt myös seksiin jo ekoilla treffeillä.
Kai se on niin, et kun mies ja nainen viettää yötä samassa sängyssä, niin siitä on aika helppo edetä.
Toisaalta tutustun aika hyvin myöskin etukäteen kirjoittelemalla ja valikoin partnerini tarkoin -kuten hyvin tiedätte:)Päläpälä kirjoitti:
Sä oot aika laskelmoiva..
Mä en ole kiinostunut pikaisista kahvilatreffeistä...Ne on käytännössä ajan haaskausta.
Täälläkin on varmaan paljonkin ihmisiä jotka ovat käyneet kymmenillä sellaisilla "pika" treffeillä eikä ne ole mihinkään johtaneet...
Kun tutustuu niin miksei tutustuisi sitten heti kunnolla ajan kanssa.
Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea.
Minusta on jo ajatuksenkin tasolla naurettavaa kuvitella, että toisesta saisi mitään järkevää käsitystä jossain vartin absin treffeillä...Kaikkea ne ihmiset kuvittelevatkin.- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Mä en ole kiinostunut pikaisista kahvilatreffeistä...Ne on käytännössä ajan haaskausta.
Täälläkin on varmaan paljonkin ihmisiä jotka ovat käyneet kymmenillä sellaisilla "pika" treffeillä eikä ne ole mihinkään johtaneet...
Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea.
Minusta on jo ajatuksenkin tasolla naurettavaa kuvitella, että toisesta saisi mitään järkevää käsitystä jossain vartin absin treffeillä...Kaikkea ne ihmiset kuvittelevatkin."Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea."
Ajat siis p.llun perästä satoja kilometrejä...😯Hysteerisyytesi tauteja kohtaan saa aikamoisia mittasuhteita. - Anonyymi
Kaikilla kaksilla treffeillä oot käynyt.
- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Minusta on jo ajatuksenkin tasolla naurettavaa kuvitella, että toisesta saisi mitään järkevää käsitystä jossain vartin absin treffeillä...Kaikkea ne ihmiset kuvittelevatkin.Naurettavaa on ajella satoja kilometrejä treffeille. Mitään vikaa ei ole pikatreffeissä kahvilassa tai muualla. Eri asia tietenkin jos olet erakkoluonne.
- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Minusta on jo ajatuksenkin tasolla naurettavaa kuvitella, että toisesta saisi mitään järkevää käsitystä jossain vartin absin treffeillä...Kaikkea ne ihmiset kuvittelevatkin.Sä vaikutat sellaiselta tyypiltä, että painostat seksiin. Voisit ehkä jopa raiskata...jos olet ajanut satoja kilometrejä eikä "palkintoa" olisikaan luvassa 😳. Laskemoiva tosiaan. Kylmät väreet tulee kun juttujasi lukee, siis puistatuksesta.
🏕🐥 Anonyymi kirjoitti:
"Ei minulla ole kiire "pakoon" jos vaivaudun ajelemaan satojakin kilometrejä treffeille jonnekkin päin Suomea."
Ajat siis p.llun perästä satoja kilometrejä...😯Hysteerisyytesi tauteja kohtaan saa aikamoisia mittasuhteita.Minä etsin marginaali ryhmää ja siinä ei sillon etsitä tekosyitä välimatkasta...Se on kuin kullan kaivuuta tietyllä tapaa. -Kovalla työllä saatat löytää jotain merkityksellistä.
Tottakai toisten miesten exiä löytäisi lähempääkin jos sellaisesta olisi kiinostunut.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä vaikutat sellaiselta tyypiltä, että painostat seksiin. Voisit ehkä jopa raiskata...jos olet ajanut satoja kilometrejä eikä "palkintoa" olisikaan luvassa 😳. Laskemoiva tosiaan. Kylmät väreet tulee kun juttujasi lukee, siis puistatuksesta.
🏕🐥”Sä vaikutat sellaiselta tyypiltä, että painostat seksiin. ”
Tämä! Kaveri ei taatusti aja satoja kilometrejä huvin vuoksi.
- Anonyymi
Kirjoittaako tätä joku 100-vuotias? Tuollaisia termejä kuin "suostuvainen" ei käytä muut kuin yli 8-kymppiset,
En...
Jos nainen tekee aloitteen niin se on raiskaus..
Jos mies tekee aloitteen niin se on super raiskaus.
Eka pitää laatia sopimus seksistä... Ja seki on vähän niin ja näin...
Sellasta sopimusta voidaan pitää naisten alistamisena.- Anonyymi
Treffeillä käydään vain seksin takia. Ei treffeille mennä kahvia juomaan ja juttelemaan kun ehkä se kupillisen ja sitten onkin jo aika siirtyä jomman kumman kotiin naimaan. Kahvia nainen voi keittää kotonakin ja jutella vaikka äitinsä kanssa, kyllä nainen lähtee treffeille koska haluaa nussia.
- Anonyymi
Jos menee treffeille kahvilaan, pillu jää saamatta 90% tapauksista. Jos menee treffeille baariin ja juo naisen kanssa viinaa saa pillua 90 % varmuudella.
- Anonyymi
Noup....
Tutun kanssa helpompaa....
Eli ensin tutustutaan....
Ehkä sitten...❤😀
T:Ellu.. - Anonyymi
OAJiin suunnitelmiin ei osallistuta syvemmin, että vie jo tunkkis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904352
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?512806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 331956
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2131653Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791436