https://www.is.fi/viihde/art-2000006080322.html
Naiset haluaa hinnalla millä hyvänsä suosiota somessa
Varastatteko toisen ottamia somekuvia
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset on kyllä tyhmiä
- Anonyymi
Tuo on yksi syy siihen, miksi lähdin facesta. Niin yleistä jenkkien ja erityisesti lattarien keskuudessa, ettei kukaan pidä sitä yhtään minään. On se jännää, että hyvin harva osaa tuottaa minkäännäköistä sisältöä itse. Tai ei viitsi. Voisi edes jakaa kuvan tekijän nimellä. Sometykkäykset loppujen lopuksi aika turhia. Ei niitä seuraavana päivänä kukaan muista. Toki eri asia, jos se on työ.
- Anonyymi
Eiköhän se riipu siitä ketä seuraa, jos seuraa jotain malleja tai muita heruttelijoita niin harvoinpa he mitään uutta sisältöä keksivät.
Sillähän nuo leipänsä tienaa...siis sillä että te kyttätte niiden kuvia.
Heh, Vale-nti-vaginali.
- Anonyymi
Tiedän yhen naisen joka käyttää toisten ottamia kuvia facebookissa omassa profiilissaan ihan kuin ne olisivat naisen itsensä ottamia. Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716