Roomassa on paljastettu Pontius Pilatuksen portaat, joita pitkin Jeesus käveli tuomiolle. Portaille on pudonnut myös Jeesuksen verta. Olisikohan noiden portaiden veripisaroista mahdollista eristää Jeesuksen DNA:ta, joka täydellisen rappeutumattomana ja virheettömänä, älykkäästi suunnitellulla ohjelmointikielellä löisi korville epäuskoisia ateisteja ja evolutionisteja.
Pontius Pilatuksen portaat
6
63
Vastaukset
Huvittavaa taikauskoa on se, että kun konttaa portaita pitkin saa syntejään anteeksi.
- Anonyymi
Tiede voi sanoa: Omemme saaneet selville, etta kaiken alku voidaan todeta maarittelemattomaksi.
Teisti voi todeta, etta jumala on se mita ei voi maaritella. Jos maarittelematon on kaiken alku, han on edelleen kaiken syy, myos kampelan DNA:n.
Mutta lisaksi teisti voi sanoa, kaiken alku on kaiken syy, mutta totuus on eri asia kuin vale. Totuus on jumalasta.
Totuuden pitaa elaa ja valeen kuuluu kuolla. Itse oken sellainen teisti.
- Anonyymi
Jumala on kaiken alku. Siksi jumala on kaikessa. Myos kampelan DNA:ssa.
- Anonyymi
Mitenkähän monia vastaavanlaisia portaita Roomassa on, kun minäkin olen nähnyt 1990-luvun alussa katolilaisten uskovien konttaavan polvillaan tuollaisia kivirappusia ylös?
- Anonyymi
Joku matemaatikko tai fyysikko voisi varmaan laskea milloin nuo portaat on kulutettu loppuun viimeistä murua myöten tasaisen konttauksen tahtia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1893643
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783289Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
- 431405