Hei! Muita jotka jatkuvasti yksin, ja on vähä niinku masentunut, välillä ei pääse ees sängystä ylös kun tuntuu ettei tässä elämäs oo mitää järkee, ei oo ketään kavereita, kukaan ei oikein ota yhteyttä, naisia ei kiinnosta ja kaikkee, jaksaako tätä enää?
Masentaa olla yksin ja kaikkee.
44
82
Vastaukset
- Anonyymi
Baarissa on aina seuraa.
- Anonyymi
Mieti taaksepäin elämässäsi että mistä se johtuu?
Pet Shot Boys - It is a sin vaikka musiikkina. Mee töihin niin on syy nousta sängystä.
On meitä yksineläjiä paljonkin, mutta toiset toki suhtautuvat siihen eritavalla kuin sinä..Toiset jopa nauttivatkin omasta rauhastaan.
Itse en koe, että olisin ollut oikeastaan ikinä masentunut...Pitkälti kyse on siitä, että onko kuitenkin elämän perusasiat kunnossa.. Onko työ, harrastukset ja vapaa-aika balanssissa.
Harrastukset ovat ensisijaisen tärkeitä yksinäisille ihmisille koska ne tuovat sitä rutiinia ja sisältöä elämään vapaa-ajalle..
Tottakai optimaalinen tilanne on jos siihen löytää sitten vielä jonkinlaisen ihmissuhteenkin toimivan perustan päälle.. Onko se sitten fwb-ystävyys vaiko ihan parisuhde.
Toki sain aika hyvin ajatuksestasi ja tuntemuksistasi kiinni... Uskoisin, että ongelmasi on vääränlainen asuinympäristö. On suuri vaikutus sillä, että asuuko sitä jossain pienessä tunkkaisessa yksiössä vaiko jossain omassa asunnossa mukavammin luonnonrauhassa..Linnut laulaa ja aurinko paistaa.(Toki tämä vaatii ensin vuosien työn ja rahaa!) Väittäisin, että tarvitsisit toisenlaisen asuinympäristön ja olosuhteet , sekä tavoitteellisia harrastuksia joihin paneutua.... Tällä hetkellä sinulla ei oikeastaan vaikuta olevan mitään mihin tarttua elämässä.Onhan niitä täällä, huomaa kiukkuamisesta ja viisasteluista keykä on pahiten yksinäisempiä..ilkikuriset.
Ihan paskaa tää on, teen keikkatöitä, mut oon veloissani vaan ja ne rahat ei riitä, ja ketään ei jaksa mua, kaikki on paskaa, oon kehitysvammanen ja oon aina yksin
Vihertäjä kirjoitti:
Entäs kun minä en ole yksinäinen, mutta sitä ilkikurisempi kyllä 😈
Olet sitten se poikkeus, joka vahvistaa säännön.
- Anonyymi
Onhan yksinäisen ja etenkin työttömän elämä yleensä pelkkää olemista. Itekin nukun ja nousen ylös miten sattuu, yleensä unirytmi on aivan päälaellaan, kun ei sillä ole mitään merkitystä. Melkeinpä ainoita syitä sängystä nousemiseksi on kahvin keitto, sitten kääntää vehkeet päälle että tulee jotain ääntä edes telkusta.
Mielellää kun tappais ittensä pääsee tästä paskasta ja ei tarvi kuunnella ihmisten paskanjauhantaa. Ja kiduttaa rahattomana ja naistakaa ja kavereita ei saa,haluan vaan nukkua ja syödä tätä eteenpäin vielä vuosia.
Jep semmosta niin paskaa tämä on, ettei enää jaksa, katsoa valkoista seinää, ja on tullut hulluksi ja kukaan ei ota yhteyttä ja on vain yksin, syö ja nukkuu ja yöllä 5 nukkumaa ja nukkuu 16. Ja sama paska jatkuu.
- Anonyymi
Jatka samaa vielä 30 vuotta, luulis kyllästyttävän.
- Anonyymi
Mutta niin elokuvat joita saa kirjastoistakin, saa viihdettä niistäkin jos ei pysty lähtemään ulkoilemaan, onhan hirviömäisen typerää jos on pakko tuijotella jotain seinää.
Joo mutta semmosta paskaa tämä on, haluais parisuhteen ja kavereita, mut pakko se elää yksin,hyvästit kaikille.
- Anonyymi
Neljän lapsen isänä olen täysin yksin.Edes vaimosta ei löydy kaveria.
Aamusta iltaan sitä samaa,Lasten ja Vaimon huoltamista. Verottaja nauttii
minun yksinäisyydestä,harmittaa tämä veroista valittaminen,eivät edes laittaneet palautus
valituskirjettä joutuu itse maksamaan postimaksut.Vanhinkin lapsi täytää pian 50v tässä
Suomi nimisessä hyvinvointiosavaltiossa. Kyllä masentaa ei auta vaikka kuinka mielensäpahoitaa.! Onneksi on tuo "Karvalakki"kun kesä tulee.- Anonyymi
On sinussa vika jos olet yksin vaikka sulla lapsia ja vaimo. Mikset huomioi vaimoa tarpeeksi.
T: Kaisanoasaa
- Anonyymi
Ruman miehen on jaksettava elää yksin, ei se helppoa ole mutta pakko vaan jaksaa, juo välillä kaljaa ja unohtaa yksinäisyyden ja sitä rataa. Naiset vihaa meitä rumia miehiä ja jakavat pillua väkivaltaisille jännämiehille. Monet ätmit on mieleltään heikkoja ja menevät junan alle vain vahvimmat selvii.
T: Kaisanoasaa Minä en ole ruma ja olen pitkä. mutta en ole koulutettu ja tarpeeksi jännämies, elän paljo sossun rahalla ja nyt teen keikkatöitä, mutta ei se riitä naiselle, olen muutenki aina ollut outo ja erilainen, mulla ei ole koskaan ollut kunnon kavereita, lapsena kiusaamista sun muuta paskaa, ja yksin olen kaikki vihaa mua, rahaa ei ole ollut, töitä ei juuri koskaa, lyhkäsiä pestejä. sit sain tietää olevani mt ongelmainen heikkolahjainen.. ei auta ku elää. toiset istuu rullatuolis, onneks nyt vähä paremmin on asiat.
- Anonyymi
Kyllä miestä masentaa jos ei pilluu saa.
Sitä ei saa juuri koskaa, eikä naista, eikä ne kiinnostu, vain itse kiinnostuu kokoajan naisista, mutta ei mitää saumaa, olen jo luovuttanut, nuorena sai naisia. Nyt on joku vika. SItten kaikki julkisuuden henkilöt Sara siepit sun muut matkustelee vaa en ymmärrä. itellä ei oo varaa ku viroon, velat senku kasvaa luottokorttivelat ja töistä tulee niin vähä rahaa, et on tää väärin ja paskaa, lisäks heil on kavereita ja aina kunnon tulot ja töitä. ei jaksa valittaa, olkoot, pääasia et on elossa.
Saatana en saa kunnon töitä saatikaa ne ei kestä ku sen 1-2 kk, ei sillä velkoja maksella. Velkaa on jo 7000 € ja pitäs maksaa erissä. luottarit kunnos ja niitä en menetä, mutta kyllä vituttaa, keikkatöistä ei tiedä paljoko saa rahaa just alottanut, vittu tämmöstä paskaa ei jaksa, sit on viel yksin ja masentunut, pillerit väsyttää. ketipinor väsyttää ei jaksa herää aamulla, herää iltapäivällä ja saa nukutuksi vasta 05 yöllä, on tää paskaa
- Anonyymi
voihan sitä mennä vaikka vähävaraisten leipäjonoon, voisi siellä tavata ainakin toisia samassa tilanteessa olevia !!
Kai sitä voi keskustelunkin avata, ja sanoo suoraan yksinäisyys, jne. Olishan sekin joku "päiväohjelma", toisekseen nyt keväisin järjestetään jossakin jotain ulkoilu - kävely kimpaa, sellaiseen vaan mukaan, niin jotain erilaista päiviin...
Nykyisin on äärettömän paljon köyhyyttä ja yksinäisyyttä, vaikka ei se paljon "lohduta", vaikka tietääkin ettei ole ainoa, tiedän:(
p.s. mulle kelpais vaikka joku toinen köyhä, mutta en asuisi kimpassa, koska siitä rahastahan se riita alkaa vähintäänkin !! - Anonyymi
Ajattelin mennä jo nukkuun kun olen vähän niinkuin sä, mitäs sitä muuta kuin nukkuu?
- Anonyymi
Nukun usein 15 tuntia, Ei tälläine ruma ätmi pääse edes töihin rahaa tienaamaan.
- Anonyymi
Iltaa. Minä välitän sinuste edelleen ja koen meidät ystävinä. Haluaisin auttaa sinua jotenkin. Olet mielestäni maailman upein mies, todellinen timantti.
Anna minun auttaa sinua jotenkin. Pyydän. En ymmärrä, miten olet joutunut tuollaiseen tilanteeseen???!!! No silti tätä kaikkee paskaa on kestettävä saatana vielä vuosia, saatana kaipais naista ja kavereita.
Yksin tuijottaa seinää syö ja nukkuu, tää on yhtä kidutusta ja paskaa, herranjumala, kukaa ei ole sunkaa tekemisis olet yksin maailmas.
Voi helvetti mä en kauaa jaksa tätä paskaa, velat kasvaa ja rahaa ei tule,sut haukutaa tyhmäksi luuseriksi vajakiksi joka on aina yksin tuola ulkona kotona yksin samaa paskaa.
Saatana toiset menee elämäs eteenpäin ja saa naisia ja kavereita duunia rahaa, itr junnaan paikallani ja en oo ruma mies, ei vain kelpaa tällänen sekopää naiselle
- Anonyymi
tyypillinen pitkä mies
Niin no antaa olla, en jaksa enää. tyydyn kohtalooni ja menen ulos kuntoilemaan, ja teen keikkatöitä niin kauan ku saan.
- Anonyymi
Juokaa viinaa ja käykää baareissa niin tapaatte naisia. Ei ne naiset tule tänne palstalle teitä hakemaan.
T: Viinamies- Anonyymi
Voihan hehkeä nuori Jehovan Todistaja neitokainen pimputella ovikelloa ja pyytää pikaisille. Mahdollisuus 0,000013%
t. Narumyyjä
- Anonyymi
Tyypit ei tajuu että pitää lähtee ulos ja haluaa kumppanin. Ei se itkemällä tule vaan pitää tehdä asialle jotain. Viimäseks alkaisin netistä etsimään kyllä sen naisen löytää vaikka puistosta ennemmin. Itse löysin kumppanin puistosta ja mitä olen kavereita kunnellut niin ovat löytäneet kumppanin harrastuksista, baareista , tapahtumista, koulusta.
- Anonyymi
Sen tunteen kanssa on hyvä oppia elämään. Ajatella sen jälkeen, et tulee jos on tullakseen ja jollei tule niin sit ei tule? Turhaan stressaat asioilla, joihin koet vaikutus mahdollisuudet pieniksi? Älä masennu vaan mieti asioita, jotka muuttaa eläämäsi mieleisemmäksi. Harrasteet on hyvä vaihtoehto. Tee asioita, joita tykkäät tehdä ja josta saat hyvän mielen.
- Anonyymi
Mua ainakin alkaa jo ahdistamaan tuleva kesä, jos se on yhtä tukalan porottava, kuin viime kesä ja valoakin on aivan liikaa.
Tykkään syksystä, kun illat pimenee, on viileää ja on mukava vaan käpertyä kotona tietokoneen ääreen ja vaan pelata. Niin kai sitte, elellään omaa yksinäistä elämää. Vois kans alkaa pelaamaan.
- Anonyymi
Osta ohjain ja avaruuspelejä lentää, itselläni on kyllä niin sovittuja kesän jutut kalentereihin että, en varmaankaan ehdi kesällä pelailemaan.
Joku avaruuspelikin: noniin olet ostanut jonkun torpedon, on raskas räjähteineen ja luukusta pudottaa sen matkaan omine tutkineen seuraamaan kohdettakin sitten aivan itse :) - Anonyymi
Muitakin lentopelejä voi pelata jos on kunnollinen ohjain ja aika hauskaakin ajanvietteenä :)
... lähettää jostain lastiruumasta, raskas järeä torpedo lähtee tuon perään ja itse on sitten täysin eri galaksissakin kun se törmää kohteeseen :)
- Anonyymi
Tätä on nyt kestänyt vasta 10 vuotta tälläkertaa.
Yksinäistä erakkoelämää kerrostaloyksiössä.
Ei ole sitten yhden yhtä ystävää.
Tämän yksinäisempi ei voi kerrostalossa olla.- Anonyymi
Eikö ole naapureitakaan, ainahan kerrostaloissa on naapureita. Ja kaupungilta löytyy uusia kavereita.
- Anonyymi
Pelaamallahan sitä saa sosiaalisuutta. Onhan noita räiskintäpelejä vaikka kuinka paljon. Joskus jonkun pelikaverin olen nähnyt ihan irl.
Jos liksa on huono, niin kannattaisko harkita opiskelua? Just oli Metro-lehdessä ilmoitus, että hakevat väkeä esim. raitiovaunun kuljettajaksi. Samoin hierojaksi ei kovin pitkää koulutusta ole. Toki kaikki alat ei sovi kaikille, mutta on paljon hommia, joissa töitä on niin paljon kun vain jaksaa tehdä. Kavereissa on paljon lähäreitä ja s-hoitsuja ja he ainakin aina sanovat, että aina on vajetta ja anellaan jäämään ylitöihin. Yövuoroista saa lisää liksaakin.
Mene ihmisten ilmoille. Jos samassa paikassa käy monta kertaa, niin ihmiset alkaa morjestamaan. Joillekin riittää istuskelu taloyhtiön pihassa, joku taas istuu baarissa juomassa tuopillisen kun taas joku lähtee työkavereiden kanssa kaikkiin kissanristiäisiin mitä vaan on tarjolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356261JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t193556Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5182763Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai591928Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321921- 261515
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311421Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71251En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171249Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111083