Haluan kavereita?

Anonyymi

Olen laittanut muutaman ilmotuksen että etsin kavereita. En vain ymmärrä mikä ihmisiä vaivaa. Ei niihin vastailla ja mitään,tää on aiks turhauttavaa. Siis oon mies Etelästä jolla ei ole yhtään kavereita ja olisi kiva löytää lisää. On masennus ja mt ongelmia,mutta tuntuu loputtomalta tää yksin olo. Olen siis ihan mukava, sosiaalinen mies joka kaipaa ihmisiä elämään. Eikö ketään halua tutustua?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tervehdys,

      Tässä olis toinen yksinäisyydestä kärsivä. Olen parisuhteessa, mutta kuitenkin yksinäinen. Asun pirkanmaalla ja olen 27-vuotias nainen. Mielenterveysongelmat tuttuja myös. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ihmisen kanssa jolla olisi omaa kokemusta mielenterveysongelmista. Tällä hetkellä ei sellaista ihmistä elämässäni ole. Ilmoittele jos tykkäisit jutella;)

      • Anonyymi

        Parisuhteessa elävien naisten ei ole soveliasta kirjoitella vieraiden miesten kanssa.
        Josko keskittyisit omaan mieheesi vain tai etsisit naisseuraa.


      • Anonyymi

        Moi.
        Olen itse 29 vuotias nainen ja koen paljon yksinäisyyttä ja hylätyksi tulemisen tunteita.
        Ystäviä on jonkun verran mutta kaikilla perheet ja suhteet yms.
        Olis kiva kirjotella vaikka s postin kautta!


    • Anonyymi

      Jos vain tulisit ulos kolostasi ihmisten ilmoille, aivan 100% varmasti saisit juttukavereita joista kehittyy jopa ystäviä.
      Kukaan ei tiedä että sinä olet edes olemassa! Mene touhuamaan muiden kanssa, mistä tahaansa oletkin kiinnostunut. Oli se sitten ulkoilua, urheilua, elokuvia, musiikkia, kokkamista, rakentatamista, talojen korjaamista, moottoreiden uudelleen rakentamista, lintujen tarkkailua jne jne jne... siis mikä sinua kiinnostaa.

      Näe sen verran vaivaa että etsit nuo ryhmät ja vain menet mukaan!
      Ei se tuon vaikeampaa ole. Siihen ei edes tarvitse paljon rahaakaan! mielenkiintoisimmat harrastukset ovat lähes ilmaisia!

      Pelkkä ilmoittelu, "minä haluun ystäviä" ei tavallisesti johda kovin pitkälle.

    • Anonyymi

      Täällä olisi yksi nuori nainen joka kaipailisi juttuseuraa/kavereita, tosin asun kaukana Etelästä.. Mutta samoja ongelmia kuin aloittajalla. Vaan onkohan tuo tarjous enää voimassa.

    • Anonyymi

      Älä kulje ryhmien eli paikallisen mukana. Huoh

    • Anonyymi

      Niimpä niin, kyllä minäkin haluaisin, että joku tulisi siivoamaan minun kämpän ja keittämään , mutta kukaan ei tule vaikka kuinka ilmoittelisin täällä.
      Kyllä se on aika paljon omasta itsestä kiinni ja valitettavasti moni jättää asiat toisten vastuulle tai lähestymiselle, että joku muu tekisi sen toisen puolesta.
      Jos kysymys on sosiaalisista-taidoista niin silloin kannattaa harjoittaa ja ylläpitää niitä.

      Se on mielestäni pahin virhe että jää odottamaan että joku muu tekisi kaveruutta toisen puolesta.

      Yksi millä toki voi saada ihmisiä lähestymään on nykään nämä sosiaalisenmedian kanavat kuten youtube jossa jengi pitää erilaisia livestream lähetyksiä ja kommunikoi sekä tutustuu niiden kautta toisiinsa.

      Tärkeintä on kuitenkin että löytää sen oman juttunsa, oli se sitten youtube tai joku muu tyyli millä voi vaikuttaa ja vaihtaa vuorovaikutusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe