https://www.is.fi/viihde/art-2000006080322.html
Naiset haluaa hinnalla millä hyvänsä suosiota somessa
Varastatteko toisen ottamia somekuvia
6
151
Vastaukset 6
- Anonyymi
Naiset on kyllä tyhmiä
- Anonyymi
Tuo on yksi syy siihen, miksi lähdin facesta. Niin yleistä jenkkien ja erityisesti lattarien keskuudessa, ettei kukaan pidä sitä yhtään minään. On se jännää, että hyvin harva osaa tuottaa minkäännäköistä sisältöä itse. Tai ei viitsi. Voisi edes jakaa kuvan tekijän nimellä. Sometykkäykset loppujen lopuksi aika turhia. Ei niitä seuraavana päivänä kukaan muista. Toki eri asia, jos se on työ.
- Anonyymi
Eiköhän se riipu siitä ketä seuraa, jos seuraa jotain malleja tai muita heruttelijoita niin harvoinpa he mitään uutta sisältöä keksivät.
Sillähän nuo leipänsä tienaa...siis sillä että te kyttätte niiden kuvia.
Heh, Vale-nti-vaginali.
- Anonyymi
Tiedän yhen naisen joka käyttää toisten ottamia kuvia facebookissa omassa profiilissaan ihan kuin ne olisivat naisen itsensä ottamia. Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717